Pregled po CROSBI profilu: Darko Prebežac (CROSBI Profil: 16313, MBZ: 217773)
Pronađeno 81 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Marušić, Mira; Prebežac; Darko; Mikulić, JosipIstraživanje turističkih tržišta. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019 (Udžbenici i skripta)
-
2.Osmanagić Bedenik, Nidžara; Prebežac, Darko; Strugar, Ivan; Barišić, PetraUloga kontrolinga i IT potpore u nefinancijskom izvještavanju studija slučaja. Zagreb: Naklada Veble, 2018 (monografija)
-
3.Osmanagić Bedenik, Nidžara; Prebežac, Darko; Strugar, Ivan; Kojić, VedranNefinancijsko izvještavanje u hotelskim poduzećima u Hrvatskoj. Zagreb: Naklada Veble, 2017 (monografija)
-
4.Prebežac, Darko; Schott, Christian; Sheldon, Pauline J.The Tourism Education Futures Initiative - Activating Change inTourism Education. New York (NY): Routledge, 2014 (monografija)
-
5.Čavlek, Nevenka; Bartoluci, Mato; Prebežac, Darko; Kesar, OliverTurizam - ekonomske osnove i organizacijski sustav. Zagreb: Školska knjiga, 2011 (Udžbenici i skripta)
-
6.Andrijanić, Ivo; Aržek, Zvonimir; Prebežac, Darko; Zelenika, RatkoTransportno i špeditersko poslovanje. Zagreb: Mikrorad ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001 (monografija)
-
1.Research Output 2020 / Dabić, Marina ; Dumančić, Kosjenka ; Prebežac, Darko ; Brozović, Silvana (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
1.Miloš Sprčić, Danijela; Prebežac, Darko; Mikulić, JosipIdentifikacija i procjena rizika turističke destinacije – primjer modela integriranog upravljanja rizicima // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 487-496 -
2.Prebežac, Darko; Mikulić, JosipMeđuzavisnost turizma i prometa // Turizam: Ekonomske osnove i organizacijski sustav / Čavlek, Nevenka ; Bartoluci, Mato ; Prebežac, Darko ; Kesar, Oliver (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2011. str. 188-211 -
3.Mikulić, Josip; Prebežac, DarkoDeveloping service improvement strategies under consideration of multicollinearity and asymmetries in loyalty intentions – A study from the airline industry // QUIS 11: Moving Forward with Service Quality / Stauss, Bernd ; Brown, Stephen, W. ; Edvardsson, Bo ; Johnston, Robert (ur.).
Wolfsburg: Catholic University of Eichstaett-Ingolstadt, 2009. str. 414-423 -
4.Prebežac, Darko; Piri Rajh, SunčanaCijene // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 183-208 -
5.Mihalič, Tanja; Prebežac, DarkoPlava zastava // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko (ur.).
Zagreb: Adeco, 2004. str. 361-396 -
6.Zafarpour, Schapour; Prebežac, DarkoIstraživanje za potrebe analize razvoja turističke destinacije Bol // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko (ur.).
Zagreb: Adeco, 2004. str. 235-249 -
7.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, DarkoIstraživanje stavova i motivacijskih čimbenika studenata Zagrebačkog sveučilišta o načinu provođenja ljetnog odmora // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko (ur.).
Zagreb: Adeco, 2004. str. 149-163 -
8.Prebežac, Darko; Piri Rajh, SunčanaCijene // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 201-228 -
9.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac DarkoPaprenjak tradicionalni hrvatski kolač // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 397-403 -
10.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, DarkoPaprenjak - tradicionalni hrvatski kolač // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 397-401 -
11.Prebežac, Darko; Piri Rajh, SunčanaCijene // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 335-363 -
12.Prebežac, DarkoNeki važniji aspekti prometne politike Republike Hrvatske // Hrvatsko gospodarstvo za 21. stoljeće / Vidović, Niko (ur.).
Zagreb: Nakladni zavod Matice hrvatske, 2000. str. 175-193 -
13.Prebežac, DarkoPrometni tokovi u funkciji razvoja hrvatskog turizma // Turizam i sport / Bartoluci, Mato (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zagrebački velesajam, 1998. str. 52-60 -
1.Marušić, Mira; Prebežac, DarkoIstraživanje turističkih tržišta
Zagreb: Adeco, 2004 -
1.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, DubravkaOsnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007 -
2.Marušić, Mira; Prebežac, DarkoIstraživanje turističkih tržišta
Zagreb: Adeco, 2004 -
3.Prebežac, DarkoPoslovna strategija zrakoplovnih kompanija
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 1998 -
1.Osmanagić Bedenik, Nidžara; Prebežac, Darko; Strugar, Ivan; Barišić, PetraThe Challenges of Controlling and IT Support in Non-financial Reporting // International journal of industrial engineering and management, 10 (2019), 1; 21-29 doi:10.24867/IJIEM-2019-1-021 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Mikulić, Josip; Miloš Sprčić, Danijela; Holiček, Hrvoje; Prebežac, DarkoStrategic crisis management in tourism: An application of integrated risk management principles to the Croatian tourism industry // Journal of Destination Marketing & Management, 7 (2018), 36-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Mikulić, Josip; Prebežac, Darko; Šerić, Maja; Krešić, DamirCampsite Choice and the Camping Tourism Experience: Investigating Decisive Campsite Attributes using Relevance-Determinance Analysis // Tourism management, 59 (2017), 226-233 doi:10.1016/j.tourman.2016.07.020 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Mikulić, Josip; Prebežac, DarkoThe Kano model in tourism research: A critical note // Annals of tourism research, 61 (2016), 25-27 doi:10.1016/j.annals.2016.07.014 (međunarodna recenzija, kratko priopcenje, znanstveni)
-
5.Mikulić, Josip; Prebežac, Darko; Dabić, MarinaImportance-Performance Analysis: Common Misuse of a Popular Technique // International journal of market research, 58 (2016), 6; 775-778 doi:10.2501/IJMR-2016-051 (međunarodna recenzija, kratko priopcenje, znanstveni)
-
6.Mikulić, Josip; Krešić, Damir; Prebežac, Darko; Miličević, Katarina; Šerić, MajaIdentifying Drivers of Destination Attractiveness in a Competitive Environment: A Comparison of Approaches // Journal of Destination Marketing & Management, 5 (2016), 2; 154-163 doi:10.1016/j.jdmm.2015.12.003 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Prebežac, Darko; Barišić, Petra; Kovačić, BarbaraDržavne potpore kao instrument poticanja zračnog prometa: studija slučaja Europske unije i Republike Hrvatske // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 10 (2012), 2; 45-58 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Mikulić, Josip; Paunović, Zoran; Prebežac, DarkoAn extended neural network-based importance- performance analysis for enhancing wine fair experience // Journal of travel & tourism marketing, 29 (2012), 8; 744-759 doi:10.1080/10548408.2012.730936 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Mikulić, Josip; Prebežac, DarkoAccounting for dynamics in attribute-importance and for competitor performance to enhance reliability of BPNN-based importance-performance analysis // Expert systems with applications, 39 (2012), 5; 5144-5153 doi:10.1016/j.eswa.2011.11.026 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Mikulić, Josip; Prebežac, DarkoUsing dummy regression to explore asymmetric effects in tourist satisfaction: A cautionary note // Tourism management, 33 (2012), 3; 713-716 doi:10.1016/j.tourman.2011.08.005 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Krešić, Damir; Prebežac, DarkoIndex of destination attractiveness as a tool for destination attractiveness assessment // Tourism : an international interdisciplinary journal, 59 (2011), 4; 497-517 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Mikulić, Josip; Prebežac, DarkoRethinking the importance grid as a research tool for quality managers // Total quality management & business excellence, 22 (2011), 9; 993-1006 doi:10.1080/14783363.2011.593857 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Mikulić, Josip; Prebežac, DarkoWhat drives passenger loyalty to traditional and low-cost airlines? A formative partial least squares approach // Journal of air transport management, 17 (2011), 4; 237-240 doi:10.1016/j.jairtraman.2010.09.005 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Mikulić, Josip; Prebežac, DarkoA Critical Review of Techniques for Classifying Quality Attributes in the Kano Model // Managing Service Quality, 21 (2011), 1; 46-66 doi:10.1108/09604521111100243 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
15.Mikulić, Josip; Prebežac, DarkoEvaluating Hotel Animation Programs at Mediterranean Sun and Sea Resorts : An Impact- Asymmetry Analysis // Tourism management, 32 (2011), 3; 688-696 doi:10.1016/j.tourman.2010.05.026 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Paunović, Zoran; Prebežac, DarkoInternationalization of small and medium-sized enterprises // Market-Tržište, 22 (2010), 1; 57-76 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Bučar, Kristina; Škorić, Sanela; Prebežac, DarkoPravila ponašanja u turizmu i njihov utjecaj na održivi turizam // Acta turistica, 22 (2010), 2; 221-246 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
18.Prebežac, Darko; Mikulić, Josip; Jurković, PetraPassenger perceptions of airport service performance - A three-dimensional importance- performance analysis // Acta turistica, 22 (2010), 2; 161-177 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Mikulić, Josip; Prebežac, DarkoAnalyzing the potentials of airline service elements to impact passenger loyalty - A hierarchical approach // Akademija MM, 9 (2009), 14; 13-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Mikulić, Josip; Prebežac, DarkoPrioritizing improvement of service attributes using impact range-performance analysis and impact-asymmetry analysis // Managing Service Quality, 18 (2008), 6; 559-576 doi:10.1108/09604520810920068 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Prebežac, Darko; Mikulić, JosipDestination image and key drivers of perceived destination attractiveness // Tržište, 20 (2008), 2; 163-178 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
22.Mikulić, Josip; Prebežac, DarkoPrioritizing improvement of service attributes using impact range-performance analysis and impact-asymmetry analysis // Managing Service Quality, 18 (2008), 6; 559-576 doi:10.1108/09604520810920068 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Prebežac, Darko; Mikulić, JosipTuristički suvenir Grada Zagreba // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 17 (2005), 1/2; 89-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, DarkoPonašanje potrošača u turizmu - Stavovi i motivacijski čimbenici kao kriterij segmentiranja turističkog tržišta // Acta turistica, 15 (2003), 2; 118-143 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Prebežac, Darko; Jurčević, MarinkoPromet u funkciji poticanja turizma Republike Hrvatske // Acta turistica, 13 (2001), 1; 80-105 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
26.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, DarkoInterni marketing u uslužnim poduzećima - primjer zrakoplovnih kompanija // Acta turistica, 12 (2000), 1; 18-36 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
27.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, DarkoCzego mozna sie nauczyć od miedzynarodowych linii lotniczych? // Marketing i Rynek, 12 (1999), 22-28 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
28.Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Prebežac, DarkoZnačaj politike marke u razvoju marketinške strategije Hrvatske kao turističke destinacije // Acta turistica, 10 (1998), 2; 110-127 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
29.Prebežac, DarkoUtjecaj globalnih strategija razvitka na međunarodni zračni promet // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 48 (1997), 5-6; 373-384 (recenziran, članak, znanstveni)
-
1.Prebežac, DarkoGuest Editor's Note // Journal of teaching in travel & tourism, 12 (2012), 1; 1-2 doi:10.1080/15313220.2012.650047 (uvodnik, ostalo)
-
2.Gretzel, Ulrike; Prebežac, Darko; Joppe, Marion; Edwards, DeborahTEFI 2011 World Congress “Activating Change in Tourism Education” May 18–21, 2011, Philadelphia, Pennsylvania, United States // Journal of teaching in travel & tourism, 12 (2012), 1; 118-122 doi:10.1080/15313220.2012.650111 (međunarodna recenzija, kratko priopcenje, ostalo)
-
3.Prebežac, DarkoUtjecaj ekoloških čimbenika okruženja na profitabilnost poslovanja marketinški orijentirane zrakoplovne kompanije // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 17 (1997), 5; 406-412 (recenziran, članak, ostalo)
-
4.Prebežac, DarkoThe quality of air transport services in function of improving the total quality of tourism offer // Tourism and hospitality management, 3 (1997), 2; 381-392 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
1.Osmanagić Bedenik, Nidžara; Strugar, Ivan; Prebežac, Darko; Kojić, VedranQuantitative and Qualitative Aspects of Non- financial Reporting in Hotel Enterprises in Croatia // Eurasian Economic Perspectives, Proceedings of the 23rd Eurasia Business and Economics Society Conference / Bilgin, Mehmet ; Danis, Hakan ; Karabulut, Gökhan ; Gözgor, Giray (ur.).
Cham: Springer, 2020. str. 359-385 doi:10.1007/978-3-030-40375-1_25 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Barišić, Petra; Prebežac, Darko; Mikulić, JosipCity branding by the event brand ambassador // 15th APacCHRIE Proceeding book (Asia – Pacific Council on Hotel Restaurant, and Institutional Education) The Future of Hospitality and Tourism: Opportunity and Challenges / Nengah Laba, I., Budi, A. P., Koeswiryono, D. P. (ur.).
Denpasar: International Bali Institute of Tourism, 2017. str. 2739-2755 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Mikulić, Josip; Krešić, Damir; Prebežac, DarkoWhich destination attributes matter to sun-and-sea tourists in Croatia? A relevance-determinance analysis // Conference Proceedings - 4th Advances in Hospitality & Tourism Marketing & Management Conference / Nunkoo, Robin ; Seetanah, Boopen ; Vinesh Sannassee, Raja (ur.).
Mauricijus: Faculty of Law and Management, University of Mauritius, 2014. str. 104-122 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Barišić, Petra; Prebežac, Darko; Mikulić, JosipThe image and identity of Croatia as a tourist destination: An exploratory study // An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy — path to sustainable future / Galetić, Lovorka ; Šimurina, Jurica (ur.).
Šibenik: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 1280-1290 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Mikulić, Josip; Prebežac, DarkoThe service-loyalty link in air transportation - Analyzing relevance, determinance and determinance-asymmetry of service elements // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Mumel, Damian ; Pisnik Korda, Aleksandra (ur.).
Maribor: Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, 2009. str. 197-204 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Prebežac, Darko; Mikulić, JosipMeasuring perceived destination image: A comparative case study of Croatia and Hawaii // Proceedings of the 4th International Conference An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship / Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski Fakultet Zagreb, 2008. str. 1942-1955 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Prebežac, Darko; Mikulić, Josip; Peručić, DorisSatisfiers and dissatisfiers in congress tourism - The case of Dubrovnik // Proceedings of the 2nd International Conference Marketing Theory Challenges in Transitional Countries / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 253-261 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Prebežac, Darko; Mikulić, JosipTuristički suvenir Grada Zagreba // Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Zagreb, 2005. str. 643-655 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Prebežac, Darko; Mikulić, JosipThe Use of Internet: An Opportunity or a Threath to Traditional Distribution in Tourism // An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantag
Zagreb: University of Zagreb, Graduate School of Economics & Business, Zagreb, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Prebežac, Darko; Špiljak, VVirtual tourist marketplace: an approach to experimental learning // International Scientific Conference "Rethinking of Education and Training for Tourism" Proceedings / Vukonić, B ; Čavlek, N (ur.).
Zagreb: Graduate School of Economics & Business, 2002. str. 243-250 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, DarkoDeveloping the Sevice Quality in Small Companies through the Internal marketing // An Enterprise Odyssey: Economics and Business in the New Millennium 2002 Proceedings / Sharma, S ; Galetić, L. (ur.).
Zagreb: Graduate School of Economics & Business, 2002. str. 261-263 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Prebežac, Darko; Ozretić Došen, ĐurđanaA research on attitudes and motivational factors of students of the University of Zagreb towards summer holidays // Sport for all-health-tourism / Bartoluci, Mato ; Heimer, Stjepan ; Ružić, Lana (ur.).
Zagreb: CEES - European Confederation Sport and Health, 2001. str. 51-55 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac DarkoMarketing airline travel services - practices and performances on the Croatian market // Enterprise in transition, 1999. / Goić, Srećko (ur.).
Split: The Faculty of Economics, Split, 1999. str. 416-420 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Prebežac, DarkoServices Marketing: Branding Decisions in International Tourism - Case of Croatia // Conference Proceedings of Business and Economic Development in Central and Eastern Europe: Implications for Economic Integration into wider Europe
Brno, Češka Republika, 1998. str. 505-508 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Osmanagić Bedenik, Nidžara; Strugar, Ivan; Barišić, Petra; Prebežac, DarkoTHE CHALLENGES OF CONTROLLING AND IT SUPPORT IN NON-FINANCIAL REPORTING // European Academy of Management EURA18 Research in Action / Posta, Yildiz ; Sitesi, Akin (ur.).
Reykjavík: University of Iceland, 2018. 2461, 1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
2.Barišić, Petra; Prebežac, DarkoThe Role of Social Media in Tourism // Participatory Culture and the Future of Democracy / Pielužek, Marcin ; Škof, Nika ; Pirc, Tadej (ur.).
Krakov: Jagiellonian University, Institute of Journalism, Media and Social Communication ; Gornja Radona: A priori, društvo za humanistiko, umetnost in kulturološka vrprašanja, 2016. str. 14-14 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Barišić, Petra; Prebežac, DarkoBranding the host city: analyzing the social media exposure of Zagreb generated by Vip Snow Queen Trophy // STC'16 Sport Tourism Conference – Red, green and blue strategies / Bučar, Kristina ; Renko, Sanda (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb Sveučilišta u Zagrebu ; Trg J. F. Kennedya 6 ; Zagreb, 2016. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Barišić, PetraUtjecaj društvenih medija na proces odabira turističke destinacije, 2017., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
2.Mikulić, JosipMjerenje kvalitete usluge zračnog prijevoza primjenom indeksa zadovoljstva korisnika, 2009., doktorska disertacija, Ekonomski Fakultet, Zagreb
-
3.Krešić, DamirMjerenje intenziteta destinacijske atraktivnosti u turizmu primjenom indeksa destinacijske atraktivnosti (IDA), 2009., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Krešić, DamirMjerenje atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Barišić, PetraVuzualni identitet i imidž turističke destinacije, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Melkić, Sara; Prebežac, DarkoSukob pravednosti i načela poslovne etike u poslovanju zračnih prijevoznika uslijed pandemije COVID-19 - što nam donosi budućnost?, 2020. (popularni rad).
-
2.Božičević, Josip; Steiner, Sanja; Galović, Borivoj; Pavlin, Stanislav; Tatalović, Mirko; Kaštela, Slobodan; Prebežac, Darko; Škurla, RužicaKoncepcija strategije razvoja zračnog prometa u Republici Hrvatskoj, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).