Pregled po CROSBI profilu: Vesna Brčić-Stipčević (CROSBI Profil: 19449, MBZ: 5301)
Pronađeno 45 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Guszak, Irena; Brčić-Stipčević, Vesna; Vouk, RudolfSamoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 153-166 -
2.Brčić-Stipčević, Vesna; Guszak, Irena; Sopta, MartinaInternet as an additional distribution channel in Croatian FMCG market // International Consumer Behavior: A Mosaic of Eclectic Perspectives / Kaufman, Hans-Rüdiger (ur.)., 2011. str. 496-508
-
3.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Guszak, IrenaReakcije svjetskih i hrvatskih maloprodavača na recesiju // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 71-92 -
4.Brčić-Stipčević, Vesna; Hruškar, Nevenka; Brajnović, Sandra; Petrović, RenataTrgovačko poslovanje 1 // Trgovačko poslovanje 1 / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2006. str. 1-226 -
5.Brčić-Stipčević, VesnaZaštita potrošača i ulagatelja u europskom i hrvatskom pravu // Zaštita potrošača i ulagatelja u europskom i hrvatskom pravu: izazovi međunarodnog tržišta roba i kapitala / Tomljenović, Vesna ; Čulinović-Herc, Edita (ur.).
Rijeka: Pravni fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 67-78 -
1.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Guszak, IrenaOrganic Food Consumers Purchase Patterns - Insights from Croatian Market // Mediterranean journal of social sciences, 4 (2013), 11; 472-480 doi:10.5901/mjss.2013.v4n10p472 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, KristinaAn empirical analysis of consumer awareness and trust in organic food legislation in Croatia // LogForum, 8 (2012), 3; 247-256 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Brčić-Stipčević, Vesna; Guszak, I.; Petljak, K.Towards a framework for identifying „food desserts“ in Croatia // International journal of management cases, 12 (2010), 2; 187-199 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Perić, Nenad; Brčić-Stipčević, Vesna; Guszak, IrenaPerception of chocolate brands in the Czech market: the case of Dorina // International journal of management cases, 11 (2009), 2; 80-91 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaKoliki je stupanj potrošačke osviještenosti studentske populacije? // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 6 (2008), 1; 353-366 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
6.Brčić-Stipčević, Vesna; Guszak, Irena; Sopta, MartinaNew strategies in retail through additional distribution channel // International journal of management cases, 10 (2008), 3; 64-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaČimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5 (2007), 1; 387-401 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
8.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaHrvatska maloprodaja kroz tranziciju i približavanje Europskoj uniji // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2004), 1; 97-108 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Brčić-Stipčević, VesnaNove strategije u distribuciji // Suvremena trgovina, 28 (2003), 1; 8-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, KristinaResearch on organic food purchase in Croatia // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 2; 189-207 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
1.Guszak, Irena; Brčić-Stipčević, Vesna; Vouk, RudolfSamoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 295-307 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Guszak, IrenaKanali distribucije i obilježja tržišta ekoloških prehrambenih proizvoda // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan ; Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo ; Laroque, Cristoph ; Ljubić, Frano ; Lamza-Maronić, Maja ; Mulej, Matijaž ; Novak, Ninoslav ; Potočan, Vojko ; Turkalj, Željko (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 111-125 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Guszak, IrenaEmpirical research of attitudes towards organic food among Croatian consumers // Conference proceedings of the 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil", Volume 2 / Rakitovac, Afrić, Kristina ; Šugar, Violeta ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 1376-1405 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Guszak, IrenaŠto utječe na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda? // Proceedings of 2nd International Conference „Vallis Aurea-focus on: Regional Development" / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Polytechnic of Požega, Croatia & DAAAM International Vienna, Austria, 2010. str. 0149-0155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, KristinaEkološko gospodarstvo u funkciji distribucije turističkih usluga u ruralnom prostoru // DRUGI HRVATSKI KONGRES O RURALNOM TURIZMU „Koncepcija dugoročnog razvoja ruralnog turizma"
Mali Lošinj, Hrvatska, 2010. (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Brčić-Stipčević, Vesna; Guszak, Irena; Petljak, KristinaHow Croatian Local Governments Protect Consumers from Themselves // 1st Annual EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business : European and Mediterranean Trends and Challenges in the 21st Century : proceedings / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Marseille, Francuska: EuroMed Press, 2009. str. 103-125 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Petljak, KristinaThe consumer protection in Croatia: benefits and limitations // 1st Annual EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business : European and Mediterranean Trends and Challenges in the 21st Century : proceedings / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Marseille, Francuska: EuroMed Press, 2009. str. 519-536 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Guszak, IrenaCreating Added Value by Applying Logistic Principles in Management of Local Government Owned Real Estates // An Enterprise Odyssey: Tourism – Governance and Entrepreneurship / Galetić, L., Čavlek, N. (ur.).
Zagreb, 2008. str. 1027-1040 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Guszak, IrenaOrganic Food Marketing Strategy in Croatia // Economy & Business. International Scientific Publications / Cingula Marijan (ur.).
Sofija: Science Invest, 2008. str. 275-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Renko, Sanda; Brčić-Stipčević, VesnaTHE ROLE OF NONSTORE RETAILING FROM CROATIAN CONSUMERS PERSPECTIVE // International Journal of Management Case: special issue: Circle Conference, Calabria, Italy / Vignali, Claudio (ur.).
Calabria: Access Press UK, Darwen, Lancashire, 2007. str. 360-368 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Renko, S.; Brčić-Stipčević, V.The Role of Nonstore Retailing from Croatian Consumers Perspective // The 4th International Customer Behavior and Retailing Conference-CIRCLE, Locri, Italia, April 11-14.04.2007.
Locri, Italija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaHow Store Location affects Store Choice: the Case of the Transitional Country // Proceedings of the International Retailing Conference: Understanding Shopping Behavior to Develop Effective Retail Strategies / Borges, Adilson ; Babin, Barry, J. (ur.).
Reims: Reims Management School, 2005. str. 1-21 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaThe Effect of Household Decision Behavior on Retailing Structure of the Transitional Country // Papers of the 30th Annual Macromarketing Conference 2005 / Peterson, Mark ; Paul Hill, Ronald (ur.).
St. Petersburg (FL): The Macromarketing Society, Inc. ; The University of South Florida ; The Journal of Macromarketing, 2005. str. 45-58 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Renko, NatašaThe Interrelationship Between the Retailing Industry and the Economy in Transition - The case of Croatia // Papers of the 29th Annual Macromarketing Seminar: Macromarketing Scholarship & Education for a Global Century / Mittelstaedt, John, D. ; Shapiro, Stanley, J. (ur.).
Vancouver: The Macromarketing Society, Inc. ; The Journal of Macromarketing, 2004. str. 241-250 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Burkink, Timothy; Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Pavičić, JuricaResurrecting Food Marketing Systems in War-Ravaged Transition Economies // "Globalization and Equity" 26th Annual Macromarketing Conference, Vol. 26, ISBN 953-6148-25-0 / Ratz, Don R. ; McDonagh, Pierre (ur.).
Williamsburg (VA): The College of William and Mary, 2001. str. 487-491 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Renko, SandaEkoagroturizam-pokretač održivog razvoja turizma // XXI. kongres CROMAR-a Marketing as a factor of sustainable development : Book of abstracts / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: IdeoTEH d.o.o., 2009. str. 29-30 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
2.Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaThe Impact of the Postgraduate Education on the Economic Development of the Country in Transition // 5th International Conference Enterprise in Transition / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. str. 211-214 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Renko, NatašaThe New Paradigm of Logistics Management - Outsourcing // 3rd International Conference: An Enterprise Odyssey: Integrtion or Disintegration
Zagreb, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Brčić-Stipčević, Vesna; Strugar, IvanZnačenje logističke i informatičke podrške novim strategijama u prodaji proizvoda široke potrošnje // Poslovna logistika u suvremenom managementu / Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2001. str. 25 - 25 (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
1.Šegota, AlemkaUsporedna analiza efikasnosti prodajnih objekata u maloprodaji, 2003., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Kruljac, ŽarkoPrimjenjivost modela "Category management"na hrvatskom tržištu proizvoda široke potrošnje, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Kovačec, IvanaMogućnosti suradnje u opskrbnom lancu primjenom modela učinkovitog odgovora na potrebe kupaca (ECR), 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
3.Šišak, SnježanaOutsourcing usluga kao strateško opredjeljenje poduzeća, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
4.Grgec, NenadMarketing veleprodaje sanitetskog materijala, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
5.Guszak, IrenaModel logističke podrške upravljanju nekretninama u vlasništvu jedinica lokalne samouprave, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
6.Visintin, BarbaraUpravljanje kvalitetom i logistika usluga na tržištu rada, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
7.Čikara, LadaUtjecaj novih europskih regulative u distribuciji automobila i mogući utjecaj na hrvatskom tržištu, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
8.Tomašković, IvanUtjecaj logistike na uspješnost distribucije proizvoda široke potrošnje, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
9.Novosel-Dolnjak, ZvonkoZnačenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Bašić, RobertOutsourcing i logistika - temelj uspješne distribucije automobila, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb