Pregled po CROSBI profilu: Dubravka Levandovski (CROSBI Profil: 18624, MBZ: 25856)
Pronađeno 17 radova
-
1.Kiš-Glavaš, Lelia; Teodorović, Borka; Levandovski, DubravkaProgram bazične preceptivno-motoričke stimulacije. Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997 (monografija)
-
2.Levandovski, Dubravka; Bratković, DanijelaProgram rehabilitacije putem pokreta. Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997 (monografija)
-
3.Teodorović, Borka; Levandovski, Dubravka; Pintarić Mlinar, Ljiljana; Kiš-Glavaš, LeliaStimulacija perceptivnih i motoričkih sposobnosti. Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997 (monografija)
-
4.Levandovski, Dubravka; Teodorović, Borka; Mišić-Bratković, DanielaIgre za odrasle osobe s mentalnom retardacijom
Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1996 -
5.Teodorović, Borka; Levandovski, Dubravka; Mišić-Bratković, DanielaKompetentnost odraslih osoba s mentalnom retardacijom // Defektologija, 30 (1994), 1; 67-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Teodorović, Borka; Levandovski, Dubravka, Mišić - Bratković, DanielaRazina opće kompetentnosti adolescenata i odraslih osoba s autizmom // Autizam: iskustva i spoznaje / Podrebarac, Vladimir (ur.).
Zagreb: Centar za autizam, 1994. str. 115-125 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Igrić, Ljiljana; Levandovski, Dubravka; Kiš-Glavaš, LeliaPerceptivne sposobnosti djece bez teškoća u razvoju i djece usporenog kognitivnog razvoja (PMZ-test) // Defektologija, 28 (1992), 1; 21-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Levandovski, D., Teodorović, B., Pintarić Lj.Spremnost za učenje djece s lakom mentalnom retardacijom, Defektologija // Defektologija, 28 (1992), 2; 9-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Levandovski, Dubravka (25856) Teodorović, Borka (49324) Pintarić, LjiljanaSpremnost za učenje djece s lakom mentalnom retardacijom // Defektologija, 28 (1992), 28; 9-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
10.Igrić, Ljiljana; Levandovski, DubravkaMjerni instrumenti za utvrđivanje obrazovnih dostignuća učenika usporenog kognitivnog razvoja (hrvatski jezik i matematika). Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1991 (prirucnik)
-
11.Kiš, Lelia; Levandovski, Dubravka; Teodorović, BorkaBazična perceptivno-motorička stimulacija u otklanjanju autoagresivnog ponašanja // Defektologija, 26 (1990), 2; 139-150 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Levandovski, Dubravka; Mavrin-Cavor (Igrić), LjiljanaSkala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika // Defektologija, 25 (1989), 1; 73-82 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana; Levandovski, Dubravka; Kocijan, SnježanaMjerne karakteristike Skale procjene svladavanja nastavnog gradiva iz matematike (SPM) // Defektologija, 24 (1988), 2; 63-75 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Mavrin-Cavor, Ljiljana; Levandovski, Dubravka; Teodorović, BorkaA comparision of the attitudes of mothers of nonhandicapped children and of mentally retarded children towards their child and their relatoion to the school behaviour of the child // International journal of rehabilitation research, 9 (1986), 4; 315-324 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Levandovski, Dubravka; Mavrin-Cavor(Igrić), LjiljanaUsporedba uspješnosti učenika bez teškoća u razvoju i učenika usporenog kognitivnog razvoja u svladavanju znanja iz matematike skalom procjene // Defektologija, 22 (1986), 2; 65-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana; Levandovski, DubravkaLako mentalno retardirani učenici s dodatnim oštećenjima i njihova odgojno-obrazovna integracija, 1985. (podatak o recenziji nije dostupan, ostali članci/prilozi).
-
17.Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana; Levandovski, DubravkaMetodičke upute za rad s djecom usporenog spoznajnog razvoja, 1985. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).