Pregled po CROSBI profilu: Nina Pavlin-Bernardić (CROSBI Profil: 22048, MBZ: 265054)
Pronađeno 126 radova
-
1.Kuliš, Ivan; Pavlin-Bernardić, NinaUvjerenja budućih nastavnika o vršnjačkom nasilju: uloga roda počinitelja i žrtve te empatije // Horizonti snage: 1. konferencija školskih psihologa ; knjiga sažetaka / Lauri Korajlija, Anita ; Pavlin-Bernardić, Nina (ur.).
Zagreb, 2023. str. 58-58 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaThe Relationship Between Epistemic Emotions and Motivation for Learning Physics During Distance Teaching // Selected Proceedings of the 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology at the Catholic University of Croatia / Knežević, Martina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. str. 9-25 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaA Mixed-Method Study on Measuring Epistemic Emotions as a Trait // Psihologijske teme, 31 (2022), 3; 619-639 doi:10.31820/pt.31.3.8 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Petričević, Ema; Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, NinaEngagement in learning mathematics: the role of need for cognition and achievement goals // Educational Psychology, 42 (2022), 8; 1045-1064 doi:10.1080/01443410.2022.2120599 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Petričević, Ema; Pavlin-Bernardić, NinaEngagement in learning physics within the contextual model // Book of Abstracts
Dresden: TU Dresden, 2022. str. 69-69 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaWhich epistemic emotions predict engagement in learning physics? // Book of Abstracts
Dresden, Njemačka, 2022. str. 50-50 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaContextual and individual determinants of engagement in physics from the perspective of elementary school physics teachers // International journal of science education, 44 (2022), 9; 1399-1418 doi:10.1080/09500693.2022.2078518 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović Štetić, VesnaNASTAVNIČKI STILOVI MOTIVIRANJA STUDENATA – PROVJERA KRUŽNOG MODELA U VISOKOŠKOLSKOM KONTEKSTU // 23. Dani Psihologije u Zadru Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka ; Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2022. str. 75-75 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
9.Pavlin-Bernardić, NinaZašto je humor učitelja bitan? // Varaždinski učitelj, 5 (2022), 9; 49-54 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
10.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaHow is teacher enthusiasm related to students’ epistemic emotions? // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 46-46 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, Nina; Bunoza, BarbaraVaranje na ispitima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih čimbenika // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 89-111 doi:10.5559/di.31.1.05 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Balaž, BarbaraOdrednice i ishodi epistemičkih emocija u obrazovnom kontekstu, 2021., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
13.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernaridć, Nina; Huić, Aleksandra; Vlahović-Štetić, VesnaHigh school mathematics teachers’ methods, of teaching, assessment and motivating students: a qualitative study // Savremeni trendovi u psihologiji 2021
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Pavlin-Bernardić, NinaVideo igre: bauk ili pomoć u razvoju vještina za budućnost // ENTER konferencija: Obrazovanje i povezane industrije
Split, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
15.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos između epistemičkih emocija i motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu // 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia: Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - Book of Abstracts / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. str. 137-137 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos između učeničkih procjena kvalitete poučavanja, kontrole i vrijednosti te epistemičkih emocija u okruženju nastave na daljinu i klasičnog oblika nastave // 28. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći - Sažetci priopćenja
Hrvatska, 2021. str. 53-53 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Kamenov, Luka; Pavlin-Bernardić, NinaStavovi studenata prema nastavi na daljinu u vrijeme pandemije COVID-19 // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2021. str. 109-109 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Vlahovic, Sara; Suznjevic, Mirko; Pavlin- Bernardic, Nina; Skorin-Kapov, LeaThe Effect of VR Gaming on Discomfort, Cybersickness, and Reaction Time // 2021 13th International Conference on Quality of Multimedia Experience (QoMEX)
Montréal, Kanada: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2021. str. 163-168 doi:10.1109/qomex51781.2021.9465470 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaDoes confusion predict greater engagement in learning physics? // The 19th Biennial EARLI Conference: "Education and Citizenship: Learning and Instruction and the Shaping of Futures"
Göteborg, Švedska, 2021. str. 317-317 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Fileš, Tea; Pavlin-Bernardić, NinaStilovi humora sveučilišnih nastavnika kao prediktori evaluacije nastavnika i motivacijskih čimbenika u studenata // Odgojno-obrazovne teme, 4 (2021), 1; 41-64 doi:10.53577/oot.4.1.3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Pavlin-Bernardić, NinaUloga konteksta u procesu obrazovanja // Kontekst u psihologiji - konceptualni, teorijski i istraživački aspekti / Kolesarić, Vladimir ; Ivanec, Dragutin ; Domijan, Dražen (ur.).
Zagreb: Novi redak, 2021. str. 257-282 -
22.Petričević, Ema; Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, NinaUključenost u učenje matematike: uloga potrebe za spoznajom i ciljeva postignuća // 22. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2020. str. 138-138 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Putarek, Vanja; Bunoza, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos između motivacijskih i kontekstualnih čimbenika te varanja na ispitima // 22. Dani psihologije u Zadru / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar, 2020. str. 133-133 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, NinaThe role of self-efficacy for self-regulated learning, achievement goals, and engagement in academic cheating // European journal of psychology of education, 35 (2020), 647-671 doi:10.1007/s10212-019-00443-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Petričević, EmaOdrednice uključenosti u učenje fizike, 2019., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
26.Ćurković, Natalija; Pavlin-Bernardić, Nina; Kozina, MihaelKonceptualni okvir i razvoj instrumenta za identifikaciju darovitih desetogodišnjaka u području matematike // Izazovi u radu s darovitom djecom i mladima
Split, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, domaća recenzija, ostalo, znanstveni) -
27.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaKognitivni aspekti samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 73-86 -
28.Pavlin-Bernardić, Nina; Vizek Vidović VlastaOdređenje i modeli samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 57-70 -
29.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaRelations of patterns of perfectionism to BIS sensitivity, achievement goals and student engagement // Learning and motivation, 68 (2019), 101596, 14 doi:10.1016/j.lmot.2019.101596 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Pervan, PetraMotivacijska uvjerenja, ustrajnost i uključenost u matematiku kod učenika različitih gimnazijskih smjerova // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 116-116 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, Nina; Nakić, Anamari; Horvat Dmitrović, LanaMotivacija za učenje matematike kod studenata elektrotehnike i računarstva // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 122-122 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Pavlin-Bernardić, Nina; Vučetić, SanjaAdolescencija, adaptacija, atribucija... Ili radionice o učenju // 26. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Sažetci priopćenja / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. (ur.).
Jasrebarsko: Naklada Slap, 2018. str. 205-205 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaOdrednice uključenosti učenika u učenje sa stajališta učitelja fizike // 4. Dani obrazovnih znanosti: Knjiga sažetaka / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 81-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
34.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Zvonar, MarijaPerfekcionizam i uključenost u učenje matematike: medijacijska uloga straha od matematike i samoefikasnosti // 4. Dani obrazovnih znanosti: Knjiga sažetaka / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 78-78 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Putarek, Vanja; Pavlin‐Bernardić, Nina; Tunjić, LukaUloga motivacijskih čimbenika u predviđanju akademskog nepoštenja srednjoškolaca // XXI. Dani psihologije u Zadru / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 85-85 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaPersonality and engagement in learning physics: the mediating effect of achievement goals // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 205-215 -
37.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, VesnaStudents' engagement in learning physics: a subject-specific approach // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 193-203 -
38.Rovan, Daria; Šimić, Katarina; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos motivacijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenje kemije // Psihologijske teme, 26 (2017), 3; 649-673 doi:10.31820/pt.26.3.8 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaThe role of perfectionism in the achievement motivation // 8th International Conference on Education and Educational Psychology
Porto, Portugal, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Löw, Ajana; Pavlin-Bernardić, NinaKoliko je mudroga u mudrim izrekama? Što psihologijska istraživanja govore o točnosti narodnih izreka // PsihoFESTologija 2 - Psihologijska znanost na popularan način / Salkičević, Svjetlana ; Huić, Aleksandra ; Parmač Kovačić, Maja ; Rebernjak, Blaž (ur.).
Zagreb: FF Press, 2017. str. 16-20 -
41.Pavlin-Bernardić, NinaEfekt otirača: kada i koliko trebate opraštati drugima // PsihoFESTologija 2 - Psihologijska znanost na popularan način / Salkičević, Svjetlana ; Huić, Aleksandra ; Parmač Kovačić, Maja ; Rebernjak, Blaž (ur.).
Zagreb: FF Press, 2017. str. 116-119 -
42.Jerman, Kosjenka; Pavlin-Bernardić, NinaPolitičar, policajac ili Perica: Utječe li skupina kojoj pripada glavni lik na procjenu duhovitosti vica // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Arambašić, L. ; Erceg, I. ; Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 143-143 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Marković, Martina; Pavlin-Bernardić, NinaIluzija linearnosti: usporedba hrvatskih i njemačkih učenika // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Arambašić, L. ; Erceg, I. ; Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 246-246 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, DariaUloga ciljeva postignuća u odnosu između osjetljivosti na potkrepljenje i uključenosti u učenje fizike // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Arambašić, L. ; Erceg, I. ; Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 183-183 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Pavlović, JuranaAcademic cheating in mathematics classes : a motivational perspective // Ethics & behavior, 27 (2017), 6; 486-501 doi:10.1080/10508422.2016.1265891 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
46.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Marušić, AnamarijaStudents' motivation for learning mathematics in mathematical and language-program gymnasiums // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 1; 93-115 doi:10.15516/cje.v19i1.2127 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
47.Pavlin-Bernardić, Nina; Ravić, Silvija; Borović, KsenijaStavovi roditelja, učitelja i učenika prema programima za nadarene učenike // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXII (2016), 2; 269-278 (recenziran, članak, stručni)
-
48.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaPovezanost metoda poučavanja fizike, kemije i biologije u osnovnoj i srednjoj školi s motivacijom za učenje // 3. Dani obrazovnih znanosti: Knjiga sažetaka / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 91-92 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
49.Livaković, Jelena; Pavlin-Bernardić, Nina; Subotić, SinišaStavovi učitelja osnovnih škola o inkluziji učenika s poteškoćama u razvoju // 3. Dani obrazovnih znanosti: Knjiga sažetaka / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 74-75 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
50.Pavlin-Bernardić, Nina; Ravić, Silvija; Matić, Ivan PavaoThe application of artificial neural networks in predicting children's giftedness // Suvremena psihologija, 19 (2016), 1; 49-60 doi:10.21465/2016-SP-191-04 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)