Pregled po CROSBI profilu: Miroslav Mandić (CROSBI Profil: 21616, MBZ: 257553)
Pronađeno 61 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
2.Vranešević, Tihomir; Pandža Bajs, Irena; Mandić, MiroslavUpravljanje zadovoljstvom klijenata. Zagreb: Accent Press, 2018 (monografija)
-
1.Mandić, MiroslavŽivotna vrijednost klijenta // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 162-171 -
2.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, SandraTržišna vrijednost marke // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju (Customer value in a dynamic environment) / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 199-213 -
3.Vranešević, Tihomir; Bogunović, Branko; Mandić, MiroslavInternationalization of SMEs in Croatia // Handbook of Research on European Business and Enterpreneurship – Towards a Theory of Internationalization / Dana, L.P. ; Welpe, I.M. ; Han, M. ; Ratten, V. (ur.).
Gloucester: Edward Elgar Publishing, 2008. str. 135-149 -
4.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Pandža, Irena; Horvat, SandraBranding // Strategic Marketing and Retail Thought / Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D. (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2008. str. 67-86 -
5.Mandić, Miroslav; Vranešević, Tihomir; Horvat, SandraCBA privatne marke // Upravljanje markama (Brand management) / Martinović, Maja (ur.) (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 271-278 -
6.Mandić, Miroslav; Vranešević, Tihomir; Horvat, S.Poslovni slučaj:"CBA privatne marke" // Upravljanje markama / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 271-277 -
7.Grgurić, T.; Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavPoslovni slučaj: "Razvoj marke Zolotoj Petušok tvrtke Produkty Pitania" // Upravljanje markama / Martinović , Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 247-257 -
8.Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavSegmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje // Marketing / Previšić Jozo ; Ozretić Dođen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
9.Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavIstraživanje tržišta i informacijski sustavi // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
1.Barbir, Saša; Bosilj, Neven; Dobrinić, Damir; Gerić, Sandro; Gregurec, Iva; Hutinski, Željko; Kirinić, Valentina; Mandić, Miroslav; Mekovec, Renata; Miličić, Miroslav et al.Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2011 -
1.Mandić, MiroslavRESEARCH ON CUSTOMER IMPORTANCE AND SATISFACTION WITH ELEMENTS OF RETAILERS’ OFFER // Poslovna izvrsnost, 17 (2023), 1; 99-114 doi:10.22598/pi-be/2023.17.1.99 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Mandić, Miroslav; Gregurec, Iva; Jurić, VedranaIstraživanje razloga za praćenjem sportaša na društvenim mrežama // CroDiM, 6 (2023), 1; 133-144 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Knežević, Blaženka; Mandić, Miroslav; Lipovac Tolić, AntonijaThe role of supplier satisfaction survey in building partnerships // Ekonomski vjesnik, 35 (2022), 2; 353-364 doi:10.51680/ev.35.2.9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Mandić, Miroslav; Puljak, DubravkaThe impact of various information sources on mothers of generations x and y when purchasing toys // IJMBS Journal (International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science), 4 (2018), 5; 99-108 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Renić, Mijo; Mandić, MiroslavPretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 16 (2018), 1; 1-19 doi:10.22598/zefzg.2018.1.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Mandić, Miroslav; Sarajlić, HalidaIstraživanje kriterija pri odabiru pokretne komunikacijske mreže // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 15 (2017), 2; 45-68 doi:10.22598/zefzg.2017.2.45 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Mandić, Miroslav; Rešetar MatejaResearch on students’ satisfaction with banking services // IJMBS Journal (International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science), 3 (2017), 3; 93-100 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Martinović, Maja; Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavQuality management of food products' private labels in Croatia // International Journal of Management Cases – Special Issue, 9 (2007), 3/4; 196-200 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, SandraIstraživanje činitelja zadovoljstva studenata // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 83-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
10.Mandić, MiroslavPovezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol.1. (2007), 85-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Vranešević, T.; Mandić, M.; Horvat, S.Istraživanje činitelja zadovoljstva studenata // Poslovna izvrsnost, Br. 1 (2007), 83-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Vranešević, Tihomir; Tomašević-Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav; Vignali, ClaudioSmall retailers' competition against large store chains in Croatia // International journal of entrepreneurship & small business, 3/4 (2006), 447-458 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Vranešević, T.; Tomašević Lišanin, M.; Mandić, M.CBA-Association of Retail Dealers as one of the Possible Ways of defense from Large Store Chains // International Journal of Management Cases, vol.7. (2005), No.2.; 98-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Vranešević, Tihomir; Tomašević Lišanin, Marija; Mandić, MiroslavCBA-Association of retail dealers as one of the possible ways of defence from large store chains // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 98-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Mandić, Miroslav; Gregurec, Iva; Škorić, MarkoRESEARCH ON THE USE OF SOCIAL NETWORKS IN BUILDING RELATIONSHIP MARKETING IN SPORTS // Proceedings of FEB Zagreb 14th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Načinović Braje, Ivana ; Galetić, Fran (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2023. str. 323-336 doi:ttps://.org/10.22598/odyssey/2023.5 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Gregurec, Iva; Mandić, Miroslav; Krce-Ivančić, AnaSATISFACTION OF USING QR CODES BY CUSTOMERS ON THE CROATIAN MARKET // Book of Proceedings - 97th International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Modern technologies and innovative concepts in the function of promoting cultural heritage" / Hunjet, Anica ; Nechad, Abdelhamid ; Machrafi, Mustapha (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North in coop. with Faculty of Management University of Warsaw, Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, ENCGT - Abdelmalek Essaadi University and Institute for Scientific Work in Varazdin, 2023. str. 14-26 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Mandić, Miroslav; Pušić, Ana; Radman, ValentinaRESEARCH ON GENERATION Y SATISFACTION WITH BANKING SERVICES IN CROATIA // CONFERENCE PROCEEDINGS OF THE 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE ECONOMICS OF DECOUPLING (ICED) / Družić, Gordan ; Sertić, Martina Basarac (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 355-371 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Mandić Miroslav; Gregurec, Iva; Bikić, ZrinkaTHE ROLE OF GAMIFICATION IN ACHIEVING CUSTOMER SATISFACTION // CONFERENCE PROCEEDINGS OF THE 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE ECONOMICS OF DECOUPLING (ICED) / Družić, Gordan ; Sertić, Martina Basarac (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 373-384 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Mandić, Miroslav; Gregurec, Iva; Jurić, VedranaIstraživanje razloga za praćenjem sportaša na društvenim mrežama // Book of Papers - 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: CRODMA - Croatian Direct Marketing Association, 2022. str. 191-201 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Mandić, Miroslav; Gregurec, Iva; Galović, EmaEMPLOYEE’S PERCEPTION OF CRM IN THE CROATIAN TELECOMMUNICATIONS INDUSTRY // Proceedings of 33rd Central European Conference on Information and Intelligent Systems / Vrček, Neven ; Guàrdia, Lourdes ; Grd, Petra (ur.).
Varaždin: Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, 2022. str. 297-307 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Renić, MijoTESTING THE MODEL OF THE CONNECTION BETWEEN PERCEIVED SERVICE QUALITY, CUSTOMER SATISFACTION, CUSTOMER LOYALTY AND CUSTOMIZATION // RED 2022 11th INTERNATIONAL SCIENTIFIC SYMPOSIUM REGION, ENTREPRENEURSHIP, DEVELOPMENT / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 834-853 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Mandić, Miroslav; Gregurec, Iva; Kumanović, IvanaDO TOP ATHLETES, AS SOCIAL MEDIA INFLUENCERS, REALLY INFLUENCE THE CUSTOMERS’ DECISION MAKING? // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2022. str. 1028-1044 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Vranešević, Tihomir; Pušić, Ana; Mandić, MiroslavThe Role of Brand Origin in The Product Attitude Formation Process Among Consumers Belonging to Generation Z // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2022. str. 1097-1112 doi:10.22598/odyssey/2022.4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Vranešević, Tihomir; Pandža Bajs, Irena; Mandić, MiroslavKvaliteta i koncept vrijednosti za klijente // Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“ / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 55-65 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Mandić, Miroslav; Skočibušić IvanaResearch into the influence of parents’ incomes on the purchasing of healthy foods for children in Croatia // Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the Knowledge Economy, TAKE 2017 – Zagreb, Croatia, 12 to 14 July 2017 / Tomé, Eduardo ; Neumann, Gaby ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics at the University of Zagreb and E4 Conferences, 2017. str. 235-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Mandić, Miroslav; Valiček, Vladislav; Skelin, ZrinkaThe best CRM practice in hospitality in Croatia // Book of Papers 1st Croatian Direct Marketing Association Conference THEME: INTEGRATED MARKETING Challenges of big data technology / Dobrinić, Damir (ur.).
Zagreb: CRODMA (Croatian Direct Marketing Association), 2016. str. 157-167 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Mandić, Miroslav; Vranešević, TihomirUNDERSTANDING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) IN LEADING CROATIAN COMPANIES // 23rd CROMAR CONGRESS Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.).
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, 2013. str. 386-399 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Mandić, Miroslav; Vranešević, TihomirSuccessful Customer Relationship Management implementation // 6th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate goverence and public policy – path to sustainable future“ / Lovorka Galetić - chairperson (Faculty of Economics and Business, Zagreb) (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Mandić, MiroslavIMPORTANT ELEMENTS IN CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGAMENT (CRM) IMPLEMENTATION // International Journal of Management Cases, Special Issue: 8th CIRCLE Conference 2011 / Davies, Barry J., Vignali, Claudio, Vranešević, Tihomir (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska: Accent Press, 2011. str. 347-352 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Mandić, Miroslav; Vranešević, TihomirCustomer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia // CIRCLE, 6th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research
Austrija, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, SandraTržišna vrijednost marke // CROMAR
Rijeka, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Pandža, IrenaBrand Extension Strategy // International Journal of Management Cases - Special Issue, Vol.9, Issue 3/4
Siderno, Italija, 2007. str. 283-297 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Martinović, M.; Vranešević, T.; Mandić, M.Quality management of food products' private labels in Croatia // CIRCLE, 4th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research, Hosted by: University of Calabria, Department of Scienze Aziendali, Calabria, Italy and Leeds Metropolitan University, Leslie Silver International Faculty, UK, April 12, 2007. / Davies, Barry J. ; Vignali, C. ; Vranesevic, T. (ur.).
Calabria: Access Press UK, Lancashire, 2007. str. 196-200 doi:https://.org/10.5848/APBJ.2007.00021 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Vranešević, T.; Mandić, M.; Horvat, SCo-branding or alliance of brands // CIRCLE, 4th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research, Hosted by: University of Calabria, Department of Scienze Aziendali, Calabria, Italy and Leeds Metropolitan University, Leslie Silver International Faculty, UK, 2007-zbornik u izradi
Reggio Calabria, Italija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Vranešević, T.; Mandić, M.; Pandža, I.Brand extension strategy // CIRCLE, 4th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research, Hosted by: University of Calabria, Department of Scienze Aziendali, Calabria, Italy and Leeds Metropolitan University, Leslie Silver International Faculty, UK, 2007-zbornik u izradi
Reggio Calabria, Italija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Bogunović, Branko; Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavSME in Croatia // CIRCLE, 3rd International Consumer Behavior and Retailing Research Conference Proceedings
Zagreb, 2006. str. 361-372 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Vranešević, T.; Bogunović, B.; Mandić, MInternationalization in Croatia // 17th DAAAM INTERNATIONAL SYMPOSIUM, "Intelligent Manufacturing & Automation: Focus on Mechatronics and Robotics", 8 - 11th November 2006, Vienna, Austria, EU - zbornik u izradi.
Beč, Austrija, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Mandić, Miroslav; Zbodulja MatejaImportance of employees in CRM implementation // 2014 M-SPHERE Book of Papers / Vranešević, T. (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2014. str. 286-291 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso)) -
1.Mandić, Miroslav; Jelečanin, BrunoThe potential of CrossFit in sport tourism // STC'16 SPORT TOURISM CONFERENCE - RED, GREEN AND BLUE STRATEGIES / Bučar, Kristina ; Renko, Sanda (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 41-42 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
2.Mandić, Miroslav; Fudurić, MoranaSporting events with a cause: the case of Croatian rugby Union and Women's shelter // 7th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON KINESIOLOGY FUNDAMENTAL AND APPLIED KINESIOLOGY-STEPS FORWARD / Milanović, Dragan ; Sportiš, Goran (ur.).
Zagreb: Faculty of Kinesiology, University of Zagreb, Croatia, 2014. str. 478-478 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Mandić MiroslavSatisfaction with CRM implementation in Croatian companies // Book of Abstacts 2nd International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business / Vranešević, Tihomir ; Peručić Doris ; Mandić Miroslav: Hudina Boris ; Plantić Tadić Diana (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2013. str. 74-74 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
4.Mandić, Miroslav; Crnković, Ksenija; Vranešević, TihomirThe application of online focus groups in market research // Proceedings of the 1st Dubrovnik International Economic Meeting DIEM 2013 Scientific Conference on Innovative Approaches to the Contemporary Economic Problems / Vrdoljak Raguž, Ivona ; Lončar, Iris (ur.).
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2013. str. 669-679 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
5.Mandić, MiroslavRevision of Custumer Relationship Managemnet (CRM) acceptance in Croatia // Book of Abstracts 1st International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business / Vranešević, Tihomir ; Peručić Doris ; Mandić Miroslav: Hudina Boris (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2012. str. 32-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
6.Mandić, Miroslav; Pavlović, AnaIstraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 47-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
7.Vranešević, Tihomir; Tomašević Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav; Pavičić, JuricaMarketing Research for the Brand Management – theoretical framework with the practical implications // CD zapis
Beograd, Srbija, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Skala, David; Brečić, Ružica; Panzone, Luca; Albani, Viviana; Mandić, MiroslavThe relation of parental food shopping to children’s food attitudes and BMI // EMAC 2021 Annual Conference
Madrid, Španjolska, 2021. str. 1-x (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Mandić, MiroslavUpravljanje odnosima s klijentima kao temeljna odrednica upravljanja marketingom, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
1.Mandić, MiroslavPovezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
1.Radišić, DarkoUpravljanje portfoliom maraka u konditorskoj industriji, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb