Pregled po CROSBI profilu: Tea Pavin Ivanec (CROSBI Profil: 22046, MBZ: 264016, ORCID: 0000-0003-3225-2272)
Pronađeno 106 radova
-
1.Pavin Ivanec, Tea; Defar, AnaMotivation for the Choice of the Teaching Profession: The Role of Prospective Teachers’ Personality Traits, Emotional Competence, and Life-Satisfaction // SAGE Open, 13 (2023), 2; 1-10 doi:10.1177/21582440231182594 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Pavin Ivanec, TeaMotivation for the choice of a teaching career: comparison of different types of prospective teachers in Croatia // JET. Journal of education for teaching, (2022), online; 1-15 doi:10.1080/02607476.2022.2113736 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Ivana, Pikić Jugović; Maskalan, Ana; Pavin Ivanec, TeaRodne razlike i motivacija za nastavničku profesiju: Zašto se muškarci rjeđe odlučuju za poučavanje? // 5. Dani obrazovnih znanosti "Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" - Knjiga sažetaka / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 28-28 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Jagarinac, DoroteaPovezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu, Odsjek za učiteljske studije, Zagreb
-
5.Međimorec, MajaNeke odrednice motivacije za roditeljstvo kod mladih, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu/Odsjek za odgojiteljske studije, Zagreb
-
6.Kirčenkov, KristinaPovezanost emocionalne kompetencije i nekih aspekata akademskog postignuća, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu, Odsjek za učiteljske studije, Zagreb
-
7.Banić, EmaPovezanost emocionalne kompetencije i kvalitete bliskih odnosa studenata, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu, Odsjek za učiteljske studije, Zagreb
-
8.Pavin Ivanec, Tea; Fabijanić, IvaSome predictors of university students’ subjective well-being in Croatia during the COVID-19 pandemic // European Journal of Mental Health, 17 (2022), 2; 31-42 doi:10.5708/ejmh.17.2022.2.5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Pavin Ivanec, TeaThe lack of academic social interactions and students’ learning difficulties during COVID-19 faculty lockdowns in Croatia: the mediating role of the perceived sense of life disruption caused by the pandemic and the adjustment to online studying // Social sciences, 11 (2022), 2; 42, 11 doi:10.3390/socsci11020042 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Fabijanić, IvaPovezanost nekih aspekata doživljaja nastave na daljinu, osobina ličnosti i subjektivne dobrobiti studenata, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
11.Tomašić Humer, Jasmina; Čorkalo Biruški, Dinka; Pavin Ivanec, TeaEtnički identitet i patriotizam kod adolescenata: uloga dobi, grupnoga statusa i socijalnoga konteksta // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 4; 763-783 doi:10.5559/di.30.4.06 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Pavin Ivanec, Tea; Čorkalo Biruški, Dinka; Pehar, LanaEffects of intergroup contact norms and school climate on youth self-reported outgroup prosocial behaviour in school // Current psychology, Online (2021), 1-13 doi:10.1007/s12144-021-01714-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Tomašić Humer, Jasmina; Čorkalo Biruški, Dinka; Pavin Ivanec, TeaEtnički identitet i patriotizam kod adolescenata: uloga dobi, grupnoga statusa i socijalnoga konteksta // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 4; 763-783 doi:10.5559/di.30.4.06 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Babojelić, AntoniaPovezanost osobina ličnosti i roditeljskog ponašanja s prilagodbom na studij i vršnjačkim odnosima, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
15.Pavin Ivanec, TeaExploring pre-service teachers' emotional competence and motivation for the choice of teahcing career // International Journal of Learning, Teaching, and Educational Research, 19 (2020), 12; 230-245 doi:10.26803/ijlter.19.12.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Pavin Ivanec, Tea; Babojelić, AntoniaPersonality, Parental Behavior, and Attachment to Close Friends // International Journal of Psychological Studies, 12 (2020), 4; 19-30 doi:10.5539/ijps.v12n4p19 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Pehar, Lana; Čorkalo Biruški, Dinka; Pavin Ivanec, TeaThe role of peer, parental, and school norms in predicting adolescents’ attitudes and behaviors of majority and different minority ethnic groups in Croatia // PLoS One, 15 (2020), 1; e0227512, 27 doi:10.1371/journal.pone.0227512 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Čorkalo Biruški, Dinka; Pehar, Lana; Jelić, Margareta; Pavin Ivanec, Tea; Tomašić Humer, JasminaObrazovni izbori i stavovi prema multikulturalizmu i asimilacionizmu većine i manjine u četiri hrvatske višeetničke zajednice // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 29 (2020), 1; 23-47 doi:10.5559/di.29.1.02 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Pavin Ivanec, Tea; Čorkalo Biruški, DinkaPerception of Primary and Secondary School Students of School Ethnic Climate in Multi-Ethnic Settings in Croatia // ECER 2019 On-line Book of Conference Abstracts
Hamburg: Universität Hamburg, 2019. 48450, 3 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Pavin Ivanec, Tea; Pehar, Lana; Uzelac, Ena; Rebernjak, Blaž; Kapović, IvaObrazovanje nacionalnih manjina i međuetnički stavovi u Hrvatskoj. Zagreb: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2019 (Brošura)
-
21.Uzelac, Ena; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Pehar, Lana; Pavin Ivanec, Tea; Tomašić Humer, Jasmina; Rebernjak, BlažMEĐUETNIČKI ODNOSI HRVATSKIH ADOLESCENATA: ULOGA KONTAKTA I DOŽIVLJAJA PRIJETNJE // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb, 2019. str. 56-56 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Jugović, Ivana; Maskalan, Ana; Marušić, Iris; Mihić, Josipa; Pavin Ivanec, TeaRodni stereotipi o nastavničkoj profesiji i socio-emocionalne kompetencije budućih nastavnica i nastavnika // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Međunarodni psihologijski znanstveni skup - Knjiga sažetaka / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 43-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Pehar, Lana; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Pavin Ivanec, Tea; Rebernjak, Blaž; Tomašić Humer, Jasmina; Uzelac, EnaLongitudinalni efekti izravnog i proširenog međugrupnog kontakta na međugrupne ishode // Knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 54-54 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Adžić, TenaPovezanost samopoštovanja učenika sa suočavanjem s lošom ocjenom i školskim uspjehom, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
25.Lupret, ŽeljkaUčenička percepcija karakteristika i obrazovnih preferencija djevojčica i dječaka, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
26.Pehar, Lana; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Pavin Ivanec, Tea; Tomašić Humer, Jasmina; Rebernjak, BlažKako međugrupni kontakt ostvaruje svoj utjecaj? Uloga vršnjačkih, obiteljskih i školskih normi o kontaktu u odnosu izravnog i proširenog kontakta te međugrupnih ishoda. // Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 82-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
27.Defar, AnaMotivacija studenata za odabir učiteljske i odgojiteljske profesije, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
28.Flegar, LanaPristupi učenju učenika mlađe školske dobi, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
29.Lovreković DaliaOčekivanja vezana uz komunikaciju i suradnju s roditeljima od strane budućih učitelja i učiteljica, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
30.Kovačević, GabrijelaPovezanost roditeljskog ponašanja i prosocijalnog ponašanja djece, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
31.Šarić Drnas, Marija; Pavin Ivanec, Tea; Miljević- Riđički, RenataOdnos roditeljskog ponašanja i otvorene i relacijske agresije adolescenata // Ljetopis socijalnog rada, 25 (2018), 2; 195-221 doi:10.3935/ljsr.v25i2.231 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
32.Pavin Ivanec, Tea; Defar, AnaMotivacija za odabir profesije i neke osobne karakteristike budućih učitelja/ica i odgojitelja/ica // Knjiga sažetaka - 4. Dani obrazovnih znanosti - Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 28-28 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Uzelac, Ena; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Pavin Ivanec, Tea; Tomašić, Jasmina; Pehar, Lana; Rebernjak, BlažSocijalni identiteti manjine i većine u višeetničkim zajednicama // XXI. Dani psihologije u Zadru / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odsjek za psihologiju, 2018. str. 100-100 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
34.Holjak, Ana; Pavin Ivanec, TeaMother’s parental behaviour in the context of perception of child’s temperament and adult attachment to own mother // Book of Selected Proceedings of 20th Psychology Days in Zadar / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 59-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Meštrov, TonkaPercepcija vršnjačkog nasilja u osnovnoj školi, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
36.Gerin, MartinaPovezanost socioekonomskog statusa i roditeljskog ponašanja sa školskim uspjehom učenika, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
37.Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Pavin Ivanec, Tea; Tomašić Humer, Jasmina; Pehar, LanaDoes physical space marking promote multiculturalism in school settings? // ISPP at 40: Revisiting core themes of tyranny, intergroup relations and leadership
Edinburgh, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2017. str. 58-58 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Pehar, Lana; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Pavin Ivanec, Tea; Tomašić Humer, JasminaFriendships by the rule? Social norms about interethnic contact among ethnic minority and majority youth in Croatia // Book of abstracts
Zagreb, Hrvatska, 2017. str. 77-77 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Čorkalo Biruški, Dinka; Pehar, Lana; Jelić, Margareta; Pavin Ivanec, Tea; Tomašić Humer, JasminaWho is my identity keeper? Negotiating complex identities of youth in ethnically mixed settings // Programme and abstract book
Granada, Španjolska, 2017. str. 106-106 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Jelić, Margareta; Pehar, Lana; Čorkalo Biruški, Dinka; Pavin Ivanec, Tea; Tomašić Humer, JasminaWhat are the school walls telling us? Ethnic symbols in multiethnic communities in Croatia // Programme and abstract book
Novi Sad, Srbija, 2017. str. 136-136 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
41.Holjak, Ana; Pavin Ivanec, TeaMother’s parental behaviour in the context of perception of child’s temperament and adult attachment to own mother // Book of Selected Proceedings of 20th Psychology Days in Zadar / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2017. str. 59-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Cefai, Carmel; Miljević-Riđički, Renata; Bouillet, Dejana; Pavin Ivanec, Tea; Milanović, Mirjana; Matsopoulos, Anastassios; Gavogiannaki, Mariza; Zanetti, Maria Assunta; Cavioni, Valeria; Bartolo, Paul et al.RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob. Priručnik za učitelj(ic)e – srednja osnovnoškolska dob
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017 -
43.Cefai, Carmel; Miljević-Riđički, Renata; Bouillet, Dejana; Pavin Ivanec, Tea; Milanović, Mirjana; Matsopoulos, Anastassios; Gavogiannaki, Mariza; Zanetti, Maria Assunta; Cavioni, Valeria; Bartolo, Paul et al.RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob. Priručnik za učitelj(ic)e – mlađa osnovnoškolska dob. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (prirucnik)
-
44.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, TeaHow Personality Dimensions and Motivation to Teach Shape the Learning Achievement Goals of Croatian Future Teachers // Global Perspectives on Teacher Motivation / Watt, Helen M. G. ; Richardson, Paul W. ; Smith, Kari (ur.).
Cambridge: Cambridge University Press, 2017. str. 189-219 -
45.Šegedin, MeriPercepcija partnerske i roditeljske uloge i očekivana raspodjela obiteljskih obaveza, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
46.Domitrović, DalijaKarakteristike govornog razvoja djeteta pri polasku u školu, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
47.Kolar, IvanaAnaliza istraživanja povezanosti odgojno- obrazovnog sustava i ličnosti učenika, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
48.Hubinka, IvanaPovezanost naučene bespomoćnosti učenika s povratnim informacijama o vlastitom (ne)uspjehu, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
49.Pavković, MarijaPovezanost emocionalne kompetencije učenika i doživljaja prijateljskih odnosa, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
50.Zlomislić, EniIskustvo odrastanja u jednoroditeljskoj obitelji, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
51.Jelić, Margareta; Pehar, Lana; Čorkalo Biruški, Dinka; Pavin Ivanec, Tea; Tomašić Humer, JasminaNational identity and concept of homeland among ethnic minority and majority children in Croatia // Programme and abstract book
Novi Sad, Srbija, 2016. str. 19-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
52.Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Pavin Ivanec, Tea; Tomašić Humer, Jasmina; Pehar, Lana; Löw, AjanaObrazovna multikulturnost i socijalna integracija djece i mladih: prakse i izazovi manjinskog obrazovnog modela A u višeetničkim zajednicama u Hrvatskoj // Knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2016. str. 10-11 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
53.Džolan, IvanaPovezanost roditeljskog razvoda sa stavovima adolescenata prema braku, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
54.Tomičak, MartinaPovezanost roditeljskog ponašanja i učeničkog prihvaćanja školskog neuspjeha, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
55.Novosel, AnamarijaPovezanost dječjeg samopoštovanja i prosocijalnog ponašanja s posjedovanjem kućnih ljubimaca i privrženosti kućnim ljubimcima, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
56.Cefai, Carmel; Miljević-Riđički, Renata; Bouillet, Dejana; Pavin Ivanec, Tea; Milanović, Mirjana; Matsopoulos, Anastassios; Gavogiannaki, Mariza; Zanetti, Maria Assunta; Cavioni, Valeria; Bartolo, Paul et al.RESCUR: Na valovima. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob: Priručnik za odgojite(ic)e.. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (prirucnik)
-
57.Cefai, Carmel; Miljević-Riđički, Renata; Bouillet, Dejana; Pavin Ivanec, Tea; Milanović, Mirjana; Matsopoulos, Anastassios; Gavogiannaki, MMariza; Zanetti, Maria Assunta; Cavioni, Valeria; Bartolo, Paul et al.RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob. Priručnik za roditelje. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (prirucnik)
-
58.Cefai, Carmel; Miljević-Riđički, Renata; Bouillet, Dejana; Pavin Ivanec, Tea; Milanović, Mirjana; Matsopoulos, Anastassios; Gavogiannaki, MMariza; Zanetti, Maria Assunta; Cavioni, Valeria; Bartolo, Paul et al.RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob. Vodič za odgojitelje i učitelje. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (prirucnik)
-
59.Cefai, Carmel; Miljević-Riđički, Renata; Bouillet, Dejana; Pavin Ivanec, Tea; Milanović, Mirjana; Matsopoulos, Anastassios; Gavogiannaki, Mariza; Zanetti, Maria Assunta; Cavioni, Valeria; Bartolo, Paul et al.A RESILIENCE CURRICULUM FOR EARLY YEARS AND ELEMENTARY SCHOOLS IN EUROPE // 5th ENSEC CONFERENCE SOCIAL EMOTIONAL LEARNING AND CULTURE / Celeste Simoes, Kathy Evans , Paula Lebre (ur.).
Lisabon: Faculdade de Motricidade Humana, Universidade de Lisboa, 2015. str. 31-31 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak) -
60.Vuljanić, AnaAnaliza sudjelovanja djece s oštećenjem sluha u sportu i vrednovanje motoričke efikasnosti djece s obzirom na oštećenje sluha i sudjelovanje u sportu, 2015., doktorska disertacija, Kineziološki fakultet, Zagreb
-
61.Vuljanić, Ana; Pavin Ivanec, Tea; Petrinović Zekan, LidijaUtjecaj organiziranih sportskih aktivnosti na motoričku efikasnost djece s oštećenjem sluha // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 51 (2015), 1; 24-32 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
62.Cefai, Carmel; Cavioni, Valeria; Bartolo, Paul; Simoes, Celeste; Miljević-Riđički, Renata; Bouillet, Dejana; Pavin Ivanec, Tea; Matsopoulos, Anatassios; Gavogiannaki, Mariza; Zanetti, Maria Assunta et al.Social inclusion and social justice : a resilience curriculum for early years and elementary schools in Europe // Journal for multicultural education, 9 (2015), 3; 122-139 doi:10.1108/JME-01-2015-0002 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
63.Pavin Ivanec, TeaPotrebe učenika za ranom odgojno obrazovnom intervencijom: fenomenologija i rasprostranjenost problema u ponašanju. // Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije / Bouillet, Dejana (ur.).
Zagreb: Forum za slobodu odgoja, 2015. str. 33-46 -
64.Holjak, AnaPovezanost majčine privrženosti i djetetovog temperamenta s roditeljskim ponašanjem majke, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
65.Maročić, LidijaMotivacija za majčinstvo i očinstvo, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
66.Hrgović, MartinaOdgojiteljska percepcija roditeljske manipulacije djecom tijekom i nakon razvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
67.Gregurec, NinaPovezanost učeničkih i roditeljskih rodnih stereotipa, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
68.Dumbović, AnaStrahovi u djece školske dobi, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
69.Bubalo, RužicaNačini provođenja slobodnog vremena djece rane školske dobi, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
70.Roko, MirnaOdnos slike o sebi i korištenja različitih medija u djevojčica nižih razreda osnovne škole, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
71.Buden, NikolinaPovezanost imanja kućnih ljubimaca i socioemocionalnog razvoja djece, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
72.Bouillet, Dejana; Pavin Ivanec, Tea; Miljević-Riđički, RenataPreschool teachers’ resilience and their readiness for building children’s resilience // Health education (London), 114 (2014), 6; 435-450 doi:10.1108/HE-11-2013-0062 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
73.Cefai, Carmel; Matsopoulos, Anastassios; Bartolo Paul; Galea, Katya; Gavogiannaki, Mariza; Zanetti, Maria Assunta; Renati, Roberta; Cavioni, Valeria; Pavin Ivanec, Tea; Šarić, Marija et al.A Resilience Curriculum for Early Years and Primary Schools in Europe: Enhancing Quality Education // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, 16 (2014), Sp.Ed.No.2; 11-32 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
74.Pavin Ivanec, Tea; Miljević-Riđički, Renata; Bouillet, DejanaKindergarten teachers’ resilience and its relation to the parental behaviour of their mothers and fathers // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, 16 (2014), Sp.Ed.No.2; 109-124 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
75.Dunda, MarijaUčenička percepcija rodnih stereotipa, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
76.Škulec, AndrejaSuočavanje sa stresom zbog loše ocjene, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
77.Čizmić, MirelaPovezanost vremena provedenog na društvenim mrežama i u druženju s vršnjacima sa školskim uspjehom, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
78.Cefai, Carmel; Bartolo, Paul; Matsopoulos, Anastassios; Gavogiannaki, Mariza; Zanetti, Assunta; Renati, Roberta; Cavioni, Valeria; Miljević-Riđički, Renata; Pavin Ivanec, Tea; Šarić, Marija et al.Promoting Resilience and SEC in Primary Schools: Good Practice from the European Union // 4th ENSEC Conference: Social and Emotional Competence in a Changing World
Zagreb, 2013. str. 36-36 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak) -
79.Pavin Ivanec, Tea; Miljević-Riđički, RenataMothers' and fathers' parental behaviour and adult resilience // 4th ENSEC Conference: Social and Emotional Competence in a Changing World
Zagreb, 2013. str. 95-95 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
80.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, TeaMotivation and personality of preservice teachers in Croatia // American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting
San Francisco (CA), Sjedinjene Američke Države, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
81.Pavin Ivanec, Tea; Miljević-Riđički, Renata; Jugović, IvanaKarakteristike roditeljskih uloga iz perspektive budućih odgajateljica // Psihološki aspekti suvremene obitelji braka i partnerstva : knjiga sažetaka / Brajša Žganec, Andreja ; Lopižić, Josip ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2012. str. 243-243 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
82.Pavin Ivanec, Tea; Jugović, Ivana; Marušić, IrisŠto motivira buduće učiteljice? Provjera modela odabira učiteljske profesije u hrvatskom obrazovnom kontekstu // XVIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova / Penezić, Z, Ćubela Adorić V., Ombla J., Slišković, A., Sorić I., Valerjev, P., Vulić-Prtorić, A. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
83.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, TeaLičnost, pojam o sebi i odabir učiteljske profesije // XVIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova / Penezić, Z, Ćubela Adorić V., Ombla J., Slišković, A., Sorić I., Valerjev, P., Vulić-Prtorić, A. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. str. 60-60 (predavanje, sažetak, ostalo) -
84.Jugović, Ivana; Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, VlastaMotivation and Personality of Pre-service Teachers in Croatia // Asia-Pacific Journal of Teacher Education, 40 (2012), 3; 271-287 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
85.Kulušić, ĐurđaPovezanost intrinzične motivacije učenika četvrtog i sedmog razreda osnovne škole s postignućima u nastavi matematike, 2011., postdiplomski specijalisticki, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
86.Marušić, Iris, Pavin Ivanec, Tea, Doolan, KarinMentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive // Učitelji i njihovi mentori / Vlasta Vizek Vidović (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2011. str. 153-193 -
87.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, TeaPrimjena teorije vrijednosti i očekivanja u kontekstu odabira učiteljske profesije // Psihologijske teme, 20 (2011), 2; 299-318 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
88.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, TeaValidation of a Scale Assessing Motivation for the Choice of Teaching Profession - FIT Choice // The European Conference on Educational Research (ECER)
Berlin, Njemačka, 2011. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
89.Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, VlastaNeki prediktori motivacije za učenje kod budućih učitelja/učiteljica // Psihologijske teme, 19 (2010), 1; 31-44 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
90.Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, VlastaAcademic self-concept, basic needs and motivation for teaching as correlates of intrinsic motivation for learning in student teachers // EARLI 2009 Fostering communities of learners, Digital Book of Abstracts
Amsterdam, 2009. (poster, sažetak, ostalo) -
91.Miljević-Riđički, Renata; Pavin Ivanec, TeaVažnost socijalnog konteksta za kognitivni razvoj predškolske djece - usporedba kognitivne uspješnosti djece koja odrastaju u različitom obiteljskom i institucionalnom okruženju // Suvremena psihologija, 12 (2009), 2; 309-322 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
92.Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, VlastaPetfaktorski model ličnosti i dimenzije pojma o sebi // "19 Dani Ramira i Zorana Bujasa" Program i sažeci priopćenja / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 135-135 (predavanje, sažetak, ostalo) -
93.Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, VlastaPetfaktorski model ličnosti i dimenzije pojma o sebi // "19. Dani Ramira i Zorana Bujasa" Program i sažeci priopćenja / Damir lJubotina, Željka Kamenov, Una Mikac, Dražen Urh (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zagrebu, 2009. str. 135-135 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
94.Pavin Ivanec, TeaOdrednice pristupa učenju i poučavanju u srednjoškolskom kontekstu, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
95.Miljević-Riđički, Renata; Pavin Ivanec, TeaŽivotna prilagođenost majki u različitim tipovima jednoroditeljskih majčinskih obitelji te kognitivna uspješnost njihove djece // Društvena istraživanja, 17 (2008), 3; 553-571 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
96.Marušić, Iris; Pavin Ivanec, TeaPraćenje vršnjačkog nasilja u osnovnim školama: spolne razlike u učestalosti i vrstama nasilnog ponašanja // Ljetopis socijalnog rada, 15 (2008), 1; 5-19 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
97.Ivanec, Dragutin; Pavin, Tea; Kotzmuth, AnaPossibilities of attentional control of pain: Influence of distractive Stroop task on pain threshold and pain tolerance // Review of Psychology, 13 (2007), 2; 87-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
98.Marušić, Iris; Ristić Dedić, Zrinka; Pavin Ivanec, Tea; Jurko, LanaRoditeljska suradnja sa školom: Pogledi roditelja i učitelja., 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
99.Pavin, Tea; Vizek Vidović, Vlasta; Miljević-Riđički, RenataEnhancing Professional Development of Education Practitioners and Teaching/Learning Practices in SEE Countries - National report Croatia // The Prospects of Teacher Education in South-east Europe / Zgaga, Pavel (ur.).
Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani, 2006. str. 251-287 -
100.Pavin, TeaPercepcija kvalitete obrazovanja nastavnika i nekih aspekata nastavničke profesije iz perspektive srednjoškolskih nastavnika // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 124-160