Pregled po CROSBI profilu: Snježana Močinić (CROSBI Profil: 22008, MBZ: 265350)
Pronađeno 48 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Tatković, Nevenka; Močinić, SnježanaUčitelj za društvo znanja. Pedagogijske i tehnologijske paradigme bolonjskoga procesa. Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2012 (monografija)
-
1.20 anni della Società di studi e ricerche "Pietas Iulia" 1995-2015 / Lazarić, Lorena ; Močinić, Snježana (ur.), 2016 (monografija)
-
2.55 godina visokoga školovanja učitelja i odgojitelja u Puli / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Diković, Marina ; Močinić, Snježana ; Lazarić, Lorena (ur.). Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016 (monografija)
-
1.Močinić, SnježanaKurikulumski pristup obrazovanju odgojitelja // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka, Radetić-Paić, Mirjana, Blažević, Iva (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin, 2016. str. 173-192 -
2.Močinić, Snježana; Tatković, NevenkaUloga pedagoške prakse u razvoju kompetencija budućih učitelja // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 215-230 -
3.Močinić, Snježana; Civitico, AlessandraAttività dell'alunno ed esperimenti nell'insegnamento della natura e società // Aktivnosti učencev v učnem procesu. / Hozjan, Dejan (ur.).
Koper: Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2015. str. 357-372 -
4.Močinić, Snježana; Feresin, Catina; Moscarda, ArianaClassroom management in the teaching practice at primary school // Education for development / Tatković, Nevenka ; Blažević, Iva ; Radetić-Paić, Mirjana ; Ružić-Baf, Maja ; Šuran, Fulvio ; Zuliani, Đeni (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli Sveučilišta u Rijeci, 2014. str. 144-169 -
5.Močinić SnježanaL'opera pluriennale di Claudio Desinan presso l'Ateneo di Pola // Educazione e insegnamento. La testimonianza di una realtà inscindibile. Scritti in onore di Claudio Desinan / Cornacchia, Matteo ; Madriz, Elisabetta (ur.).
Trst: Edizioni Università di Trieste, 2013. str. 115-119 -
6.Tatković, Nevenka; Močinić, SnježanaTeorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 409-418 -
7.Tatković, Nevenka; Močinić, SnježanaProfesionalne kompetencije budućih učitelja u kontekstu stručno-pedagoške prakse // Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji / Valenčić Zuljan, Milena ; Gojkov, Grozdanka ; Rončević, Anita ; Vogrinc, Janez (ur.).
Vršac: Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola u Vršcu Mihailo Palov, 2012. str. 51-78 -
1.Močinić, Snježana; Lazarić, Lorena; Gortan-Carlin, Ivana PaulaCompetencies of University Teachers and Changes for Working in the Knowledge Society // Interdisciplinary Description of Complex Systems : INDECS, 20 (2022), 4; 429-453 doi:10.7906/indecs.20.4.9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Močinić, Snježana; Gortan-Carlin, Ivana Paula; Lazarić, LorenaKompetencije: trajna vrijednost i temelj za transfer znanja sveučilišnih nastavnika // KNOWLEDGE – International Journal, 43 (2020), 1; 17-23 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Močinić, Snježana; Tatković, Nevenka; Tatković, SanjaThe Use of Kolb’s Model in Science Teaching Methodology // Propósitos y Representaciones, 8 (2020), SPE2; 684, 20 doi:10.20511/pyr2020.v8nSPE2.685 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Močinić, Snježana; Piršl, ElviInitial Teacher Education: Appropriate Models for a Knowledge Society? // European journal of education, 2 (2019), 1; 6-15 doi:10.26417/ejed-2019.v2i1-48 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Lazarić, Lorena; Močinić, Snježana; Gortan- Carlin, Ivana PaulaCompetency Profile of the Teaching Profession in Croatia after Initial Education // European journal of education, 2 (2019), 2; 15-27 doi:10.26417/ejed-2019.v2i2-59 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Močinić, Snježana; Crnčić Brajković, MarijaTradicijska glazba Istre u nastavi glazbene kulture nižih razreda osnovne škole // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 1; 141-153 doi:10.32903/zs.64.1.11 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Feresin, Catina; Močinić, SnježanaDo we need to train teachers and students to care about other living beings? // Humanities & social sciences reviews, 5 (2017), 1; 33-45 doi:10.18510/hssr.2017.513 33 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Močinić, Snježana; Feresin, CatinaThe Role of the School Space in Preschoolers' Learning Processes // Humanities & social sciences reviews, 5 (2017), 2; 98-108 doi:10.18510/hssr.2017.525 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Gortan-Carlin, Ivana Paula; Močinić, SnježanaIskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave // Školski vjesnik, 66 (2017), 4; 511-526 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Močinić, Snježana; Moscarda, CristinaL’ambiente come fattore di apprendimento nella scuola dell’infanzia // Studia Polensia, 5 (2016), 1; 1-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Močinić, Snježana; Feresin, CatinaIl ruolo di supporto emotivo dell'insegnante nel trattamento dei disturbi dell'umore // Pedagogika.it, vol. XVII (2013), n. 2; 86-91 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
12.Feresin, Catina; Močinić, Snježana; Tatković, NevenkaShould parent-child therapy include teachers to treat depressed preschoolers when caregiver shows affective disorders? // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, vol. 62 (2013), br. 1; 75-84 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
13.Močinić SnježanaActive Teaching Strategies in Higher Education // Metodički obzori, 7 (2012), 2; 97-105 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
14.Močinić; Snježana; Feresin; CatinaThe importance of collaboration between teachers and school psychologists in helping primary schoolchildren to cope with mood disorders // International journal of lifelong education, vol. 6 (2012), n. 1-2; 98-108 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
15.Močinić SnježanaMikropoučavanje i proces stjecanja učiteljskih kompetencija // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 2; 165-179 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
1.Močinić, Snježana; Tatković, SanjaUSING KOLB'S LEARNING MODEL IN STRUCTURED TYPES OF PROFESSIONAL EDUCATION AND TRAINING FOR TEACHERS // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 14 (2021), 4; 409-433 doi:10.18690/rei.14.4.409-433.2021 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
2.Feresin, Catina; Močinić, Snježana; Tatković, NevenkaManaging a primary school class: an empirical study // International journal of students research in technology and management, vol. 1 (2013), n.1; 1-9 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
3.Sclaunich, Magda; Feresin, Catina; Močinić, SnježanaLo sviluppo sostenibile: il panorama educativo italiano all'interno della prospettiva europea. // Pedagogika.it, 14 (2010), 3; 89-93 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
-
4.Snježana MočinićPrikaz knjige: Maria Teresa Moscato, Postati učitelj. U susret pedagoškoj teoriji poučavanja, Brescia: Edizioni La Scuola, 2008 // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 216-217 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
1.Močinić, Snježana; Gortan-Carlin, Ivana Paula; Lazarić, LorenaObrazovanje učitelja u Hrvatskoj: snaga budućih generacija // International Journal Knowledge: The Power of Knowledge / Dimitrovski, Robert (ur.).
Skopje: IKM - Skopje, 2016. str. 55-63 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Močinić, Snježana; Lazarić, LorenaUloga i zadaće učitelja u odgojno-obrazovnom procesu // Education between Tradition and Modernity. vol.1 / Barakoska Aneta i dr. (ur.).
Skopje: Institute of Pedagogy, Faculty of Philosophy - Skopje, Faculty of Philosophy - Skopje, Republic of Macedonia, 2013. str. 434-451 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Močinić SnježanaStrategije aktivnog poučavanja u visokoškolskoj nastavi // Monografija međunarodnog znanstvenog skupa "Suvremene strategije učenja i poučavanja" II. dio / Kadum Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 899-907 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Snježana Močinić, Magda SclaunichQuali competenze per gli insegnanti. Italia e Croazia a confronto. // LE COMPETENZE VERSO IL MONDO DEL LAVORO / Felisatti Ettore ; Mazzucco Cristina (ur.).
Lecce: Pensa MultiMedia Editore, 2010. str. 149-157 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Snježana MočinićPlanning a Course on the Basis of Learning Outcomes // Comparative Education Teacher Training, Education Policy, Social Inclusion and Child Psychology, vol. 8 / Popov, N. ; Wolhuter, Ch. ; Leutwyler, B. ; Mihova, M. ; Ogunleye, J. ; Remy, Ph. ; (ur.).
Sofija: Bureau of Education & Research (BER), 2010. str. 183-189 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Kadum-Bošnjak, Sandra; Močinić, Snježana NeviaStalnost uspjeha učenika tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja // Monografija Međunarodnog znanstvenog skupa ŠKOLA PO MJERI / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 251-274 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Kadum-Bošnjak Sandra; Močinić SnježanaStalnost uspjeha učenika tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja // Monografija Međunarodni znanstveni skup Škola po mjeri / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja, 2009. str. 251-274 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Močinić, Snježana; Rigo, Irene; Kadum, VladimirTeaching practice programmes for students of teacher training study in Croatia // Comparative Education, Teacher Training, Education Policy, Social Inclusion and Child Psycology / Popov, N. ; Wolhuter, C. ; Leutwyler ; Mihova, M. ; Ogunleye, J. ; Bekirogullari, Z. (ur.).
Sofija: Bureau of Education & Research (BER), 2009. str. 114-120 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Močinić, Snježana; Lazarić LorenaZadaće učitelja u školi po mjeri učenika // Međunarodni znanstveni skup Škola po mjeri. Monografija / Kadum Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 551-566 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Močinić, SnježanaPolustrukturirane provjere postignuća učenika: korak bliže objektivnom vrednovanju u uvjetima globalizacijskih procesa // Odgoj i obrazovanje između lokalnog i globalnog / Šerbetar Ivan (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet u Zagrebu, 2008. str. 91-109 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Močinić, SnježanaImplications of the Bologna process: student's position in the educational process // Comparative Education, Teacher Training, Education Policy and Social Inclusion / Popov, Nikolay ; Wolhuter, Charl ; Leutwyler, Bruno ; Kysilka, Marcella ; Ogunleye, James (ur.).
Sofija: Bureau of Education & Research (BER), 2008. str. 156-160 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Močinić, Snježana; Ćatić, Iva; Tatković, SanjaOdrživi razvoj u kontekstu pedagoških promjena u visokom obrazovanju // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development / Uzelac, V. ; Vujičić, L. (ur.).
Rijeka, 2008. str. 341-347 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Močinić, Snježana; Slanina, MarisaL'identita' professionale degli insegnanti // Deontologija učitelja / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 213-234 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Močinić, SnježanaLEARNING AND TEACHING STRATEGIES FOR COMPETENCE DEVELOPMENT // Comparative Education, Teacher Traning, Education Policy, Social Inclusion, History of Education / Popov, N., Wolhuter, C., Leutwyler, B., Mihova, M., Ogunleye, J. (ur.).
Sofija: Bureau of Education & Research (BER), 2011. str. 243-250 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
2.Močinić SnježanaOsposobljenost studenata završne godine učiteljskog studija za rad u suvremenoj školi // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 432-441 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Močinić, Snježana; Lazarić, Lorena; Gortan- Carlin, Ivana PaulaPermanentno profesionalno usavršavanje kao temeljna karika u razvoju pedagoško-psiholoških kompetencija sveučilišnih nastavnika // KNJIŽICA SAŽETAKA. 7. Dani Šime i Ante Starčevića Znanstveno-stručni skup: Globalne promjene u obrazovanju i očuvanje baštine / Global Changes in Education and Heritage Preservation / Nikčević-Milković, Anela ; Jurković, Denis (ur.).
Zadar: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021. str. 47-48 (ostalo, recenziran, sažetak) -
1.Močinić, Snježana; Močinić, AndreaStručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija // International Scientific Symposium "Education between tradition and modernity"
Ohrid, Sjeverna Makedonija, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Kadum, Vladimir; Močinić, Snježana; Rigo, IreneRezultati "orijentacijsko– motivacijskog praktikuma" i Bolonjski proces // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
1.Močinić, SnježanaKURIKULUMSKI MODELI PEDAGOŠKIH KOMPETENCIJA UČITELJA U INICIJALNOM OBRAZOVANJU, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska