Pregled po CROSBI profilu: Nina Pavlin-Bernardić (CROSBI Profil: 22048, MBZ: 265054)
Pronađeno 126 radova
-
1.Kuliš, Ivan; Pavlin-Bernardić, NinaUvjerenja budućih nastavnika o vršnjačkom nasilju: uloga roda počinitelja i žrtve te empatije // Horizonti snage: 1. konferencija školskih psihologa ; knjiga sažetaka / Lauri Korajlija, Anita ; Pavlin-Bernardić, Nina (ur.).
Zagreb, 2023. str. 58-58 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaThe Relationship Between Epistemic Emotions and Motivation for Learning Physics During Distance Teaching // Selected Proceedings of the 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology at the Catholic University of Croatia / Knežević, Martina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. str. 9-25 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaA Mixed-Method Study on Measuring Epistemic Emotions as a Trait // Psihologijske teme, 31 (2022), 3; 619-639 doi:10.31820/pt.31.3.8 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Petričević, Ema; Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, NinaEngagement in learning mathematics: the role of need for cognition and achievement goals // Educational Psychology, 42 (2022), 8; 1045-1064 doi:10.1080/01443410.2022.2120599 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Petričević, Ema; Pavlin-Bernardić, NinaEngagement in learning physics within the contextual model // Book of Abstracts
Dresden: TU Dresden, 2022. str. 69-69 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaWhich epistemic emotions predict engagement in learning physics? // Book of Abstracts
Dresden, Njemačka, 2022. str. 50-50 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaContextual and individual determinants of engagement in physics from the perspective of elementary school physics teachers // International journal of science education, 44 (2022), 9; 1399-1418 doi:10.1080/09500693.2022.2078518 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović Štetić, VesnaNASTAVNIČKI STILOVI MOTIVIRANJA STUDENATA – PROVJERA KRUŽNOG MODELA U VISOKOŠKOLSKOM KONTEKSTU // 23. Dani Psihologije u Zadru Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka ; Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2022. str. 75-75 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
9.Pavlin-Bernardić, NinaZašto je humor učitelja bitan? // Varaždinski učitelj, 5 (2022), 9; 49-54 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
10.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaHow is teacher enthusiasm related to students’ epistemic emotions? // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 46-46 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, Nina; Bunoza, BarbaraVaranje na ispitima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih čimbenika // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 89-111 doi:10.5559/di.31.1.05 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Balaž, BarbaraOdrednice i ishodi epistemičkih emocija u obrazovnom kontekstu, 2021., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
13.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernaridć, Nina; Huić, Aleksandra; Vlahović-Štetić, VesnaHigh school mathematics teachers’ methods, of teaching, assessment and motivating students: a qualitative study // Savremeni trendovi u psihologiji 2021
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Pavlin-Bernardić, NinaVideo igre: bauk ili pomoć u razvoju vještina za budućnost // ENTER konferencija: Obrazovanje i povezane industrije
Split, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
15.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos između epistemičkih emocija i motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu // 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia: Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - Book of Abstracts / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. str. 137-137 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos između učeničkih procjena kvalitete poučavanja, kontrole i vrijednosti te epistemičkih emocija u okruženju nastave na daljinu i klasičnog oblika nastave // 28. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći - Sažetci priopćenja
Hrvatska, 2021. str. 53-53 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Kamenov, Luka; Pavlin-Bernardić, NinaStavovi studenata prema nastavi na daljinu u vrijeme pandemije COVID-19 // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2021. str. 109-109 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Vlahovic, Sara; Suznjevic, Mirko; Pavlin- Bernardic, Nina; Skorin-Kapov, LeaThe Effect of VR Gaming on Discomfort, Cybersickness, and Reaction Time // 2021 13th International Conference on Quality of Multimedia Experience (QoMEX)
Montréal, Kanada: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2021. str. 163-168 doi:10.1109/qomex51781.2021.9465470 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaDoes confusion predict greater engagement in learning physics? // The 19th Biennial EARLI Conference: "Education and Citizenship: Learning and Instruction and the Shaping of Futures"
Göteborg, Švedska, 2021. str. 317-317 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Fileš, Tea; Pavlin-Bernardić, NinaStilovi humora sveučilišnih nastavnika kao prediktori evaluacije nastavnika i motivacijskih čimbenika u studenata // Odgojno-obrazovne teme, 4 (2021), 1; 41-64 doi:10.53577/oot.4.1.3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Pavlin-Bernardić, NinaUloga konteksta u procesu obrazovanja // Kontekst u psihologiji - konceptualni, teorijski i istraživački aspekti / Kolesarić, Vladimir ; Ivanec, Dragutin ; Domijan, Dražen (ur.).
Zagreb: Novi redak, 2021. str. 257-282 -
22.Petričević, Ema; Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, NinaUključenost u učenje matematike: uloga potrebe za spoznajom i ciljeva postignuća // 22. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2020. str. 138-138 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Putarek, Vanja; Bunoza, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos između motivacijskih i kontekstualnih čimbenika te varanja na ispitima // 22. Dani psihologije u Zadru / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar, 2020. str. 133-133 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, NinaThe role of self-efficacy for self-regulated learning, achievement goals, and engagement in academic cheating // European journal of psychology of education, 35 (2020), 647-671 doi:10.1007/s10212-019-00443-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Petričević, EmaOdrednice uključenosti u učenje fizike, 2019., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
26.Ćurković, Natalija; Pavlin-Bernardić, Nina; Kozina, MihaelKonceptualni okvir i razvoj instrumenta za identifikaciju darovitih desetogodišnjaka u području matematike // Izazovi u radu s darovitom djecom i mladima
Split, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, domaća recenzija, ostalo, znanstveni) -
27.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaKognitivni aspekti samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 73-86 -
28.Pavlin-Bernardić, Nina; Vizek Vidović VlastaOdređenje i modeli samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 57-70 -
29.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaRelations of patterns of perfectionism to BIS sensitivity, achievement goals and student engagement // Learning and motivation, 68 (2019), 101596, 14 doi:10.1016/j.lmot.2019.101596 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Pervan, PetraMotivacijska uvjerenja, ustrajnost i uključenost u matematiku kod učenika različitih gimnazijskih smjerova // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 116-116 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, Nina; Nakić, Anamari; Horvat Dmitrović, LanaMotivacija za učenje matematike kod studenata elektrotehnike i računarstva // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 122-122 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Pavlin-Bernardić, Nina; Vučetić, SanjaAdolescencija, adaptacija, atribucija... Ili radionice o učenju // 26. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Sažetci priopćenja / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. (ur.).
Jasrebarsko: Naklada Slap, 2018. str. 205-205 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaOdrednice uključenosti učenika u učenje sa stajališta učitelja fizike // 4. Dani obrazovnih znanosti: Knjiga sažetaka / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 81-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
34.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Zvonar, MarijaPerfekcionizam i uključenost u učenje matematike: medijacijska uloga straha od matematike i samoefikasnosti // 4. Dani obrazovnih znanosti: Knjiga sažetaka / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 78-78 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Putarek, Vanja; Pavlin‐Bernardić, Nina; Tunjić, LukaUloga motivacijskih čimbenika u predviđanju akademskog nepoštenja srednjoškolaca // XXI. Dani psihologije u Zadru / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 85-85 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaPersonality and engagement in learning physics: the mediating effect of achievement goals // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 205-215 -
37.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, VesnaStudents' engagement in learning physics: a subject-specific approach // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 193-203 -
38.Rovan, Daria; Šimić, Katarina; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos motivacijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenje kemije // Psihologijske teme, 26 (2017), 3; 649-673 doi:10.31820/pt.26.3.8 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaThe role of perfectionism in the achievement motivation // 8th International Conference on Education and Educational Psychology
Porto, Portugal, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Löw, Ajana; Pavlin-Bernardić, NinaKoliko je mudroga u mudrim izrekama? Što psihologijska istraživanja govore o točnosti narodnih izreka // PsihoFESTologija 2 - Psihologijska znanost na popularan način / Salkičević, Svjetlana ; Huić, Aleksandra ; Parmač Kovačić, Maja ; Rebernjak, Blaž (ur.).
Zagreb: FF Press, 2017. str. 16-20 -
41.Pavlin-Bernardić, NinaEfekt otirača: kada i koliko trebate opraštati drugima // PsihoFESTologija 2 - Psihologijska znanost na popularan način / Salkičević, Svjetlana ; Huić, Aleksandra ; Parmač Kovačić, Maja ; Rebernjak, Blaž (ur.).
Zagreb: FF Press, 2017. str. 116-119 -
42.Jerman, Kosjenka; Pavlin-Bernardić, NinaPolitičar, policajac ili Perica: Utječe li skupina kojoj pripada glavni lik na procjenu duhovitosti vica // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Arambašić, L. ; Erceg, I. ; Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 143-143 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Marković, Martina; Pavlin-Bernardić, NinaIluzija linearnosti: usporedba hrvatskih i njemačkih učenika // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Arambašić, L. ; Erceg, I. ; Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 246-246 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, DariaUloga ciljeva postignuća u odnosu između osjetljivosti na potkrepljenje i uključenosti u učenje fizike // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Arambašić, L. ; Erceg, I. ; Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 183-183 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Pavlović, JuranaAcademic cheating in mathematics classes : a motivational perspective // Ethics & behavior, 27 (2017), 6; 486-501 doi:10.1080/10508422.2016.1265891 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
46.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Marušić, AnamarijaStudents' motivation for learning mathematics in mathematical and language-program gymnasiums // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 1; 93-115 doi:10.15516/cje.v19i1.2127 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
47.Pavlin-Bernardić, Nina; Ravić, Silvija; Borović, KsenijaStavovi roditelja, učitelja i učenika prema programima za nadarene učenike // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXII (2016), 2; 269-278 (recenziran, članak, stručni)
-
48.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaPovezanost metoda poučavanja fizike, kemije i biologije u osnovnoj i srednjoj školi s motivacijom za učenje // 3. Dani obrazovnih znanosti: Knjiga sažetaka / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 91-92 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
49.Livaković, Jelena; Pavlin-Bernardić, Nina; Subotić, SinišaStavovi učitelja osnovnih škola o inkluziji učenika s poteškoćama u razvoju // 3. Dani obrazovnih znanosti: Knjiga sažetaka / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 74-75 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
50.Pavlin-Bernardić, Nina; Ravić, Silvija; Matić, Ivan PavaoThe application of artificial neural networks in predicting children's giftedness // Suvremena psihologija, 19 (2016), 1; 49-60 doi:10.21465/2016-SP-191-04 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
51.Vuković, Marin; Car, Željka; Fertalj, Melita; Penezić, Ida; Miklaušić, Valerija; Ivšac, Jasmina; Pavlin-Bernardić, Nina; Mandić, LidijaLocation-based smartwatch application for people with complex communication needs // Proceedings of the 1st International Multidisciplinary Conference on Computer and Energy Science (SpliTech 2016) / Jara, Antonio ; Lorenz, Pasca ; Duić, Neven (ur.).
Split: Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 1-7 doi:10.1109/SpliTech.2016.7555937 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
52.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaOdnos perfekcionizma, ličnosti učenika i ciljeva postignuća s uključenošću učenika pri učenju fizike // XX. Dani psihologije u Zadru / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 111-111 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
53.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, VesnaKonstrukcija i validacija Skale uključenosti u nastavu fizike // XX. Dani psihologije u Zadru / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 110-110 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
54.Pavlin-Bernardić, Nina; Kuterovac Jagodić, Gordana; Vlahović Štetić, VesnaPoticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 16 (2015), 61; 22-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
55.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, VanjaŠto vic čini smiješnim? Provjera nekih postavki teorije benigne povrede // 23. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija starenja - pogled u budućnost - Sažetci priopćenja / Despot Lučanin, Jasminka ; Černja, Iva ; Lopižić, Josip ; Rudolfi, Nelija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2015. str. 175-175 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
56.Ralić, Lea; Prpić, Vedran; Šlat, Igor; Zelenika, Ana; Pavlin-Bernardić, NinaProblem ekvivalentnosti klasičnog testiranja i testiranja putem računala // Metodološki aspekti računalne primjene testova / Ljubotina, Damir ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Salkičević, Svjetlana (ur.).
Zagreb: FF Press, 2015. str. 38-40 -
57.Metodološki aspekti računalne primjene testova / Ljubotina, Damir ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Salkičević, Svjetlana (ur.). Zagreb: FF Press, 2015 (monografija)
-
58.Pavlin-Bernardić, Nina; Ravić, Silvija; Matić, Ivan PavaoPrimjena umjetnih neuronskih mreža u predviđanju nadarenosti učenika // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju, 2015. str. 184-184 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
59.Brebrić, Marija; Pavlin-Bernardić, NinaAktivno i pasivno odgađanje: Postoji li adaptivan oblik akademskog odgađanja // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju, 2015. str. 120-120 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
60.Pavlin-Bernardić, NinaČemu se smijemo i zašto? Psihologija humora // Psihofestologija: Ovo nije samo još jedna knjiga iz popularne psihologije / Tonković Grabovac, Maša ; Mikac, Una ; Vukasović Hlupić, Tena (ur.).
Zagreb: FF Press, 2015. str. 128-132 -
61.Pavlin-Bernardić, Nina; Tonković Grabovac, MašaPatite li od "odgađavitisa"? Kako učinkovitije organizirati vrijeme i zadatke // Psihofestologija: Ovo nije samo još jedna knjiga iz popularne psihologije / Tonković Grabovac, Maša ; Mikac, Una ; Vukasović Hlupić, Tena (ur.).
Zagreb: FF Press, 2015. str. 150-155 -
62.Boljkovac, Elena; Juras, Luka; Pavlin-Bernardić, NinaMit o Genijalcu: Predrasude i stereotipi o nadarenim osobama // Psihofestologija: Ovo nije samo još jedna knjiga iz popularne psihologije / Tonković Grabovac, Maša ; Mikac, Una ; Vukasović Hlupić, Tena (ur.).
Zagreb: FF Press, 2015. str. 45-49 -
63.Pavlin-Bernardić, NinaKako pomoći djeci i mladima da razumiju financije?, 2015. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
64.Gordana Kuterovac Jagodić, Vesna Vlahović Štetić, Nina Pavlin BernardićUporaba tehnologije u edukaciji djece: Prikaz mogućnosti primjene aplikacija razvijenih u okviru ICT-AAC projekta za podržavanje i poticanje razvoja matematičkih i čitalačkih vještina u predškolskoj i ranoj školskoj dobi // Zbornik u izradi / Teodora Dubrović (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2015. str. 00-00 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
65.Pavlin-Bernardić, Nina; Kuterovac Jagodić, Gordana; Vlahović-Štetić, VesnaPoticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 15 (2015), 61; 22-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
66.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaUloga subjektivne vrijednosti prirodnih znanosti u učeničkom pristupu učenju, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
67.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaUloga subjektivne vrijednosti matematike u učeničkom pristupu učenju, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
68.Pavlin-Bernardić, NinaMotivation for learning mathematics: How to show students that mathematics is interesting, useful and important? // KUPM 2014: Summaries of lectures and presentations
Čatež ob Savi, Slovenija, 2014. str. 3-3 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
69.Štulić, Jurana; Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, DariaOblici varanja na nastavi matematike kod učenika srednje škole // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 230-230 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
70.Kuterovac Jagodić, Gordana; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaUloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 96-96 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
71.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaPovezanost motivacijskih uvjerenja s ponašajnom i emocionalnom uključenosti u učenje matematike // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 36-37 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
72.22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.). Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014 (zbornik)
-
73.Rovan, Daria; Šikić, Tomislav; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaRazvoj interesa pri učenju eksponencijalnih i logaritamskih funkcija // 2. Dani obrazovnih znanosti Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama: Program i sažeci radova
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2014. str. 61-62 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
74.Hrebac Hlobik, Marija; Pavlin-Bernardić, NinaUtjecaj humora na učinak u rješavanju problemskih matematičkih zadataka i anksioznost // Klinička psihologija, 7 (2014), 1-2; 23-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
75.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Šikić, TomislavPredicting interest and achievement in learning exponential and logarithmic functions // International Conference on Motivation 2014: Program and abstracts
Helsinki, Finska, 2014. str. 150-150 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
76.Pavlin-Bernardić, Nina; Jurjević, Anamarija; Rovan, DariaMotivacija za učenje matematike kod učenika prirodoslovno-matematičke i jezične gimnazije // XIX. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja / Slišković, Ana (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2014. str. 140-140 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
77.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović- Štetić, Vesna; Šikić, TomislavCiljevi postignuća i motivacijska uvjerenja pri učenju matematike // Sažetci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru / Slišković, A. et al (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2014. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
78.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Kuterovac Jagodić, GordanaPrimjena aplikacija razvijenih u okviru projekta ICT-AAC u podržavanju i poticanju razvoja matematičkih i čitalačkih vještina // Treći diseminacijski skup projekta "Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama" / Pavlin-Bernardić, Nina (ur.).
Zagreb: Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 22-23 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
79.Treći diseminacijski skup projekta "Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama" / Pavlin-Bernardić, Nina (ur.). Zagreb: Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, 2014 (prirucnik)
-
80.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaStruktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima // Društvena istraživanja, 22 (2013), 3; 475-495 doi:10.5559/di.22.3.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
81.Hrebac, MarijaUtjecaj humora na anksioznost i učinak u rješavanju problemskih matematičkih zadataka, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
82.Jurjević, AnamarijaKauzalne atribucije uspjeha, rodne uloge i rodni stereotipi kao odrednice obrazovnih ishoda u matematici, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
83.Brekalo, Katarina; Pavlin-Bernardić, NinaStavovi prema matematici učenika osnovne škole i njihovih roditelja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 220-220 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
84.Kušić, MatejaSamoiskazano samoodmaganje u situaciji rješavanja testa kognitivnih sposobnosti, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
85.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Ivšac Pavliša, Jasmina; Stančić, Zrinjka; Bučar, Marina; Feješ, Andrea; Klasić, Janja; Peretić, MajaA koliko dobro to stvarno radi? - evaluacija aplikacija Komunikator i Matematički vrtuljak // Zbornik sažetaka završne konferencije projekta ICT sustavi za osobe sa složenim komunikacijskim potrebama / Car, Željka (ur.).
Zagreb: Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 30-32 (predavanje, sažetak, stručni) -
86.Pavlin-Bernardić, Nina; Mateša, BarbaraIllusion of linearity in area and volume problems: Do metacognitive and visual scaffolds help university students? // Review of psychology, 19 (2012), 2; 141-146 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
87.Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, Nina; Ivšac Pavliša, JasminaAn evaluation of the communication application for children with special needs // EAPRIL 2012 Conference
Jyväskylä, Finska, 2012. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
88.Brekalo, KatarinaStavovi prema matematici učenika osnovne škole i njihovih roditelja, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
89.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaSubjektivna vrijednost znanja matematike - rezultati s različitih obrazovnih razina // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 50-50 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
90.Mateša, BarbaraUtjecaj vizualne i metakognitivne pomoći na jačinu izraženosti iluzije linearnosti u zadacima površine i volumena, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
91.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaProblemi u učenju // Psihosocijalne potrebe studenata / Jokić Begić, Nataša (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2012. str. 33-54 -
92.Pavlin-Bernardić, Nina; Ravić, Silvija; Borović, KsenijaPovezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 3-4; 315-326 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
93.Pavlin Bernardić, Nina; Tonković, Maša; Urch, DraženJeste li cvrčak ili mrav? – radionica za efikasnu organizaciju vremena // PsihoFest - 1. festival popularne psihologije
Zagreb, Hrvatska, 2011. (demonstracija, neobjavljeni rad, ostalo) -
94.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaIluzija linearnosti // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 47 (2011), 12-17 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
95.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaThe role of competence beliefs, task value, and achievement goals in predicting mathematics anxiety // 14th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction "Education for a Global Networked Society"
Exeter, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2011. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
96.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan Daria; Vlahović-Štetić, VesnaKad u matematici "više" zapravo znači "manje": Analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe // Psihologijske teme, 20 (2011), 1; 115-130 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
97.Pavlin-Bernardić, Nina4 • 8 = 36? Dječje pogreške prilikom rješavanja zadataka množenja i njihova računalna simulacija // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa: sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb, 2011. str. 146-146 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
98.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Mišurac Zorica, IrenaStudentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici // Odgojne znanosti, 12 (2010), 2; 385-397 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
99.Pavlin-Bernardić, NinaŠto su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću? // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 44 (2010), 5-9 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
100.Pavlin-Bernardić, NinaChildren's strategy choices and discoveries: Testing predictions of SCADS in multiplication // JURE 2010
Frankfurt: EARLI, 2010. str. 73-73 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)