Pregled po CROSBI profilu: Sanda Renko (CROSBI Profil: 18214, MBZ: 246584)
Pronađeno 208 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Rogale, Dubravko; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka; Firšt Rogale, Snježana; Novak, Ivan, Hursa Šajatović, Anica; Brlobašić Šajatović, Blaženka; Domjanić, Jacqueline et al.Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju. Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
-
2.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Rogale, Dubravko; Lazibat, Tonći; Brlobašić Šajtović, Blaženka; Knežević, Blaženka; Renko, Sanda; Doležal, Ksenija; Hrženjak, Renata; Firšt Rogale, Snježana et al.Antropometrija i normizacija modne obuće. Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (monografija)
-
3.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Bačić, Jadnranka; Mencl-Bajs, Zlatka; Renko, Sanda; Baković, Tomislav; Knežević, Blaženka; Hrženjak, Renata; Doležal, Ksenija et al.Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013 (monografija)
-
4.Rudawska, Edyta; Renko, Sanda; Bilan, YuriyA discussion of the concept of sustainable development - examples of Polish, Croatian and Ukrainian markets. Ternopil: KrokBooks, 2011 (bibliografija)
-
5.Pavlić, Ivana; Križman Pavlović, Danijela; Bušelić, Marija; Peručić, Doris; Bošković, Desimir; Težak, Ana; Poropat, David; Saftić, Darko; Amidžić, Dragoljub; Brčić-Stičević, Vesna et al.Turizam i agroturizam u funkciji održivog razvitka. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010 (monografija)
-
6.Renko, Nataša; Delić, Sanda; Škrtić, MaricaBenchmarking u strategiji marketinga. Zagreb: MATE, 1999 (monografija)
-
1.Counterfeiting and Fraud in Supply Chains / Soucie, Sanda ; Peštek, Almir (ur.). Bingley: Emerald Group Publishing, 2022 (monografija) doi:10.1108/9781801175746
-
2.Gastronomy for Tourism Development: Potential of the Western Balkans / Peštek, Almir ; Kukanja, Marko ; Renko, Sanda (ur.). Bingley: Emerald Group Publishing, 2020 (monografija)
-
3.Trade Perspectives in the Context of Safety, Security, Privacy and Loyalty / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Cambridge: Cambridge Scholars Publishing, 2018 (monografija)
-
4.Green Economy in the Western Balkans: Towards a Sustainable Future / Renko, Sanda ; Pestek, Almir (ur.), 2017 (monografija)
-
5.TRADE PERSPECTIVES 2016 Safety, security, privacy and loyalty / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016 (zbornik)
-
6.TRADE PERSPECTIVES 2015: Innovations in Food Retailing / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (zbornik)
-
7.PERSPEKTIVE TRGOVINE 2014: Ljudi, tehnologija, znanje / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014 (zbornik)
-
8.Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013 (zbornik)
-
9.Challenges for the Trade of Central and Southeast Europe / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Bingley: Emerald Group Publishing, 2013 (monografija) doi:10.1108/S1876-066X%282013%2929
-
10.PERSPEKTIVE TRGOVINE 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (zbornik)
-
11.Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija)
-
12.Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija)
-
13.Supply chain management / Renko, Sanda ; (ur.). Rijeka: IntechOpen, 2011 (bibliografija)
-
14.Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011 (zbornik)
-
15.Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010 (monografija)
-
1.Soucie, SandaConsumer Concerns on Counterfeiting in the Fashion Supply Chain: Gen Y and Z Point of View // Counterfeiting and Fraud in Supply Chains / Soucie, Sanda ; Peštek, Almir (ur.).
Bingley: Emerald Group Publishing, 2022. str. 219-240 doi:10.1108/978-1-80117-574-620221010 -
2.Renko, Sanda; Štulec, Ivana; Petljak, KristinaThe Importance of Retail Atmosphere in Online and Offline Environments // Handbook of research on retailing techniques for optimal consumer engagement and experiences / Musso, Fabio ; Druica, Elena (ur.).
Hershey (PA): Business Science Reference (BSR) ; IGI Global, 2020. str. 87-109 doi:10.4018/978-1-7998-1412-2.ch005 -
3.Renko, Sanda; Podrug, ŽeljkoSustainable logistics // Social Supermarkets as Entrepreneurial Ventures in Socially Responsible Economy / Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 89-101 -
4.Renko, Sanda; Perlić, AnaElementi uređenja prodavaonice u konceptu brze mode i modnog odijevanja // Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 201-221 -
5.Rudawska, Edyta; Renko, SandaThe Place of Sustainability Marketing Activities among the Objectives of SMEs // The Sustainable Marketing Concept in European SMEs: Insights from the Food & Drink Industry / Rudawska, Edyta (ur.)., 2018. str. 187-215
-
6.Renko, SandaThe concept of sustainable development // The Sustainable Marketing Concept in European SMEs: Insights from the Food & Drink Industry / Rudawska, Edyta (ur.)., 2018. str. 29-52 doi:10.1108/978-1-78754-038-520180003
-
7.Renko, Sanda; Gregur, TomislavThe Aural Nature of Atmosphere in a Retail Setting // Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior / Kaufmann, Hans, Ruediger ; Fateh Ali Khan Panni (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2017. str. 290-311 doi:10.4018/978-1-5225-2139-6.ch014 -
8.Renko, Sanda; Petljak, Kristina; Stulec, IvanaThe Basic Postulates of the Green Image of a Country: The Case of Croatia // Green Economy in the Western Balkans: Towards a Sustainable Future / Renko, Sanda ; Pestek, Almir (ur.)., 2017. str. 1-39
-
9.Bučar, Kristina; Renko, SandaAssessing the Environmetal Benefits from the Recycling of Sport Tourism Equipment // Sport tourism and local sustainable development, Prospective of globalization effects : actors strategy and responsibility / Sobry, Claude (ur.).
Pariz: L'Harmattan, 2016. str. 25-34 -
10.Renko, SandaEthics as the component of human resource management in retailing // Management Innovation and Entrepreneurship: A Global Perspective / Vrontis, Demetris ; Georgia, Sakka ; Amirkhanpour, Monaliz (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. str. 193-216 -
11.Renko, Sanda; Grilec Kaurić, Alica; Lešina, MarioStrukturne prilagodbe obućarske industrije kroz lohn (doradne) poslove // Antropometrija i normizacija modne obuće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Sveučilišna tiskara, 2015. str. 155-172 -
12.Renko, Sanda; Kovač, IvanFinancial sustainability of Innovative Technology in Retailing // Successful Technological Integration for Competitive Advantage in Retail Settings / Pantano, Eleonora (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2015. str. 295-309 doi:10.4018/978-1-4666-8297-9.ch013 -
13.Renko, SandaAtmosphere as a store communication tool // Handbook of Research on Retailer-Consumer Relationship Development / Musso, Fabio ; Druica, Elena (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2014. str. 239-257 doi:10.4018/978-1-4666-6074-8.ch013 -
14.Renko, SandaBenchmarking na modnom tržištu // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 199-216 -
15.Renko, SandaSpecifičnosti marketinškog miksa na modnom tržištu // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 179-198 -
16.Renko, SandaInteraction of trade activities between selected Southeast European countries // Challenges for the trade of Central and Southeast Europe / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Bingley: Emerald Group Publishing, 2013. str. 19-35 doi:10.1108/S1876-066X(2013)0000029006 -
17.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Renko, Sanda; Vuletić, Ante; Schaer, Burkhard; Zaouche-Laniau, Martine;Harnessing expert opinion : trends and challenges on the Balkan organic market, based on a Delphi approach // Food consumer science theories : methods and application to the western Balkans / Barjolle, Dominique ; Gorton, Matthew ; Milošević Đorđević, Jasna ; Stojanović, Žaklina (ur.).
Dordrecht: Springer, 2013. str. 89-106 -
18.Renko, Sanda;Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 79-90 -
19.Petljak, Kristina; Štulec, Ivana; Renko, SandaTrgovačke marke u zemljama Jugoistočne Europe // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 57-77 -
20.Renko, Sanda;Vertical collaboration in the supply chain // Supply chain management - New perspectives / Renko, Sanda ; (ur.).
Rijeka: IntechOpen, 2011. str. 183-198 -
21.Renko, Sanda; Renko, Nataša; Bošnjak KrešimirLa strategie marketing de la pomme de terre en Croatie // La Pomme de terre: de la Renaissance au XXie siecle / Ferriere le Vayer, Marc ; Williot, Jean-Pierre (ur.).
Tours: Presses Universitaires François-Rabelais (PUFR), 2011. str. 371-388 -
22.Renko, Sanda; Bučar, KristinaAre we witnessing the decline of consumer confidence in SPAS? The evidence of SPA tourism in Croatia // International Consumer Behavior: A Mosaic of Eclectic Perspectives / Kaufmann, Hans-Rudiger (ur.)., 2011. str. 450-460
-
23.Renko, SandaCustomer Intelligence as the Powerful Means for Turning Information into Profit // Advanced Technologies Management for Retailing: Frameworks and Cases / Pantano, Eleonora ; Timmermans, Harry (ur.).
Hershey (PA): Business Science Reference (BSR), 2011. str. 179-196 doi:10.4018/978-1-60960-738-8 -
24.Renko, Sanda; Županić, Ivana; Petljak, KristinaTrgovačke marke - imperativ svakog trgovca // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 129-143 -
25.Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, BlaženkaDruštveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 259-271 -
1.Renko, Sanda; Guszak Cerovečki, IrenaProdajno poslovanje: udžbenik za 2.razred srednje strukovne škole, zanimanje: prodavačica/prodavač / Papulkas, Eleni (ur.).
Zagreb: Alka script, 2014 -
2.Renko, Sanda; Guszak Cerovečki, Irena; Petljak, KristinaPoslovna logistika: udžbenik za treći razred srednje strukovne škole, zanimanje: komercijalistica/komercijalist / Glücks, Andrej (ur.).
Zagreb: Alka script, 2014 -
1.Renko, Sanda; Drobnić, SuzanaPOslovanje prodavaonice: udžbenik za 1. razred srednje strukovne škole, zanimanje: prodavačica/prodavač / Žarković, Darko (ur.).
Zagreb: Alka script, 2014 -
2.Renko, Sanda; Guszak, Irena; Petljak, KristinaInterni materijali iz kolegija “Poslovna logistika” – Zadaci i upute
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 -
3.Renko, Sanda; Guszak, Irena; Petljak, KristinaInterni materijali iz kolegija “Veleprodajno i maloprodajno poslovanje” – Zadaci i upute
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 -
1.Renko, Sanda; Guszak Cerovečki, IrenaProdajno poslovanje: radna bilježnica za 2.razred srednje strukovne škole, zanimanje: prodavačica/prodavač / Papulkas, Eleni (ur.).
Zagreb: Alka script, 2014 -
2.Renko, Sanda; Guszak Cerovečki, Irena; Petljak, KristinaPoslovna logistika: radna bilježnica za treći razred srednje strukovne škole, zanimanje: komercijalistica/komercijalist / Glücks, Andrej (ur.).
Zagreb: Alka script, 2014 -
1.Gluhak Spajić, Diana; Renko, Sanda; Petljak, KristinaTHE NECESSITY OF COLLABORATION BETWEEN PARENTS, TEACHERS AND SCHOOLS FOR ADOLESCENTS` HEALTHY EATING // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 1 (2019), 175-192 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
2.Renko, Sanda; Petljak, Kristina; Naletina, DoraFood integrity throghout the chain: the case of good distribution practice // LogForum, 15 (2019), 1; 53-69 doi:10.17270/J.LOG.2019.318 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Renko, Sanda; Petljak, KristinaThe secrets of the longevity of informal retail markets in Croatia // British food journal, 120 (2018), 2; 325-339 doi:10.1108/BFJ-04-2017-0208 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Petljak, Kristina; Štulec, Ivana; Renko, SandaConsumers' willingness to pay more for organic food in Croatia // Ekonomski vjesnik, 30 (2017), 2; 441-455 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Petljak, Kristina; Renko, Sanda; Rašić, SandaGreening transport activities in the food retail supply chain // International journal of logistics systems and management, 25 (2016), 1; 129-143 doi:10.1504/IJLSM.2016.078492 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Grilec Kaurić, Alica; Grubišić, Dragana; Renko, SandaUtjecaj agilnosti opskrbnih lanaca na poslovni rezultat i zadovoljstvo kupaca u industriji tekstila, odjeće i kože // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 24 (2015), 2; 389-408 (recenziran, članak, znanstveni)
-
7.Renko, Sanda; Popović, DanielExploring the consumers' acceptance of electronic retailing using technology acceptance model // Poslovna izvrsnost, 9 (2015), 1; 29-41 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Renko, Sanda; Druzijanic, MirnaPerceived usefulness of innovative technology in retailing: Consumers׳ and retailers׳ point of view // Journal of retailing and consumer services, 21 (2014), 5; 836-843 doi:10.1016/j.jretconser.2014.02.015 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Renko, Sanda; Bučar, KristinaSensing nostalgia throught traditional food: an insight from Croatia // British food journal, 116 (2014), 11; 1672-1691 doi:10.1108/BFJ-02-2014-0089 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Renko, SandaHow new consumers’ consumption patterns caused changes in food distribution channels in Croatia // Journal of food products marketing, 20 (2014), 5; 533-547 doi:10.1080/10454446.2013.838534 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Rudawska, Edyta; Renko, Sanda; Bilan, YuriySustainable Development: Concept, Interest Groups, Benefits and Global Challenges // International Journal of Academic Research, 5 (2013), 6; 83-86 doi:10.7813/2075-4124.2013/5-6/B.15 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Renko, Sanda; Grgić, Inga;Važnost izloga u stvaranju identiteta i atraktivnosti prodavnice // Marketing, 43/4 (2012), 270-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Rudawska, Edita; Renko, Sanda;Sustainability as the direction for the long-term success in banking: Poland VS. Croatia // Folia Oeconomica Stetinensia, 11 (2012), 19; 97-117 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Renko, Sanda; Grunhagen, MarkoServices as the crucial factor for the success of retailing in Croatia // International journal of management cases, 13 (2011), 3; 400-415 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Knezević, Blaženka; Renko, Sanda; Knego, NikolaChanges in Retail Industry in the EU // Business, management and education, 9 (2011), 1; 34-49 doi:10.3846/bme.2011.03 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Knežević, Blaženka; Renko, Sanda; Peić Bach, MirjanaWeb as a customer communication channel in the confectionery industry in South Eastern European countries // British food journal, 113 (2011), 17-36 doi:10.1108/00070701111097312 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Renko, Sanda; Rakuljić, MirelaManaging B2B relationships in the Croatian pharmaceutical industry // World review of entrepreneurship, management and sustainable development, 6 (2010), 4; 318-335 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Renko, Sanda; Fičko, DejanNew logistics technologies in improving customer value in retailing service // Journal of retailing and consumer services, 17 (2010), 3; 216-233 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Renko, Sanda; Vignali, ClaudioCompetitive advantage of food industry in the Balkans // Journal of food products marketing, 16 (2010), 3; 261-261 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Renko, Sanda; Renko, Nataša; Polonijo, TeaUnderstanding the role of food in rural tourism development in a recovering economy // Journal of food products marketing, 16 (2010), 3; 309-324 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, BlaženkaEnvironmental responsibility of the Croatian retailing // International journal of management cases, 12 (2010), 2; 613-624 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Schultz II, Clifford, J.; Renko, Sanda; Brčić-Stipčević, VesnaGrocery Store-Attributes in Recovering Economies: An Empirical Investigation of Their Importance, Using Three Component Contour Plotting // Journal of International Food & Agribusiness Marketing, 22 (2010), 1&2; 37-51 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Petljak, Kristina; Županić, Ivana; Renko, SandaAdoption of online distribution channel among newspaper readers in Croatia // International journal of management cases, 12 (2010), 2; 548-556 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Renko, Sanda; Bošnjak, KrešimirAktualno stanje i perspektive budućeg razoja tržišta ekološke hrane u Hrvatskoj // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 60 (2009), 7-8; 369-395 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
25.Županić, Ivana; Petljak, Kristina; Renko, SandaThe analysis of Croatian newspaper industry // International journal of management cases, 11 (2009), S.I.; 337-345 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
26.Renko, Sanda; Knežević, Blaženka; Bučar, KristinaThe Importance of Internal Sources of Knowledge for the Competitiveness of the HORECA Channel: The Case of Croatia // International journal of management cases, 11 (2009), 2; 538-548 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Renko, Sanda; Bučar, KristinaHow changing lifestyles impact the development of some special interests of tourism : The case of SPA tourism in Croatia // International journal of management cases, 10 (2008), 3; 101-110 doi:10.5848/APBJ.2008.00029 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
28.Renko, SandaHow the Process of Internationalization enhances the Sustainability of the Croatian Retailing // World journal of retail business management, 4 (2008), 2; 3-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Renko, Nataša; Butigan Ružica; Renko, SandaSustainable Development and the Retail Oil Companies in Croatia // World journal of retail business management, 2 (2008), 4; 74-81 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
30.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaKoliki je stupanj potrošačke osviještenosti studentske populacije? // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 6 (2008), 1; 353-366 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
31.Renko, Sanda; Borić Plesivčak, TanjaKvaliteta kanala distribucije u razminiranju teritorija RH // Poslovna izvrsnost, 2 (2008), 1; 21-36 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
32.Bučar, Kristina; Renko, SandaKvaliteta usluga u termama Hrvatskog zagorja // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 2; 47-63 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
33.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaČimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5 (2007), 1; 387-401 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
34.Renko, Sanda; Matošić, IvanaMystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 1; 157-169 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
35.Renko, Nataša; Kuvačić, Dalija; Renko, SandaAnaliza empirijskog istraživanja o obiteljskom poduzetništvu u Republici Hrvatskoj // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 58 (2007), 1/2; 72-90 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
36.Renko, SandaKreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 5-6 (2006), 305-426 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
37.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaEmpirijska potvrda primjene maloprodajnog aksioma // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 3 (2005), 1; 211-225 doi:10.22598/zefzg (recenziran, članak, znanstveni)
-
38.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaHrvatska maloprodaja kroz tranziciju i približavanje Europskoj uniji // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2004), 1; 97-108 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
39.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaMože li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima? // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2003), 163-175 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
40.Dumičić, Ksenija; Renko, Sanda; Renko, NatašaA case study of the Croatian beer market structure and performances // British Food Journal, 105 (2003), 3; 193-203 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaAttitudes of the Croatian population toward genetically modified food // British Food Journal, 105 (2003), 3; 148-161 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Renko, SandaVrijeme velikih očekivanja // InStore, 77 (2019), 42-43 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
2.Renko, Sanda; Petljak, KristinaNezadovoljstvo tretmanom i razinom usluge zaposlenika u maloprodaji // Progressive magazin, 16 (2018), 177; 36-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
3.Renko, Sanda; Muravec, JosipIstaknite se vizualnim identitetom // InStore: časopis za trgovinu, 51 (2017), 38-39 (recenziran, članak, stručni)
-
4.Renko, S; Galeković, M;Marginaliziranje usprkos sposobnostima // Progressive magazin, 117 (2012), 17-18 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
5.Renko, S;Instrument komuniciranja s potrošačima // Progressive magazin, 125 (2012), 18-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Renko, SandaFood retailing: from farmers' markets to retail hybridization // British food journal, 120 (2018), 2; 254-254 doi:10.1108/BFJ-11-2017-0639 (međunarodna recenzija, uvodnik, znanstveni)
-
2.Renko, SandaGuest Editorial: New perspectives on traditional and regional foods // British food journal, 116 (2014), 11; 1670-1671 doi:10.1108/BFJ-09-2014-0325 (međunarodna recenzija, uvodnik, znanstveni)
-
3.Renko, SandaPrikaz knjige: Greentailing and other revolutions in retail: hot ideas that are grabbing customer's attention and raising profits // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 8 (2010), 1; 255-260 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
-
1. Plazibat, Ivana; Soucie, SandaDO YOUNG CROATIAN CONSUMERS REALLY CARE IF THEY BUY ORIGINAL OR FAKE ITEMS? // Conference proceedings, CIET 2022, Contemporary issues in economy and technology
Valencia, Španjolska, 2022. str. 156-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Renko, Sanda; Grilec Kaurić, Alica; Omazić, Mislav AnteLEARNING FROM STUDENTS ON COLOUR MANAGEMENT AND THE CUSTOMER EXPERIENCE IN LUXURY STORES // Proceedings of INTED2020 Conference
Valencia, 2020. str. 7550-7559 doi:10.21125/inted.2020.2024 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Renko, Sanda; Lončar, Marijana; Bučar, KristinaTHE LINK BETWEEN RETAIL INNOVATIONS AND YOUTH PURCHASING BEHAVIOUR // TRADE PERSPECTIVES 2019: Business model innovations in domestic and international trade, Proceedings of The International Scientific Conference, Zagreb, Croatia, 28th and 29th November 2019 / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora, 2019. str. 29-46 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Plazibat, Ivana; Renko, SandaThe effect of ageing on consumers` preference for particular atmospheric elements // CIET 2018 - Conference Proceedings / Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana (ur.).
Split: University of Split, University Department of Professional Studies, 2018. str. 51-60 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Renko, SandaThe Role of Education in promoting Healthy eating: Croatian Parents` and Teachers` Perspectives // Proceedings of the 11th International Conference of Education, Research and Innovation ICERI2018 / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Sevilla: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2018. str. 3688-3694 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Renko, Sanda; Petljak, KristinaAgeing of Consumers' and Its Impact on Human Resource Management in Retailing // Proceedings of the 11th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2017 / Vopava, Jiri ; Douda, Vladimir ; Kratochvil, Radek ; Konecki, Mario (ur.).
Prag: Czech technical university in Prague, 2017. str. 111-120 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Rašić Jelavić, Sanda; Renko, Sanda; Štulec, IvanaSupply chain collaboration: the basis for corporate social responsibility in the Croatian tourism // Proceedings of 8th International Scientific Conference Management of Technology: Step to Sustainable Production / Čosić, P. (ur.).
Zagreb: Croatian Association for PLM (CAPLM), 2016. str. 1-7 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Renko, SandaThe Importance of Human Resource Management in Enhancing Environmental Dimensions of Sustainability in retailing // Proceedings of the 37th IASTEM International Conference / Suresh, P. (ur.).
Bhubaneswar: Institute of Research and Journals, 2016. str. 1-4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Renko, Sanda; Bošnjak, DavidSafety Issues of Low Energy Micro-location Technology in retailing // TRADE PERSPECTIVES 2016: Safety, security, privacy and loyalty / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 217-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Petljak, KristinaStudents` perception on the role of high education in improving image of retailing as a career // Book of Proceedings / Cingula, Marijan ; Vlahov, Rebeka Danijela ; Dobrinic, Damir (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North, 2016. str. 136-143 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Tušek, Boris; Renko, Sanda; Halar, PetraThe Role of Internal Audit in Food Retailing // Trade Perspecitves 2015 - Innovations in Food Retailing / Knego, Nikola ; Renko, Sanda: Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: University of Zagreb – Faculty of Economics and Business & Croatian Chamber of Economy, Zagreb, Croatia, 2015. str. 246-265 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Renko, Sanda; Bucar, KristinaEnvironmental Aspect of the Relationship between Tourism and Trade: the Case of Croatia // Proceedings of IASTEM International Conference, IASTEM, Amsterdam, Netherlands, 11.11.2015. / IASTEM (ur.).
Bhubaneswar: IASTEM, 2015. str. 21-24 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Petljak, Kristina; Renko, SandaFinancial Sustainability of Retailers` Environmentally Responsible Activities Involved in the Supply of Tourism Industry // Proceedings of IASTEM International Conference, IASTEM, Berlin, Germany, 29.11.2015 / IASTEM (ur.).
Bhubaneswar: IASTEM, 2015. str. 181-184 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Renko, Sanda; Rašić Jelavić, Sanda; Petljak, KristinaTowards Financial Sustainability in Green Logistics // 7th International Scientific Conference Management of Technology: Step to Sustainable Production / Barić, Gordana ; Đukić, Goran (ur.).
Brela, Hrvatska, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Renko, Sanda; Grilec Kaurić, Alica; Lešina, MarioThe Effect of Fashion Design on Impulse Buying // Book of Proceedings (8th Central European Conference on Fiber-grade Polymers, Chemical Fibers and Special Textiles) / Dekanić, T. ; Tarbuk, A. (ur.).
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, Zagreb, Croatia, 2015. str. 207-212 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Renko, Sanda; Halar, PetraUloga kontrolinga u upravljanju ljudskim potencijalima maloprodajnih poduzeća Karlovačke županije // Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (urednici). Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb. (ISBN: 978-953-346- 004-8). / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb, 2014. str. 115-126 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Renko, Sanda; Grilec Kaurić, Alica; Lešina, MarioUSING NETWORKS TO MANAGE COSTS OF FOOTWEAR AND LEATHER MANUFACTURING COMPANIES // 7th International Scientific Conference on Economic and Social Development Book of Proceedings / Filipovic, I. ; Klacmer Calopa, M. ; Galetic, F. (ur.).
Varaždin: VADEA, 2014. str. 520-533 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Novak, Ivan; Grilec Kaurić, Alica; Renko, SandaIMPACT OF SUPPLY CHAIN QUALITY ON FIRM’S PERFORMANCE IN TEXTILE, CLOTHING & LEATHER INDUSTRY // Book of Proceedings of the 7th International Textile, Clothing & Design Conference 2014 - Magic World of Textiles / Dragčević, Z. ; Hursa Šajatović, A. ; Vujasinović, E. (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 592-597 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Renko, Sanda; Grilec Kaurić, Alica; Lešina, MarioDealing with crisis: using subcontracting for the development of the Croatian leather manufacturing and processing industry // 10th International Conference on Interdisciplinary Management Research / Bacher, U. ; Barković, D. ; Dernoscheg, K.H. ; Lamza-Maronić, M. ; Matić, B. ; Pap, N. ; Runzheimer, B. (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics, 2014. str. 469-480 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Renko, Sanda; Grilec Kauric, Alica; Lesina, MarioSubcontracting as the strategy for slowing down the fall of Croatian leather processing and manufacture of footwear and leatherwear // Economic and Social Development / Bendekovic, J. ; Klacmer Calopa, M. ; Filipovic, D. (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Enterpreneurship Agency, 2014. str. 661-671 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Renko, Sanda; Grilec Kauric, Alica; Lesina, MarioSubcontracting as the strategy for slowing down the fall of Croatian leather processing and manufacture of footwear and leatherwear // 6th International Scientific Conference on Economic and Social Development and 3rd Eastern European ESD Conference: Business Continuity / Bendekovic, J. ; Klacmer Calopa, M. ; Filipovic, D. (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Enterpreneurship Agency, 2014. str. 661-671 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Renko, Sanda; Popović, DanielVažnost razmjene informacija u upravljanju opskrbnim lancem // Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe/Trade Perspectives 2013: Supply Chain Relationships / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 16-26 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Renko, Sanda; Popović, DanielOvercoming perceptions of uncertainty and risk in e-retailing // Business Logistics in MOdern Management / Segetlija, Zdenko (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. str. 23-31 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Renko, SandaConceptual relationships between trade and tourism // Economic and Social Development: Book of Proceedings of the 2nd International Scientific Conference / Filipović, Davor ; Goltnik Urnaut, Anita ; (ur.).
Pariz: Varaždin developmnet and Entrepreneurship Agency, Varaždin, Faculty of Commercial and Business Sciences, Celje, 2013. str. 745-754 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Renko, Sanda;Food as factor of country image: the case of Croatia // Sustainable Development of Markets and Marketing Systems in a Globalized World / Haase, Michaela ; Kleinaltenkamp, Michael ; (ur.).
Berlin: The Macromarketing Society, Freie Universität Berlin, 2012. str. 148-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Knežević, Blaženka; Sukser, Blaženka; Renko, SandaPOVIJESNI ASPEKTI ODRŽIVOG RAZVOJA U TRGOVINI // Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 1-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Renko, SandaAnalysis of the international trade of Croatian counties // International Journal of Sales, Retailing and Marketing, Special Issue - 9th Circle Conference / Renko, S., Vignali, C, Hallier, B., Stanton, J.L., Radder, L., Palić, M. (ur.).
Santa Eulalia, Španjolska: Accent Press, 2012. str. 96-112 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Renko, SandaUloga povjerenja u odnosima između trgovinskih i proizvodnih poduzeća // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko (ur.).
Osijek: Ekonmski fakultet, 2011. str. 13-24 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Petljak, Kristina; Štulec, Ivana; Renko, SandaTrgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 214-231 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, BlaženkaCorporate Social Responsibiity in Croatian Retailing // Managerial and Entrepreneurial Developments in the Mediterranean Area / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Salerno: EuroMed Press, 2009. str. 1346-1358 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Petljak, KristinaThe consumer protection in Croatia: benefits and limitations // 1st Annual EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business : European and Mediterranean Trends and Challenges in the 21st Century : proceedings / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Marseille, Francuska: EuroMed Press, 2009. str. 519-536 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Guszak, IrenaCreating Added Value by Applying Logistic Principles in Management of Local Government Owned Real Estates // An Enterprise Odyssey: Tourism – Governance and Entrepreneurship / Galetić, L., Čavlek, N. (ur.).
Zagreb, 2008. str. 1027-1040 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Guszak, IrenaOrganic Food Marketing Strategy in Croatia // Economy & Business. International Scientific Publications / Cingula Marijan (ur.).
Sofija: Science Invest, 2008. str. 275-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Lazibat, Tonći; Renko, Sanda; Baković, TomislavOptions hedging // Economy & Business International Scientific Publications, vol 1
Sofija: Science Invest-Bourgas, 2007. str. 530-537 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Renko, Sanda; Brčić-Stipčević, VesnaTHE ROLE OF NONSTORE RETAILING FROM CROATIAN CONSUMERS PERSPECTIVE // International Journal of Management Case: special issue: Circle Conference, Calabria, Italy / Vignali, Claudio (ur.).
Calabria: Access Press UK, Darwen, Lancashire, 2007. str. 360-368 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Renko, Sanda; Andrianić, VeliborkaThe Emerging Trend in the Croatian Retailing-Nonstore Retailing // 3rd International Customer Behavior and Retailing Research - CIRCLE Conference
Zagreb, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Renko, Sanda; Vignali, GianpaoloThe Meaning of Store Image and Store Atmosphere in the Store Choice Process // The Proceedings of the 2nd Circle International Conference / Kaufmann, Hans Ruediger ; Vignali, Claudio (ur.).
Vaduz: Hochschule Liechtenstein, 2005. str. 1-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaHow Store Location affects Store Choice: the Case of the Transitional Country // Proceedings of the International Retailing Conference: Understanding Shopping Behavior to Develop Effective Retail Strategies / Borges, Adilson ; Babin, Barry, J. (ur.).
Reims: Reims Management School, 2005. str. 1-21 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaThe Effect of Household Decision Behavior on Retailing Structure of the Transitional Country // Papers of the 30th Annual Macromarketing Conference 2005 / Peterson, Mark ; Paul Hill, Ronald (ur.).
St. Petersburg (FL): The Macromarketing Society, Inc. ; The University of South Florida ; The Journal of Macromarketing, 2005. str. 45-58 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Renko, NatašaThe Interrelationship Between the Retailing Industry and the Economy in Transition - The case of Croatia // Papers of the 29th Annual Macromarketing Seminar: Macromarketing Scholarship & Education for a Global Century / Mittelstaedt, John, D. ; Shapiro, Stanley, J. (ur.).
Vancouver: The Macromarketing Society, Inc. ; The Journal of Macromarketing, 2004. str. 241-250 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaAssesing the Perception and Attitudes of the Croatian Population toward Genetically Modified Food and the level of their Protection // Macromarketing in the Asia Pacific Century / Cadeaux, Jack ; Pecotich, Anthony (ur.).
Sydney: SAGE Publishing, 2002. str. 355-365 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Renko, Sanda; Fičko, Dejan; Petljak, KristinaNovi logistički trendovi kao potpora maloprodaji // Zbornik radova IX. međunarodnog znanstvenog skupa Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan ; Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo ; Kliewer, Natalia ; Ljubić, Frano ; Lamza-Maronić, Maja ; Mulej, Matijaž ; Novak, Ninoslav ; Potočan, Vojko ; Turkalj, Željko (ur.).
Osijek: Grafika Osijek, 2009. str. 155-170 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Plazibat, Ivana; Renko, SandaSocial Media as a Channel for Boosting Female Entrepreneurship in Retailing // Contemporary issues in ecomomy and technology 2020 / Kovačević, Tonko ; Akrap, Ivan (ur.).
Split: University of Split, University Department of Professional Studies, 2020. str. 84-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Renko, Sanda; Bucar, Kristina; Petljak; KristinaConsumers’ Awareness of Eco-designed Packaging: A Big Step towards Solving Ecological Issues // sfecologie2018. International Conference on Ecological Sciences / Renault, David (ur.).
Rennes: The French Ecological Society, 2018. str. 656-656 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Renko, Sanda; Petljak, Kristina; Štulec, IvanaMarketing at the Point-of-Sale in the Function of Corporate Social Responsibility in Baby Food Category // 2017 WEI International Academic Conference Proceedings, Business and Economics
Rim: West East Institute, 2017. str. 15-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Renko, Sanda; Guszak, Irena; Petljak, KristinaRecognition of reverse logistics capabilities for retailers // Abstracts of papers presented at the 18th International Symposium on Logistics (ISL 2013), Resilient Supply Chains in an Uncertain Environment / Pawar, Kulwant, S. ; Rogers, Helen (ur.).
Nottingham: Nottingham University Business School, 2013. str. 124-124 doi:10.13140/2.1.3390.3360 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Renko, SandaFood in the function of rural development in the context of tourism industry // Economic Development Perspectives of SEE Region in the Global Recession Context / Ekonomski fakultet Sarajevo (ur.).
Sarajevo: Nacionalna i univerzitetska biblioteka Bosne i Hercegovine, 2010. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Renko, SandaEkoagroturizam-pokretač održivog razvoja turizma // XXI. kongres CROMAR-a Marketing as a factor of sustainable development : Book of abstracts / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: IdeoTEH d.o.o., 2009. str. 29-30 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
6.Bučar, Kristina; Renko, SandaSustainable Tourism Development: The Case of the Island of Hvar // An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Sveučilišna tiskara, 2008. str. 254-255 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaTrading Hours as a Competitive Service in Retailing // 2nd International Conference: An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 230-231 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Renko, NatašaThe New Paradigm of Logistics Management - Outsourcing // 3rd International Conference: An Enterprise Odyssey: Integrtion or Disintegration
Zagreb, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Petljak, KristinaEkološki odgovorno upravljanje opskrbnim lancem u maloprodaji prehrambenih proizvoda, 2014., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Bukovec, Petra;Važnost upravljanja prostorom u hrvatskoj maloprodaji, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Sučić, Ada;Troškovna efikasnost bankoosiguranja u odnosu na ostale kanale distribucije osiguranja, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Dujmović, Kazimir;Utjecaj logistike na snižavanje troškova u nakladništvu knjiga, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Družijanić, Josip;Utjecaj postprodajnih usluga na rast prodaje na autobusnom tržištu Republike Hrvatske, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Matić, Andreja;Utjecaj zadovoljstva klijenata na konkurentnost poduzeća u veleprodaji farmaceutskih proizvoda, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Krtanjek, Marijana;Uloga trgovine na malo u razvoju varaždinske županije i grada Varaždina, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Mabić, Zoran;Utjecaj promjena u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj na maloprodaju Bosne i Hercegovine i Srbije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
8.Podrug, Željko;Uloga trgovine u jačanju turističke ponude splitsko-dalmatinske županije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
9.Kraljević, Vinka;Povećanje konkurentnosti trgovinskog poduzeća na stranom tržištu primjenom klijentske inteligencije, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Lukačin, Domagoj;Značaj veledrogerija kao distributivnih kanala u farmaceutskoj industriji, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
11.Tukić, SanelaNužnost promjene tradicionalnog odnosa između dobavljača i maloprodavača u BIH, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Šobat, Mirta;Model upravljanja događanjima kao podrška unapređenju prodaje, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Jakubec, Mirko;Franchising kao efikasan oblik širenja ženskog poduzetništva, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Franetovic, VjekoSuvremeni trendovi u kanalima distribucije hrvatske modne odjeće, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Vrbat, ZoranPovećanje dodatne vrijednosti kupcima u funkciji rasta prodaje na benzinskim postajama, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Rakuljic, MirelaUtjecaj upravljanja odnosima s klijentima na poslovanje u farmaceutskoj industriji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Milek, MarkoAnaliza mogućih posljedica koncentacije maloprodajnog tržišta u RH i očekivani pravci razvoja, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Petljak, KristinaKanali distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Fičko, DejanUtjecaj novih logističkih trendova u maloprodaji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Vlaović, SrdjanUtjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
21.Maskaljević, MirjanaUtjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
22.Bošnjak, KrešimirČimbenici uspješnosti plasmana ekološke hrane na hrvatskom tržištu, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
23.Borić Plesivčak, TanjaSpecifičnosti upravljanja kvalitetom u kanalima distribucije u sektoru razminiranja područja RH», 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
24.Dokoza, VlatkaKanali distribucije usluga satelitske komercijalne televizije na području Republike Hrvatske, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Selman, MarinaAdekvatnost ponude zdravog prehrambenog asortimana u prodavaonicama, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Galić, AntonioKanali distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Vujčec, FranjoTransport prehrambenih proizvoda, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Orehovački, DamirSpecifičnosti logističkog sustava u proizvodnji stočne hrane, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Skočak, MajaStrategija proširenog asortimana specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Tokić, InesOrganizacija distribucije asortimana mliječnih proizvoda, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Ćurguz, GoranSpecifičnosti distribucije smrznutih proizvoda, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, zagreb
-
8.Bradara, IvicaSpecifičnosti prodaje poljoprivrednih proizvoda na štandovima tržnice, 2011., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
9.Šuškić, VesnaSpecifičnosti franšiznog poslovanja u asortimanu zdrave hrane, 2011., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Cvrtila, MajaUpravljanje zalihama u mesnoj industriji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zgareb
-
11.Sarić, Sunčana;Strategija diferencijacije u veleprodaji usluga digitalnog tiska u građevinarstvu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Rabuzin, KristinaLogistički aspekt pakiranja u mesnoj industriji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Šprem, IvanaPakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Janžek; SilvijaUčinak programa lojalnosti na uspjeh u maloprodaji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Sugnetić, Nikola;Upravljanje dobavnim lancem na veleprodajnom tržištu elektroinstalacijskog materijala, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Sedak Keglević, AnaZajedničko planiranje marketinških aktivnosti između dobavljača i ključnog kupca na tržištu bezalkoholnih pića, 2009., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Hirtz, Vedran;Uloga ugovorne logistike u smanjenju troškova poslovanja u maloprodaji, 2013., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Vizec, Renata;utjecaj ambalaže na potrošačev odabir na prodajnom mjestu, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Muravec, Josip;Unapređenje prodaje u trgovini posredstvom marketinških agencija, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Fištrek, DanijelaVažnost upravljanja kategorijama proizvoda za poslovanje drogerija, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Baković, Ivana;Strategija veleprodaje asortimana osobnih zaštitnih sredstava, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Ledecki, Tihana;Utjecaj politike povrata kupljenog proizvoda na rezultate prodaje, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb