Pregled po CROSBI profilu: Saša Puzić (CROSBI Profil: 22130, MBZ: 264053)
Pronađeno 59 radova
-
1.Odak, Iva; Puzić, Saša; Baranović, Branislava; Baketa, Nikola; Matić Bojić, Jelena; Marušić, Iris; Pikić Jugović, Ivana; Šabić, Josip; Pijaca Plavšić, EliObrazovne nejednakosti u srednjem i visokom obrazovanju iz perspektive ključnih dionika obrazovnog sustava // 5. Dani obrazovnih znanosti "Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" - Knjiga sažetaka / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 94-95 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Gregurović, Margareta; Puzić, Saša; Odak, IvaSocioekonomski status, kulturni kapital i utjecaj pandemije COVID-19 na hrvatske maturante // 5. Dani obrazovnih znanosti „Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?“ – Knjiga sažetaka / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 72-72 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Šabić, Josip; Puzić, SašaExploring dropout risk in higher education in Croatia: An empirical analysis // Issues in Educational Research, 32 (2022), 3; 1153-1173 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Puzić, Saša; Šabić, Josip; Odak, IvaVocational School Students’ Aspirations for Higher Education and Selected Social Background Characteristics // Sociologicky casopis-czech sociological review, 57 (2021), 6; 661-682 doi:10.13060/csr.2021.039 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Vieluf, Svenja; Roczen, Nina; Rožman, Mojca; Kozina, Ana; Lund Nielsen, Birgitte; Puzić, Saša; Saelzer, Christine; Rasmusson, MariaSchool differences in the degree to which students feel recognized by their teachers // EARLI 2021 Online, Education and Citizenship: Learning and Instruction and the Shaping of Futures
online konferencija, 2021. str. 208-208 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Puzić, SašaKultura, habitus, identitet: rasprava o pretpostavkama politike priznavanja // Sociologija i prostor, 59 (2021), 1; 3-19 doi:10.5673/sip.59.1.1 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
7.Puzić, Saša; Šabić, Josip; Odak, IvaPovezanost individualnih, socioekonomskih i sociokulturnih karakteristika studenata/ica s različitim mjerama rizika odustajanja od studija // VIII. Nacionalni kongres Hrvatskog sociološkog društva - Hrvatsko društvo i COVID-19 pandemija: kriza kao prilika? / Primorac, Jaka ; Kuti, Simona ; Marelić, Marko (ur.).
Zagreb, 2021. str. 43-43 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Puzić, Saša; Gregurović, Margareta; Odak, IvaHorizontalne razlike u visokom obrazovanju u Hrvatskoj: učinci različitih oblika kapitala na odabir fakulteta različitog društvenog statusa // Revija za socijalnu politiku, 28 (2021), 1; 5-23 doi:10.3935/rsp.v28i1.1726 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Puzić, Saša; Baketa, Nikola; Baranović, Branislava; Gregurović, Margareta; Matković, Teo; Mornar, Mirta; Odak, Iva; Šabić, JosipO podzastupljenim i ranjivim skupinama studenata: prilozi unaprjeđivanju socijalne dimenzije visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj. Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske ; Institut za društvena istraživanja, 2021 (monografija)
-
10.Löw, Ajana; Puzić, Saša; Matić Bojić, JelenaAnti-immigrant prejudice in a post-socialist context: the role of identity-based explanations // Ethnic and Racial Studies, 1 (2021), 1-20 doi:10.1080/01419870.2020.1862891 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Vieluf, S., Puzić, S., Roczen, N., Nielsen, B., Kozina, A., Mlekuž, A., Rožman, M., Eliasson, N. & Sälzer, C.Die Bedeutung pädagogischer Orientierungen von Lehrpersonen für schulische Anerkennungsverhältnisse // 55. Jahrestagung der Sektion Sonderpädagogik der DGfE, online, Deutschland
online konferencija, 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
12.Puzić, Saša; Šabić, Josip; Odak, IvaInozemstvo, Zagreb ili neki drugi grad u Hrvatskoj? Društveno porijeklo, racionalnost izbora i aspiracije srednjoškolaca prema mjestu studiranja // Revija za sociologiju, 50 (2020), 2; 285-308 doi:10.5613/rzs.50.2.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Jugović, Ivana; Puzić, Saša; Mornar, MirtaDeveloping the social, emotional and intercultural learning programme for students // Social, emotional and intercultural competencies for inclusive school environments across Europe: Relationships matter / Kozina, Ana (ur.).
Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2020. str. 59-82 -
14.Iva Odak; Saša PuzićPerspektiva društvenog podrijetla – želje, planovi i stavovi učenika završnih razreda srednjih škola o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje // Što nakon srednje? Želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca / Ristić Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris (ur.).
Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 2019. str. 84-103 -
15.Puzić, Saša; Odak, Iva; Šabić, JosipEducational Outcomes and Aspirations of Upper Secondary School Students: The Cultural Capital and Relative Risk Aversion Perspectives // Sociologija, 61 (2019), 3; 368-388 doi:10.2298/SOC1903368P (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Puzić, Saša; Jugović, Ivana; Košutić, Iva; Mornar, MirtaThe role of students’ social and emotional competencies in predicting anti-immigrant attitudes // Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future (ECER 2019)
Hamburg, Njemačka, 2019. str. 81-81 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Mornar, Mirta; Jugović, Ivana; Puzić, Saša; Marušić, Iris; Košutić, Iva; Matić, JelenaUčeničke socio-emocionalne kompetencije i stavovi prema imigrantima // 24. dani Ramira i Zorana Bujasa: Međunarodni psihologijski znanstveni skup - Knjiga sažetaka / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 110-110 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Baketa, Nikola; Baranović, Branislava; Gregurović, Margareta; Košutić, Iva; Puzić, SašaInstitucijske karakteristike odabranih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu: perspektiva studenata i institucijskih aktera // VII. nacionalni kongres hrvatskog sociološkog društva „Socijalna kohezija u društvu polarizacije, konflikata i nejednakosti“ – Knjiga sažetaka / Primorac, Jaka ; Marelić, Marko ; Ančić, Branko ; Gvozdanović, Anja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2019. str. 19-20 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Gregurović, Margareta; Košutić, Iva; Puzić, Saša; Baketa, Nikola; Baranović, BranislavaHorizontalne nejednakosti u visokom obrazovanju: povezanost sociokulturnih karakteristika studenata i odabira područja studija // 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment - Knjiga sažetaka / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 53-53 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Baranović, Branislava; Löw, Ajana; Puzić, Saša; Matić Bojić, JelenaAnti-immigrant Prejudice of Youth From Zagreb Area (Croatia) // ECER 2018, Bolzano: Inclusion and Exclusion, Resources for Educational Research?
Bolzano, Italija, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
21.Puzić, Saša; Gregurović, Margareta; Košutić, IvaKulturni kapital i obrazovne nejednakosti u Hrvatskoj, Njemačkoj i Danskoj: usporedna analiza PISA 2009 podataka // Revija za socijalnu politiku, 25 (2018), 2; 133-156 doi:10.3935/rsp.v25i2.1463 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Löw, Ajana; Puzić, Saša; Matić, Jelena; Baranović, BranislavaSociokulturne, obrazovne i socijalno-psihološke odrednice predrasuda prema imigrantima kod zagrebačkih maturanata // Predavanje u okviru skupa Sekcije sociologije obrazovanja Hrvatskog sociološkog društva
Zagreb, Hrvatska, 2017. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
23.Löw, Ajana; Puzić, Saša; Matić, JelenaAnti-immigrant prejudice after the 2015 migration wave: the interaction of political orientation, perceived threat and concept of national identity // European Consortium for Political Research (ECPR) General Conference Papers
Oslo, Norveška, 2017. 1, 1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Ross, Alistair; Puzić, Saša; Doolan, KarinBalkan and European? Place Identifications of Young People in Croatia // Revija za sociologiju, 47 (2017), 2; 125-150 doi:10.5613/rzs.47.2.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Puzić, Saša; Košutić, IvaPovezanost društvenih nejednakosti sa školskim uspjehom i aspiracijama za visoko obrazovanje // VI. nacionalni sociološki kongres Hrvatskog sociološkog društva: Struktura i dinamika društvenih nejednakosti / Branko Ančić, Katarina Grbavac, Anja Gvozdanović (ur.).
Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2017. str. 51-51 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
26.Doolan, Karin; Puzić, Saša; Baranović, BranislavaSocial inequalities in access to higher education in Croatia: five decades of resilient findings // Journal of further and higher education, 1 (2017) (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Matić, Jelena; Puzić, Saša; Löw, Ajana; Baranović, BranislavaSocioekonomske, sociokulturne i obrazovne odrednice predrasuda prema imigrantima kod učenika/ca srednjih škola // 3. Dani obrazovnih znanosti - Knjiga sažetaka/ 3rd Days of educational sciences - Book of abstracts / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 82-82 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Löw, Ajana; Puzić, Saša; Matić, JelenaWho opposes immigration? Determinants of anti-immigrant prejudice among Croatian youth // Mini Conference on political Psychology in South-East Europe
Novi Sad, Srbija, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Doolan, Karin; Puzić, Saša; Baranović, BranislavaThe resilience of findings on social inequalities in access to higher education in Croatia // Consortium of Higher Education Researchers Conference (CHER)
Cambridge, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Puzić, Saša; Gregurović, Margareta; Košutić, IvaCultural Capital - A Shift in Perspective : An Analysis of PISA 2009 Data for Croatia // British journal of sociology of education, 37 (2016), 7; 1056-1076 doi:10.1080/01425692.2014.1001058 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Košutić, Iva; Puzić, Saša; Doolan, KarinDruštveni i institucionalni aspekti odluke o studiranju i odabira visokoškolske institucije // Koji srednjoškolci namjeravaju studirati? - Pristup visokom obrazovanju i odabir studija / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2015. str. 123-163 -
32.Puzić, Saša; Košutić, IvaSociološki pristupi razumijevanju društvenih nejednakosti u obrazovanju // Koji srednjoškolci namjeravaju studirati? - Pristup visokom obrazovanju i odabir studija / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2015. str. 41-70 -
33.Puzić, SašaPrikaz knjige "Understanding the Constructions of Identities by Young New Europeans: Kaleidoscopic selves" autora A. Rossa // Revija za sociologiju, 45 (2015), 1; 99-108 doi:10.5613/rzs.45.1.6 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
34.Košutić, Iva; Puzić, Saša; Gregurović, MargaretaPovezanost društvenog porijekla i obrazovnog postignuća u različitim obrazovnim kontekstima: usporedba Hrvatske, Njemačke i Mađarske // V. Nacionalni sociološki kongres Hrvatskoga sociološkog društva: Normalnost krize - kriza normalnosti. Knjiga sažetaka / Božić, Saša ; Primorac, Jaka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2015. str. 43-44 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
35.Puzić, Saša; Matić, JelenaInterkulturna dimenzija školskog kurikuluma // Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2015. str. 87-114 -
36.Puzić, SašaŠkolski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva // Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2015. str. 63-86 -
37.Gregurović, Margareta; Puzić, Saša; Košutić, IvaKulturna reprodukcija ili kulturna mobilnost: analiza PISA 2012 rezultata za Hrvatsku // 2. Dani obrazovnih znanosti “Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama” Program i sažeci radova / Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, 2014. str. 29-30 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Baranović, Branislava; Jugović, Ivana; Puzić, SašaVažnost obiteljskog porijekla i roda za uspjeh iz matematike i odabir srednje škole // Revija za socijalnu politiku, 21 (2014), 3; 285-307 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Puzić, Saša; Gregurović, Margareta; Košutić, IvaUtjecaj kulturnog kapitala na obrazovna postignuća: analiza PISA 2009 rezultata za Hrvatsku // Nacionalni kongres Hrvatskoga sociološkog društva "Privatno, javno, zajedničko: sociologija i hrvatsko društvo danas" (Knjiga sažetaka i program rada) / Čaldarović, Ognjen ; Nikodem, Krunoslav ; Žažar, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2013. str. 76-78 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Baranović, Branislava; Puzić, SašaSchool climate and conflicts among pupils // Second ISA Forum of Sociology, Social Justice and Democratization, Book of Abstracts
Buenos Aires, Argentina: International Sociological Association, 2012. str. 45-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
41.Puzić, Saša; Baranović, BranislavaDruštveni aspekti matematičkog obrazovanja // Revija za sociologiju, 42 (2012), 2; 161-186 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
42.Marušić, Iris; Matić, Jelena; Puzić, SašaŠto određuje ciljeve učenja? Uloga ličnosti i strategija učenja u odabiru ciljnih orijentacija // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 43-44 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Puzić, Saša; Baranović, Branislava; Doolan, KarinŠkolska klima i sukobi u školi // Sociologija i prostor, 49 (2011), 3; 335-358 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
44.Puzić, Saša; Baranović, Branislava; Doolan, Karin; Jokić, Boris; Ristić Dedić, ZrinkaIstraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama // Učiti za mir - analitička i normativna podloga za uvođenje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u formalni obrazovni sustav / Zenzerović Šloser, Iva (ur.).
Zagreb: Centar za mirovne studije (CMS), 2011. str. 52-132 -
45.Puzić, SašaInterkulturno obrazovanje kao čimbenik društvene kohezije: neka europska iskustva // Društvene pretpostavke društva znanja / Afrić, V, Bakić-Tomić, LJ., Polšek, D. i Žažar, K. (ur.).
Zagreb: FF Press, 2011. str. 143-157 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Puzić, Saša; Baranović, BranislavaProgramske pretpostavke i učenička iskustva u školskom okruženju relevantna za unapređenje mirovnog obrazovanja u osnovnoškolskom obrazovanju // Sociologija i promjena - izazovi budućnosti / Štulhofer, Aleksandar ; Tomić Koludrović, Inga ; Ančić, Branko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2011. str. 44-45 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
47.Puzić, Saša; Bezinović, PetarRegionalne i rodne razlike u vrijednosnim stavovima srednjoškolaca u dvjema hrvatskim županijama: tranzicija, modernizacija i promjene vrijednosti // Revija za sociologiju, 41 (2011), 2; 213-238 doi:10.5613/rzs.41.2.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Puzić, SašaHabitus, kulturni kapital i sociološko utemeljenje interkulturnog obrazovanja // Sociologija i prostor, 47 (2009), 3 (185); 263-283 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
49.Puzić, SašaObrazovanje i etničnost: komparativna analiza europskih iskustava, 2009., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
50.Puzić, SašaInterkulturno obrazovanje u europskom kontekstu: analiza kurikuluma odabranih europskih zemalja // Metodika, 8 (2007), 15; 373-407 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
51.Dolenec, Danijela; Marušić, Iris; Puzić, SašaŠkolarine u sustavu visokog obrazovanja: poveznice između plaćanja studija i uspješnosti studiranja, 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
52.Dolenec, Danijela; Marušić, Iris; Puzić, SašaPotreba studenata za službama za profesionalno savjetovanje na hrvatskim sveučilištima: rezultati istraživanja i izvješće, 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
53.Puzić, Saša; Doolan, Karin; Dolenec, DanijelaSocijalna dimenzija “Bolonjskog procesa” i (ne)jednakost šansi za visoko obrazovanje: neka hrvatska iskustva // Sociologija sela : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja, 44 (2006), 172/173 (2/3); 243-260 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
54.Puzić, SašaDecentralizacija kurikuluma i jačanje autonomije škola: uloga ravnatelja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 259-299 -
55.Puzić, Saša; Batarelo, Ivana; Hoblaj, PetraVođenje škole u decentraliziranom sustavu // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 3; 328-338 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
56.Puzić, SašaSelektivna bibliografija na temu multi/interkulturalizma // Povijest u nastavi, 2 (2005), 6; 165-181 (podatak o recenziji nije dostupan, bibliografija, stručni)
-
57.Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, Boris; Jurko, Lana; Puzić, SašaU sjeni - Privatne instrukcije u srednjoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj: raširenost, obilježja i učinci, 2005. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
58.Puzić, SašaMultikulturalizam i izazovi posttradicionalne pluralizacije // Politička misao : Croatian Political Science Review, 41 (2004), 4; 59-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
59.Puzić, SašaProblem strukture i djelovanja u djelu Anthonya Giddensa // Revija za sociologiju, 29 (1998), 3-4; 225-234 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)