Pregled po CROSBI profilu: Lorena Bašan (CROSBI Profil: 16073, MBZ: 215611)
Pronađeno 57 radova
-
1.Bašan, Lorena; Donadić, Bartol; Butković, IvanAdapting destination marketing activities to changing Chinese travel trends // Results and challenges: Changing travel trends in China - CEEC perspective / Levente Horvath (ur.).
Budimpešta: Eurasia Center & John von Neumann University, 2022. str. 12-34 -
2.Droli, Maurizio; Bašan, Lorena; Vassallo, Fabio GiuseppePositioning climate therapy stays as a health tourism product: an evidence-based approach // Emerging Science Journal, 6 (2022), 2; 256-272 doi:10.28991/esj-2022-06-02-04 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Slišković; LorenaRačunarska analiza čvrstoće glavnog rebra tankera, 2021., diplomski rad, diplomski, Tehnički fakultet, Rijeka, Hrvatska
-
4.Bašan, Lorena; Kapeš, Jelena; Brolich, LeaČimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma // Suvremena trgovina, 46 (2021), 6; 31-34 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
5.Škravan, Antonia; Bašan, Lorena; Kapeš, Jelena; Prižmić, Ivana; Franulović, MarinoMotivation-based identity of island destinations and tourist satisfaction: the case of Croatia // ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2021 / Alkier, R. ; Marković, S. ; Perić, M. (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 757-773 doi:10.20867/tosee.06.50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Bašan, Lorena; Kapeš, Jelena; Brolich, LeaSustainable marketing factors: Impact on tourist satisfaction and perceived cultural tourism effects // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 385-400 doi:10.51680/ev.34.2.11 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Bašan, Lorena; Kapeš, Jelena; Kamenečki, AnaTourist satisfaction as a driver of destination marketing improvements: The case of the Opatija riviera // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), 1; 93-112 doi:10.22598/mt/2021.33.1.93 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Bašan, LorenaUključivanje baštine ruralnog područja u integrirani prekogranični turistički proizvod: poslovni slučaj Opatija // Zbornik radova međunarodnog kongresa povijesnih gradova / Trezner, Željko (ur.).
Solin: Turistička zajednica grada Solina, 2020. str. 100-110 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Bašan, Lorena; Ban, MateaThe implementation of Facebook in destination marketing: the case of Dubrovnik-Neretva County // Journal of business paradigms, 4 (2019), 2; 46-62 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
10.Čuić Tanković, Ana; Kapeš, Jelena; Bašan, LorenaInvestigating exhibitors’ selling and non-selling motivations towards traditional festivals // The Retail and Marketing Review, 15 (2019), 2; 89-97 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Filinić, Gordan; Bašan, Lorena; Milković, TomislavSigurnost i zaštita u turističkoj destinaciji: stanje i preporuke // XV. stručni skup - Zbornik radova / Gauš, Dario (ur.).
Viškovo: 3Dreams d.o.o., 2019. str. 39-57 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
12.Droli, Maurizio; Sarnari, Tiziana; Bašan, LorenaDefining evidence-based marketing strategies for wine producers and wine tourist destinations: Is the Total Antioxidant Index approach valuable? // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (2019), 1; 239-255 doi:10.31784/zvr.7.1.26 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
13.Bašan, Lorena; Črnjar, Kristina; Čuić Tanković, Ana; Nemec Rudež, Helena; Sinkovič, MilkaAnaliza ciljnih skupin za turistični proizvod "Feel&Taste"/Analiza ciljnih skupina za turistički proizvod "Feel & Taste", 2018. (elaborat/studija).
-
14.Bašan, Lorena; Črnjar, Kristina; Čuić Tanković, AnaAnaliza turističke ponude ruralnog područja Grada Opatije i mjesta Volosko, 2018. (elaborat/studija).
-
15.Bašan, Lorena; Črnjar, Kristina; Čuić Tanković, Ana; Muzur, Amir; Nikočević, LidijaIdentifikacija baštine ruralnog područja Grada Opatije i mjesta Volosko, 2018. (elaborat/studija).
-
16.Bašan, LorenaDvije rivijere iz dvije zemlje - jedinstveni turistički proizvod // UT : ugostiteljstvo i turizam : stručna revija za turizam, srpanj 2018 (2018), 30-35 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
17.Blažević, Branko (voditelj i autor); Smolčić Jurdana, Dora; Peršić, Milena; Cerović, Zdenko; Šimunić, Mislav; Bašan, Lorena; Jelušić, Adriana; Krstinić Nižić, Marinela; Rudan, ElenaDestinacijski akcijski plan Opatije 2016–2020, 2017. (domaća recenzija, ekspertiza).
-
18.Čuić Tanković, AnaKongruencija glazbe i korporativnog identiteta u izgradnji korporativnog imidža poslovnih organizacija, 2016., doktorska disertacija, Fakultet za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković", Pula
-
19.Bašan, LorenaMjere za provođenje strateškog prioriteta 6 - Razvoj zaleđa temeljiti na poduzetništvu, ruralnom turizmu, eko-poljoprivredi, uzgoju autohtonih (tradicijskih sorti) // Strategija razvoja grada Opatije / Blažević, Branko (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 253-268 -
20.Jere Jakulin, Tadeja; Fabjan, Daša; Bašan, LorenaMethodology for sustainable event and festival management // Zero Waste Guidelines for Events and Festivals / Perić, Marko ; Krstinić Nižić, Marinela (ur.).
Opatija : Portorož: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci ; Fakulteta za turistične študije Turistica Univerze na Primorskem, 2015. str. 27-55 -
21.Perić, Marko; Krstinić Nižić, Marinela; Bašan, LorenaZero Waste Strategy for Events and Festivals - Contribution to Sustainable Development // Cultural Tourism and Destination Impacts / Gržinić, Jasmina ; Vodeb, Ksenija (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. str. 93-119 -
22.Lončarić, Dina; Bašan, Lorena; Gligora Marković, MajaInformation search behaviour - Is there a gap between tourist needs and DMO website performance // Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko (ur.).
London : Delhi: Pearson Education, 2015. str. 3-23 -
23.Blažević, Branko; Peršić, Milena; Smolčić Jurdana, Dora; Perić, Jože; Maškarin Ribarić, Helga; Bašan, Lorena; Jelušić, Adriana; Krstinić Nižić, Marinela; Šverko Grdić, Zvonimira; Jurišević Brčić, ŽivaStrategija razvoja Grada Opatije. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015 (monografija)
-
24.Bašan, Lorena; Dadić Lorena; Janković Sandra; Jelušić, Adriana; Maškarin Ribarić Helga; Peršić, Milena; Popadić, Mladenka; Vlašić, Dubravka; Vrtodušić Hrgović Ana-MariaZDRAVSTVENI TURIZAM GRADA RABA, 2014. (ekspertiza).
-
25.Lončarić, Dina; Bašan, Lorena; Jurković, MartinaDestination Marketing in Cyberspace: Content Analysis of Croatian DMO Websites // PILC 2014: PAR International Leadership Conference - High performing Teams - A Formula For Success / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2014. str. 115-121 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)