Pregled po CROSBI profilu: Bruno Grbac (CROSBI Profil: 18994, MBZ: 35521)
Pronađeno 541 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Grbac, BrunoMarketing dynamics: How to Create Value for Customers. London : Delhi: Pearson Education, 2014 (monografija)
-
2.Grbac, BrunoB2B marketing. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2013 (monografija)
-
3.Grbac, BrunoStvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2012 (monografija)
-
4.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMetrika marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
-
5.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaPonašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
-
6.Grbac, BrunoMarketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
-
7.Grbac, BrunoIzazovi međunarodnog tržišta. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2009 (monografija)
-
8.Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, IvanaTrendovi marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2008 (monografija)
-
9.Grbac, Bruno; Meler, MarcelZnanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
10.Grbac, Bruno; Meler, MarcelRealizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
11.Grbac, Bruno; Meler, MarcelPrikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
12.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMarketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
13.Grbac, BrunoNačela marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2007 (monografija)
-
14.Grbac, BrunoIdentitet marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2006 (monografija)
-
15.Grbac, BrunoOsvajanje ciljnog tržišta. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point, 2005 (monografija)
-
16.Grbac, BrunoMarketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point, 2005 (monografija)
-
1.Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grünhagen, Marko (ur.). Essex: Pearson Education, 2016 (monografija)
-
2.23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2013 (zbornik)
-
3.Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (zbornik)
-
4.Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (zbornik)
-
5.Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija)
-
6.Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija)
-
7.Međunarodni marketing forum 2002 / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka, 2002 (zbornik)
-
8.Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.). Cleveland (OH) : Rijeka: Boler College of Business ; John Carroll University ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001 (monografija)
-
9.Marketing forum 2 / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 2000 (zbornik)
-
10.Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Grbac, Bruno ; Shultz, Clifford J. (ur.). Rijeka: Arizona State University ; Sveučilište u Rijeci, 2000 (monografija)
-
11.Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000 (monografija)
-
12.Marketing forum 1 / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 1999 (zbornik)
-
1.Grbac, Bruno; Benas, KarloDeterminants in price decision making process - information availability and consumer loyalty // Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko (ur.).
London : Delhi: Pearson Education, 2015. str. 162-183 -
2.Grbac, Bruno; Težak Damijanić, Ana; Vodeb, KsenijaFactors Influencing Decision Making in Tourist Market: Interaction of Environmental Attitudes and Tourist Travel Motives // Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko (ur.).
London : Delhi: Pearson Education, 2015. str. 65-84 -
3.Grbac, Bruno; Benas, KarloDecision Making and Marketing Strategy Implementation // Elementi igenyesseggel - a gyakorlat igenyei szerint... Tanulmanyok Rekettye Gabor 70. szuletesnapjara / Fojtik, Janos (ur.).
Pečuh: Publikon Publishers, 2014. str. 13-27 -
4.Grbac, Bruno; Vujičić, MajaNeuromarketing - New Approach to Marketing Activities // Marketing Challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Odjel za ekonomiju i turizam Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2012. str. 435-451 -
5.Grbac, Bruno; Težak, Ana; Luk, NinoslavProfiling tourists based on healthy-living attitude // Marketing Challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2012. str. 69-83 -
6.Shultz, Clifford J.II; Burkink, Timothy J.; Grbac, Bruno; Renko, NatašaWhen Policies and Marketing Systems Explode: An Assesment of Food Marketing in the War-Ravaged Balkans and Implications for Recovery, Sustainable Peace, and Prosperity // Macromarketing (four-volume set) / Shapiro, Stanley J. ; Tadajewski, Mark ; Shultz, Clifford J. II (ur.)., 2010. str. 419-451
-
7.Grbac, Bruno; Vujičić, MajaDruštveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 301-312 -
8.Grbac, Bruno; Lončarić, Dina; Vujičić, MajaMarketing in the Function of Encouragement of Socially Suggested Behaviour // Computers and Simulation in Modern Science / Mastorakis, Nikos ; Demiralp, Metin ; Rudas, Imre ; Bulucea, Cornelia A. (ur.).
Atena: WSEAS Press, 2009. str. 148-153 -
9.Grbac, Bruno; Kežman, ElvedinaSustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 114-126 -
10.Grbac, BrunoUpravljanje marketingom na razini lokalne samouprave (LS): koncept, tijek, primjena // Ekonomska decentralizacija i lokalna samouprava / Karaman Aksentijević, Nada ; Blažić Helena ; Kaštelan Mrak, Marija ; Rosentraub, Mark (ur.).
Rijeka : Cleveland (OH): Sveučilište u Rijeci ; Cleveland State University, 2004. str. 172-197 -
11.Grbac, Bruno; Martin, JamesDeveloping Market Based Resource Strategies for South East Europe // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; John Carroll University ; Boler School of Business, 2001. str. 1-18 -
12.Grbac, BrunoOdrednice prihvaćanja tržišne orijentacije // Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj / Sundać, Dragomir (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001. str. 103-113 -
13.Grbac, Bruno; Martin, JamesAdopting A Market Oriented Philosophy in South East Europe: A Dynamic Perspective // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 19-32 -
14.Grbac, Bruno; Jardas, DarkoSystematic Entrepreneurship as Marketing Resource Development Strategies in South Eastern Europe // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 159-176 -
15.Grbac, Bruno; Martin, JamesDynamic Adaptive Companies - Answer to the "Waves" in Macromarketing Environment // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 43-60 -
1.Grbac, BrunoB2B marketing
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2013 -
1.Vujičić, Maja; Grbac, Bruno; Mozetič, VladimirContributions of Functional Magnetic Resonance Imaging in Market Research: Obstacles and Perspectives // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), 2; 185-203 doi:10.22598/mt/2021.33.2.185 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Jurišić, Marijana; Dlačić, Jasmina; Grbac, BrunoOdrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (2019), 1; 1-15 doi:10.31784/zvr.7.1.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno; Lazarić, MarinExploring relationship quality in the hospitality industry // Tourism and hospitality management, 24 (2018), 2; 287-306 doi:10.20867/thm.24.2.3 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
4.Grbac, Bruno; First, IvanaDynamics of market orientation in Croatian economy // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 29 (2011), 2; 373-394 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Palić, Mirko; Grbac, Bruno; Kovač, IvanLevel of Marketing Orientation Among Croatian Beverage Producers and Distributors // International journal of management cases, 12 (2010), 2 (S.I.); 463-472 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaEthics, Social Responsibility and Business Performance in a Transition Economy // EuroMed journal of business, 4 (2009), 2; 143-158 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Burkink, Timothy J.; Grbac, Bruno; Renko, Nataša; Shultz, Clifford J.Food marketing nourishes stability for former Yugoslavia // Marketing news, 39 (2005), 11; 21-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Shultz, Clifford; Burkink, Tim; Grbac, Bruno; Renko, NatašaWhen Policies and Marketing Systems Explode: An Assessment of Food Marketing in the War-Ravaged Balkans and Implications for Recovery, Sustainable Peace, and Prosperity // Journal of public policy & marketing, 24 (2005), 1; 17-59 doi:10.1509/jppm.24.1.38.63882 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Grbac, Bruno; Martin, James H.Using Supply Chain Management to Leverage a Firm's Market Orientation // Industrial marketing management, 32 (2003), 1; 25-38 doi:10.1016/S0019-8501(01)00192-4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Grbac, BrunoTehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija // Tržište, 11 (1999), 1-2; 86-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Grbac, Bruno; Martin, James ,Small and Larger Firms' Marketing Activities as a Response to Economic Privatization: Marketing is Alive and Well in Croatia // Journal of Small Business Management, 36 (1998), 1; 95-99 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Grbac, Bruno; Martin, James; Martin, BethEmployee Involvement and Market Orientation in a Transition Economy: Importance, Problems, and a Solution // Journal of Managerial Issues, 10 (1998), 4; 485-502 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Grbac, Bruno; Martin, JamesEnvironmental Proactiveness in an Central European Transition Economy // Journal of East-West Business, 4 (1998), 3; 19-41 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Pecotich, AnthonyHumanitarian Organizations' Marketing Challenges in Transitional Economies // Tržište, 10 (1998), 1-2; 14-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Grbac, BrunoOdrednice politike marketinga u dinamičkom okruženju // Tržište, 9 (1997), 1-2; 159-166 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Grbac, Bruno; Martin, JamesOsnova konkurentske prednosti uspješnog poduzeća // Hrvatska gospodarska revija, 44 (1997), 6; 107-112 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Grbac, Bruno; Martin, JamesPrivatization and Market Orientation in Croatia // South-East European Monitor, IV (1997), 2; 13-26 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Grbac, BrunoEcologia e sviluppo dell' imprese // Mittelforum, rivista nord est, 4 (1997), 9; 153-158 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Grbac, BrunoRekoncepcija marketinga // Ekonomija = economics : časopis za ekonomsku teoriju i politiku, (1996), 1; 19-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Grbac, BrunoMarketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 8 (1990), 137-148 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
21.Grbac, BrunoStrukturne promjene u privredi Rijeke i marketing // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 3 (1990), 4; 71-75 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
22.Grbac, BrunoOdnosi na tržištu i turistički proizvod u vertikalnom sustavu veza // Gospodarstvo Istre, 2 (1989), 2; 49-54 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
23.Grbac, BrunoTržišni aspekt privremenog i povremenog radnog angažiranja mladih // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 7 (1989), 347-360 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
24.Grbac, BrunoInterakciono djelovanje više tržišta u vertikali u djelatnostima proizvodnje, trgovine i turizma // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, 6 (1988), 179-187 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
1.Martin, James H.; Grbac, BrunoThe Effects of Supplier Focus, Customer Responsiveness and Strategy Type on Growth in a Transition Economy // Journal of Marketing Theory and Practice, 11 (2003), 2; 43-55 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
2.Grbac, BrunoRavnoteža i marketing // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1995), 1; 41-53 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
3.Grbac, Bruno; Martin, JamesTržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1995), 2; 115-127 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
4.Grbac, BrunoNovi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco" // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1995), 2; 467-478 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
5.Grbac, BrunoDinamika ostvarivanja konkurentske prednosti poduzeća različitih dimenzija // Pomorski zbornik, 8 (1994), 85-94 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
6.Grbac, BrunoNove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 12 (1994), 1; 87-97 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
7.Grbac, BrunoInformativna osnova za marketing odluke // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 12 (1994), 2; 185-193 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
8.Grbac, BrunoMarketinško upravljanje u malim i srednjim poduzećima imperativ modernog hrvatskog gospodarstva // Tržište, 5 (1993), 1/2; 93-103 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
9.Grbac, BrunoOdrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 11 (1993), 1; 167-173 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
10.Grbac, BrunoMarketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 10 (1992), 2; 131-141 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
11.Grbac, BrunoNovi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 10 (1992), 1; 15-25 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
1.Jadrić, Ivana; Dlačić, Jasmina; Grbac, BrunoAnalysing influences on service quality in higher educational institutions: Role of students’ intrinsic and extrinsic motivators // 9th International Scientific Symposium „Region, Entrepreneurship, Development” / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 1032-1046 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Grbac, Bruno; Vukoja, VedranAdjustment determinants on the market of visual content // 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration - Proceedings / Mihić, Mirela (ur.).
Split: Faculty of Economics Split, CROMAR, 2015. str. 37-53 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Grbac, Bruno; Shultz, CliffordWorld Cup 2014: Macromarketing Views from Croatia // Proceedings of the 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice / Shultz II, Clifford ; Benton, Raymond ; Kravets, Olga (ur.).
Chicago (IL): The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, 2015. str. 309-314 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; Lončarić, DinaTransition Process in SEE Countries and Challenges on B2B Markets - Is Relationship Quality the Answer? // Proceedings of the 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice / Shultz II, Clifford ; Benton, Raymond ; Kravets, Olga (ur.).
Chicago (IL): The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, 2015. str. 809-829 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Grbac, Bruno; Benas , KarloImpact of consumer perception on price fairness // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. str. 580-594 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Grbac, Bruno; Težak Damijanić, Ana; Saftić, DarkoEnvironmental attitudes of tourists // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. str. 160-172 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Grbac, Bruno; Težak Damijanić, Ana; Šergo, ZdravkoHealthy lifestyle as a marketing basis in wellness tourism // Building Bridges to the Middle East: Challenges and Business Strategies, Proceedings / Fam, Kim-Shyam ; Anwar, Syed ; Yang, Lin (ur.).
Dubai: MAG (Marketing Asia Group), 2013. str. 1-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Grbac, Bruno; Dlačić, JasminaNew relationships on the business-to-business market // Advances in Business-Related Scientific Research Conference (ABSRC) 2011 Conference Proceedings / Antončič, Boštjan (ur.).
Koper: Edukator, 2011. str. 1-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Kovač, Ivan; Grbac, Bruno; Palić, MirkoDominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj // Proceedings of the 2nd International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development / Katalinić, Branko. (ur.).
Požega : Beč: Polytechnic of Pozega ; DAAAM International, 2010. str. 605-613 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Grbac, Bruno; Vujičić, MajaMarketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih // Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku i CROMAR, 2009. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Grbac, Bruno; Meler, MarcelDesigning Higher Educational Programs on a Marketing Basis // Proceedings of the 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy" / Witkowski, Terrence H. (ur.).
Kristiansand: Macromarketing Society & University of Adger, 2009. str. 160-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Grbac, Bruno; Milohanović, AnaContribution of food products in creating cultural identity of tourist destination // Proceedings of the WSEAS International conference on Cultural heritage and tourism – New aspects of Cultural heritage and tourism / Gekas, V. ; Mastorakis, N.E. ; Stamatiou, E. (ur.).
Heraklion, Grčka, 2008. str. 83-88 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Grbac, Bruno; Vrkić, MarinThe role of e-marketing in military recruiting // Recent advances in E-activities - Proceedings of the 7th WSEAS International conference on E-activities (E-ACTIVITIES'08) / Zaharim, A., (ed.), Mastorakis, N. (ed.). Gonos, I. (ed.) (ur.).
Kairo: WSEAS Press, 2008. str. 42-47 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Grbac, Bruno; Radulović, DuškoNew energy marketing // Recent advances in Environment, Ecosystems and Development - Proceedings of the 6th WSEAS International conference on Environment, Ecosystems and Development (EED'08) / Zaharim, A. (ed.), Mastorakis, N. (ed.), Gonos, I. (ed.) (ur.).
Kairo: WSEAS Press, 2008. str. 86-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Grbac, Bruno; Stamenić, SanjaThe Analysis of Brand Character on the Child Cosmetic Market // INCODE - International Innovation Conference for Co-operation Development / Fojtik, J. (ur.).
Pečuh: Faculty of Business and Economics at University of Pecs, 2008. str. 251-260 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Grbac, Bruno; Miočević, Dario; Crnjak- Karanović, BiljanaValue Creation in B2B Markets Through Supply Chain Involvement // Infusing Research and Knowledge in South East Europe - Proceedings of the 2nd Annual South East European Doctoral Student Conference / Paraskakis, I., Luneski, A., Kayhan, A. (eds.) (ur.).
Solun: South east European research centre, 2007. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Grbac, Bruno; Milohanović, AnaMeeting the complexities of modern tourist – the role of food // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Snoj, Boris ; Milfelner, Borut (ur.).
Maribor: Faculty of Economics and Business Maribor, University of Maribor, 2007. str. 15-21 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaMarketing Paradigms for Emerging Economies // 7th International Conference Enterprise in Transition : Conference proceedings / Buble, Marin (ur.).
Split : Beč: Faculty of Economics ; DAAAM International, 2007. str. 1-12 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Grbac, Bruno; Milohanović, AnaTypical Food Products: An Opportunity for Tourism Development // National Business and Economics Society, 8th Annual Conference
Río Grande, Portoriko, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.First, Ivana; Grbac, BrunoBrand Preference: Effects of Country of Origin and Brand's Personality Traits // Papers from Thought Leaders International Conference on Brand Managament
Birmingham: Birmingham Business School, University of Birmingham, 2007. str. 1-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Meler, Marcel; Grbac, Bruno; Horvat, ĐuroSMEs and the Tourism Industry Cluster Development // Eneterprise in Transition / Crnjak-Karanović, Biljana (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2005. str. 437-451 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Meler, Marcel; Grbac, Bruno; Horvat, ĐuroA Destinational Tourism Industry Product: The SME's Role in the Cluster Formation in the Republic of Croatia // The Future of Small and Medium Sized Enterprises in Tourism / Keller, Peter ; Bieger, Thomas (ur.).
Sankt Gallen: International Association of Scientific Experts in Tourism (AIEST), 2004. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaMarketing Decisions : Transitional Economies Perspective // Proceedings of the 16th Annual Meeting of the Association for Global Business and the International Academy of Linguistics, Behavioral and Social Sciences ; paper 14 / Byles, Charles M. (ur.).
Cancun: Association for Global Business and the International Academy of Linguistics, Behavioral and Social Sciences, 2004. str. 1-10 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Grbac, Bruno; Paliaga, MarkoLocal Government in Transition: Strategic Urban Marketing of the Croatian Towns // Navigating Crisis and Opportunities in Global Markets: Leadership, Strategy and Governance / Nejdet, Delener ; Chiang-nan, Chao (ur.).
Cape Town: Global Business and Technology Assotiation, 2004. str. 314-323 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Grbac, Bruno; Meler, Marcel; Renko, NatašaWar Syndrome: Customers' Reactions in Southeastern Europe // 9th Cross Cultural Research Conference / Askegaard, Soren ; Smith, Scott M. (ur.).
Montego Bay: University of Southern Denmark, 2003. str. 2A 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaMarketer's and Marketing Strategy Implementation: New Organizational Culture for Transformation Process // Selected papers from the 1st International conference on business held on June 26-29, 2003 / Papanikos, Gregory T. ; Veloutsou, Cleopatra (ur.).
Atena: Athens Istitute for Education and Research (ATINER), 2003. str. 381-391 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Grbac, Bruno; Telišman-Košuta, Neda; Ivandić, NevenTransition and Development: Destination Repositioning Strategy for the Opatija Riviera // New Visions of Marketing and Development: Globalization, Transformation and Quality of Life / Shultz, Clifford ; Ratz, Don ; Speece, Mark (ur.).
Bangkok: Arizona State University ; Bangkok University Thailand, 2003. str. 478-487 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Burkink, Tim; Renko, Nataša; Damjan, JanezThe Importance of Food Marketing to Recovering Economies: An Assessment from the Balkans // New Visions of Marketing and Development: Globalization, Transformation, and Quality of Life / Shultz, Clifford ; Ratz, Don ; Speece, Mark (ur.).
Bangkok: Arizona State University ; Bangkok University Thailand, 2003. str. 2-4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Grbac, Bruno; Martin, JamesPolicy Implications of Industry Market Orientation in Transition Economies // Macromarketing in the Asian Pacific Century, 27th Annual Macromarketing Conference / Cadeaux, Jack ; Pecotich, Anthony (ur.).
Sydney: The University of New South Wales, 2002. str. 272-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Grbac, Bruno; Martin, JamesMarketing System Transformation (MST) in South-East European Region // Transition in Central and Eastern Europe-Challenges of 21st Century-ICES 2002 / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2002. str. 248-256 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, IvanaEmployee Impact on Customer Loyalty // Transition in Central and Eastern Europe : Challenges of 21st Century (ICES 2002) : proceedings / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002. str. 241-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Grbac, Bruno; Smith, Jonathan; Martin, JamesOrganizational Citizenship and Integrity in a Transitional Economy // First International Conference on Business Ethics in Transitional Economies / Bohata, M. ; Brown, W. ; Loewenguth, P. ; McCabe, D. ; Primeaux, P. (ur.).
Celakovice: Czech Management Center Graduate School of Business: Celakovice, 2002. str. 215-227 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, JasminaCroatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development // Agribusiness and Economic Development Symposium : proceedings / Shultz, Clifford (ur.).
Phoenix (AZ): Morrison School of Agribusiness and Resource Management, ASU, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, JasminaMarketing i grad // Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002. str. 91-104 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Burkink, Timothy; Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Pavičić, JuricaResurrecting Food Marketing Systems in War-Ravaged Transition Economies // "Globalization and Equity" 26th Annual Macromarketing Conference, Vol. 26, ISBN 953-6148-25-0 / Ratz, Don R. ; McDonagh, Pierre (ur.).
Williamsburg (VA): The College of William and Mary, 2001. str. 487-491 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Grbac, BrunoNetwork Support System for Entrepreneurial wave in Transition Economies // Internationalizing Entrepreneurship Education and Trening / Nieuwenhuizen, Cecile ; Klandt, Heiz (ur.).
Lohmar : Köln: IntEnt2001, 2001. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Grbac, Bruno; Martin, JamesMakromarketing i transformacija poduzeća // "Marketing države-Marketing hrvatske države", XVII. kongres CROMAR-a / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Pula: CROMAR ; HAZU, 2001. str. 11-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Grbac, Bruno; Martin, JamesTržišna orijentacija i društveno ekonomske promjene // Tržišna demokracija u Hrvatskoj: Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: HAZU ; CROMAR, 2000. str. 395-409 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Grbac, Bruno; Shultz, CliffordThe Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism // Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća / Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana (ur.).
Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 2000. str. 102-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Grbac, BrunoNovi milenij i marketing // Marketing forum 2 / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 5-13 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Grbac, Bruno; Martin, JamesTržišna orijentacija i društveno ekonomske promjene // Tržišna demokracija u Hrvatskoj : stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: HAZU ; CROMAR, 2000. str. 395-409 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Grbac, BrunoEvolucija marketinga u gospodarstvu Primorsko goranske županije i Istarske županije // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Rijeka ; Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 3-27 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Grbac, Bruno; Martin, JamesMarketing in Croatia: 30 Years of Change // Marketin Contirbutions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Arizona State University , University of Rijeka, 2000. str. 3-23 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Grbac, Bruno; Martin, JamesMarket Orientation and Privatization in Croatia: Policy Development for Ecological Change // XXIV Macromarketing Conference, Macromarketing and 21st Century Challenges: Sustainable Consuption and Ecological Challenges
Nebraska City (NE): University of Nebraska, 1999. str. 143-157 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Grbac, Bruno; Shultz, CliffordThe Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism // Hrvatski turizam na pragu XXI stoljeća / Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana (ur.).
Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 1999. str. 102-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Grbac, Bruno; Črnjar, MladenPrivatisation and Environment Services in Croatia // Metap III, Medpolicies Initiative / Panayotou, Theodore (ur.).
Tunis: HIID, 1999. str. 23-41 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Grbac, Bruno; Jardas, DarkoDeveloping Systematic Entrepreneurship in Rijeka Region - Basis for Market Orientation // International Simposium on Marketing Resource Development Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 1998. str. 15-34 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Grbac, BrunoDynamic Adaptive Companies - Answer to the "Wawes" in Macromarketing Environment // International Simposium on Marketing Resource Development Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 1998. str. 1-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Grbac, Bruno; Martin, JamesMarketing Resource Development Strategies for South East Europe // Marketing Resource Development Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 1998. str. 1-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Grbac, Bruno; Martin, JamesAnalysis of Characteristics and Statements in Municipal Solid Waste Industry in Croatia - Precondition for Effective Privatisation // Energy and the Environment / Bernard Franković (ur.).
Opatija: Croatian Solar Energy Assotiation Rijeka, 1998. str. 225-235 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Pecotich, AnthonyThe Role of Humanitarian Organization and Marketing in Economic Reconstruction: The Case of Daša // Marketing Challenges in Transition Economies / Lascu, D. ; Catoiu, I. ; Dholakia, N. ; Grossbart, S. (ur.).
Mangalia: International Sociaty for Marketing and Development, 1997. str. 219-223 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
52.Grbac, Bruno; Martin, JamesTransition and Marketing Strategies // 2nd International Conference on "Enterprise in Transition" / Buble, Marin ; Hashi, Uraj ; Pavić Ivan ; Reić, Zlatan ; Vojnić D. (ur.).
Split: DAAM International Vienna, Faculty of Economics, Split, 1997. str. 628 - 632 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
53.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, JuricaSocioeconomic Transition and Enterprise Development: Scenario from Croatia // 22nd Annual Macromarketing Conference / Falkenberg, Andreas W. (ur.).
Bergen: Norwegian School of Economics and Business Administration, 1997. str. 1-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
54.Grbac, BrunoFactors Affecting the Persuit of Ecologically Safe Business Activities // 15th Scientific Conference of Energy and the Environment / Franković, Bernard (ur.).
Rijeka: Hrvatsko udruženje za sunčevu energiju, Rijeka, 1996. str. 363-371 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
55.Grbac, BrunoProtection of Human Environment and Market Approach Strategies // Energy and the Environment: 14th International Congress / Franković, Bernard (ur.).
Rijeka: Faculty of Engineering, University of Rijeka ; Croatian Solar Energy Association Rijeka, 1994. str. 67-76 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Grbac, BrunoTehnološki napredak, energetska ekologija i marketing // Energy and the Environment: 13th International Congress / Franković, Bernard (ur.).
Rijeka: Faculty of Engineering, University of Rijeka ; Croatian Solar Energy Association Rijeka, 1992. str. 241-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Vujičić, Maja; Grbac, Bruno; Mozetič, VladimirUse of Functional Magnetic Resonance Imaging in Marketing Research in Croatia // Marketing as a Pillar of Success - Competitiveness, Co-creation and Collaboration / Vrtiprah, Vesna ; Dragičević, Marija (ur.).
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2017. str. 42-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Grbac, Bruno; Radulović, Duško; Klanac, AnitaMarketing of energy and social responsability: Exploring the customer satisfaction // 13th IAPNM congress: public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement
Osijek: University of J, J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing, 2014. str. 23-23 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaChanges in Marketing Environment and Enterprises Adaptation: Imperative for Sustainable Development in Emerging Economies // Proceedings of International Conference on Marketing Paradigms for Emerging Economies / Koshy, Abraham ; Sinha, Piyush K. ; Kureshi, Sonal ; Sood, Vandana (ur.).
Ahmedabad: Labdhi R. Bhandari Memorial Fund, Indian Institute of Management, 2005. str. 29-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Shultz, Clifford; Burkink, Tim; Manfredo, M.; Grbac, Bruno; Renko, Nataša; Damjan, JanezRising from the Ashes: Food Marketing Contributions to Sustainable Peace and Prosperity in the Recovering Economies of the former Yugoslavia // Proceedings of the AMA Winter Educators' Conference / Henderson, G. ; Moore, M. (ur.).
Chicago (IL): American Marketing Assotiation, 2003. str. 262-263 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Shultz, Clifford; Grbac, Bruno; Burkink, Timothy; Renko, Nataša; Damjan, JanezThe Importance of Food Marketing to Recovering Economies: An Assesment from the Balkans // ISMD Abstracts Booklet / Shultz, Clifford ; Rahtz, Don ; Speece, Mark (ur.).
Bangkok: ISMD, 2003. str. 2-4 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, pregledni) -
6.Grbac, BrunoDržava i implementacija marketing koncepta // Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: HUP, CROMAR, 2002. str. 1-16 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
7.Grbac, Bruno; Burkink, Timothy; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Thor, Eric; Marquardt, RaymondExport Development Policy: The Marketing of of U.S. Food products in Balkans and Black Sea Region and Implication for Regional Harmony // "Marketing Theory and Applications", 2001 AMA Winter Educators' Conference, Vol. 12 / Krishnan, Ram ; Viswanathan, Madhu (ur.).
Chicago (IL): AMA-American Marketing Association, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMarketing - temelj uspješnog poslovanja // XI. Nacionalno savjetovanje o gospodarstvu i poduzetništvu: Konkurentnošću do izvoza
Šibenik, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
2.Grbac, BrunoUpravljanje marketingom na razini lokalne samouprave // Tribina - Lokalna zajednica i promjene
Rijeka, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
3.Grbac, BrunoMarketing za poduzetnike // Ciklus predavanja za poduzetnike
Rijeka, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
4.Grbac, BrunoB2B marketing poduzeća Luka Rijeka // Predavanja za menadžere Luke Rijeka
Rijeka, Hrvatska, 2003. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
5.Grbac, BrunoMarketing kozmetičkih usluga // okrugli stol "Cosmetic news"
Opatija, Hrvatska, 2002. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
6.Grbac, BrunoInternet i transformacija poslovnog marketinga // Hrvatski dani Interneta 2000: E-poslovanje (Multilink – HT – Microsoft)
Rijeka, Hrvatska, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Grbac, BrunoIzvozni marketing za poduzetništvo // Okrugli stol "Izvozne mogućnosti poduzetništva"
Rijeka, Hrvatska, 2000. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
8.Grbac, Bruno; Jardas, DarkoNetwork Support System for SME-s // SME Development Policy in South East Europe: Promoting Regional Reconstruction and SME Networks
Rijeka, Hrvatska, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
9.Grbac, BrunoPrivatization in Croatia - Problems and Prospects // 27th National Convention of the American Association of Advance Slavic Studies (AAASS)
Sjedinjene Američke Države, 1995. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
10.Grbac, BrunoHow to Develop Special Program for Education and Training of Owners and Managers of Smaller Firms // International Congres Int-ent'93 "Internationalizing Entrepreneurship Education and Training"
Beč, Austrija, 1993. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
1.Jurišić, MarijanaOdrživost kao sastavnica marke turističke destinacije, 2018., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
-
2.Težak Damijanić, AnaZdrav životni stil - odrednica vrijednosti za potrošače na turističkom tržištu, 2014., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Lipovača, SenadStrateško marketinško upravljanje u funkciji unapređenja poslovanja na tržištu piva u Bosni i Hercegovini, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Bihać
-
4.Dragnić, DašaModeliranje efektivnih marketinških strategija subjekata malog gospodarstva, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
5.Radulović, DuškoUpravljanje strateškim marketingom poslovnog subjekta na tržištu energije urbanih sredina, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Vrkić, MarinUpravljanje marketingom u funkciji transformacije Hrvatske vojske, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
7.Stamenić, SanjaUtjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Pepur, MarioUtjecaj psiholoških ugovora i kvalitete usluga na kvalitetu odnosa poslovnih subjekata na tržištu poslovne potrošnje, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
9.Miočević, DarioOrganizacijska nabavna efektivnost u kontekstu opskrbnih lanaca, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
10.Kovač, IvanUtjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj, 2009., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
11.Lončarić, DinaKvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
12.Grbac, BrunoTržišne i marketing odrednica privređivanja malog i srednjeg obima, 1991., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
1.Benas, KarloUtjecaj percepcije pravednosti cijene kod potrošača na upravljanje cijenom, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
2.Babić Gobbo, BarbaraDizajn u funkciji diferencijacije proizvoda, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Krušvar, ZoranIdentitet i imidž u funkciji razvoja poslovnog subjekta, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
4.Midžić, MelitaImplementacija funkcija odnosa s javnošću na internetu, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
5.Vertel Palmić, SandraMarketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
6.Hordov, MartaModni marketing u industriji odjeće u Hrvatskoj, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
7.Mađarac, GoranInteraktivna komunikacija s potrošačima u informatičkom okruženju, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Ružić, RominaTeorija i praksa stvaranja marke proizvoda, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Kamber, Jasmina NinaStvaranje marke grada Pule, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
10.Dujić, ŽeljkaUpravljanje marketingom na tržištu farmaceutskih proizvoda, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
11.Mažuran Marjanović, Ira-ElaImplementacija internog marketinga u izravnoj prodaji, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
12.Ćurković, Kristijan DomagojMarketing strategije i konkurentske prednosti alternativnih operatora nepokretnih mreža u Republici Hrvatskoj, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
13.Travaš, OliverUtjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
14.Simichen Sopta, SuzanaMarketing i suvremena diplomacija: izabrana hrvatska iskustva, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
15.Klanac, AnitaFunkcija strateškog marketinga u razvoju turizma na Kupresu, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
16.Kesić Šapić, TajanaIzravna komunikacija u funkciji unaprjeđenja odnosa s potrošačima, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
17.Dremel, ZvonkoMarketinška logistika u funkciji razvoja poslovnog subjekta, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
18.Legović, VedranaOrganiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
19.Udovičić Papeš, BarbaraUčinkovitost komuniciranja u kriznim situacijama s osnova medijske javnosti, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Stermečki, InesStvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea među mladom populacijom, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Smolić, AleksandraMarketinška paradigma razvoja programa poduzetničke edukacije mladih, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Brumnjak Iličić, AnaMarketinške odrednice razvoja malog mjesta- srednjevjekovni gradić Veprinac, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Čočić, TeufikFunkcija marketinga u formuliranju i razvoju Clustera u građevinarstvu, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Tacko, HelenaOsobitosti integralne marketinške komunikacije u hotelijerstvu, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
25.Petričić, LindaMarketing strategije pružatelja usluga kongresnog turizma, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
26.Penko, MarijanMarketing vina u funkciji razvoja obiteljskih gospodarstava, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
27.Blašković, TanjaUpravljanje marketingom konzultantskih usluga u Republici Hrvatskoj, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
28.Stanojević, MarinaUtjecaj dinamičkog digitalnog informiranja na odlučivanje o kupnji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
29.Cegur Radović, TihanaOdnosi s javnošću u bankarskom sektoru, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
30.Carek, IvanaMarka proizvoda čimbenik uspješnosti poslovanja – slučaj izvorske vode Jana, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
31.Žagar, AndreaMarketing posebnih priloga dnevnih novina, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
32.Jelačić, MarinelaMarketing strategije ulaska na tržište klima uređaja, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
33.Ježić Kardum, SonjaInterni marketing odrednica unapređenja kvalitete usluga financijskih institucija, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
34.Kalebić, MajaStrategija diferencijacije – čimbenik uspjeha na tržištu jeans odjeće, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
35.Markov, SrđanTrgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
36.Vukšić, AlijanaUpravljanje marketingom u turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije u funkciji razvoja turizma, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split