Pregled po CROSBI profilu: Blaženka Knežević (CROSBI Profil: 18176, MBZ: 246630)
Pronađeno 244 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Rogale, Dubravko; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka; Firšt Rogale, Snježana; Novak, Ivan, Hursa Šajatović, Anica; Brlobašić Šajatović, Blaženka; Domjanić, Jacqueline et al.Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju. Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
-
2.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Rogale, Dubravko; Lazibat, Tonći; Brlobašić Šajtović, Blaženka; Knežević, Blaženka; Renko, Sanda; Doležal, Ksenija; Hrženjak, Renata; Firšt Rogale, Snježana et al.Antropometrija i normizacija modne obuće. Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (monografija)
-
3.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Bačić, Jadnranka; Mencl-Bajs, Zlatka; Renko, Sanda; Baković, Tomislav; Knežević, Blaženka; Hrženjak, Renata; Doležal, Ksenija et al.Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013 (monografija)
-
4.Segetlija, Zdenko; Knego, Nikola; Knežević, Blaženka; Dunković, DarioEkonomika trgovine. Zagreb: Novi informator, 2011 (monografija)
-
5.Klepac, Goran; Knežević, Blaženka; Panian, Željko; Spremić, Mario; Strugar, IvanEnglesko-hrvatski informatički enciklopedijski rječnik. Zagreb: Europapress Holding (EPH), 2005 (rjecnik)
-
6.Srića Velimir; Kliment Antun; Knežević BlaženkaUredsko poslovanje - strategija i koncepti automatizacije ureda. Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2003 (monografija)
-
7.Srića, Velimir; Kliment, Antun; Knežević, BlaženkaUredsko poslovanje: Strategija i koncepti automatizacije ureda. Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2003 (monografija)
-
1.Trade Perspectives 2018: Contemporary Aspects and Role of Distributive Trade / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (zbornik)
-
2.Social Supermarkets as Entrepreneurial Ventures in Socially Responsible Economy / Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
-
3.Trade Perspectives in the Context of Safety, Security, Privacy and Loyalty / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Cambridge: Cambridge Scholars Publishing, 2018 (monografija)
-
4.Growth, Competitiveness and International Trade from the European Perspective / Lazibat, Tonći ; Wach, Krzysztof ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (monografija)
-
5.Challenges for International Business in Central and Eastern Europe / Wach, Krzysztof ; Knežević, Blaženka ; Šimurina, Nika (ur.). Krakov: Cracow University of Economics, 2017 (monografija)
-
6.TRADE PERSPECTIVES 2016 Safety, security, privacy and loyalty / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016 (zbornik)
-
7.TRADE PERSPECTIVES 2015: Innovations in Food Retailing / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (zbornik)
-
8.PERSPEKTIVE TRGOVINE 2014: Ljudi, tehnologija, znanje / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014 (zbornik)
-
9.International Business from the Central European Perspective / Knežević, Blaženka ; Wachs, Krzysztof (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014 (monografija)
-
10.Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013 (zbornik)
-
11.Challenges for the Trade of Central and Southeast Europe / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Bingley: Emerald Group Publishing, 2013 (monografija) doi:10.1108/S1876-066X%282013%2929
-
12.PERSPEKTIVE TRGOVINE 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (zbornik)
-
13.Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija)
-
14.Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija)
-
15.Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011 (zbornik)
-
16.Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010 (monografija)
-
1.Knežević, BlaženkaE-trgovina odjećom i obućom // Organizacija proizvodnje modne odjeće s osvrtom na planiranje i distribuciju prodaje / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno tehnološki fakultet i Ekonomski fakultet, 2022. str. 228-243 -
2.Knežević, Blaženka; Butković, HrvojeOpportunities and Threats of Digitalization in Trade in Croatia from the Managers Standpoint: Results of a Primary Research // Proceedings of TAKE 2021 Conference Virtual Conference hosted by Universidade Portucalense Infante D. Henrique / Tomé Eduardo, Lobo Carla, Oliveira Susana (ur.).
Porto: Universidade Portucalense (UPT), 2021. str. 407-432 -
3.Knežević, Blaženka; Žmuk, BerislavIndependent samples - More hypotheses testing // Experimental design and biometric research. Toward innovations / Białowąs, Sylwester (ur.).
Poznań: Poznań University of Economics and Business, 2021. str. 129-151 doi:10.18559/978-83-8211-079-1/III2 -
4.Białowąs, Sylwester; Knežević, Blaženka; Szyszka, Adrianna; Žmuk, BerislavIndependent sample - Single hypothesis testing // Experimental design and biometric research. Toward innovations / Białowąs, Sylwester (ur.).
Poznań: Poznań University of Economics and Business, 2021. str. 91-127 doi:10.18559/978-83-8211-079-1/III1 -
5.Olejnik, Iwona; Knezevic, Blazenka; Stefanska, MagdalenaFactor Analysis in Sustainable Development Research // Qualitative and quantitative methods in sustainable development / Olejnik, Iwona (ur.).
Poznań: Poznań University of Economics and Business, 2021. str. 83-116 doi:10.18559/978-83-8221-072-2/03 -
6.Bialowas, Sylwester; Knezevic, Blazenka; Olejnik, Iwona; Stefanska, MagdalenaQuantitative methods // Qualitative and quantitative methods in sustainable development / Olejnik, Iwona (ur.).
Poznań: Poznań University of Economics and Business, 2021. str. 41-79 doi:10.18559/978-83-8221-072-2/02 -
7.Knežević, BlaženkaSocial Supermarkets as a Solution to Food Waste and Issues of Poverty // Sustainability and sustainable development / Stefanska, Magdalena (ur.).
Poznań: Poznań University of Economics and Business, 2021. str. 227-235 doi:10.18559/978-83-8211074-6 -
8.Knežević, Blaženka; Škrobot, PetraSustainable Development in Corporate Strategy // Sustainability and Sustainable Development / Stefanska, Magdalena (ur.).
Poznań: Poznań University of Economics and Business, 2021. str. 71-82 doi:10.18559/978-83-8211074-6 -
9.Stefanska, Magdalena; Knežević, BlaženkaSustainable development and corporate social responsibility - Organisational level // Sustainability and Sustainable Development / Stefanska, Magdalena (ur.).
Poznań: Poznań University of Economics and Business, 2021. str. 53-68 doi:10.18559/978-83-8211074-6/15 -
10.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Miličević, MarijaPotencijali primjene proširene i virtualne stvarnosti u maloprodaji mode // Suvremeni procesi izradbe i prodaje odjeće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 195-212 -
11.Knezevic, Blazenka; Skrobot, Petra; Delic, MiaBeer Brands from the Perspective of Young Consumers in Croatia, with an Emphasis on Gender Differences // New Developments in the Brewing Industry: The Role of Institutions and Ownership / Strøjer Madsen, Erik ; Gammelgaard, Jens ; Hobdari, Bersand (ur.).
Oxford: Oxford University Press, 2020. str. 25-46 -
12.Bogetić, Zoran; Petković, Goran; Knežević, BlaženkaRetail Mix and its Specifics in Social Supermarkets // Social Supermarkets as Entrepreneurial Ventures in Socially Responsible Economy / Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 73-88 -
13.Knežević, BlaženkaPerception Towards Social Supermarket Mission and Concept - Primary Research Results // Social Supermarkets as Entrepereneurial Ventures in Socially Responsible Economy / Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 133-145 -
14.Knežević, Blaženka; Škrobot, PetraSocial Supermarkets' Profiles in Croatia // SOCIAL SUPERMARKETS AS ENTREPRENEURIAL VENTURES IN SOCIALLY RESPONSIBLE ECONOMY / Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. (147)-(158) -
15.Petković, Goran; Stojković, Dragan; Knežević, BlaženkaMobile Commerce in Croatia and Serbia: a Security and Privacy Perspective // Trade in a Context of Safety, Security, Privacy and Loyalty / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Cambridge: Cambridge Scholars Publishing, 2018. str. 222-250 -
16.Marić, Ivana; Knežević, Blaženka; Džambo, DarioSocijalna samoposluga Rijeka kao socijalna inovacija u distribuciji hrane // Poslovni aspekti trgovine / Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 161-173 -
17.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Galić, AnaPrihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima // Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 299-316 -
18.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Galić, AnaPrihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima // Konstrukcija i modno odijevanje / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 299-312 -
19.Dumičić, Ksenija; Žmuk, Berislav; Knežević, BlaženkaConcentration Level of the Largest World Retailers Based on Various Concentration Measures as Knowledge Needed by Decision Makers // Growth, Competitiveness and International Trade from the European Perspective / Lazibat, Tonći ; Wach, Krzysztof ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 63-75 -
20.Knežević, B.; Stefańska, M.; Stojković, D.A general overview of usage of smartphones and mobile applications by young consumers in Poland, Croatia and Serbia // Challenges for International Business in Central and Eastern Europe / Wach, K., Knežević, B., Šimurina, N. (ur.).
Krakov: Cracow University of Economics, 2017. str. 211-227 -
21.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaSvjetsko tržište obuće // Antropometrija i normizacija modne obuće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 111-154 -
22.Marić, Ivana; Knežević, Blaženka; Kovač, JelenaAttitudes of Young Population Towards Managing Social Supermarkets in Croatia // DAAAM Scientific Book 2015 / Katalinić, Branko (ur.).
Beč: DAAAM International Vienna, 2015. str. 59-66 -
23.Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Delić, MiaAdjusting Category Management towards Younger Consumers – The Key Factors of a Beer as a Retail Product Category in Croatia // EBES 2014 ANTHOLOGY / EBES Publications (ur.)., 2015. str. 15-27
-
24.Delić, Mia; Knežević, BlaženkaDevelopment of Shopping Centers in Central and Southeastern Europe // DAAAM INTERNATIONAL SCIENTIFIC BOOK 2014 / Katalinić, Branko (ur.).
Beč: DAAAM International Publishing, 2014. str. 471-484 -
25.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Knego, NikolaThe Retail Internationalization in Visegrad Countries and Croatia // International Business from the Central European Perspective / Knežević, Bleženka ; Wachs, Krzysztof (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 113-128 -
26.Knezevic, Blazenka; Szarucki, MarekInternationalization of Retail in Poland and Croatia // Challenges for the Trade of Central and Southeast Europe / Renko, Sanda ; Knezevic, Blazenka (ur.).
Bingley: Emerald Group Publishing, 2013. str. 1-18 -
27.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaStrategije nastupa na modnom tržištu // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 119-153 -
28.Knežević, Blaženka; Knego, NikolaUpravljanje markama u modnoj industriji // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 155-178 -
29.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaThe Position of Small Retailers in Croatia on the Verge of Entereing the EU // Economic Integration, Growth Prospects and Enlargement / Intégrations économiques, perspectives de croissance et élargissement / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 502-516 -
30.Knežević, Blaženka; Delić, MiaTrgovina i obrazovanje // Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 371-378 -
31.Knežević, BlaženkaProblematika etičnosti u trgovini // Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 349-363 -
32.Knežević, Blaženka; Knego, NikolaKljučni trendovi u distributivnoj trgovini // Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 261-280 -
33.Knežević, Blaženka; Knego, NikolaVažnost trgovine u nacionalnom gospodarstvu // Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 235-247 -
34.Knežević, Blaženka; Marek, SzaruckiRetail Internationalization and Challenges - a Case of Croatia, Lithuania and Poland // Dilemmas of the Contemporary Economy Facing Globalization / Kaczmarek, Jaroslav ; Rojek, Tomasz (ur.).
Krakov: Cracow University of Economics, 2012. str. 625-639 -
35.Knežević, Blaženka; Szarucki, MarekUsporedba internacionalizacije maloprodaje u Poljskoj i u Hrvatskoj // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 39-55 -
36.Knežević, BlaženkaElektronička trgovina // Ekonomika trgovine / Segetlija, Zdenko ; Knego, Nikola ; Knežević, Blaženka ; Dunković, Dario (ur.).
Zagreb: Novi informator, 2011. str. 453-475 -
37.Knežević, BlaženkaKoncentracija trgovine u Republici Hrvatskoj i odabranim europskim državama // Ekonomika trgovine / Segetlija, Zdenko ; Knego, Nikola ; Knežević, Blaženka ; Dunković, Dario (ur.).
Zagreb: Novi informator, 2011. str. 441-452 -
38.Knežević, BlaženkaUsporedba distributivne trgovine u Hrvatskoj i članicama Europske Unije // Ekonomika trgovine / Segetlija, Zdenko ; Knego, Nikola ; Knežević, Blaženka ; Dunković, Dario (ur.).
Zagreb: Novi informator, 2011. str. 429-440 -
39.Knežević, BlaženkaEtičke norme i zakonski okviri trgovine // Ekonomika trgovine / Segetlija, Zdenko ; Knego, Nikola ; Knežević, Blaženka ; Dunković, Dario (ur.).
Zagreb: Novi informator, 2011. str. 382-428 -
40.Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, BlaženkaDruštveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 259-271 -
41.Knežević, BlaženkaPoložaj distributivne trgovine u gospodarstvu Hrvatske i EU // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 1-14 -
42.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaInternationalization in the function of retail trade concentration // Economic integrations, competition and cooperation / Kandžija, Vinko ; Kimar, Andrej (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010. str. 378-392 -
43.Knežević, BlaženkaMeđunarodni standardi za digitalno poslovanje // Kako poslovati u EU / Srića, Velimir ; Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2006. str. 125-140 -
44.Knežević, BlaženkaUporaba Weba za komuniciranje s kupcima u maloprodaji // Kako prodavati u EU / Srića, Velimir ; Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2006. str. 85-98 -
45.Knežević, BlaženkaMeđunarodni standardi za digitalno poslovanje // Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.] / Srića, Velimir ; Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2006. str. 125-140 -
46.Knežević, BlaženkaStandardi za bankovne transakcije // Hrvatska prilagodba uredskim normama EU / Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Mikrorad, 2004. -
47.Knežević, BlaženkaMeđunarodni standardi za digitalno poslovanje // Hrvatska prilagodba uredskim normama EU / Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Mikrorad, 2004. -
48.Knežević, Blaženka; Pejić-Bach, MirjanaInternet // Informatički alati u poslovanju / Kardum, Goran ; Knežević, Blaženka ; Pejić-Bach, Mirjana ; Sprem (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Mikrorad, 2000. str. 81-91 -
49.Knežević, BlaženkaPrimjena Word-a 97 u poslovanju // Informatički alati u poslovanju / Kardum, Goran ; Knežević, Blaženka ; Pejić-Bach, Mirjana ; Sprem (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Mikrorad, 2000. str. 22-42 -
1.Knežević, Blaženka; Strugar, Ivan; Pejić Bach, MirjanaRačunalstvo
Zagreb: Alka script, 2009 -
2.Knežević, Blaženka; Strugar, IvanRačunalstvo u struci 1
Zagreb: Alka script, 2008 -
3.Knežević, Blaženka; Strugar, IvanInformatika 1
Zagreb: Alka script, 2008 -
4.Knežević, Blaženka; Pejić-Bach, Mirjana; Spremić, Mario; Vlahović, Nikola; Jaković, BožidarPriručnik za vježbe iz informatike 2006./2007. / Knežević, Blaženka ; Pejić-Bach, Mirjana ; Spremić, Mario ; Vlahović, Nikola ; Jaković, Božidar (ur.).
Zagreb: Mikrorad, 2006 -
5.Knežević, Blaženka; Pejić Bach, Mirjana; Strugar, IvanRačunalstvo
Zagreb: Alka Script, 2006 -
6.Knežević, Blaženka; Pejić Bach, Mirjana; Spremić, Mario; Vlahović, NikolaPriručnik za vježbe iz informatike 2005/2006
Zagreb: Mikrorad, 2005 -
7.Knežević, Blaženka; Pejić-Bach, Mirjana; Spremić, Mario; Vlahović, NikolaPriručnik za vježbe iz informatike 2004/2005
Zagreb: Mikrorad, 2004 -
8.Kardum, Goran; Knežević, Blaženka; Pejić-Bach, Mirjana; Spremić, MarioInformatički alati u poslovanju / Kardum, Goran ; Knežević, Blaženka ; Pejić-Bach, Mirjana ; Sprem (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Mikrorad, 2000 -
1.Głodowska, Agnieszka; Wach, Krzysztof; Knežević, BlaženkaPros and Cons of e-Learning in Economics and Business in Central and Eastern Europe: Cross- country Empirical Investigation // Business systems research, 13 (2022), 2; 28-44 doi:10.2478/bsrj-2022-0014 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Knežević, Blaženka; Mandić, Miroslav; Lipovac Tolić, AntonijaThe role of supplier satisfaction survey in building partnerships // Ekonomski vjesnik, 35 (2022), 2; 353-364 doi:10.51680/ev.35.2.9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Dunković, Dario; Knežević, Blaženka; Borusiak, BarbaraMaterial well-being as sustainable consumption driver: Results of European studies // Entrepreneurial Business and Economics Review, 10 (2022), 4; 125-141 doi:10.15678/EBER.2022.100408 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Knezevic, Blazenka; Skrobot, Petra; Pavic, EvaDifferentiation of E-commerce Consumer Approach by Product Categories // Journal of logistics, informatics and service science, 8 (2021), 1; 1-19 doi:10.33168/LISS.2021.0101 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Žmuk, BerislavPosition and Role of Social Supermarkets in Food Supply Chains // Business systems research, 12 (2021), 1; 179-196 doi:10.2478/bsrj-2021-0012 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Knezevic, Blazenka; Mitrovic, Ivan; Skrobot, PetraConsumers Attitudes towards Self-Checkout Systems in FCMG Retail in Croatia // Journal of Service, Innovation and Sustainable Development, Vol. 1 (2020) (2020), No. 2; 37-50 doi:10.33168/SISD.2020.0103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Knežević, Blaženka; Falat, Martina; Sosa Meštrović, InesDifferences between X and Y Generation in Attitudes towards Online Book Purchasing // Journal of Logistics, Informatics and Service Science, 7 (2020), 1; 1-16 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Knežević, Blaženka; Kurnoga, Nataša; Anić, Ivan DamirTypology of university students regarding attitudes towards food waste // British food journal, 121 (2019), 11; 2578-2591 doi:10.1108/BFJ-05-2018-0316 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Knezevic, Blaženka; Davidaviciene, Vida; Skrobot, PetraImplementation of Social Networks as a Digital Communication Tool in Social Supermarkets // International Journal of Modern Research in Engineering & Management (IJMREM), 1 (2018), 6; 41-52 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Novak, Ivan; Knežević, Blaženka; Škrobot, PetraSports as an Entrepreneurial Activity and Possibility of Selfinancing Throughout Crowdfunding Platforms // International journal Vallis Aurea, 4 (2018), 1; 59-74 doi:10.2507/IJVA.4.1.5.47 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Knežević, Blaženka; Šantić, Boris; Novak, IvanAdvantages and Obstacles of Electronic Commerce in Sports Footwear // International Journal of E-Services and Mobile Applications, 10 (2018), 3; 85-101 doi:10.4018/IJESMA.2018070105 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Petković, Goran; Knežević, Blaženka; Pindžo, RenataSocial initiatives in trade and tourism: The cases of Serbia and Croatia // Ekonomika preduzeća, 65 (2017), 1/2; 229-235 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Knežević, Blaženka; Marić, Ivana; Šućur, ZoranMeđusektorska suradnja u području distribucije hrane kao odgovor na probleme siromaštva i materijalne deprivacije // Revija za socijalnu politiku, 24 (2017), 2; 143-167 doi:10.3935/rsp.v24i2.1410 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
14.Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Delić, MiaBeer as a retail product category from perspective of younger adult consumers – the gender analysis // Handel Wewnętrzny, 367 (2017), 2; 156-169 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Knežević, Blaženka; Delić, MiaYoung Consumers’ Perception of Problems and Usefulness of Mobile Shopping Applications // Entrepreneurial Business and Economics Review, 5 (2017), 1; 43-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Kurnoga, Nataša; Knežević, Blaženka; Šimurina, NikaMultivariate analysis of attitudes on financial and other aspects of business ethics of future managers // Croatian operational research review, 8 (2017), 1; 93-105 doi:10.17535/crorr.2017.0006 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Delić, Mia; Knežević, Blaženka; Dužević, InesFactors influencing customer loyalty towards Mobile Commerce – the case of young retail customers in Croatia // International Journal of Economic Perspectives, 11 (2017), 1; 1-15 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Śmigielska, G.; Knežević, Blaženka; Marić, IvanaSocial Supermarkets as the New Dimension of CSR and Their Contribution to Sustainable Development // Handel Wewnętrzny w Polsce, 2016 (2016), 3; 329-344 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Ptić, KristinaCLOTHING BUYING MOTIVES AND STORE SELECTION CRITERIA – THE CASE OF CROATIAN ADOLESCENTS // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXIX (2016), 105-116 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Knežević, Blaženka; Marić, Ivana; Šućur, ZoranFood Waste in Food Supply Chains as an Economic and Social Problem // Global business & economics review. Anthology, 2 (2016), 110-120 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Knežević, Blaženka; Naletina, Dora; Damić, MateThe Changing Structure of Retail Industry: Case Studies on Competitive Advantage of Small Companies in Croatia // Entrepreneurial Business and Economics Review, 4 (2016), 4; 171-181 doi:10.15678/EBER.2016.040411 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Knežević, BlaženkaHousehold Consumption and Changes in Retail Trade During the Economic Crisis in Croatia // Advances in business related scientific research journal, 7 (2016), 2; 1-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Dužević, Ines; Delić, Mia; Knežević, BlaženkaCustomer satisfaction and loyalty factors of Mobile Commerce among young retail customers in Croatia // Gestão e sociedade, 10 (2016), 27; 1459-1476 doi:10.21171/ges.v10i27.2129 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Dužević, Ines; Delić, Mia; Knežević, BlaženkaPerceived Service Quality at Private and Public Higher Education Institutions // Journal of logistics, informatics and service science, 3 (2016), 3; 80-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Klindžić, Maja; Knežević, Blaženka; Marić, IvanaStakeholder Analysis of Social Supermarkets // Poslovna izvrsnost, 10 (2016), 1; 151-165 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
26.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Knego, NikolaSmartphones and Mobile Applications as Shopping Tools – Attitudes of Young Retail Consumers in Croatia // Handel Wewnętrzny, 5 (2015), 358; 188-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Knežević, Blaženka; Delić, MiaTHE RETAIL INTERNATIONALIZATION DYNAMICS IN CENTRAL AND SOUTHEASTERN EUROPE // Vallis aurea, 1 (2015), 1; 41-54 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
28.Knežević, Blaženka; Knego, Nikola; Delić, MiaThe retail concentraton and changes of the grocery retail structure // InterEULawEast, 1 (2014), 2; 37-51 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
29.Knežević, Blaženka; Jaković, Božidar; Strugar, IvanPOTENTIALS AND PROBLEMS OF INTERNET AS A SOURCE OF PURCHASING INFORMATION – EXPERIENCES AND ATTITUDES OF UNIVERSITY STUDENTS IN CROATIA // Business, management and education, 12 (2014), 1; 138-158 doi:10.3846/bme.2014.10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
30.Strugar, Ivan; Knežević, Blaženka; Jaković, BožidarPotencijali i problemi e-trgovine u studentskoj populaciji // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 9 (2011), 2; 155-173 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
31.Knezević, Blaženka; Renko, Sanda; Knego, NikolaChanges in Retail Industry in the EU // Business, management and education, 9 (2011), 1; 34-49 doi:10.3846/bme.2011.03 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
32.Knežević, Blaženka; Renko, Sanda; Peić Bach, MirjanaWeb as a customer communication channel in the confectionery industry in South Eastern European countries // British food journal, 113 (2011), 17-36 doi:10.1108/00070701111097312 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
33.Peić-Bach, Mirjana; Knežević, Blaženka; Peić-Bach, MiranDevelopment of a Web Based Business Oriented Towards a Market Niche in an Emerging Economy: Profightstore.Com // Journal of cases on information technology, 12 (2010), 2; 31-48 doi:jcit.2010040103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
34.Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, BlaženkaEnvironmental responsibility of the Croatian retailing // International journal of management cases, 12 (2010), 2; 613-624 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
35.Renko, Sanda; Knežević, Blaženka; Bučar, KristinaThe Importance of Internal Sources of Knowledge for the Competitiveness of the HORECA Channel: The Case of Croatia // International journal of management cases, 11 (2009), 2; 538-548 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
36.Knežević, Blaženka; Knego, NikolaZnanje o poslovnom okruženju kao temelj za unaprjeđenje kvalitete donošenja strateških odluka u trgovačkim poduzećima // Poslovna izvrsnost, 2 (2008), 2; 7-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
37.Knežević, Blaženka; Pejić Bach, Mirjana; Strugar, IvanTop European Retailers and Customer-Centered Web Structuring // Zagreb International Review of Economics & Business, 10 (2007), 1; 67-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
38.Pejić Bach, Mirjana; Knežević, Blaženka; Strugar, IvanStrategic Decision Making in Human Resource management Based on System Dynamics Model // WSEAS Transactions on Systems, 5 (2006), 1; 285-288 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Pejić Bach, Mirjana; Vlahović, Nikola; Knežević, BlaženkaInformation Agents Usage for Business Intelligence: Retrieval of Public Data on Stolen Cars // WSEAS transactions on information science and applications, 2 (2005), 12; 2273-2281 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
40.Kliment, Antun; Knežević, BlaženkaPrimjena poslovnih uredskih normi EU u poslovanju RH // Zbornik Ekonomskog fakulteta Zagreb, 2 (2004), 1; 121-142 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Knežević, BlaženkaKako postati i ostati konkurentan u e-poslovanju? // Informatorova birotika i informatika, 16 (2001), 72; 11-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
42.Knežević, BlaženkaPreporuke pri oblikovanju Web mjesta (site-a) // Informatorova birotika i informatika, 25 (1999), 67; 27-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
43.Hotovec-Knežević, BlaženkaKorištenje E-maila u poslovnom komuniciranju // Informatorova birotika i informatika, 13 (1998), 58; 9-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Knežević, BlaženkaNije potrošač baš uvijek u pravu - problematiziranje etičnosti potrošača // Suvremena trgovina, 46 (2021), 1; 21, 23 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
2.Knežević, BlaženkaDigitalizacija u trgovini i njen utjecaj na promjenu radnih mjesta s motrišta menadžera i radnika // Suvremena trgovina, 45 (2020), 6; 20-26 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
3.Knežević, Blaženka; Klindžić, Maja; Marić, IvanaSocijalne samoposluge i njihovi dionici // Suvremena trgovina, 41 (2016), 5; 34-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
4.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Dužević, InesM-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj // Suvremena trgovina, 41 (2016), 4; 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
5.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Kirin, MarkoNeuspjeh Wal-Marta u Njemačkoj kao vrijedna lekcija iz strategije internacionalizacije // Suvremena trgovina, 40 (2015), 2; 50-53 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
6.Knežević, BlaženkaDilema o korisnosti programa vjernosti u trgovini na malo // Suvremena trgovina, 40 (2015), 1; 46-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
7.Knežević, Blaženka; Jagić, TeaKoncentracija trgovine na malo kao proces u kojem Hrvatska nije iznimka // Suvremena trgovina, 36 (2011), 1; 26-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
8.Knežević, B.; Knego, N.Skraćenje vremenskih ciklusa u lancu nabave kao izvor konkurentske prednosti - slučaj DELL // Suvremena trgovina, 33 (2008), 6; 41-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
9.Knežević, Blaženka; Knego, NIkolaStrateški aspekti stjecanja vodeće pozicije u distributivnoj trgovini - slučaj Wal-Mart // Suvremena trgovina, 33 (2008), 4; 30-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
10.Knežević, BlaženkaPovećanje učinkovitosti poslovanja uporabom uređaja za obradu pismovnih pošiljaka // Informatiorova birotika i informatika, 29 (2003), 76; 11-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
11.Knežević, BlaženkaKreiranje poslovnog Web mjesta za ugostiteljstvo // Informatorova birotika i informatika, 29 (2003), 75; 7-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
12.Knežević, Blaženka; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaBiti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini // Suvremeno poduzetništvo, 9 (2002), 9; 80-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
13.Knežević, BlaženkaPovećanje učinkovitosti uredskog poslovanja korištenjem programskog paketa MS Office XP // Informatorova birotika i informatika, 73 (2002), 4993; 4-6 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
14.Knežević, BlaženkaKreiranje poslovne multimedijske prezentacije korištenjem MS PowerPointa 2000 // Informatorova birotika i informatika, 26 (2000), 71; 7-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
15.Knežević, BlaženkaIzrada poslovnih komunikacija korištenjem predložaka u Wordu 2000 // Informatorova birotika i informatika, 24 (2000), 70; 5-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
16.Knežević, BlaženkaPrimjena Interneta u procesu nastave na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu // Informatorova birotika i informatika, 26 (2000), 68; 10-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
17.Knežević, BlaženkaUbrzanje izrade poslovnih komunikacija korištenjem naprednih mogućnosti Word-a 2000 // Informatorova birotika i informatika, 26 (2000), 69; 9-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
18.Knežević, BlaženkaWWW stranice pomoć u poslovanju - WWW stranica Hrvatske gospodarske komore // Informatorova birotika i informatika, 24 (1998), 63; 20-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
19.Hotovec-Knežević, BlaženkaWWW stranice - pomoć u poslovanju (Primjer HPT-ovog Interaktivnog telefonskog imenika) // Informatorova birotika i informatika, 24 (1998), 61; 11-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Knežević, BlaženkaIzazovi i prakse podučavanja ekonomskih disciplina u eri digitalizacije (Digi4Teach - Erasmus + Projekt) // Suvremena trgovina, 45 (2020), 6; 38-39 (domaća recenzija, kratko priopcenje, stručni)
-
2.Knežević, BlaženkaVeliki postaju sve veći, mali nestaju // Banka : financijsko-poslovni mjesečnik, 19 (2013), 3; 28-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
3.Knežević, BlaženkaMože li se remen još stisnuti? // Banka : financijsko-poslovni mjesečnik, 13 (2012), 3; 64-65 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
4.Knežević, BlaženkaMeđunarodni standardi za digitalno poslovanje // Informator : instruktivno-informativni list za ekonomska i pravna pitanja, 53 (2005), 530; 11-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
5.Patajac, Hrvoje; Knežević, BlaženkaPoslovna inteligencija kao infrastruktura za učinkovito upravljnje // Informatorova birotika i informatika, 29 (2003), 75; 11-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
6.Knežević, BlaženkaU duhu sutrašnjice - CeBIT 2001 // Informatorova birotika i informatika, 16 (2001), 72; 2-3 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, ostalo)
-
7.Knežević, BlaženkaZa novo tisućljeće - drugačija nastava // Manager, 4 (2000), 25; 20-20 (podatak o recenziji nije dostupan, vijest, ostalo)
-
1.Kurnoga, Nataša; Knežević, Blaženka; Gradinjan, AnaApplication of Cluster Analysis and Chain Indices to Explain Recent Retail Industry Development in Croatia // TRADE PERSPECTIVES 2022 Commodity prices and the global economy / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business Zagreb & Croatian Chamber of Economy, 2022. str. 128-140 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Olejnik, Iwona; Stefańska, Magdalena; Knežević, Blaženka; Kotyza, PavelReduction of Food Wasting - Attitude and Activities of Senior Households // International Scientific Days 2022 – "Efficient, Sustainable and Resilient Agriculture and Food Systems – the Interface of Science, Politics and Practice" ; Proceedings of reviewed articles of international scientific conference / Horská, Elena ; Kapsdorferová, Zuzana ; Hallová, Marcela (ur.).
Nitra: Slovak University of Agriculture in Nitra, 2022. str. 327-333 doi:10.15414/isd2022.s3.12 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Knežević, Blaženka; Butković, Hrvoje; Pavić, EvaA Managers’ perspective on Employees’ Position and Role in Digital Transition within Retail Sector // Proceedings of TAKE 2021 Conference / Tomé, Eduardo ; Lobo, Carla ; Oliveira, Suzana (ur.).
Porto: Universidade Portucalense and E4 Conferences, 2021. str. 57-86 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Sosa Meštrović, Ines; Ježina, Julia; Knežević, BlaženkaAdapting Business Strategy And Operations To The Covid-19 Disruption: A Case Study on ELDA Company // Proceedings of the International Scientific Conference Trade Perspectives 2021 : International trade in a post COVID-19 world / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business, University of Zagreb ; Croatian Chamber of Economy, 2021. str. 69-85 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Belošević, Goran; Knežević, Blaženka; Ferjanić Hodak, DanijelaImportance of electronic commerce during COVID-19 pandemic - a case study in musical instruments retail // Proceedings of the International Scientific Conference Trade Perspectives 2021 : International trade in a post COVID-19 world / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business, University of Zagreb ; Croatian Chamber of Economy, 2021. str. 13-24 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Sosa Meštrović, InesKorištenje društvenih mreža za komuniciranje s dionicima u socijalnim samoposlugama // MIPRO 2021 Proceedings of the 44th international convention / Skala, Karolj (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021. str. 1679-1684 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Knežević, Blaženka; Vlašić, AnteStavovi potrošača generacije X i Y spram modernih oblika plaćanja u maloprodaji // Financije u svijetu punom izazova / Družić, Gordan ; Šimurina, Nika (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 451-471 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Olejnik, Iwona; Stefanska, Magdalena; Knežević, BlaženkaTrade development and the country's innovativeness - comparative analysis of European Union Countries // Trade Perspectives 2019: Business Model Innovations in Domestic and International Trade / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 15-26 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Žmuk, BerislavPerceptions on social supermarkets’ managers in Croatia, Lithuania, Poland and Serbia // Proceedings of the 15th International Symposium on Operational Research SOR'19 / Zadnik Stirn, L. ; Kljajić Borštnar, M. ; Žerovnik, J. ; Drobne, S. ; Povh, J. (ur.).
Ljubljana: Slovenian Society Informatika, Section for Operational Research, 2019. str. 561-566 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Knežević, Blaženka; Škrobot, PetraCommunication of Corporate Social Responsibility on Official Websites in Retail Industry // Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the Knowledge Economy TAKE 2019 / Eduardo Tomé, Florian Kragulj (ur.).
Beč, 2019. str. 65-81 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Sosa Meštrović, Ines; Knežević, Blaženka; Falat, MartinaWhat Influences Decision Making in Online Purchasing of Books in Generation X and Y? // Proceedings of the ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference 2019 / Milković, Marin ; Seljan, Sanja ; Pejić Bach, Mirjana ; Peković, Sanja ; Perovic, Djurdjica (ur.).
Zagreb: Udruga za promicanje inovacija i istraživanja u ekonomiji ''IRENET'', 2019. str. 367-375 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Knežević, Blaženka; Orban, Matea; Škrobot, Petra; Delić, MiaPerception of Traditional Food Products and Consumer Ethnocentrism: Evidence from Croatia // Trade Perspectives 2018: Contemporary Aspects and Role of International Trade / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 87-103 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Knežević, BlaženkaCHALLENGES OF DIGITAL TRANSFORMATION AND INFORMATION OVERLOAD IN RETAIL INDUSTRY // TAKE 2018 - THEORY AND APPLICATIONS IN THE KNOWLEDGE ECONOMY 2018 (Proceedings) / Tome, Eduardo (ur.).
Poznań: E4C, 2018. str. 536-540 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Delić, MiaBrand Loyalty of Younger Adults in Beer Retail Shopping - Case of Croatia // CIET 2018 - Conference Proceedings / Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana (ur.).
Split: University of Split, University Department of Professional Studies, 2018. str. 125-137 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Strugar, Ivan; Knežević, Blaženka; Sertić, AnaModern trends reshaping hotel industry // Conference Proceedings Knowledge and Business Challenge of Globalization 2017 / Kovač, Tatjana ; Cingula, Marijan (ur.).
Celje: Fakulteta za komercijalne i poslovne vede, 2017. str. 432-440 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Knežević, Blaženka; Pavić, Eva; Škrobot, PetraThe Changing Function Of Shopping Centres In A Saturated Market // Economic Policy for Smart, Inclusive and Sustainable Growth / Stojkovic, Dragan ; Bozovic, Milos ; Radjenovic, Sasa (ur.).
Beograd: University of Blegrade, Faculty of Eocnomics, 2017. str. 275-287 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Knežević, Blaženka; Novak, Ivan; Šantić, BorisSport Footwear Trade - Differences between Young Consumers and Middle-aged Consumers // Trade Perspectives 2017: Specialization and Customer Centered Retailing / Baković, Tomislav ; Knežević, Blaženka ; Dužević, Ines (ur.).
Zagreb: Faculty of Ecoomics Zagreb, 2017. str. 125-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Knezevic, Blazenka; Davidaviciene, Vida; Skrobot, PetraSocial Networks as a Communication Tool in Social Supermarkets // The Seventh International Conference on Social Media Technologies, Communication, and Informatics (SOTICS 2017) / Agarwal, Nitin ; Horak, Hana ; Nanetti, Andrea (ur.).
Atena: International Academy, Research, and Industry Association (IARIA), 2017. str. 5-10 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Delić, Mia; Knežević, Blaženka; Škrobot, PetraADDITIVE MANUFACTURING TECHNOLOGIES ADOPTION IN AUTOMOTIVE SUPPLY CHAINS – THE THEORETICAL REVIEW // Proceedings of the 17th International Scientific Conference BUSINESS LOGISTICS in Modern Management / Dujak, Davor (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 421-436 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Šimurina, Nika; Kurnoga, Nataša; Knežević, BlaženkaCluster Analysis of the Post-Transition Countries of European Union According to the Income Inequality and Social Spending // Proceedings of the 14 th International Symposium on Operational Research in Slovenia (SOR'17) / Zadnik Stirn, Lidija ; Kljajić Borštnar, Mirjana ; Žerovnik, Janez ; Drobne, Samo (ur.).
Bled : Ljubljana: Slovenian Society Informatika - Section for Operational Research and Fayulty of Organizational Sciences Kranj (University of Maribor), 2017. str. 344-349 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Novak, Ivan; Knežević, Blaženka; Škrobot; PetraCrowdfunding of Entrepreneurial Projects in Sport // Proceedings of the ENTRENOVA -ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference / Baćović, Maja ; Milković, Marin ; Pejić Bach, Mirjana ; Peković, Sanja ; Simicevic, Vanja ; Zoroja, Jovana (ur.).
Dubrovnik: Udruga za promicanje inovacija i istraživanja u ekonomiji ''IRENET'', Zagreb, Croatia, 2017. str. (94)-(101) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Kolesar, Suzana; Knežević, Blaženka; Škrobot, PetraOnline Dispute Resolution Platform as an Advanced Tool for Consumer Protection // Theory and Applications in the Knowledge Economy- TAKE 2017 / Tomé, Eduardo ; Neumann, Gaby ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb, 2017. str. 210-223 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Knežević, Blaženka; Pavlić Šipek, Zdravka; Jaković, BožidarInternet as a Purchasing Information Source in Children’s Products Retailing in Croatia // MIPRO 2017 - 40th Jubilee International Convention / Biljanović, Petar (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2017. str. 1720-1724 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Vlahović, Nikola; Knežević, Blaženka; Batalić, PetraImplementing Delivery Drones in Logistics Business Process: Case of Pharmaceutical Industry // International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering
Amsterdam: WASET, 2016. str. 4003-4008 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Jurčević, MarkoDETECTING AND PREVENTING EMPLOYEES’ THEFT IN RETAIL // TRADE PERSPECTIVES 2016: Safety, security, privacy and loyalty / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska gospodarska komora, 2016. str. 86-100 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Petković, Goran; Stojković, Dragan; Knežević, BlaženkaSecurity and Privacy Issues in Shopping Through Smartphones – Comparison of Shoppers in Croatia and Serbia // TRADE PERSPECTIVES 2016: Safety, security, privacy and loyalty / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blazenka (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business Zagreb & Croatian Chamber of Economy, 2016. str. 126-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Dužević, Ines; Delić, Mia; Knežević, BlaženkaCustomer Satisfaction and Loyalty Factors of Mobile Commerce among Young Retail Customers in Croatia // Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the Knowledge Economy - TAKE 2016 / Tome, Eduardo (ur.).
Lisabon: E4C Scientific Organization and GOVCOPP University of Aveiro, 2016. str. 399-412 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Delić, MiaAttitudes of Younger Consumers towards Beer as a Retail Product Category from the Gender Perspective // Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the Knowledge Economy - TAKE 2016 / Tome, Eduardo (ur.).
Lisabon: E4C Scientific Organization and GOVCOPP University of Aveiro, 2016. str. 258-274 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Knego, NikolaSMARTPHONES AND MOBILE APPLICATIONS AS SHOPPING TOOLS – ATTITUDES OF YOUNG RETAIL CONSUMERS IN CROATIA // Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as preconditions for Economic Development" / Pintilescu, Carmen ; Wierzbinski, Bogdan ; Zarotiadis, Grigoris (ur.).
Krakov: Cracow University of Economics, 2015. str. 339-353 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Vlahović, Nikola; Knežević Blaženka; Sabolić MilanaOverview of Recent IT Tehnologies in Retail Supply Chains // Recent Advances on Business, Economics and Development / Strouhsl, J (ur.).
Budimpešta: WSEAS Press, 2015. str. 31-38 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Marić, Ivana; Knežević, Blaženka; Džambo, DarioSocial Supermarket Rijeka as a Social Innovation in Food Distribution // Trade Perspectives 2015: Innovations in Food Retailing / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics Zagreb, 2015. str. 235-245 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Kukić, NenadSmartphones and mobile applications as tools for grocery shopping // Zbornik međunarodne znanstvene konferencije "Perspektive trgovine 2015. : inovacije u maloprodaji hrane" = Proceedings of the the international conference "Trade perspectives 2015 : innovations in food retailing" / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business Zagreb ; Croatian Chamber of Economy, 2015. str. 164-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Knežević, BlaženkaAn Overview of Household Consumption and Effects of Crisis on Retail Trade in Croatia // ABSRC Advances in Business-Related Scientific Research Conference - Conference Proceedings / Fošner, Ajda (ur.).
Ljubljana: Gea College - Faculty of Entrepreneurship, 2015. str. 1-13 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Cegnar, MatijaBenefits and Risks of RFID Technology in Retail from the Younger Consumers'Point of View // Proceedings of The 15th International Scientific Conference Business Logistics in Modern Management / Segetlija, Z. and coop. (ur.).
Osijek: Faculty of Economics Osijek, 2015. str. 35-52 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Iva Novoselić; Petra Škrobot; Blaženka KneževićSTAVOVI POTROŠAČA O ELEKTONIČKOJ RAZMJENI PODATAKA I SREDSTAVA U MALOPRODAJI // TRADE PERSPECTIVES 2014:People, Technology, Knowledge / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. (221)-(233) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Blaženka Knežević; Petra ŠkrobotINFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA KAO POTPORA STVARANJU ZNANJA U TRGOVINI // TRADE PERSPECTIVES 2014:People, Technology, Knowledge / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. (15)-(33) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Maric, Ivana; Knezevic, BlazenkaSocial Supermarkets as a New Retail Format Inspired by Social Needs and Philantrophy - Case of Croatia // Global Business & Economics Anthology / Kantarelis, Demetri (ur.).
Danver (MA): Business & Economics Society International, 2014. str. 278-286 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Knežević, Blaženka; Delić, MiaDinamika internacionalizacije maloprodaje u Hrvatskoj // Proceedings of The 4th International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional & Innovation Development 2014 / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Polytechnic in Požega, Croatia & DAAAM International Vienna, 2014. str. 271-279 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Delač, Vlatka; Spremić, Mario; Knežević, BlaženkaANALIZA OPRAVDANOSTI INVESTICIJE U RFID U LANCU OPSKRBE // PERSPEKTIVE TRGOVINE 2013: Odnosi u lancima opskrbe / TRADE PERSPECTIVES 2013: Supply Chain Relationships / Knego, Nikola ; Knežević, Blaženka ; Renko, Sanda (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 190-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Knego, Nikola; Knežević, Blaženka; Delić, MiaLanac opskrbe i nabava // PERSPEKTIVE TRGOVINE 2013: Odnosi u lancima opskrbe / TRADE PERSPECTIVES 2013: Supply Chain Relationships / Knego, Nikola ; Knežević, Blaženka ; Renko, Sanda (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Knežević, BlaženkaProblematika radnog vremena i tjednog odmora u trgovini // Uloga sindikata u suvremenome društvu / Pološki Vokić, Nina ; Obadić, Alka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 155-168 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Delić, Mia; Knežević, BlaženkaASPEKTI I NAČELA ODRŽIVOSTI U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI // Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja / Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 315-327 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Knežević, Blaženka; Sukser, Blaženka; Renko, SandaPOVIJESNI ASPEKTI ODRŽIVOG RAZVOJA U TRGOVINI // Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 1-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Lovrić, SandroOcjenjivanje dobavljača kao temelj strateške nabave // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. (ur.).
Osijek, 2012. str. 61-74 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Knežević, BlaženkaThe Impact of Digitalization and Internet on Music Industry Value Chain // Proceedings of The 3rd International Conference Vallis Aurea 2012 / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: DAAAM International Vienna ; Polytechnics of Pozega, 2012. str. 463-467 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Knezevic, Blazenka; Jagic, TeaMarket Concentration and Concentrations in Retail // Global Competitiveness in a Time of Economic Uncertainty and Social Change: Current Issues and Future Expectations, Volume XXI. 2012, 21. World Business Congress / Kaynak, Erdener ; Harcar, Talha D. (ur.).
Helsinki: The International Management Development Association, 2012. str. 197-204 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Knezevic, Blazenka; Szarucki, MarekRetail Business Development: Internationalization in Croatia, Lithuania and Poland // The 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012” / Ginevicius, Romualdas ; Rutkauskas, Aleksandras Vytautas (ur.).
Vilnius: Vilnius Gediminas Technical University, 2012. str. 392-397 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Knežević, Blaženka; Strugar, Ivan; Jaković, BožidarThe Croatian students' attitude towards on-line shopping - perception and expectations of new generation shoppers // Program and Abstract Book / Sazak Ofset (ur.).
Istanbul: Sazak Ofset, 2011. str. ----- (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaThe Position of Small Retailers in Croatia on the Verge of Entering the European Union // Proceedins of the 8th International Conference on Economic Integration, Competition and Cooperation / Knadžija, V. ; Kumar, A. (ur.).
Opatija: Univesrity of Rijeka, Faculty of Economics ; University of Ljubljana ; University od Antwerp, 2011. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Knežević, Blaženka; Szarucki, MarekComparison of Retail Internationalization in Poland and Croatia // Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe / Distributive Trade as SEE and CEE Development Driver / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 175-189 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Knežević, Blaženka; Cikač Vinter, TajanaULOGA NABAVE U STRATEGIJI USMJERENOJ NA STVARANJE VRIJEDNOSTI – TEORIJSKI OKVIR // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 59-72 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)