Pregled po CROSBI profilu: Damir Dobrinić (CROSBI Profil: 16087, MBZ: 215903, ORCID: 0000-0002-8489-2688)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Dobrinić, DamirMarketing - od papirusa do chatbota. Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2023 (ostalo)
-
2.Dobrinić, DamirUpravljanje marketingom. Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (prirucnik)
-
3.Dobrinić, DamirOsnove marketinga. Split: Redak, 2010 (prirucnik)
-
4.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra; Trlek, TvrtkoMeđuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga, 2009 (monografija)
-
5.Vranešević, Tihomir; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, SandraInovativni marketing, 2008 (monografija)
-
6.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Vrček, Neven; Hutinski, ŽeljkoIzravni marketing. Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2005 (prirucnik)
-
7.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, DamirDirektni marketing, 2002 (monografija)
-
1.Dobrinić, DamirUpravljanje marketingom
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2017 -
1.Dobrinić, DamirMarketinško upravljanje bazama podataka
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2017 -
2.Dobrinić, Damir; Gregurec, IvaIntegrirani marketing / - (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu, 2016 -
3.Barbir, Saša; Bosilj, Neven; Dobrinić, Damir; Gerić, Sandro; Gregurec, Iva; Hutinski, Željko; Kirinić, Valentina; Mandić, Miroslav; Mekovec, Renata; Miličić, Miroslav et al.Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2011 -
1.Dobrinić, Damir; Gregurec, Iva; Dobrinić, DunjaExamining the factors of influence on avoiding personalized ads on Facebook // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 39 (2021), 2; 401-428 doi:10.18045/zbefri.2021.2.401 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Gašparić, Karla; Gregurec, Iva; Dobrinić, DamirPrimjena optimizacije u online trgovanju - primjer poduzeća u sjevernoj Hrvatskoj PRIMJENA OPTIMIZACIJE U ONLINE TRGOVANJU - PRIMJER PODUZEĆA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ // Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, 32 (2021), 59-78 doi:10.21857/y54jofk0dm (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Dobrinić, Damir; Gregurec, Iva; Dobrinić, DunjaAttitudes of Croatian Consumers About Mobile Messenger Chatbots // Journal of information and organizational sciences, 45 (2021), 2; 579-599 doi:10.31341/jios.45.2.13 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Dobrinić, DamirAdvertising Value and Attitude to Catalogs and Store Flyer Ads Among Croatian Consumers – SEM Approach // Market-Tržište, 32 (2020), 2; 129-146 doi:10.22598/mt/2020.32.2.129 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, DamirThe importance of database marketing in social network advertising // International journal of management cases, 13 (2011), 4; 165-172 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, SandraUtjecaj liberalizacije poštanskog tržišta na razvoj nacionalnog poštanskog operatora // Suvremeni promet, 29 (2009), 1-2; 141-146 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Bosilj, NevenAn Investigation of Marketing via Mobile Devices - Attitudes of Croatian Marketing Experts // Journal of information and organizational sciences, 32 (2008), 15-24 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, VladimirOn-line marketing i mediji izravnog marketinga // Suvremeni promet, 28 (2008), 138-140 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Dvorski, Stjepan; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, DamirSuvremene tendencije u razvitku marketinga - osvrt na direktni marketing // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 55 (2004), 619-640 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
10.Dobrinić, DamirMarketing u pošti // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 8 (1996), 1/2; 57-71 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
1.Dvorski, Stjepan; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, DamirSuvremene tendencije u razvitku marketinga – osvrt na direktni marketing // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 55 (2004), 7-8; 619-640 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Mikulaš, Patricija; Dobrinić, DamirIstraživanje stavova potrošača o oglašavanju // 7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: CRODMA, 2022. str. 107-119 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Grudiček, Ines; Dobrinić, DamirIstraživanje utjecaja društvenih mreža na namjeru kupnje i usmenu predaju // 7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: CRODMA, 2022. str. 121-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Dobrinić, DamirGeneration Z Attitude Towards TV Advertising in Croatia // 6th CRODMA Conference 2021 / Vlastelica, T. ; Zdrilić, I. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: CRODMA, 2021. str. 137-150 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Krušlin, Augustina; Dobrinić, DamirZadovoljstvo kupaca u procesu online kupnje // Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference 2021 / Vlastelica, T. ; Zdrilić, I. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: CRODMA, 2021. str. 165-178 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Dobrinić, Damir; Gregurec, IvaAnalysis of Factors Influencing Traditional WOM and eWOM // Proceedings of 32nd International Scientific Conference - Central European Conference on Information and Intelligent Systems (CECIIS 2021) / Vrček, Neven ; Pergler, Elisabeth ; Grd, Petra (ur.).
Varaždin: Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, 2021. str. 157-164 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir; Šarić, AnteEXPERIENCE MARKETING IN VIDEO GAMING INDUSTRY // Proceedings of 27th CROMAR Congress - Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Faculty of Economics in Osijek, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, CROMAR and Croatian Academy of Science and Arts, 2021. str. 90-109 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Gerić, Ivana; Dobrinić, DamirThe influence of perceived social media marketing activities on brand loyalyty - SEM aproach // Economic and Social Development 58th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Komlosi, L. ; Kelle, P. ; Djukec, D. (ur.).
Budimpešta: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North, 2020. str. 339-350 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Sećan, Marta; Dobrinić, DamirISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM // 5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020) / Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak, Suzana, Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA, 2020. str. 91-105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Grudiček, Ines; Dobrinić, DamirAN ANALYSIS OF THE FACTORS AFFECTING ONLINE PURCHASING BEHAVIOR OF CROATIAN CONSUMERS // Book of Papers, 5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020) / Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak, Suzana, Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA, 2020. str. 107-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Dobrinić, Damir; Gregurec, Iva; Dobrinić, DunjaTHE ADVERTISING ATTITUDES OF INTERNET ADS: A STUDY AMONG CROATIAN GENERATION Z // Book of Proceedings - Economic and Social Development / Milkovic, Marin ; Hammes, Khalid ; Bakhtina, Olga (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North in cooperation with Croatian Academy of Science and Arts, Faculty of Management Universitiy of Warsaw and Faculty of Law, Economics and Social Scienes Sale – Mohammed V University in Rabat, 2020. str. 92-109 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Flegar, Rea; Dobrinić, Damir; Gregurec, IvaEFFECT OF VISUAL MERCHANDISING ON CROATIAN CONSUMER IMPULSE BUYING BEHAVIOUR – SEM APPROACH // Book of Proceedings - Economic and Social Development / Pochinok, Natalia ; Bakhtina, Olga ; Recker, Nicholas (ur.).
Moskva: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North in cooperation with Russian State Social University, Faculty of Management University of Warsaw, Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat and Polytechnic of Medimurje in Cakovec, 2020. str. 26-38 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Rabuzin, Lucija; Dobrinić, DamirUTJECAJ INTERNETA STVARI NA RAZVOJ MARKETINGA STVARI // Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Gregurec, Iva ; Lacković Vincek, Zrink ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA, 2019. str. 35-45 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Ptićek, Monika; Dobrinić, DamirIMPACT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE ON PURCHASING DECISIONS // Economic and Social Development 47 th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Konecki, Mario ; Kedmenec, Irena ; Kuruvilla, Abey (ur.).
Prag: VADEA, 2019. str. 80-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Leljak, Lucija; Damir DobrinićRESEARCH OF IMPACT FACTORS ON BEHAVIOR OF MILLENNIALS IN ONLINE BUYING // Economic and Social Development 46th International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Sustainable Tourist Destinations" / Milkovic, Marin ; Kecek, Damira ; Hammes, Khalid (ur.).
Varaždin: VADEA, 2019. str. 24-34 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Podoreški, Silvija; Dobrinić, DamirMARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA // millennials, food industry, marketing, competitiveness / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA, 2018. str. 113-123 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Šinko-Morandini, F.; Dobrinić, DamirMarketing sadržaja - temeljni dio svake strategije digitalnog marketinga // 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference / Dobrinić, D. ; Bijakšić, S. ; Krajnović, A. ; Staneva, K. ; Kovač. P. Žnideršić (ur.).
Varaždin: CRODMA, 2017. str. 117-130 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Dobrinić, DamirUloga velikih podataka u marketingu // Book of pepers -2nd CRODMA Conference 2017 / Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P. (ur.).
Varaždin: CRODMA-Croatian Direct Marketing Association, 2017. str. 233-244 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Šinko-Morandini, Filip; Dobrinić, DamirThe Role of Segmentation in E-Mail Marketing // Book of Papers / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: CRODMA-Croatian Direct Marketing Association, 2016. str. 177-188 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Križanec, Brigita; Dobrinić, DamirConsumer Perception of Viral Marketing – Example of Croatian Market // Economic and Social development / Primorac, Željka ; Bussoli, Candida ; Recker, Nicholas (ur.).
Split: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia Faculty of Law, University of Split, Croatia University North, 2016. str. 634-641 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Milak, Antonija; Dobrinić, DamirCustomer Perception of Guerilla Marketing // e-Book of papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2016. str. 71-78 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Magić, Maja; Dobrinić, DamirMarketing system of the competitive advantage of microenterprises and crafts // e-Book of papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2015. str. 337-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Horvat, Valentina; Dobrinić, DamirMarketing via e-mail // e-Book of papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2015. str. 332-336 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir; Vranešević, TihomirIMPLEMENTATION OF DIRECT MARKETING BY THE LEADING COMPANIES ON CROATIAN MARKET // 2015 M-Sphere, Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2015. str. 312-318 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Gregurec, Iva; Dobrinić, DamirPrimjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu // Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Varaždin, Sveučilište u Zagreb, 2015. str. 316-322 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Gregurec, Iva; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, DamirUse of social networking sites for public relations // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula - Department of Economics and Tourism “Dr. Mijo Mirković”, 2011. str. 324-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Kovšca, VladimirSEGMENTATION OF THE DATA BASES BY USE OF DMS CONCEPT // International Journal of Management Cases / Vignali, Gianpaolo (ur.).
Darwen: International Journal of Management Cases, 2010. str. 206-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra; Gregurec, IvaPERSONALIZED WEB COMMUNICATION WITH THE AIM TO IMPLEMENT DATABASE MARKETING – CASE STUDY // Journal of Scientific Publication: Economy & Business, Vol. 4, Part 2 / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas: Info Invest, 2010. str. 344-348 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Trlek, TvrtkoLiberaliztion of the postal service market: analysis of regulatory frame // Journal of International Scientific Publication: Economy & Business / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas: Info Invest, 2010. str. 337-343 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Trlek, TvrtkoDe-regulation of the postal market of EU and its influence on the postal market of Croatia // Economic integrations, competition and cooperation ; Research monograph, Proceedings of Abstracts + CD-ROM / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of economics, 2009. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, VladimirThe Role of Geo-marketing in Market Segmentation // Economy&Business. International Scientific Publications vol.2, Part 1 / Marijan Cingula (ur.).
Bourgas: Info Invest, 2008. str. 376-386 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir; Dobrinić, DamirValue Based Management and Corporative Objective Function // Economy & Business. International Scientific Publications Vol. 1
Bourgas: Science Invest, 2007. str. 641-651 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, VladimirOn-line Channels and Direct Marketing Media // 4th CIRCLE Conference: Marketing Consumer Behaviour and Religious Tourism and Events
Reggio Calabria, Italija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Dvorski, Stjepan; Dobrinić Damir; Kovšca, VladimirSuvremeni oblici trgovanja - mobilno trgovanje // XIV International Scientific Symposium on Transport Systems 2007
Opatija, Hrvatska, 2007. str. 207-212 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, VladimirPlace and Role of Telemarketing in Direct Marketing // Journal of International Scientific Publication: Economy & Business / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas: Info Invest, 2006. str. 60-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Kovšca, Vladimir; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir .Comparison Between the Traditional and New Measures of Performance based on Shareholder Value Creation // Proceedings of 3rd International Conference An Enterprise Odyssey: Integration or Disintegration / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business University of Zagreb ; Mikrorad d.o.o., Zagreb, 2006. str. 1228-1244 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir .The role of Post in Tourism Development // Conference Proceedings of 3rd International Conference for Customer Behavior and Retailing Research. / Vranešević, Tihomir ; Pavičić, Jurica (ur.).
Zagreb: Graduate School of Economics and Business Zagreb, 2006. str. 175-186 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, VladimirUloga paneuropskih prometnih koridora u međusobnom povezivanju. // Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa održanog u Varaždinu 10-11. studenoga 2005 / Slobodan Kaštela (ur.).
Zagreb : Varaždin, 2005. str. 41-50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Dobrinić, Damir; Dvorski, StjepanDirect Mail Selling // Second International Conference "'An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage"', University of Zagreb, Conference Proceedings
Zagreb, 2004. str. 1706.-1722. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Dvorski, Stjepan; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, Damir .Prometni koridori i njihova uloga u međusobnom povezivanju // Zbornik radova sa trećeg europskog prometnog kongresa - Prometno povezivanje europskog sjevera i juga
Opatija, Hrvatska, 2004. str. 31-36 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Vranešević, TihomirThe Impact of Liberalisation of Postal Market on Development of Direct Marketing // Conference Proceedings of Second International Conference of the Faculty of Economics - From Transition to Development Globalization and Political Economy of Development in Transition Economies
Sarajevo, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Vuković, Ksenija .Marketing of financial institutions in transition countries // Conference Proceedings of Second International Conference of the Faculty of Economics - From Transition to Development Globalization and Political Economy of Development in Transition Economies
Sarajevo, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir .Vrijednosni sustav prometa i suvremene transportne tehnologije u funkciji razvitka gospodarstva // Zbornik radova X. međunarodnog znanstvenostručnog savjetovanja "Promet i okoliš - Traffic and Environment"
Opatija, Hrvatska, 2002. str. 347-352 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Batinić, Pero; Dobrinić, DamirIMPLEMENTACIJA VELIKIH VRSTA PODATAKA U CRM // 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA, 2018. str. 189-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
2.Šestak, Petra; Dobrinić, DamirPRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI // Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA, 2018. str. 213-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
3.Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir .Post and tourism // Economy&Business, Scientific Articles Vol. II.
Carlton, 2005. str. 180-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
4.Dobrinić, DamirDruštveno ekonomski značaj pošte u razvoju regije // Stvaralački potencijali u funkciji društveno- ekonomskog i kulturnog razvoja sjeverozapadne Hrvatske / Mohorovičić, Andre ; Stipetić, Vladimir (ur.).
Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Zavod za znanstveni rad Varaždin ; Tiskara Varteks, 2002. str. 461-472 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Slunjski, Valentina; Dobrinić, Damir; Gregurec, IvaCROATIAN CUSTOMERS ATTITUDE TOWARDS MOBILE ADVERTISING - SEM APPROACH // Economic and Social Development - Book of Proceedings / Burilovic, Luka ; Rados, Tomislav ; Recker, Nicholas (ur.).
Zagreb: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North in cooperation with Croatian Chamber of Economy, Faculty of Management University of Warsaw, Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat and Polytechnic of Medimurje in Cakovec, 2020. str. 58-71 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
2.Osivnik, Aleksandra; Dobrinić, Damir; Gregurec, IvaINFLUENCER IMPACT ON ENGAGEMENT, EXPECTED VALUE, AND PURCHASE INTENTION: A STUDY AMONG CROATIAN CUSTOMERS // Book of Proceedings - 62nd International Scientific Conference on Economic and Social Development Development / da Silva, Ana Lorga ; Rados, Tomislav ; Kaurova, Olga V. (ur.).
Lisabon: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North, 2020. str. 45-56 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
3.Habek, Ela; Dobrinić, DamirRobinsonova lista - pregled europskih i svjetskih iskustva // Zbornik radova / Grmuša, Tanja ; Rocco, Sanja ; Šipić, Nevenka ; Zavišić, Željka (ur.).
Zagreb, 2016. str. 445.-456. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, DamirPrepoznavanje vlastitih kupaca / Kordić, Dane (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet u Mostaru, 2004. str. 81-100 (poster, sažetak, znanstveni) -
1.Stančin, KristianUtjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin