Pregled po CROSBI profilu: Mladen Pancić (CROSBI Profil: 21392, MBZ: 293066)
Pronađeno 19 radova
-
1.Ćućić, Dražen; Pancić, Mladen; Zavišić, Željka"Zelena i digitalna tranzicija u funkciji rasta i razvoja Hrvatske" // Economic and Social Development 88 th International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Roadmap to NetZero Economies and Businesses" / Jelena Janjusevic, Paul Hopkinson, Irena Pandza Bajs (ur.).
Dubai: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and Heriot-Watt University, 2022. str. 389-403 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Ilić, Saša; Pancić, Mladen; Kristek, IvanInfluence of mergers and acquisitions on the quality of service in bus transportation: Research after company acquisition // Ekonomski vjesnik, 2/2019 (2019), 373-387 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Ćućić, Dražen; Ricl, Jesenka; Pancić, MladenIZAZOVI I POTENCIJALI RAZVOJA EKO TURIZMA U ISTOČNOJ HRVATSKOJ // 7. Međunarodni znanstveni simpozij GOSPODARSTVO ISTOČNE HRVATSKE - VIZIJA I RAZVOJ / Mašek Tonković, A. ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. str. 776-784 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Pancić, Mladen; Kristek, Ivan; Ilić, Saša;Importance of Service Quality in a Companys regional development - challenges and opportunities // International Journal of multidisciplinarity in business and science, 4 (2018), 5; 146-150 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Kristek, Ivan; Pancić, Mladen; Serdarušić, HrvojeThe influence of the concentration on the performance of firms in retail industry in the Republic of Croatia // Business Logistics in Modern Management, Proceedings of the 17th International Scientific Conference / Dujak, Davor (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 321-330 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Gerdesics, Viktória; Pancić, Mladen; Orosdy, BélaThe role of tourism in perception of the Croatian country brand in Hungary and Croatia // INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH X / Urban Bacher, Barković, Dražen (ur.).
Opatija: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2014. str. 236-244 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Medić, Mane; Pancić, Mladen; Ilić SašaQuality Measuring in the International Bus Transport Aimed at Increasing Competitive Advantage // 34th Joint Scientific Symposium „Regional and International Competition – a Challenge for Companies and Countries“ / Jautz, Ulrich ; Kurz, Rudi ; Singer, Slavica ; Barković, Dražen (ur.).
Pforzheim: Faculty of Economics in Osijek - Josip Juraj Strossmayer University in Osijek & Hochschule Pforzheim - Pforzheim University, 2013. str. 81-90 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Medić, Mane; Pancić, Mladen; Ilić, SašaQuality management in the function of public transport // Interdisciplinary Management Research IX / Barković, D. et al. (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer Universsity in Osijek, Faculty of Economics in Osijek ; Hochschule Pforzheinm University, Opatija, 2013. str. 273-284 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Medić, Mane; Pancić, Mladen; Kelić, IvanSocial media marketing as part of integrated marketing communications in creating brand // Interdisciplinary Management Research VIII / Bacher, U. ; Barković, D. ; Dernoscher, K.H. ; Lamza-Maronić, M. ; Matić, B. ; Pap, N. ; Runzheimer, B. (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Economics in Osijek ; Hochschule Pforzheim University, 2012. str. 951-960 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Medić, Mane; Jukić, Dinko; Pancić, MladenBrand as economic, social, psychological and phylosofical category // Economic Theory and Practice : Meeting the new Challenges : proceedings / Markić, B. (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 399-406 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Medić, Mane; Medić, Igor; Pancić, MladenMarketing determinants of brand // Interdisciplinary Management Research VII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Lamza-Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Morbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Economics in Osijek ; Hochschule Pforzheim University, 2011. str. 86-94 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Medić, Mane; Banožić, Mario; Pancić, MladenBranding impact on the economic development of cities and counties – example branding City of Ilok // Interdisciplinary Management Research VI / Barković, Dražen (ur.).
Osijek: J.J.Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Postgraduate study Management, Hochschule Pforzheim University, 2010. str. 152-161 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Medić, Mane; Medić, Igor; Pancić, MladenMark vs. Brand – term and controversies // Interdisciplinary Management Research V / Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Lamza-Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo ; Wentzel, Dirk (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University, 2009. str. 147-154 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Serdarušić, Hrvoje; Pancić, MladenSinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 201-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Kristek, Ivan; Pancić, Mladen; Serdarušić, HrvojeImplikacije SAP sustava u procesu nabave sveučilišta // VIII. međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. str. 199-212 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Pancić, Mladen; Antić, Tatjana; Antić, LadislavBrand valuation // INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH IV / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2008. str. 199-216 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Medić, Mane; Orosdy, Bela; Pancić, MladenPromocija - pojam i polemike // XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Medić, Mane; Ružić, Drago; Pancić, MladenKoridor Vc Internet odnosi s javnošću - postignuti rezultati III. - kolovoz 2006 // 3. Međunarodni znanstveni simpozij Koridor Vc kao euroregionalna poveznica na prometnom pravcu Baltik-Srednja Europa-Jadran / Mašek, Anka (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 348-362 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Medić, Mane; Pancić, MladenAssessing the needs and interests for business cooperation as a prerequisite for proactive marketing efforts of companies operating alongside the Corridor Vc traffic route // 2nd International Scientific Symposium Corridor Vc as Euro-regional connection on the traffic rout Baltic sea - Central Europe - Adriatic sea / Anka Mašek (ur.).
Osijek, 2005. str. 393-418 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)