Pregled po CROSBI profilu: Jadranka Ivanković (CROSBI Profil: 21117, MBZ: 255165)
Pronađeno 32 radova
-
1.Mrkonjić, Zrinka; Plantić Tadić, Diana; Ivanković, JadrankaSocial Responsibility as a Brand Feature within the Re-branding Process: Case from Croatian Market // Proceedings 20th International Symposium on Quality, "Quality - Yesterday, Today, Tomorrow" Pula, 2019. / Drljača, Miroslav (ur.).
Sveta Nedelja: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, Zagreb Croatian Quality Managers Society, Zagreb Radoslava Cimermana 36a 10 000 Zagreb, 2019. str. 111-120 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
2.Ivanković, Jadranka; Hodak, ZlatkoThe Role of Destination Management in The Development of Tourism on The Croatian Islands // Mediterranean Issues, Book 2 "Reflections on the Mediterranean" / Jurčević, Katica ; Kaliterna Lipovčan, Ljiljana ; Ramljak, Ozana (ur.).
Sveti Ivan Zelina: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar ; Sveučilište Vern ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; EMAN, 2019. str. 135-145 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Ivanković, Jadranka; Plantić Tadić, Diana; Pavličić, MorenoThe Role of Customer Relationship Management in Luxury Hotels in The Republic of Croatia // Mediterranean Issues, Book 2 "Reflections on the Mediterranean" / Jurčević, Katica ; Kaliterna Lipovčan, Ljiljana ; Ramljak, Ozana (ur.).
Sveti Ivan Zelina: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar ; Sveučilište Vern ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; EMAN, 2019. str. 147-158 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Ivanković, Jadranka; Plantić Tadić, Diana; Fišer, MateaPotential of Crowdfunding as a Financial and Marketing Instrument in the Republic of Croatia // Book of Proceedings - 36th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Veselica, Rozana ; Dukic, Gordana ; Hammes, Khalid (ur.).
Varaždin: VADEA, 2018. str. 376-385 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Plantić Tadić, Diana; Ivanković, Jadranka; Mrkonjić, ZrinkaInfluence on Decision-Making Process for Mobile Models and Phone Tariff Options: Case of Children Population // Book of Proceedings, 36th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Veselica, Rozana ; Dukic, Gordana ; Hammes, Khalid (ur.).
Varaždin: VADEA, 2018. str. 419-427 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Kovac Walaitis, Blanka; Ivanković, Jadranka; Avdić, AzraInternet tools in communication development role of small and medium enterprises in Croatia // 20th International Scientific Conference on Economic and Social Development - Book of Proceedings / Yongqiang, Li ; Hunjet, Anica ; Rončević, Ante (ur.).
Varaždin: VADEA, 2017. str. 683-692 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Ivanković, Jadranka; Dawidowsky Mamić, Maja; Cvetković, DanielAnaliza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa // Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti, zbornik radova. = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality, proceedings / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2016. str. 1-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Ivanković, Jadranka; Šafarić, Dario; Majić, MartinaChange management in integrated marketing communications strategy: a case of "Media-Soft" company // Book of Papers, Selected papers presented at 3rd International M-Sphere Conference / Babić Hodović, V. ; Čičić, M. ; Fairer-Wessels, F. ; Hasenauer, R. ; Lesakova, D. ; Ozker, N. A. ; Peručić, D.: Plantić Tadić, D. ; Radonjič, D. ; Seabra, C. ; Sedlak, O. ; Takemura, M. ; Tomašević Lišanin, M. ; Vranešević, T. (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2014. str. 264-269 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
9.Ivanković, Jadranka; Dawidowsky Mamić, Maja; Majić, MartinaEating habits of young people as the basis for new product development // 2nd international M-Sphere conference for multidisciplinarity in business and science : book of proceedings / Vranšević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris ; Plantić Tadić, Diana (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2014. str. 353-357 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Ivanković, Jadranka; Brkić, Marija; Bautović, MirjanaComparison of word-of-mouth and viral marketing channels in marketing communication // 2014 M-sphere book of papers : selected papers presented et 3rd international M-Sphere conference for multidisciplinarity in business and science / Babić Hodović, V. ; Čičić, M. ; Fairer-Wessels, F. ; Hasenauer, R. ; Lesakova, D. ; Ozker, N. A. ; Peručić, D.: Plantić Tadić, D. ; Radonjič, D. ; Seabra, C. ; Sedlak, O. ; Takemura, M. ; Tomašević Lišanin, M. ; Vranešević, T. (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2014. str. 279-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Ivanković, Jadranka; Dawidowsky Mamić, Maja; Majić, MartinaEating habits of young people as the basis for new product development // International journal of multidisciplinarity in business and science, 2 (2014), 2; 76-80 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Plantić Tadić, Diana; Ivanković, Jadranka; Kovačić KornelijaRole of Brand Image "Dorina" in Creating Customer Loyalty // 1st M-Sphere Conference, Book of Proceedings, PART 2 / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2012. str. 419-426 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
13.Ivanković, JadrankaChapter 12: Marketing Orientation In Croatian Companies // Entrepreneurial Communications / Jones, Brian (ur.)., 2012. str. 126-135
-
14.Diana Plantić Tadić, Jadranka Ivanković, Hana Barbara KučeraIstraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga // 13. međunarodni simpozij o kvaliteti / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, Zagreb Croatian Quality Managers Society, Zagreb Radoslava Cimermana 36a 10 000 Zagreb, 2012. str. 69-79 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Drljača, Miroslav; Plantić-Tadić, Diana; Ivanković, JadrankaSpiralni procesni model upravljanja marketingom i upravljanje kvalitetom: konceptualni okvir // Kvaliteta i društvena odgovornost / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, Cimermanova 36a, Zagreb, Hrvatska, 2012. str. 59-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Špirić; Zdravko, Horvat, Milena; Kos, Andra; Ivanković, Jadranka; Hećimović, Helena; Mazej, Darija; Vadla, Draženka; Tratnik, Janja; Janeš – Poje, Vlatka; Dulikravić, VesnaJavnozdravstveni utjecaj dugoročne izloženosti niskoj razini mješavine elemenata na podložne skupine stanovništva u Hrvatskoj // 1. Hrvatski kongres zdravstvene ekologije s međunarodnim sudjelovanjem = 1st Croatian environmental health congress with international participation : [zbornik sažetaka) / Haberle, Vjera ; Pollak, Lea (ur.).
Zagreb: Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ), 2011. str. 68-69 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Ivanković, JadrankaCorporate Social Responsibility (CSR) and Marketing Practice in The Croatian Food Companies // CROMAR Congress (22 ; 2011 ; Pula) Marketing Challenges in New Economy : Book of Abstracts and CR-ROM with Full Papers /22nd CROMAR Congress, Pula, October 6-8, 2011 / Križman Pavlović, Benazić (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula, CROMAR Croatian Marketing Association, Rijeka, 2011. str. 404-425 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Plantić Tadić, Diana; Ivanković, JadrankaProcess Approach to Marketing Management // CROMAR Congress (22 ; 2011 ; Pula) Marketing challenges in new economy : book of abstacts and CR-ROM with Full Papers, 22nd CROMAR Congress, Pula, 6-8 October 2011 / Križman Pavlović, Benazić (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula, CROMAR Croatian Marketing Association, Rijeka, 2011. str. 680-699 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Ivanković, JadrankaDevelopment of Marketing Practice in the Croatian Food Companies // International Journal of Management cases, special issue Circle conference, 13 (2011), 4; 224-232 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Ivanković, Jadranka; Tadić, DianaSocially Responsible Marketing and Consumer Attitudes: A Country Comparison // Proceedings: Conference Day 2010, "Global Logistics and Operations, Global Business Management, Managing Financial Performance", Upper Austria University of Applied Sciences, School of Management, Steyr, 5th May, 2010 / Jodlbaure, Arminger, Engelhardt-Nowitzki, Hosfstadler, Kraigher-Krainer, Losbichler, Wiesinger (ur.).
Steyr: FH OO Forschungs & Entwicklungs GmbH, Steyr, Austria, 2010. str. 99-106 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Ivanković, Jadranka; Tadić, DianaKoncepcija društveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja // 11. Međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost" Zbornik radova = 11th International Symposioum on Quality "Quality, Competitiveness and Sustainability" Proceedings, Sv. Martin na Muri, 18 - 19 March, 2010 / Drljača (ur.).
Zagreb: OSKAR, Centar za razvoj i kvalitetu, Zagreb, 2010. str. 31-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Ivanković, JadrankaDruštveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Špirić, Zdravko; Horvat, Milena; Kos, Andrea; Mazej, Darja; Vadla, Draženka; Tratnik, Janja; Ivanković, JadrankaBlood Hg in Mercury contaminated Natural gas production site in Croatia // International Workshop on Mercury in contaminated sites: Characterization, impacts and remediation -Progremme and book of abstracts / Milena Horvat (ur.).
Piran: Jožef Stefan Institute – Slovenia, National Institute for Minamata Disease – Japan, and National Institute of Biology, 2010. str. 4-4 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Špirić, Zdravko; Horvat, Milena; Kos, Andreja; Ivanković, Jadranka; Tratnik, Janja; Mazej, DarjaPreliminary data on mercury concentrations in school children blood samples, Croatia // 9th International Conference on Mercury as a Global Pollutant (9 ICMGP)- book of abstracts / Feng, Xinbin ; Lucotte, Marc (ur.).
Guiyang: 9th International Conference on Mercury as a Global Pollutant (9 ICMGP),, 2009. str. S024-S025 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Ivanković, Jadranka; Špirić, ZdravkoRealizacija znanstveno-istraživačkog EU projekta PHIME // Gospodarstvo i održivost, 4 (2008), 14; 8-9 doi:http://www.hrpsor.hr/hrpsor/images/dokumenti/Gospodarstvo_14_Web.pdf (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
26.Ivanković, JadrankaRelationship Marketing and Managing Value Delivery to Customers // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 9/10; 523-548 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
27.Ivanković, JadrankaSukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženta za pranje rublja // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 7/8; 394-417 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
28.Tadić, Diana; Ivanković, JadrankaUloga marketinga u sustavu visokog obrazovanja Republike Hrvatske // CROMAR, Kongres (20 ; 2007 ; Rijeka) Marketing u društvu znaja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik sažetaka = Marketing in The Knowledge Society and Contemporary Business Reality : book of abstracts / XX. Kongres CROMAR-a Rijeka. 25. - 27. listopada 2007. / Grbac, Meler (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 70-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
29.Ivanković, JadrankaMarketing Mix and Relationship Marketing // International Conference for Customer Behavior and Retailing Research (3 ; 2006 ; Zagreb) Conference proceedings / The 3rd International Customer Behavior and Retailing Research - CIRCLE, Zagreb, April 21-22, 2006 / Vranešević, Pavičić (ur.).
Zagreb: Graduate School of Economics and Business, Zagreb, University of Zagreb, 2006. str. 391-397 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Ivanković, JadrankaPrioritization of Critical Factors in Delivering Value to Customers // Innovative marketing, 2 (2006), 3; 67-76 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Ivanković, JadrankaManaging Customer Relationship - Value Chain Creation // 4th DAAAM International Conference on Advanced Technologies for Developing Countries September 21-24, 2005 Slavonski Brod, Croatia / Kljajin, Katalinić, Budić (ur.).
Slavonski Brod: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod, DAAAM International, Vienna, 2005. str. 681-685 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
32.Dabić, Marina; Ivanković, JadrankaPodravka na globalnom tržištu: SWOT analiza // Kongres CROMAR-a Hrvatske (17 ; 2001 ; Pula) Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova = State marketing - Croatian state marketing: Proceedings of works XVII. kongres CROMAR-a Hrvatske, Pula, 2001 / Rocco, Borš (ur.).
Zagreb : Pula: CROMAR Hrvatska zajdenica udruga za marketing, Zagreb, CEMA Centar za marketing, Zagreb, 2001. str. 243-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)