Pregled po CROSBI profilu: Jasna Krstović (CROSBI Profil: 20238, MBZ: 80161)
Pronađeno 68 radova
-
1.Krstović, Jasna; Drakulić, MoranaDid Cinderella Arrive at the Ball? Implications of Contemporary European Education Policies on the Prospects of Early Childhood Education and Care // International Journal of Humanities Social Sciences and Education, 6 (2019), 3; 40-49 doi:10.20431/2349-0381.0603006 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Krstović, JasnaReviewer's notes // Contributions to the Development of the Contemporary Paradigm of the Institutional Childhood: An Educational Perspective / Vujičić, Lidija ; Holz, Oliver ; Duh, Matjaž ; Michielsen, Melissa (eds.) (ur.).
Zürich: LIT Verlag, 2017. str. 13-17 -
3.Krstović JasnaStandardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja - predgovor // STANDARDI KVALIFIKACIJA I UNAPREĐIVANJE KVALITETE STUDIJSKIH PROGRAMA ODGAJATELJA I UČITELJA / Krstović, J., Vujičić, L.Pejić papak, P. (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2016. str. 5-9 -
4.Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja / Krstović, Jasna ; Vujičić, Lidija ; Pejić Papak, Petra (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2016 (prirucnik)
-
5.Vujičić, Lidija; Krstović, JasnaThe Centre for Childhood Research // Today s Children, Tomorrow s World, Turning Points?
Dublin, Irska, 2013. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Krstović, JasnaDiskursi profesionalnog identiteta odgajatelja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju – izazovi perspektive // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2012. str. 251-260 -
7.Krstović, JasnaRazvojno-pedagoška služba u kontekstu nove paradigme predškolskog odgoja // Napredak (Zagreb), 142 (2011), 24-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Čepić, Renata; Krstović, JasnaThrough lifelong learning and learning organizations towards sustainable future // International journal of innovation and learning, 10 (2011), 2; 195-213 doi:10.1504/IJIL.2011.041797 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Krstović, Jasna; Lončarić, DarkoVodič u postupku izbora u zvanja. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2011 (prirucnik)
-
10.Krstović, JasnaOdrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme // Curriculums of Early and Compulsory Education / Dejana Bouillet, Milan Matijević (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 173-184 -
11.Čepić, Renata; Krstović, JasnaCjeloživotnim učenjem i organizacijama koje uče prema održivoj budućnosti // Creativity, Innovation and Management / Šušteršič, J.(Programme Chair) (ur.).
Koper : Sousse: Faculty of Management Koper, University of Primorska (Slovenia), Euro-Mediterranean University (EMUNI, Slovenia) ; University of Sousse (Tunisia), 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Čepić, Renata; Krstović, JasnaCjeloživotno učenje i organizacije koje uče za održivu budućnost: izazovi i pitanja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj/Lifelong Learning for Sustainable Development (Svezak 1) / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 139-144 -
13.Krstović, JasnaEuropska perspektiva obrazovanja učitelja ili obrazovanje učitelja na razmeđi europskog i nacionalnog // Pedagogijska istraživanja, 4 (2007), 2; 269-282 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
14.Krstović, JasnaEuropska perspektiva obrazovanja učitelja ili obrazovanje učitelja na razmeđi europskog i nacionalnog // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. (106)-(122) (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Krstović, Jasna; Čepić, RenataKompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma // Kompetencije i kompetentnost učitelja / (Babić, Nada) (ur.).
Osijek: (Sveučilište Josipa Jurja Strosmmayera, Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska, Kherson State University Kherson, Ukraine, 2007. str. (83)-(90) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Krstović, Jasna; Čepić, RenataKonceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers'education : collection of scientific papers / 8. znanstveni kolokvij = Scientific Colloquium, Rijeka, 20. listopada 2003. / Rosić , Vladimir (ur.).
Rijeka: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 50-59 -
17.Krstović, Jasna; Čepić, RenataDevelopment Trends in Teacher Training within the Context of Lifelong learning: The Experience of Croatia // Razvoj študijného a vedného odboru pedagogika na slovensku. / Švec, Š. ; Potočárová, M. (ur.).
Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2005. str. 119-125 -
18.Krstović, Jasna; Čepić, RenataKonceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.). - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju , 2005.
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 50-59 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Krstović, Jasna; Ćepić, RenataDevelopment Trends in Teacher Training within the Context of Lifelong Learning: The Experience of Croatia // Rozvoj študijneho a vedneho odboru pedagogika na slovensku / Švec, Štefan ; Potočarova, Maria (ur.).
Bratislava: Filozoficka fakulta Univerzity Komenskeho, Bratislava, 2005. str. 119-127 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Čepić, Renata; Krstović, JasnaInitial teacher training in in Croatia in the system of system reforms-policy and practice // Education and Social Justice / Lidia Turner Marti ; Anne Hickling -Hudson (ur.).
Havana, Kuba, 2004. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Čepić, Renata; Krstović, JasnaBecoming Teachers in a Learning Organization: Towards Ethically Responsible Practice // Doing Right, Doing Better - Ethics in Lifelong learning
Helsinki, Finska, 2004. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Čepić, Renata; Krstović, JasnaAdult Literacy and Globalisation:The Issues and Challenges for Adult Education // Adult Education and Globalisation: Past and Present / Hake, Barry ; Van Gent Bastiaan ; Katus, József (ur.).
Frankfurt : Berlin : Bern : Bruxelles : New York (NY) : Oxford : Beč: Peter Lang, 2004. -
23.Krstović, Jasna; Pejčić, AleksandraTheoretical– conceptual dilemmas of teachers’ education // Kształcenie Nauczycieli Przedszkoli I Klas Początkowych W Okresie Przemian Edukacyjnych / Muchackiej, Bozeny ; Kraszewskiego, Krzysztofa (ur.).
Krakov: Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2004. str. 14-31 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Krstović, JasnaEtički kodeks predškolskih učitelja kao čimbenik njihove daljnje profesionalne afirmacije // Rastimo zajedno / Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Redžeš-Borak, Zora (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj - Osijek ; Visoka učiteljska škola -Osijek, Grafika, Osijek, 2004. str. 25-38 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Čepić, Renata; Krstović, JasnaBecoming Teachers in a Learning Organization: Towards Ethically Responsible Practice // Doing Right, Doing Better -Ethics in Lifelong Learning / Eeva Siirala - LLine Editorial Manager ; Johanna Laitinen - Conference Secretary (ur.).
Helsinki, Finska, 2004. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)