Pregled po CROSBI profilu: Mirela Mihić (CROSBI Profil: 16482, MBZ: 220980)
Pronađeno 56 radova
-
1.Anić, Ivan-Damir; Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela; Corrocher, NicolettaPurchase intention in mobile commerce in Croatia: The attribution theory perspective and the role of consumer innovativeness // Journal of Promotion Management, 29 (2023), 2; 182-204 doi:10.1080/10496491.2022.2143986 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Miočević, Dario; Kursan Milaković, Ivana; Crnjak-Karanović, Biljana; Mihić, Mirela; Kvasina, AntonijaCroatia: Assessing Resilience and Responses of Firms and Consumers During COVID-19 Pandemic // Community, Economy and COVID-19: Lessons from Multi- Country Analyses of a Global Pandemic / Shultz, Clifford J. ; Rahtz, Don R. ; Sirgy, Joseph M. (ur.)., 2022. str. 155-179 doi:10.1007/978-3-030-98152-5_8
-
3.Anić, Ivan-Damir; Mihić, MirelaUtjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj // Suvremena trgovina, 46 (2021), 1; 14-17 (članak, stručni)
-
4.Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela; Rezo, DanijelaOnline kupovno ponašanje potrošača: značajni čimbenici i medijatorna uloga stavova potrošača // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (2020), 3-4; 25-38 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Anić, Ivan-Damir; Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela, Corrocher, NicolettaThe Impact of Mobile Advertising on Consumers' Purchase Intention: The Role of Consumer Innovativeness // the EMAC 2020 Regional Conference
Zagreb, Hrvatska; online, 2020. str. 1-10 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
6.Anić Ivan-Damir; Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela; Corrocher NicolettaMobilno oglašavanje - Istraživanje // Ja Trgovac, Prosinac - siječanj (2020), 98; 66-69 (pregledni rad, stručni)
-
7.Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela; Boljat, IvanaConsumer Attitudes Towards Social Network Advertising: Predictors and Outcomes // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), 83-97 doi:10.22598/mt/2020.32.spec-issue.83 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Martić Kuran, LindaČimbenici utjecaja na namjeru kupovine ekološki dizajnirane odjeće, 2020., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Split, Split
-
9.Kursan Milaković, Ivana; Anić, Ivan-Damir; Mihić, MirelaDrivers and Consequences of Word of Mouth Communication from the Senders’ and Receivers’ Perspectives: The Evidence from the Croatian Adult Population // Ekonomska istraživanja, 33 (2020), 1; 1667-1684 doi:10.1080/1331677X.2020.1756373 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela; Rezo, DanijelaFactors influencing online buying behavior: mediating role of consumers’ attitudes // XXVI. CROMAR Congress, ''Looking forward! Marketing from past to future''
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, recenziran, ostalo) -
11.Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela; Boljat, IvanaConsumers’ attitudes towards social network advertising: predictors and outcomes // XXVI. CROMAR Congress, ''Looking forward! Marketing from past to future''
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, recenziran, ostalo, znanstveni) -
12.Mihić, Mirela; Anić, Ivan-Damir; Kursan Milaković, IvanaTime spent shopping and consumer clothing purchasing behaviour // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 69 (2018), 2; 89-103 (recenziran, članak, znanstveni)
-
13.Mihić, Mirela; Kursan Milaković, Ivana; Pivac, Snježana; Šiško, MarioXenophilia in the context of consumer behaviour: causes and effects // Book of Abstracts of the 7th International Conference on Economics Business and Marketing Management
Da Nang: Dong A University, 2018. str. 1-1 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Anić, Ivan-Damir; Mihić, Mirela; Kursan Milaković, IvanaAntecedents and outcomes of fashion innovativeness in retailing // Service industries journal, 38 (2018), 9-10; 543-560 doi:10.1080/02642069.2017.1408799 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Anić, Ivan-Damir; Mihić, Mirela; Kursan Milaković, IvanaTime spent shopping and consumer clothing purchasing behaviour in Croatia // 25th CROMAR Congress, ‘’Marketing as a pillar of success-competitiveness, co-creation and collaboration
Dubrovnik, Hrvatska, 2017. (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
16.Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela; Ivasečko, NatalijaAntecedents of traditional and electronic word- of-mouth communication: student population-based study // Mostariensia, 21 (2017), 1; 97-111 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
17.Mihić, Mirela; Kursan Milaković, IvanaExamining shopping enjoyment: personal factors, word of mouth and moderating effects of demographics // Ekonomska istraživanja, 30 (2017), 1; 1300-1317 doi:10.1080/1331677X.2017.1355255 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Kursan Milaković, Ivana; Mihić, MirelaPredictors and effect of consumer price sensitivity: The case of Croatia // Forum on Economics and Business, 19 (2016), 129; 3-26 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
19.Kursan Milaković, Ivana; Mihić, MirelaPredictors and effect of the consumer’s price sensitivity: the case of Croatia // Book of abstract
Split, Hrvatska, 2016. (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
20.Mihić, Mirela; Kursan Milaković, Ivana; Matošić AnamarijaThe influence of selected personal characteristics and brand image on brand proneness and loyalty in the meat processing industry context // Proceedings of the 2nd International Conference on Business Management and Economics
Colombo, Šri Lanka, 2016. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
21.Kursan Milaković, Ivana; Mihić, MirelaWord-of-mouth communication: a multi-dimensional approach // Proceedings of the Faculty of Economics in East Sarajevo, 12 (2016), 39-50 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
22.Mihić, Mirela; Kursan Milaković, IvanaShopping enjoyment and its impact on word-of- mouth: the case of Croatia // XXIV. Kongres CROMAR-a, ''Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration''
Split, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Kursan Milaković, Ivana; Mihić, MirelaPredictors and outcome of attitudes towards advertising: demographics, personal factors and WOM // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 24 (2015), 2; 409-432 (recenziran, članak, znanstveni)
-
24.Anić, Ivan-Damir; Mihić, MirelaDemographic profile and purchasing outcomes of fashion conscious consumers in Croatia // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 66 (2015), 2; 103-118 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Martić Kuran, LindaPrimjena teorije planiranoga ponašanja u kupovini ekoloških prehrambenih proizvoda, 2014., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet Split, Split
-
26.Martić Kuran, Linda; Mihić, MirelaPrimjena teorije planiranog ponašanja u kupovini ekološke hrane // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 26 (2014), 2; 179-197 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
27.Kursan Milaković, IvanaČimbenici stvaranja usmene komunikacije i utjecaj na namjeru kupovine, 2014., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Split, Split
-
28.Mihić, Mirela; Božić, DubravkaCross-Cultural differences and their implications on marketing and marketing communications // Marketing i održivi razvitak / Marketing and sustainable development / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 387-403 -
29.Mihić, Mirela; Kursan Milaković, IvanaSegmentacija tržišta na temelju impulzivnosti u kupovnom ponašanju potrošača // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 23 (2010), 2; 385, 399 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
30.Mihić, Mirela; Kursan Milaković, IvanaAssessing the situational factors and impulsive buying behavior: Market segmentation approach // Management : journal of contemporary management issues, 15 (2010), 2; 47-66 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
31.Kursan Milaković, Ivana; Mihić, MirelaBusiness intelligence: the role of the internet in marketing research and business decision-making // Management : journal of contemporary management issues, 15 (2010), 1; 69-86 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
32.Mihić, Mirela; Kursan Milaković, IvanaUtjecaj demografskih i individualnih čimbenika na impulzivnu kupovinu // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 22 (2010), 1; 7-28 (recenziran, članak, znanstveni)
-
33.Dukić, Branimir; Mihić, Mirela; Dukić, StojankaModel globalnog CRM sustava najenjenog unapređenju turističke ponude u Republici Hrvatskoj // Proceedings oft he ITI 2010, 32nd International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar - Stiffler, V., Jarec, I., Bekic, Z. (ur.).
Zagreb: CRCE, 2010. str. 453-458 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Mihić, MirelaKroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija. Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010 (monografija)
-
35.Anić, Ivan-Damir; Mihić, Mirela; Jurić, MonikaKupovna orijentacija žena na tržištu odjeće // Privredna kretanja i ekonomska politika, 20 (2010), 123; 27-56 (podatak o recenziji nije dostupan, znanstveni rad, znanstveni)
-
36.Mihić, MirelaUpravljanje osobnom prodajom: Vještine prodaje i pregovaranja
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008 -
37.Mihić, Mirela; Šerić, NevenRazmatranje i primjena teorije ponašanja potrošača s mikro i makro aspekta // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 45-54 -
38.Mihić, MirelaConsumers’ susceptibility to reference group influence: a segmentation analysis // Ekonomska istraživanja, 20 (2007), 2; 1-16 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Šerić, Neven; Mihić, MirelaEtika i društvena odgovornost - slabosti i snage na tržištima zemalja u tranziciji // Enterprise in transition, VII (2007), 105-108 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
40.Mihić, MirelaVještine prodaje i pregovaranja: Upravljanje prodajnim osobljem i prodajni menadžment
Split: Ekonomski fakultet split, 2007 -
41.Mihić, MirelaBuying behavior and consumption as indicators of consumer's social class: A segmentation analysis // Proceedings of the Third International Conference of the School of Economics and Business in Sarajevo - ICES 2006
Sarajevo: University of Sarajevo, School of Economics and Business, 2006. str. 282-284 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Mihić, Mirela; Radman, MartinaKupovne preferencije i ponašanje u kupnji na primjeru zaposlenih i nezaposlenih žena u Hrvatskoj // Mostariensia, 24 (2006), 179-193 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
43.Mihić, MirelaSegmentacija tržišta temeljem osjetljivosti potrošača na vrstu utjecaja referentnih grupa : multivarijatna analiza // Tržište, 18 (2006), 1/2; 15-28 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
44.Mihić, Mirela; Čulina, GordanaBuying Behavior and Consumption: Social Class Versus Income // Management, 11 (2006), 2; 77-92 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
45.Mihić, MirelaSegmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 57 (2006), 12; 919-938 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
46.Mihić, MirelaConsumers' social class as the starting point for creation of enterprise marketing strategy - empirical research // Proceedings of the 6th International Conference on Enterprise in Transition
Split: University of Split, Faculty of Economics, 2005. str. 451-470 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Mihić, MirelaCroatian Supermarket Shoppers' Preferences in Terms of Store Design and Their Implications on Retailers // Proceedings of 2nd International Conference "An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage" / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: University of Zagreb, Graduate School of Economics&Business, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Nikolić, Nikša; Grčić, Branko; Mihić, Mirela; Alfirević, Nikša; Bakotić, DanicaRazvojna opredjeljenja Regionalne Veletrznice Split i projekcija ulaganja u 2.fazu razvoja, 2004. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
49.Mihić, MirelaProdavanje i vještina pregovaranja
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003 -
50.Mihić, MirelaCroatian Supermarket Shoppers’ Preferences in Terms of Sales Staff Behaviour and Store Design: A Segmentation Analysis // Proceedings of 5th International Conference on Enterprise in Transition, Proceedings / Reić, Zlatan (ur.).
Split: University of Split, Faculty of Economics, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Mihić, Mirela; Kraljević, SandraPromocijske aktivnosti prodavaonice // Mostariensia, 17 (2003), 95-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
52.Mihić, MirelaSegmentacija tržišta odjeće na temelju afektivno- kognitivnih varijabli // Ekonomska istraživanja, 14 (2002), 1; 11-22 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
53.Mihić, MirelaSegmentation of the Croatian Supermarket Shoppers on the Basis of the Affective and Cognitive Variables // Proceedings of the International Conference of the Faculty of Economics Sarajevo - ICES 2002 / Čičić, Muris: Brkić Nenad (ur.).
Sarajevo: University of Sarajevo, Faculty of Economics Sarajevo, 2002. str. 443-449 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
54.Mihić, MirelaStore design as a competitive tool in retailing: the case of Croatian retail stores // Proceedings of the 4th International Conference on Enterprise in Transition
Split: University of Split, Faculty of Economics, World Bank, 2001. str. 388-403 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
55.Mihić, MirelaThe quality of human resource management in enterprises in transition: the case of manufacturing enterprises in Split - Dalmatian county // Proceedings of the 3rd International Conference on Enterprise in Transition
Split: University of Split, Faculty of Economics, World Bank, DAAAM International, 1999. str. 1285-1303 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Alfirević, Nikša; Mihić, Mirela; Wielki, JanuszApplication of business process reengineering to marketing process transformation // Tržište, 9 (1998), 1-2; 109-118 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)