Pregled po CROSBI profilu: Daria Rovan (CROSBI Profil: 18287, MBZ: 247833, ORCID: 0000-0002-6990-4388)
-
1.Rovan, DariaIskustva supervizijskog rada sa školskim psiholozima // Horizonti snage - 1. konferencija školskih psihologa / Laura Korajlija, Anita ; Pavlin-Bernardić, Nina (ur.).
Zagreb, 2023. str. 32-32 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
2.Rovan, DariaRazvoj modela metodske supervizije za mentore učitelja pripravnika, 2022., postdiplomski specijalisticki, Pravni fakultet, Studijski centar socijalnog rada, Zagreb
-
3.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Kukulj, Staša; Šarić Drnas, MarijaObilježja proaktivne uključenosti budućih učitelja i nastavnika tijekom njihovog studija // 5. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 103-104 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
4.Rovan, DariaPristupi mentorstvu u okviru procesa uvođenja učitelja u profesiju // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 3-4; 289-304 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaLongitudinalno istraživanje odrednica stresa, profesionalnog sagorijevanja i zadovoljstva poslom učitelja početnika // 5. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 32-33 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
6.Rovan, Daria; Puškarić, IvanaOdnos profesionalnog sagorijevanja odgojitelja s doživljajem stresnosti posla, podrške i samoefikasnosti // 23. Dani psihologije u Zadru / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2022. str. 125-125 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
7.Rovan, Daria; Bulaja, AnaIskustva odgojitelja u pružanju podrške djeci izloženoj stresu i traumi // STOO2 - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju
Zagreb, 2022. str. 152-153 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
8.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaContextual and individual determinants of engagement in physics from the perspective of elementary school physics teachers // International journal of science education, 44 (2022), 9; 1399-1418 doi:10.1080/09500693.2022.2078518 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaMotivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 113-133 doi:10.5559/di.31.1.06 (recenziran, članak, znanstveni)
-
10.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaEpistemička uvjerenja budućih učitelja i njihov pristup poučavanju matematike // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka, Zagreb, 30. rujna - 02. listopada 2021. / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet, 2021. str. 146-146 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
11.Rovan, Daria; Glasnović Gracin, Dubravka; Trupčević, GoranPre-service Primary Education Teachers’ Achievement Goals in Mathematics and Their Approach to Learning and Teaching Mathematics // Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23. (2021), Sp.Ed.1; 125-141 doi:10.15516/cje.v23i0.4103 (recenziran, članak, znanstveni)
-
12.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaPromjene u matematičkoj anksioznosti budućih učitelja tijekom njihovog studija // 22. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar, 2020. str. 150-150 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
13.Rovan, DariaPerspectives on the induction process - a qualitative study // EAPRIL 2019 Conference - Meaningful Learning in Different Settings
Tartu, Estonija, 2019. str. 9-9 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Petričević, Ema; Rovan, DariaEngagement for learning physics: a qualitative study of students' perspective // EAPRIL 2019 Conference - Meaningful Learning in Different Settings
Tartu, Estonija, 2019. str. 9-9 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Petričević, Ema; Rovan, DariaUloga motivacijskih uvjerenja u procesu samoregulacije učenja matematike // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO / International Scientific and Art Conference - Contemporary Themes in Education - CTE
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 54-55 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
16.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaPre-service primary education teachers' achievement goals in mathematics and their approach to learning and teaching mathematics: a person-centered analysis // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO / International Scientific and Art Conference - Contemporary Themes in Education - CTE
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 186-186 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
17.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaRelations of patterns of perfectionism to BIS sensitivity, achievement goals and student engagement // Learning and motivation, 68 (2019), 101596, 14 doi:10.1016/j.lmot.2019.101596 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaPre-service primary education teachers' beliefs and their approach to teaching mathematics – a longitudinal perspective // ECME - International workshop Enhancing connections in mathematics education: To and across university mathematics
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
19.Ljubin-Golub, Tajana; Petričević, Ema; Rovan, DariaThe role of personality in motivational regulation and academic procrastination // Educational Psychology, 39 (2019), 4; 550-568 doi:10.1080/01443410.2018.1537479 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Vidak, NivesProvjera valjanosti konstrukta inojezičnoga motivacijskoga sustava pojma o sebi, 2019., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
21.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaUvjerenja budućih učitelja o poučavanju matematike // 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 88-89 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
22.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaOdrednice uključenosti učenika u učenje sa stajališta učitelja fizike // 4. Dani obrazovnih znanosti: Knjiga sažetaka / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 81-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Rovan, Daria; Osrečak, Maja; Glasnović Gracin, DubravkaMotivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 53-72 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaPersonality and engagement in learning physics: the mediating effect of achievement goals // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 205-215 -
25.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, VesnaStudents' engagement in learning physics: a subject-specific approach // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 193-203 -
26.Rovan, Daria; Šimić, Katarina; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos motivacijskih i epistemičkih uvjerenja s uključenosti učenika u učenje kemije // Psihologijske teme, 26 (2017), 3; 649-673 doi:10.31820/pt.26.3.8 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaThe role of perfectionism in the achievement motivation // 8th International Conference on Education and Educational Psychology
Porto, Portugal, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, DariaUloga ciljeva postignuća u odnosu između osjetljivosti na potkrepljenje i uključenosti u učenje fizike // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Arambašić, L. ; Erceg, I. ; Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 183-183 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Pavlović, JuranaAcademic cheating in mathematics classes : a motivational perspective // Ethics & behavior, 27 (2017), 6; 486-501 doi:10.1080/10508422.2016.1265891 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Marušić, AnamarijaStudents' motivation for learning mathematics in mathematical and language-program gymnasiums // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 1; 93-115 doi:10.15516/cje.v19i1.2127 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Petričević, Ema; Rovan, DariaDoprinos motivacije na nastavi fizike i odnosa među vršnjacima zadovoljstvu u školi // 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti: Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost / Prskalo, I ; Cvikić, L. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 113-113 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
32.Petričević, Ema; Ljubin Golub, Tajana; Rovan, DariaDevelopment and validation of the Academic Engagement Scale (AES) // Abstracts from the 12th Alps Adria Psychology Conference, Review of Psychology, 2016, Vol. 23, No.1-2, 53-107 International Journal of Croatian Psychological Association published by Naklada Slap
Rijeka, Hrvatska: International Journal of Croatian Psychological Association published by Naklada Slap, 2016. str. 101-101 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Rovan, Daria; Čižmešija, Aleksandra; Jovanović, Vedran; Kurtović, AnamarijaPovezanost motivacije s konceptualnom promjenom pri učenju matematike // 3. Dani obrazovnih znanosti - Obrazovne promjene: izazovi i očekivanja. Knjiga sažetaka / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 97-98 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
34.Rovan, DariaStogodišnja avantura Jeromea Brunera // Matematika i škola, 87 (2016), 85-87 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
35.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaPovezanost metoda poučavanja fizike, kemije i biologije u osnovnoj i srednjoj školi s motivacijom za učenje // 3. Dani obrazovnih znanosti: Knjiga sažetaka / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 91-92 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaOdnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 25 (2016), 1; 107-129 doi:10.5559/di.25.1.06 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
37.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaOdnos perfekcionizma, ličnosti učenika i ciljeva postignuća s uključenošću učenika pri učenju fizike // XX. Dani psihologije u Zadru / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 111-111 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, VesnaKonstrukcija i validacija Skale uključenosti u nastavu fizike // XX. Dani psihologije u Zadru / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 110-110 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Rovan, DariaDanas ćemo raditi nešto jako zanimljivo... - poticanje uključenosti učenika u učenje // Matematika i škola, 80 (2015), 208-210 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
40.Petričević, Ema; Ljubin Golub, Tajana; Rovan, DariaPovezanost uključenosti s emocionalnom inteligencijom, percipiranom samoefikasnosti u samoregulaciji i strategijama regulacije motivacije // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa: sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 183-183 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
41.Ljubin Golub, Tajana; Petričević, Ema; Rovan, DariaPovezanost ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća kod studenata // XIX. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja / Slišković, Ana (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2014. str. 120-120 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
42.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaUloga subjektivne vrijednosti prirodnih znanosti u učeničkom pristupu učenju, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
43.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović-Gracin, DubravkaMotivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave // 2. Dani obrazovnih znanosti - Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama: Program i sažeci radova / Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2014. str. 62-63 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Štulić, Jurana; Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, DariaOblici varanja na nastavi matematike kod učenika srednje škole // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 230-230 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaPovezanost motivacijskih uvjerenja s ponašajnom i emocionalnom uključenosti u učenje matematike // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 36-37 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
46.Rovan, Daria; Šikić, Tomislav; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaRazvoj interesa pri učenju eksponencijalnih i logaritamskih funkcija // 2. Dani obrazovnih znanosti Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama: Program i sažeci radova
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2014. str. 61-62 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
47.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Šikić, TomislavPredicting interest and achievement in learning exponential and logarithmic functions // International Conference on Motivation 2014: Program and abstracts
Helsinki, Finska, 2014. str. 150-150 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Pavlin-Bernardić, Nina; Jurjević, Anamarija; Rovan, DariaMotivacija za učenje matematike kod učenika prirodoslovno-matematičke i jezične gimnazije // XIX. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja / Slišković, Ana (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2014. str. 140-140 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
49.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović- Štetić, Vesna; Šikić, TomislavCiljevi postignuća i motivacijska uvjerenja pri učenju matematike // Sažetci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru / Slišković, A. et al (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2014. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
50.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaStruktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima // Društvena istraživanja, 22 (2013), 3; 475-495 doi:10.5559/di.22.3.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)