Pregled po CROSBI profilu: Goroslav Keller (CROSBI Profil: 19630, MBZ: 60313)
Pronađeno 8 radova
-
1.Szekeres, IdaMeđuovisnost tržišnog identiteta Dubrovnika i Dubrovačkog simfonijskog orkestra, 2013., postdiplomski specijalisticki, Fakultet političkih znanosti, Zagreb
-
2.Pandža Bajs, IrenaUloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski Fakultet, Zagreb
-
3.Rocco, SanjaVizualni identitet kao dio tržišnog identiteta, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Tkalac, Ana; Keller, GoroslavPromocija // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Denis (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 365-396 -
5.Keller, Goroslav; Tkalac, AnaHrvatska kao marke // XVII Kongres CROMARa Hrvatske, Marketing hrvatske države
Pula, 2001. str. 79-84 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Tkalac, Ana; Keller, GoroslavInternet in marketing communications: the situation in Croatia // Second Conference on Global Entrepreneurship for the New Millennium
Syracuse (NY), 2000. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Tkalac, Ana; Keller, GoroslavInternet in marketing communications: the situation in Croatia // Second Conference on Global Enterpreneurship for the New Millenium
Syracuse (NY), 2000. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Keller, Goroslav; Tkalac, AnaVision of the Croatian economy identity in the next millennium // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 1/2 (1997), 23-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)