Pregled po CROSBI profilu: Darko Lončarić (CROSBI Profil: 18110, MBZ: 245096, ORCID: 0000-0003-4053-3461)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Lončarić, DarkoMotivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2014 (prirucnik)
-
2.Krstović, Jasna; Lončarić, DarkoVodič u postupku izbora u zvanja. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2011 (prirucnik)
-
1.Pejčić, Tena; Lončarić, Darko; Pejić Papak, PetraPrijevod, prilagodba i provjera metrijskih karakteristika upitnika o stavovima učitelja o formativnom vrednovanju // Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima? / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 98-99 -
2.Rončević, Nena; Lončarić, DarkoValidacija mjernih instrumenata u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 115-145 -
3.Beaudoin, Kathleen; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, SanjaClassroom Size and Frequency of Challenging Behaviours in Relation to the Support that Teachers Need in Managing those Behaviours // Contributions to the Development of the Contemporary Paradigm of the Institutional Childhood / Vujičić, Lidija ; Holz, Oliver ; Duh, Matjaž ; Michielsen, Melissa (ur.).
Zürich: LIT Verlag, 2017. str. 43-53 -
4.Beaudoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoFrequency of Challenging Behaviours Perceived by Croatian Preschool Teachers // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.).
Medulin : Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 391-400 -
5.Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, DarkoPintrichev i Zimmermanov model samoregulacije učenja // Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena / Lončarić, Darko (ur.)., 2014. str. 40-55
-
6.Loncaric, DarkoTesting Mediation with Learning and Coping Strategies: Direct and Mediated Effects of Anxiety and Self-Efficacy on School Performance // Different Psychological Perspectives on Cognitive Processes: Current Research Trends in Alps-Adria Region / Galmonte, Alessandra ; Actis-Grosso, Rossana (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2014. str. 371-391 -
7.Lončarić, DarkoTesting Mediation with Learning and Coping Strategies: Direct and Mediated Effects of Anxiety and Self-Efficacy on School Performance // Different Psychological Perspectives on Cognitive Processes: Current Research Trends in Alps-Adria Region / Galmonte, Alessandra ; Actis-Grosso, Rossana (ur.).
Newcastle: Cambridge Scholars Publishing, 2014. str. 369-389 -
8.Lončarić, DarkoTo Flourish, Arm or Fade Away? Proactive, Defensive and Depressive Patterns of Self-Regulated Learning // The Human Pursuit of Well-Being: A Cultural Approach / Brdar, Ingrid (ur.).
London : Delhi: Springer, 2011. str. 175-189 -
9.Lončarić, DarkoUloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.)., 2008. str. 191-196
-
10.Lončarić, DarkoComparing the cross-situational stability of coping strategies and coping patterns // 15th Psychology Days in Zadar - Book of Selected Proceedings / Ćubela Adorić, Vera (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2007. str. 185-197 -
1.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Brižan, AnamariaSocial creativity of early primary school pupils and behavioural patterns in school conflicts // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 9-28 doi:10.38003/sv.69.1.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Hoić-Božić, Nataša; Lončarić, Darko; Holenko Dlab, MartinaPreparing Primary Junior Grade Teachers to Teach Computational Teaching: Experiences from the GLAT Project // Mathematics and informatics, 62 (2019), 5; 487-499 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaSkala samoprocjene socijalnog ponašanja adolescenata // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 2; 13-26 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Beaudoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoCroatian preschool teachers’ self-perceived competence in managing the challenging behaviour of children // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 8 (2018), 2; 123-138 doi:10.26529/cepsj.8.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Županić Benić, Marijana; Rončević, Anita; Lončarić, DarkoSatisfaction of Students - Future Early and Preschool Education Teachers with the Visual Arts Teaching Methodology Course as an Indicator of Teaching Quality // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 3; 197-211 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Lončarić, DarkoApproaches to learning of first-year and fifth-year student teachers: are there any differences? // European Journal of Teacher Education, 40 (2017), 1; 62-75 doi:10.1080/02619768.2016.1251898 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Beaudoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoBehaviors of concern to Croatian primary school teachers_ // Journal of international special needs education, 19 (2016), 2; 69-80 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, DarkoMeasuring preschool children temperament: Implications for preschool care and education practice // International journal of educational psychology, 4 (2015), 3; 280-304 doi:17583/ijep.2015.1483 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko; Anđić, Dunja; Skočić Mihić, SanjaConsidering Transversal Competences, Personality and Reputation in the Context of the Teachers’ Professional Development // International education studies, 8 (2015), 2; 8-20 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
10.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, DarkoValidacija hrvatske verzije ljestvice socio- emocionalne dobrobiti i otpornosti predškolske djece // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50 (2014), 2; 102-117 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
11.Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko; Kolombo, Marta; Perger, Sandra; Nastić, Milena; Trgovčić, EnaSamoprocijenjene kompetencije studenata učiteljskog studija za rad s djecom s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama // Napredak (Zagreb), 155 (2014), 3; 303-322 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, DarkoPosreduje li profesionalno sagorijevanje učinke osobine ličnosti na zadovoljstvo životom odgojitelja predškolske djece? // Psihologijske teme, 22 (2013), 3; 431-445 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Seiffge-Krenke, Inge; Persike, Malte; Chau, Cecilia; Hendry, Leo B.; Kloepp, Marion; Terzini-Hollar, Michelle; Tam, Vicky; Rodriguez Naranjo, Carmen; Herrera, Dora; Menna, Palma et al.Differences in agency? How adolescents from 18 countries perceive and cope with their futures // International journal of behavioural development, 36 (2012), 4; 258-270 doi:10.1177/0165025412444643 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaVrijednosne orijentacije učenika strukovnih škola kao prediktori obrazaca ponašanja u socijalnim sukobima // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 47 (2011), 1; 31-40 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaStruktura vrijednosnih orijentacija i hijerarhija vrednota učenika strukovnih škola // Društvena istraživanja, 20 (2011), 2; 479-493 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko; Rudelić, AileenVolontiranje studenata s djecom i mladima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama // Ljetopis socijalnog rada, 18 (2011), 3; 579-600 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Seiffge-Krenke, Inge; Bosma, Harke; Chau, Cecilia; Çok, Figen; Gillespie, Cecilia; Lončarić, Darko; Molinar, Roberta; Cunha, Magdalena; Veisson, Marika; Rohail, IffatAll they need is love? Placing romantic stress in the context of other stressors: A 17-nation study // International journal of behavioural development, 34 (2010), 2; 106-112 doi:10.1177/0165025409360290 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Caput-Jogunica, Romana; De Privitellio, Sergio; Lončarić, DarkoChildren's achievements in composite measurement instruments for explosive strength // Acta kinesiologica, 3 (2009), 2; 38-42 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Caput-Jogunica, Romana; De Privitellio, Sergio; Lončarić, DarkoChildren's achievements in composite measurement instruments for explosive strength // Acta kinesiologica, 3 (2009), 2; 38-42 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Caput-Jogunica, Romana; Lončarić, Darko; De Privitellio, SergioExtracurricular sports activities in preschool children: impact on motor achievements and physical literacy // Hrvatski športskomedicinski vjesnik, 24 (2009), 2; 82-87 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Lončarić, Darko; Pejić Papak, PetraProfiliranje učiteljskih kompetencija // Odgojne znanosti, 11 (2009), 2; 227-243 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
22.Lončarić, Darko; Peklaj, CirilaProaktivna in defenzivna samoregulacija pri učenju // Psihološka obzorja / Horizons of Psychology, 17 (2008), 4; 73-88 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
23.Lončarić, DarkoAnaliza obrazaca suočavanja sa školskim neuspjehom: Kognitivne procjene i ishodi suočavanja // Društvena istraživanja, 17 (2008), 3; 573-592 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Lončarić, DarkoIdentifikacija obrazaca suočavanja sa školskim neuspjehom // Suvremena psihologija, 10 (2007), 1; 55-76 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Gelhaar, Tim; Seiffge-Krenke, Inge; Borge, Anne; Cicognani, Elvira; Cunha, Madalena; Lončarić, Darko; Macek, Petr; Steinhausen, Hans-Christoph; Winkler Metzke, ChristaAdolescent coping with everyday stressors: A seven-nation study of youth from central, eastern, southern, and northern Europe // European Journal of Developmental Psychology, 4 (2007), 2; 129-156 doi:10.1080/17405620600831564 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Lončarić, DarkoSuočavanje učenika s akademskim i interpersonalnim stresnim situacijama: provjera međusituacijske stabilnosti strategija suočavanja // Psihologijske teme (Psychological Topics), 1 (2006), 25-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Lončarić, DarkoGoal orientations, coping with school failure and school achievement // European journal of psychology of education, 21 (2006), 1; 53-70 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Lončarić, DarkoObjašnjenje efekta bikondicionalne interpretacije logičkoga kondicionala modificiranim modelom informativnosti // Psihologijske teme, 1 (2005), 19-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Brdar, Ingrid; Lončarić, DarkoSuočavanje s akademskim stresom i aktivnosti u slobodnom vremenu učenika // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 13 (2004), 6; 967-988 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Lončarić, DarkoProvjera nekih teorijskih objašnjenja efekta sadržaja kod Wasonovog zadatka odabira // Psihologijske teme, 13 (2004), 47-68 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
31.Kalebić, Barbara; Krapić, Nada; Lončarić, DarkoSuočavanje sa stresom kod djece i adolescenata // Psihologijske teme, 10 (2001), 1; 3-33 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
32.Lončarić, DarkoWasonov zadatak odabira: Primjer evolucionističkog pristupa u kognitivnoj psihologiji // Psihologijske teme, 8-9 (1999), 29-46 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
33.Tkalčić, Mladenka; Lončarić, DarkoZnačajke spavanja i sanjanja studenata psihologije // Psihologijske teme, 6-7 (1997), 105-114 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Miočić-Stošić, Anita; Lončarić, DarkoRana stimulacija mozga i kognitivne sposobnosti djece predškolske dobi // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 70 (2013), 28-30 (podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopcenje, stručni)
-
1.Martan, Valentina; Lončarić; Darko; Skočić Mihić; SanjaBeliefs about the High Abilities of Twice- Exceptional Students with Dyslexia. Preliminary findings on the construction of multiple measures of Beliefs about the High Abilities of Twice- Exceptional Children Scales // Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being: Selected Proceedings of the 2nd International Scientific Conference of the Department of Psychology at the Catholic University of Croatia / Pačić-Turk, Lj. (ur.).
Zagreb: Catholic University of Croatia, 2021. str. 79-95 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Tatalović Vorkapić, Sanja; Anđić, Dunja; Čepić, Renata; Lončarić, Darko; Verdonik, MajaSome of the scientific contribution for enhancing education in Croatia. // EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies / L. Gómez Chova, A. López Martínez i I. Candel Torres (ur.).
Palma de Mallorca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 1753-1763 doi:10.21125/edulearn.2021.0410 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Grdinić, Lorena; Lončarić, DarkoSocijalno-interpersonalna kreativnost i faze moralnog rasuđivanja učenika // Darovitost, edukacija darovitih, inovacije i kreativnost u obrazovanju i psihologiji / Krneta, Dragoljub (ur.).
Banja Luka: Grafid, 2019. str. 175-185 doi:10.5281/zenodo.3776720 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Čepić, Renata; Borščak Dronjić, Maša; Lončarić, DarkoDIFFERENT ASPECTS AND THEORETICAL FRAMEWORKS FOR SELF-DIRECTED LEARNING // INTED2019 Proceedings 13th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. / Gómez Chova, Luis ; López Martínez, Agustín ; Candel Torres, Ignacio (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. str. 9208-9216 doi:10.21125/inted.2019.2284 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, DarkoCHANGES IN THE SELF-REGULATION OF LEARNING EXPERIENCE AFTER NEGATIVE SELF-EVALUATION OF THE ESSAY WRITING SCHOOL TASK // 3IeCSHSS: CONFERENCE PROCEEDINGS / Vasileva Petkova, Tatyana ; Stefanov Chukov, Vladimir (ur.).
Beograd: Center for Open Access in Science (COAS), Belgrade –SERBIA, 2019. str. 99-110 doi:10.32591/coas.e-conf.03 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoKompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja – Zbornik radova: IV. simpozij / Opić, Siniša i Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 624-634 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Lončarić, Darko; Majić, TatjanaPrilog razvoju i validaciji Skale učiteljskih kompetencija // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja – Zbornik radova: IV. simpozij / Prskalo, Ivan i sur. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 150-162 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Beaudoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoBehaviors of Concern to Croatian Primary School Teachers // Proceedings of International Conference The Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Education Needs
Braga, 2014. str. 747-752 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Lončarić, DarkoSpol i dob kao odrednice samoreguliranog učenja za cjeloživotno obrazovanje // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: zbornik radova s Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru – Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2010. str. 104-118 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Skočić-Mihić, Sanja; Lončarić, Darko; Pinoza Kukurin, ZorinaMišljenja studenata predškolskog odgoja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama // 3. međunarodna konferencija Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja : zbornik radova = 3rd International Conference Curriculums of the Early and Compulsory Education : proceedings / Bouillet, Dejana ; Milan, Matijević (ur.).
Zagreb, 2009. str. 507-515 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Lončarić, Darko; Nikčević-Milković, AnelaUvjerenja o uzrocima i mogućnosti prevencije specifičnih teškoća u učenju djece predškolske i rane školske dobi // Zbornik radova sa VIII. znanstveno-stručnog skupa "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici" / Vuletić, Gorka ; Križanić, Valerija ; Pribisalić, Dalia (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet u Osijek, 2020. str. 62-62 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Pejić Papak, Petra; Mezak, Jasminka; Lončarić DarkoSUPPORTING CONTEMPORARY LEARNING AND TEACHING METHODS THROUGH GLAT PROJECT // Mediterranean Scientific Conference "Educational Systems and Societal Changes: Challenges and Opportunities" / Lazzarich Marinko (ur.).
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2019. str. 23-24 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
3.Lubart, Todd; Lončarić, Darko; Arrigoni, Jasna; Juriševič, MojcaMeasuring creative potential in Croatia and Slovenia // BOOK OF ABSTRACTS. 1st Thematic ECHA Conference. Creativity Research and Innovation in Gifted Education: Social, Individual, and Educational Perspective / Rački, Željko (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. str. 34-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Lončarić, Darko; Riman, Kristina; Rončević, AnitaAssessment of children’s creative potential in visual and literary domains within the Croatian socio-cultural context // BOOK OF ABSTRACTS. 1st Thematic ECHA Conference. Creativity Research and Innovation in Gifted Education: Social, Individual, and Educational Perspective / Rački, Željko (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Martan, Valentina; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, SanjaBeliefs about the High Abilities of Twice - Exceptional Students with Dyslexia // 2nd International Scientific Conference Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being (Book of Abstracts) / Pačić-Turk, Ljiljana ; Knežević, Martina (ur.).
Zagreb: Department of Psychology, Catholic University of Croatia, 2019. str. 140-140 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Martan, Valentina; Lončarić, DarkoEvaluation of the REI Model Effectiveness in the Reading Improvement of a Student with Dyslexia // 2nd International Scientific Conference Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being (Book of Abstracts) / Pačić-Turk, Ljiljana ; Knežević, Martina (ur.).
Zagreb: Department of Psychology, Catholic University of Croatia, 2019. str. 143-143 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Ćubela Adorić, Vera; Lončarić, Darko; Lopižić, Josip; Plavšić, Marlena; Vučenović, Dario; Žegura, IvaPsihologija u zaštiti i promicanju ljudskih prava: okrugli stol // 24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u prevenciji poremećaja i očuvanju zdravlja. Knjiga sažetaka / Pokrajac-Bulian, Alessandra ; Miletić, Irena ; Juretić, Jasminka ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD) ; Naklada Slap, 2016. str. 301-301 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
8.Martan, Valentina; Miletić Erik; Lončarić DarkoREI model: opis i primjena u razumijevanju i ublažavanju poteškoća vezanih uz disleksiju // 24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u prevenciji poremećaja i očuvanju zdravlja (Knjiga sažetaka) / Pokrajac-Bulian, A., Miletić, I. ; Juretić, J. ; Lopižić, J. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2016. str. 279-279 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Riman, Kristina; Lončarić, DarkoApplication of the Hero's Journey Framework in Popular Fantasy Novels for Children: Increasing Reading Moivation and Self-Regulation in Elementary Schools // 5th International Conference on Knowledge, Culture and Society
Turku: IEDRC, 2016. (poster, sažetak, znanstveni) -
10.Lončarić, Darko; Nikčević-Milković, AnelaLearning to self-regulate creative writing in schools: effects of goals and motivation on writing self-regulation and performance // 13th ICIE Conference on Excellence in Education & Psychology
Rijeka, Hrvatska, 2016. str. 98-98 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, DarkoPromjene u samoregulaciji učenja nakon doživljaja neuspjeha u školskom zadatku pisanja eseja // Međunarodni znanstveno-stručni skup XX. dani psihologije : sažetci priopćenja = International confrence 20th Psychology Days : paper summaries / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 106-107 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Riman, Kristina; Lončarić, DarkoDevelopmental fears, frustrations and fantasies in children’s fantasy novels providing opportunities for educational life skills training programs // 18th International Academic Conference
London : Delhi: International Institute of Social and Economic Sciences, 2015. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
13.Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoUvjerenja učitelja o disleksiji // 5. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse : knjiga sažetaka / Cepanec, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2015. str. 82-83 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Lončarić, Darko; Novak, AnnaPRILOG VREDNOVANJU UČINAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA UČENJA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU // Knjiga sažetaka : u okviru V. Dana Šime i Ante Starčevića / Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Nove smjernice u odgoju i obrazovanju Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Nikčević-Milković, Anela i sur. (ur.).
Zadar: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2015. str. 17-18 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Lončarić, Darko; Nikčević-Milković, Anela; Močibob, MajaMotivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena // 22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem
Zagreb, 2014. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, DarkoMjerenja emocionalnih varijabli u istraživanju samoregulacije učenja u podučju pisanja // XIX. Dani psihologije u Zadru
Zadar, Hrvatska, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko; Anđić, Dunja; Skočić Mihić, SanjaConsidering transversal competences, personality and reputation in the context of teachers' professional development // 22. Godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem Kako obrazovanju dodati boju? – uloga i izazovi za psihologe : knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina et al. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 253-253 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
18.Martan, Valentina; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, SanjaAtribucije školskog uspjeha i školskog neuspjeha kod učenika sa specifičnim teškoćama učenja // 2. dani obrazovnih znanosti “Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama” : knjiga sažetaka
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, 2014. str. 47-48 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Beaudoin, Kathleen; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, SanjaAre teachers adequately prepared to manage difficult behavior in Croatian classrooms? Teacher preparation, strategy use and needed supports // Teacher Education Policy in Europe Network (TEPE) 2014 Conference : “Overcoming Fragmentation in Teacher Education Policy and Practice” : Book of abstracts
Zagreb, 2014. str. 4-4 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, DarkoMeasuring a socio-emotional well-being and resilience in preschool children // Međunarodni znanstveno-stručni skup : XIX. Dani psihologije u Zadru : sažeci priopćenja = International scientific-personal conference Psychology Days in Zadar : paper summaries / Slišković, Ana (ur.).
Zadar: Sveučilište, Odjel za psihologiju = University of Zadar, Department of Psyhology, 2014. str. 226-226 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, DarkoPosreduje li profesionalno sagorijevanje učinke osobina ličnosti na zadovoljstvo životom odgajatelja predškolske djece? // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa, 11.-13. travnja 2013., Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska, 2013. str. 255-255 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, DarkoSamoregulacija učenja u području pisanja // 21. dani Ramira i Zorana Bujasa. Sažeci priopćenja. / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 174-174 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, DarkoSamoregulacija učenja u području pisanja. // XVIII. Dani psihologije u Zadru
Zadar, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaScale of self-assessment of social behavior of adolescents // Book of abstracts of the 8th International Scientific Conference Research in Education and Rehabilitation Sciences / Milković, Merina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb, 2012. str. 183-183 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Nastić, Milena; Kolombo, Marta; Perger, Sandra; Trgovčić, Ena; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoSamoprocijenjene kompetencije studenata učiteljskog studija za rad s djecom s posebnim potrebama // 1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 47-48 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
26.Japundžić, Ana; Konjić, Kristina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoMetrijske karakteristike skale razredne klime u inkluzivnim razredima // 1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 32-33 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
27.Beadoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoPreschool teacher’s perceived competence in managing challenging behaviors of children // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima = Book of Abstracts of the 8th International Scientific Conference Research in Education and Rehabilitation Sciences / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet = Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2012. str. 211-211 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Marušić, Iris; Lončarić, Darko; Jugović, IvanaPristupi učenju studentica početne i završne godine učiteljskih studija – ima li promjena? // 1. Dani obrazovnih znanosti : knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2012. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Lončarić, Darko; Dubrović, TeodoraSamoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju // 18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kroskulturalna psihologija / Vladimir Takšić i sur. (ur.).
Rijeka: Društvo psihologa primorsko-goranske županije, 2010. str. 126-126 (ostalo, sažetak, stručni) -
30.Lončarić, DarkoMoguće (kros)kulturalne implikacije obrambenog obrasca samoregulacije učenja // 18. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kroskulturalna psihologija: knjiga sažetaka / Takšić, Vladimir i sur. (ur.).
Rijeka: Hrvatsko psihološko društvo – Društvo psihologa PGŽ, 2010. str. 77-77 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
31.Lončarić, Darko; Peklaj, CirilaFunkcionalna organizacija strategija učenja i suočavanja sa školskim neuspjehom // Sažetci radova / XVII. dani psihologije u Zadru / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za Psihologiju, 2010. str. 72-72 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
32.Mirolović Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, Sanja; Franc, RenataStruktura i hijerarhija vrijednosnih orijentacija učenika strukovnih škola primorsko-goranske županije // Zaštita zdravlja djece i mladih- knjiga sažetaka / Pačić- Turk, Ljiljana ; Vlašić- Cicvarić, Inge ; Barušić, Teuta (ur.).
Zagreb: Hrvatska psihološka komora, 2009. str. 119-119 (poster, sažetak, znanstveni) -
33.Lončarić, DarkoTo flourish, arm or fade away? Proactive, defensive and depressive patterns of self-regulated learning // 4th European Conference on Positive Psychology: Book of Abstracts / Brdar, I. (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 177-177 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
34.Lončarić, DarkoHow anxiety and self-efficacy affect school performance: Mediating role of learning and coping strategies // 8th Alps-Adria Psychology Conference Abstracts (Horizons of Psychology) / Podlesek, A., and Komidar, L. (ur.).
Ljubljana: Slovenian Psychological Association, 2008. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Lončarić, DarkoOsobne i razvojne odrednice samoreguliranog učenja za cjeloživotno obrazovanje // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja odgajatelja i učitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgajatelja, 2008. str. 12-13 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Lončarić, DarkoPosreduju li strategije učenja i suočavanja efekte motivacijskih strategija na školsko postignuće? // XVI. dani psihologije u Zadru / Vulić-Prtorić, Anita ; Ćubela Adorić, Vera ; Proroković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2008. str. 73-73 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Lončarić, DarkoKognitivne i motivacijske komponente samoreguliranog učenja: konstrukcija i validacija upitnika // 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Keresteš, Gordana i sur. (ur.).
Zagreb: Filizofski fakultet, 2007. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Brdar, Ingrid; Lončarić, DarkoLongitudinalna analiza suočavanja učenika s akademskim stresom u odnosu na spol i zdravlje // 18. dani Ramira i Zorana Bujasa, Program i sažeci priopćenja / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2007. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
39.Brdar, Ingrid; Lončarić, DarkoGender differences in coping with school failure: A longitudinal perspective // Bridging the Gaps: Integrating Perspectives in Child and Adolescent Mental Health
Firenca, Italija: European Society for Child and Adolescent Psychiatry, 2007. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Gelhaar, Tim; Seiffge-Krenke, Inge; Cunha, Madalena; Kirsch, Bärbel; Lončarić, DarkoHow do European Adolescents Cope with Everyday Stress? A four Nation-Study with Youths from Germany, Croatia, Estonia and Portugal // 7th Regional Congress of the International Association of Cross-Cultural Psychology. Book of abstracts.
Španjolska, 2005. (poster, sažetak, znanstveni) -
41.Lončarić, DarkoThe Pattern Approach to Coping Research: Re-examining the Personality-Coping Relationship // 7th Alps-Adria Conference in Psychology / Manenica, Ilija (ur.).
Zadar: Department of Psychology, University of Zadar, 2005. str. 176-176 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
42.Lončarić, Darko; Brdar, IngridUčenici s različitim obrascima upotrebe psihoaktivnih tvari: Osobine ličnosti i strategije suočavanja sa stresom // Psiholog i zajednica. Sažeci radova 12. godišnje konferencije hrvatskih psihologa / Svjetlana Kolić-Vehovec (ur.).
Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004. (predavanje, sažetak, pregledni) -
43.Gelhaar, Tim; Borge, Anne; Cicognani, Elvira; Cunha, Madalena; Lončarić, Darko; Macek, Petr; Steinhausen, Hans-Christoph; Winkler-Metzge, ChristaAdolescent coping with everyday stressors: A seven nation-study with youth from Central, Eastern, Southern and Northern Europe // IX Conference of the European Association for Research on Adolescence, EARA 2004. / Fontaine, Anne Marie (ur.).
Porto: Porto University, 2004. str. 28-28 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
44.Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Lončarić, DarkoGoal Orientation, Coping With School Failure and School Achievement // IX Conference of the European Association for Research on Adolescence
Porto: Porto University, 2004. str. 27-27 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
45.Brdar, Ingrid; Lončarić, DarkoSuočavanje s akademskim stresom i slobodno vrijeme učenika // XIII. Dani psihologije u Zadru / Sorić, Izabela (ur.).
Zadar: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru, 2002. str. 7-7 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
46.Lončarić, DarkoProvjera nekih suprostavljenih teorijskih objašnjenja efekta sadržaja na Wasonovom zadatku odabira // 15. Dani Ramira Bujasa - sažeci priopćenja / Bratko, Denis ; Galešić, Mirta ; Butković, Ana (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, 2001. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Lončarić, DarkoOsnovne informacije o prilagodbi i primjeni EPoC testa potencijalne kreativnosti u Hrvatskoj // Poučavanje za darovitost, inovativnost i kreativnost
Rijeka, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
2.Beaudoin, Kathleen; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, SanjaClassroom Size and Frequency of Challenging Behaviours in Relation to the Support that Teachers Need in Managing those Behaviours // 10th INTERNATIONAL CONFERENCE Current Trends in Higher Education in Europe, Theme: Institutional Childhood: Contemporary Educational Challenges
Rijeka, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Beaudoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoPreschool Teachers’ Concern for Challenging Behaviors of Children // 11. Međunarodni balkanski kongres obrazovanja i znanosti, Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost
Poreč, Hrvatska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoKompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju // Konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu međunarodna znanstvena konferencija, Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja
Opatija, Hrvatska, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Majić, Tatjana; Lončarić, DarkoUčiteljske kompetencije // 1. Međunarodni kongres studenata odgojno-obrazovnih djelatnosti
Rijeka, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni) -
6.Skočić Mihić, Sanja; Pinoza-Kukurin, Z.; Lončarić, D.Utjecaj razine obrazovanja poslodavaca na percepciju teškoća pri zapošljavanju i radu osoba s oštećenjima vida // Drugi kongres znanstvenika iz domovine i inozemstva
Split, Hrvatska, 2007. (poster, neobjavljeni rad, znanstveni) -
1.Babić, NikolaOpraštanje sebi i ishodi tretmana poremećaja uzimanja alkohola u kontekstu proširenoga metakognitivnog modela depresivnosti, 2022., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
2.Vukelić, NenaPrediktori razine namjere budućih nastavnika za implementaciju obrazovanja za održivi razvoj, 2021., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
3.Nikčević-Milković, AnelaSamoregulacija učenja u području pisanja, 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb
-
4.Lončarić, DarkoKognitivni in motivacijski dejavniki procesov samoregulacije pri učenju in soočanju s šolskim neuspehom, 2008., doktorska disertacija, Filozofska fakulteta, Ljubljana
-
1.Lončarić, DarkoStrategije suočavanja s akademskim i socijalnim stresom kod učenika, 2005., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Majić, TatjanaKonstrukcija skale percepcije važnosti učiteljskih kompetencija, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
1.Lončarić, Darko; Čepić, Renata; Skočić Mihić, Sanja; Vranić, Sanja; Pahljina-Reinić, Rosanda; Jurdana-Šepić, Rajka; Erceg, Nataša; Slani, Neva; Martan, Valentina; Mašić, MarijetaTeacher beliefs as determinants of self- regulation and creativity of students in the STEM field of education, 2019. (domaća recenzija, ostali članci/prilozi).