Pregled po CROSBI profilu: Ivan Šverko (CROSBI Profil: 19966, MBZ: 72803)
Pronađeno 25 radova
-
1.Vukas, Jurica; Bošnjak, Mile; Šverko, IvanPredicting LCR with GDP, NPLs and ROE – the Case of Croatia // Acta economica et turistica, 8 (2022), 1; 119-130 doi:10.46672/aet.8.1.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Žigman, Ante; Šverko, IvanINSTITUCIJSKI OKVIR UPRAVLJANJA JAVNIM DUGOM U EUROPSKOJ UNIJI S OSVRTOM NA HRVATSKU // Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 5 (2017), 1; 33-44 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Šverko, Ivan; Benazić, DraganElements of New Economy and their Importance for the Competitiveness of Service Companies in Croatia // 4th International Conference Global Challenges for Competitiveness : Business and Government Perspective : proceedings / Krtalić, Sandra ; Kersan Škabić, Ines (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula, Department of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković", 2007. str. 281-299 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Šverko, Ivan;Marketinška online istraživanja usluga elektroničkog poslovanja i CRM // Marketinške paradigme za 21.stoljeće / Kesić, T ; Ozretić Došen, Đ ; (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Šverko, IvanInormacijska infrastruktura mikropodataka Hrvatske i njena primjenjivost na području marketinga usluga // Zbornik radova s XVIII. Kongresa CROMAR-a / Radić, T. ; Vlahović, D. (ur.).
Split: CROMAR -Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2004. str. 331-350 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Šverko, Ivan; Borš, VanjaUloga i mogućnost ekološkog marketinga u zaštiti okoliša turističke destinacije na primjeru hrvatske obale // Internal tourism research conference "Reinventing a toutism destination : facing the challenge" : abstracts / Weber, Sandra (ur.).
Zagreb: Institut za turizam, 2002. str. 27-29 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Šverko, IvanMeđužupanijska konkurencija i pristupi njenom istraživanju // Znanstveni simpozij "Razvojna strategija i marketing grada i županije" / Fedor Rocco (ur.).
Zagreb: CROMAR - Hrvatska zajednica udruga za marketing, Zagreb, 2002. str. 73-89 (demonstracija, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Šverko, IvanIstraživanje za potrebe usklađivanja ponude i potražnje proizvoda turističke potrošnje // Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 175-195 (demonstracija, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Šverko, Ivan; Franjić, ZoranČinitelji kvalitete života Hrvata i hrvatskih emigranata u Australiju // Macromarketing in the Asia Pacific Century / Cadeaux, Jack; Pecotich, Anthony (ur.).
Sydney: University of New South Wales; University of Western Australia, 2002. str. 286-300 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Šverko, Ivan; Franjić, ZoranInformacijsko ponašanje menadžera u Hrvatskoj // Journal of information and organizational sciences, 25 (2001), 1; 43-57 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
11.Šverko, IvanTranzicijski procesi izazov novim pristupima istraživanju konkurencije // Tržište, XIII (2001), 1/2; 9-19 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
12.Šverko, Ivan; Franjić, ZoranInformacijsko ponašanje menadžera u Hrvatskoj // Journal of Information and Organizational Sciences, 25 (2001), 1; 43-57 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Šverko, Ivan; Franjić, ZoranImage SAD u suvremenoj Hrvatskoj // Globalization and Equity / Rahtz, Don R.; McDonagh, Pierre (ur.).
Williamsburg (VA): The College of William & Mary, 2001. str. 236-246 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Šverko, IvanPovećanje zadovoljstva kroz interni marketing u hotelima // Hotel 2000 - Tourism and hospitality management -Trends and challenges for the future / Jože, Perić (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 645-659 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Franjić, Zoran; Šverko, IvanInterni marketing u funkciji razvoj tržišne demokracije // Market Democracy in Croatia - Situation and Prospects / Bratko, Stjepan, dr.sc. (ur.).
Varaždin: Varteks Tiskara, 2000. str. 287-303 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Šverko, Ivan; Franjić, Zoran;Interni marketing u profitnim i neprofitnim organizacijama - doprinos demokratizaciji // Marketing Contribution to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford J.; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Arizona State University, University of Rijeka, 2000. str. 253-268 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Šverko, IvanKundenzufriedenheitsforschung im institutionellen Marketing // Multidimenzionalne aspekty kvality / Alexander, Mateides (ur.).
Banska Bistrica: Ekonomske fakulta UMB, 1999. str. 1-15 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Šverko, IvanPonašanje poduzeća iz Europske unije u poslovim aktivnostima u Hrvatskoj // Economic system of European Union and adjustement of the Republic of Croatia / Kumar, Andrej ; Svetličić, Marjan (ur.).
Rijeka: Faculty of economics Rijeka, 1999. str. 319-336 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Šverko, IvanSustavi pravodobnog marketinškog upozorenja i promjene u okruženju poduzeća // Tržište, XI (1999), 1/2; 105-116 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
20.Šverko, IvanMarketing istraživanja za potrebe strategije razvoja turističke destinacije // Hotelska kuća '98 / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 321-338 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Šverko, IvanMarketing istraživanje i Internet // Zbornik posvetovanja Izzivi Managementa 17.posvetovanje organizatorjev dela, / Vuković, Goran, (ur.).
Kranj: Moderna organizacija Kranj, 1998. str. 344-352 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Šverko, IvanInformacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga // Ekonomska istraživanja, 11 (1998), 1-2; 95-118 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
23.Šverko, IvanCategory Management kao specifičan instrument vertikalnog marketinga // Hrvatska gospodarska revija, XLV (1996), 8; 50-55 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
24.Šverko, IvanElementi unapređenja ponude prehrane i robe osobne potrošnje za povećanje inozemne turističke potrošnje, 1990., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
25.Šverko, IvanIstraživanje za potrebe oblikovanja stilskog okova za drveni namještaj, 1980., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb