Pregled po CROSBI profilu: Ivan-Damir Anić (CROSBI Profil: 16662, MBZ: 224214)
Pronađeno 147 radova
-
1.Anić, Ivan-DamirTrgovina na malo // Sektorske analize, 12 (2023), 103; 1-30 (pregledni rad, stručni)
-
2.Anić, Ivan-Damir; Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela; Corrocher, NicolettaPurchase intention in mobile commerce in Croatia: The attribution theory perspective and the role of consumer innovativeness // Journal of Promotion Management, 29 (2023), 2; 182-204 doi:10.1080/10496491.2022.2143986 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Aralica, Zoran; Anić, Ivan-Damir; Škrinjarić, Bruno; Harmina, AnitaExploring the researchers’ performance in the selected thematic priority area within the Croatian Smart Specialisation Strategy // Procedia Computer Science
Dubrovnik, Hrvatska, 2022. str. 57-66 doi:10.1016/j.procs.2022.10.176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Anić, Ivan-DamirTrgovina na malo // Sektorske analize, 11 (2022), 94; 1-31 (pregledni rad, stručni)
-
5.Anić, Ivan-Damir; Rašić, Ivana; Aralica, ZoranWhat do Members Expect from Cluster Membership? The Case of the Croatian Wood Cluster // E & M Ekonomie a Management, 25 (2022), 2; 59-74 doi:10.15240/tul/001/2022-2-004 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Anić, Ivan-Damir; Corrocher, NicolettaPatterns of value creation in policy-driven cluster initiatives: Evidence from the Croatian competitiveness clusters // Journal of evolutionary economics, 32 (2022), 643-672 doi:10.1007/s00191-022-00766-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Anić, Ivan-DamirTrgovina na malo // Sektorske analize, 10 (2021), 85; 1-26 (pregledni rad, stručni)
-
8.Anić, Ivan-Damir; Mihić, MirelaUtjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj // Suvremena trgovina, 46 (2021), 1; 14-17 (članak, stručni)
-
9.Stojčić, Nebojša; Anić, Ivan-Damir; Svilokos, TonćiThe Entrepreneurial Gains from Market Integration in the New EU Member States // Small business economics, 57 (2021), 3; 1601-1620 doi:10.1007/s11187-020-00363-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Anić, Ivan-Damir; Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela, Corrocher, NicolettaThe Impact of Mobile Advertising on Consumers' Purchase Intention: The Role of Consumer Innovativeness // the EMAC 2020 Regional Conference
Zagreb, Hrvatska; online, 2020. str. 1-10 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
11.Anić Ivan-Damir; Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela; Corrocher NicolettaMobilno oglašavanje - Istraživanje // Ja Trgovac, Prosinac - siječanj (2020), 98; 66-69 (pregledni rad, stručni)
-
12.Kursan Milaković, Ivana; Anić, Ivan-Damir; Mihić, MirelaDrivers and Consequences of Word of Mouth Communication from the Senders’ and Receivers’ Perspectives: The Evidence from the Croatian Adult Population // Ekonomska istraživanja, 33 (2020), 1; 1667-1684 doi:10.1080/1331677X.2020.1756373 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Anić, Ivan-DamirTrgovina na malo // Sektorske analize, 9 (2020), 76; 1-26 (pregledni rad, stručni)
-
14.Stojčić, Nebojša; Anić, Ivan-Damir; Aralica, ZoranDo firms in clusters perform better? Lessons from wood- processing industries in new EU member states // Forest policy and economics, 109 (2019), December; 102043, 10 doi:10.1016/j.forpol.2019.102043 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Anić, Ivan-Damir; Škare, Vatroslav; Kursan Milaković, IvanaThe determinants and effects of online privacy concerns in the context of e-commerce // Electronic commerce research and applications, 36 (2019), 100868, 10 doi:10.1016/j.elerap.2019.100868 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Anić, Ivan-DamirTrgovina na malo, 2019. (ostali članci/prilozi).
-
17.Anić, Ivan-Damir; Corrocher, Nicoletta; Morrison, Andrea; Aralica, ZoranThe development of competitiveness clusters in Croatia: a survey-based analysis // European planning studies, 2019 (2019), 1-22 doi:10.1080/09654313.2019.1610726 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Knežević, Blaženka; Kurnoga, Nataša; Anić, Ivan DamirTypology of university students regarding attitudes towards food waste // British food journal, 121 (2019), 11; 2578-2591 doi:10.1108/BFJ-05-2018-0316 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Stojčić, Nebojša; Anić, Ivan-Damir; Aralica, ZoranSpatio – temporal determinants of structural and productive transformation of regions in Central and East European Countries // Economic systems, 43 (2019), 3; 100715, 12 doi:10.1016/j.ecosys.2019.100715 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Anić, Ivan-Damir; Bačić, Katarina; Aralica, ZoranHrvatski klasteri konkurentnosti - neispunjena očekivanja optimističnih obećanja // Perspektive, 2018 (2018), 3-4; 127-143 (pregledni rad, stručni)
-
21.Anić, Ivan-DamirPogled na razvoj trgovine na malo u Hrvatskoj u proteklih deset godina // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 43 (2018), 5; 20-23 (pregledni rad, stručni)
-
22.Anić, Ivan-Damir; Bačić, Katarina; Aralica, ZoranThe competitiveness clusters in Croatia // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 69 (2018), 5; 571-593 (recenziran, članak, znanstveni)
-
23.Anić, Ivan-DamirAnaliza trgovine na malo u razdoblju od 2007. -2018. // MAGROS 2018 - Maloprodaja u EU - trendovi i izazovi ; trgovino Quo vadis?
Zagreb, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
24.Anić, Ivan-Damir; Corrocher, Nicoletta; Morrison, Andrea; Aralica, ZoranThe development of clusters of competitiveness in Croatia: a survey-based analysis // SmartEIZ conference “Smart specialization strategies: contemporary challenges of its design and implementation”
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
25.Anić, Ivan-Damir; Budak, Jelena; Rajh, Edo; Recher, Vedran; Škare, Vatroslav; Škrinjarić, BrunoExtended model of online privacy concern: what drives consumers’ decisions? // Online information review, 43 (2018), 5; 799-817 doi:10.1108/OIR-10-2017-0281 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Anić, Ivan-Damir; Škare, Vatroslav; Kursan Milaković, IvanaExamination of online privacy concern, its antecedents and implications for online purchasing behavior // PRICON conference
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, ostalo, znanstveni) -
27.Anić, Ivan-Damir; Corrocher, Nicoletta; Morrison, Andrea; Aralica, ZoranThe development of clusters of competitiveness in Croatia: a survey-based analysis // Rethinking clusters: Critical issues and new trajectories of cluster research
Firenca, Italija, 2018. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni) -
28.Anić, Ivan-Damir; Corrocher, Nicoletta; Morrison, Andrea; Aralica, ZoranThe development of clusters of competitiveness in Croatia: a survey-based analysis // Druid18
Kopenhagen, Danska, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
29.Anić, Ivan-Damir; Stojčić, Nebojša; Aralica, ZoranClusters and firm performance in wood processing industries: evidence from new EU member states // International conference on knowledge, innovation and enterprise - Program & book of abstracts
Prag, Češka Republika, 2018. str. 20-21 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
30.Anić, Ivan-Damir; Budak, Jelena; Rajh, Edo; Recher, Vedran; Škare, Vatroslav; Škrinjarić, Bruno; Žokalj, MateoThe extended model of online privacy concern. Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2018 (monografija)
-
31.Anić, Ivan-DamirSektorske analize : trgovina na malo // Sektorske analize, 7 (2018), 60; 1-22 (ostalo, stručni)
-
32.Mihić, Mirela; Anić, Ivan-Damir; Kursan Milaković, IvanaTime spent shopping and consumer clothing purchasing behaviour // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 69 (2018), 2; 89-103 (recenziran, članak, znanstveni)
-
33.Anić, Ivan-Damir; Mihić, Mirela; Kursan Milaković, IvanaTime spent shopping and consumer clothing purchasing behaviour in Croatia // 25th CROMAR Congress, ‘’Marketing as a pillar of success-competitiveness, co-creation and collaboration
Dubrovnik, Hrvatska, 2017. (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
34.Anić, Ivan-DamirFacilitating science – industry effective collaborative research: literature review // Privredna kretanja i ekonomska politika, 26 (2017), 1; 7-41 (recenziran, članak, znanstveni)
-
35.Anić, Ivan-Damir; Škare, VatroslavOnline privacy concern in Croatia: the effect of consumer - and regulatory control factors // 14th International CIRCLE Conference 'Creating and Delivering Value' / Ryding, Daniella ; Krzyzanowska, Magdalena (ur.).
Varšava, Poljska: Accent Press, 2017. str. 88-89 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Anić, Ivan-Damir; Budak, Jelena; Rajh, Edo; Recher, Vedran; Škare, Vatroslav; Škrinjarić BrunoHow online privacy concern affects decision-making of internet users // 7th GIKA Conference proceedings 'Innovation, Knowledge, Judgment and Decision-Making as Virtuous Cycles' / Vitor da Conceicao Goncavles ; J. Augusto Felicio ; Helena Martins Goncalves (ur.).
Pamplona: Thomson Reuters, 2017. str. 113-114 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Anić, Ivan DamirTrgovina na malo // Sektorske analize, 6 (2017), 52; 1-23 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
38.Sinčić Ćorić, Dubravka; Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Kurnoga, NatašaOrganizational buying decision approaches in manufacturing industry : developing measures and typology // Journal of business & industrial marketing, 32 (2017), 2; 227-237 doi:10.1108/JBIM-10-2014-0214 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Anić, Ivan-Damir; Škare, Vatroslav; Kursan Milaković, IvanaDeterminants and behavioural consequences of online privacy concerns among young consumers in Croatia // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 67 (2016), 5; 377-398 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
40.Rajh, Edo; Budak, Jelena; Anić, Ivan-DamirHofstede's culture value survey in Croatia: examining regional differences // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 25 (2016), 3; 309-327 doi:10.5559/di.25.3.02 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Anić, Ivan-Damir; Dlačić, Jasmina; Jelenc, LaraOdrednice kompulzivne kupnje : slučaj trgovačkog centra u Hrvatskoj // Privredna kretanja i ekonomska politika, 25 (2016), 1; 7-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Anić, Ivan-Damir; Budak, Jelena; Rajh, EdoNew information economy in post-transition countries: an economic approach to privacy concern // Transformations in business & economics, 15 (2016), 2; 165-178 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
43.Anić, Ivan-DamirTrgovina na malo // Sektorske analize, 5 (2016), 44; 1-22 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
44.Anić, Ivan-Damir; Ciunova-Shuleska, Anita; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Bevanda, ArnelaDifferences in consumer decision-making styles among selected South-East European countries // Ekonomska istraživanja, 29 (2016), 1; 665-681 doi:10.1080/1331677X.2016.1193949 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
45.Anić, Ivan-Damir; Radas, SonjaBoundaries for the retail geographical market and factors influencing shoppers' mobility // Journal of consumer affairs, 50 (2016), 2; 315-341 doi:10.1111/joca.12073 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
46.Anić, Ivan-DamirThe development of database marketing: does consumer information privacy matter? // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), 21 (2015), 39-56 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
47.Anić, Ivan-Damir; Jelenc, Lara; Šebetić, NevijaIstraživanje demografskih obilježja i ponašanja kupaca ekoloških prehrambenih proizvoda u Karlovačkoj Županiji // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 24 (2015), 2; 367-388 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
48.Rajh, Edo; Anić, Ivan-Damir; Budak, JelenaDimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj, 2015. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
49.Anić, Ivan-Damir; Mihić, MirelaDemographic profile and purchasing outcomes of fashion conscious consumers in Croatia // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 66 (2015), 2; 103-118 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Anić, Ivan-DamirTrgovina na malo // Sektorske analize, 36 (2015), 4; 1-20 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)