Pregled po CROSBI profilu: Nikola Knego (CROSBI Profil: 15932, MBZ: 21321)
Pronađeno 130 radova
-
1.Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Delić, MiaOdjevna industrija - suvremeni trendovi u maloprodajnoj distribuciji // Organizacija proizvodnje modne odjeće s osvrtom na planiranje i distribuciju prodaje / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 185-227 -
2.Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Delić, MiaTehnologija 3D tiskanja u izradbi odjevnih predmeta // Suvremeni procesi izradbe i prodaje odjeće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 213-231 -
3.Knego, NikolaGlavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo // Suvremena trgovina, 44 (2019), 6; 7-15 (recenziran, članak, stručni)
-
4.Delić, Mia; Knego, NikolaONLINE AND OFFLINE CHANNEL INTEGRATION: O2O COMMERCE AS A FIRST STEP TO OMNICHANNEL STRATEGY? // TRADE PERSPECTIVES 2019 Business model innovations in domestic and international trade / Baković, T. ; Naletina, D. ; Petljak, K. (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business Zagreb & Croatian Chamber of Economy, 2019. str. 181-191 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Knego, NikolaPromjene u očekivanjima posjetitelja sajmova // Suvremena trgovina, 43 (2018), 1; 28-38 (recenziran, članak, ostalo)
-
6.Knego, NikolaTrgovina kao segment turističke ponude // Suvremena trgovina, 43 (2018), 2; 32-40 (recenziran, članak, ostalo)
-
7.Knego, NikolaKvaliteta u funkciji održivog razvoja trgovine na malo // Poslovni aspekti trgovine / Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 39-58 -
8.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Rogale, Dubravko; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka; Firšt Rogale, Snježana; Novak, Ivan, Hursa Šajatović, Anica; Brlobašić Šajatović, Blaženka; Domjanić, Jacqueline et al.Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju. Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
-
9.Delić, Mia; Knego, Nikola; Dužević, InesMotor vehicle production and trade sector performance: the influence of Croatian motor vehicle trade on the European Union motor vehicle production trends // Theory and Applications in the Knowledge Economy / Tome, Eduardo ; Neumann, Gaby ; Knežević, Blaženka (ur.).
Lisabon, 2017. str. 148-160 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Knego, Nikola; Delić, MiaFootwear market in the Visegrad Group countries and the Republic of Croatia // Challenges for International Business in Central and Eastern Europe / Wach, Krzysztof ; Knežević, Blaženka ; Šimurina, Nika (ur.).
Krakov: Cracow University of Economics ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 153-174 -
11.TRADE PERSPECTIVES 2016 Safety, security, privacy and loyalty / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016 (zbornik)
-
12.Knego, Nikola; Mišević, PetarSHRINKAGE IN THE RETAIL TRADE IN SOME EUROPEAN COUNTRIES AND THE REPUBLIC OF CROATIA // Trade Perspectives in the Context of Safety, Security, Privacy and Loyalty / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2016. str. 56-87 -
13.Knego, NikolaImportance of assortment for B2c electronic commerce in some EU countries // Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 10 (2016), 94-102 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Knego, Nikola; Mišević, PetarShrinkage in the Retail Trade in Some European Countries and The Republic of Croatia // Trade Perspectives 2016: Safety, security, privacy and loyalty- Perspektive trgovine 2016: Sigurnost, privatnost i lojalnost / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: University of Zagreb - Faculty of Economics and Business ; Croatian Chamber of Economy, 2016. str. 48-74 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Knego, NikolaUtjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju // Suvremena trgovina, 41 (2016), 1; 18-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.TRADE PERSPECTIVES 2015: Innovations in Food Retailing / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (zbornik)
-
17.Knego, NikolaNačini plaćanja u e-trgovini // Suvremena trgovina, 40 (2015), 6; 10-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Knego, NikolaŠto su donijeli trgovački lanci hrvatskom tržištu? // Suvremena trgovina, 40 (2015), 5; 20-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Knego, NikolaŠto je zastupljenije u e- trgovini (e-nabava ili e-prodaja) i utječe li veličina poduzeća na prakticiranje e-trgovine // Suvremena trgovina, 40 (2015), 4; 10-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Knego, NikolaPristup Internetu- ključna pretpostavka za razvoj elektroničke trgovine // Suvremena trgovina, 40 (2015), 3; 10-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Knego, NikolaElementi za pojmovno određenje elektroničke trgovine // Suvremena trgovina, 40 (2015), 2; 6-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Knego, NikolaPogled na kartice lojalnosti iz drugog ugla // Suvremena trgovina, 40 (2015), 1; 24-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Knego, NikolaPogled na kartice lojalnosti iz drugog ugla // Suvremena trgovina, (2015), 1; 24-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
24.Knego, NikolaElectronic retailing in Croatia and comparsion with some European Union member states // Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 9 (2015), 305-321 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Rogale, Dubravko; Lazibat, Tonći; Brlobašić Šajtović, Blaženka; Knežević, Blaženka; Renko, Sanda; Doležal, Ksenija; Hrženjak, Renata; Firšt Rogale, Snježana et al.Antropometrija i normizacija modne obuće. Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (monografija)
-
26.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaSvjetsko tržište obuće // Antropometrija i normizacija modne obuće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 111-154 -
27.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Knego, NikolaSMARTPHONES AND MOBILE APPLICATIONS AS SHOPPING TOOLS – ATTITUDES OF YOUNG RETAIL CONSUMERS IN CROATIA // Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as preconditions for Economic Development" / Pintilescu, Carmen ; Wierzbinski, Bogdan ; Zarotiadis, Grigoris (ur.).
Krakov: Cracow University of Economics, 2015. str. 339-353 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Knego, NikolaSmartphones and Mobile Applications as Shopping Tools – Attitudes of Young Retail Consumers in Croatia // Handel Wewnętrzny, 5 (2015), 358; 188-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.PERSPEKTIVE TRGOVINE 2014: Ljudi, tehnologija, znanje / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014 (zbornik)
-
30.Knežević, Blaženka; Knego, Nikola; Delić, MiaThe retail concentraton and changes of the grocery retail structure // InterEULawEast, 1 (2014), 2; 37-51 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
31.Knego, Nikola; Petljak, Kristina; Vouk, RudolfLocation and layout as sources of competitive advantage of small retailers // Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 8 (2014), 267-281 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
32.Knego, Nikola; Delić, MiaUTJECAJ ADITIVNIH TEHNOLOGIJA NA ODVIJANJE POSLOVNIH PROCESA U OPSKRBNOM LANCU // PERSPEKTIVE TRGOVINE 2014: Ljudi, tehnologija, znanje / Knego, Nikola ; Knežević, Blaženka ; Renko, Sanda (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 234-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Knego, NikolaThe Retail Internationalization in Visegrad Countries and Croatia // International Business from the Central European Perspective / Knežević, Bleženka ; Wachs, Krzysztof (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 113-128 -
34.Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013 (zbornik)
-
35.Anić, Ivan-Damir; Marković, Milivoj; Knego, NikolaShoppers’ perceptions of retail agglomeration characteristics in Zagreb region // Challenges for the trade in central and southeast Europe / Renko, Sanda ; Knezevic, Blazenka (ur.).
Bingley: Emerald Group Publishing, 2013. str. 123-135 -
36.Knego, Nikola; Knežević, Blaženka; Delić, MiaLanac opskrbe i nabava // PERSPEKTIVE TRGOVINE 2013: Odnosi u lancima opskrbe / TRADE PERSPECTIVES 2013: Supply Chain Relationships / Knego, Nikola ; Knežević, Blaženka ; Renko, Sanda (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Bačić, Jadnranka; Mencl-Bajs, Zlatka; Renko, Sanda; Baković, Tomislav; Knežević, Blaženka; Hrženjak, Renata; Doležal, Ksenija et al.Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013 (monografija)
-
38.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaStrategije nastupa na modnom tržištu // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 119-153 -
39.Knežević, Blaženka; Knego, NikolaUpravljanje markama u modnoj industriji // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 155-178 -
40.Knego, Nikola; Jaković, Božidar; Galetić, FranANALYSIS OF GROUP-BUYING WEB PORTALS IN CROATIA // Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 6 (2012) (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaThe Position of Small Retailers in Croatia on the Verge of Entereing the EU // Economic Integration, Growth Prospects and Enlargement / Intégrations économiques, perspectives de croissance et élargissement / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 502-516 -
42.PERSPEKTIVE TRGOVINE 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (zbornik)
-
43.Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija)
-
44.Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija)
-
45.Knežević, Blaženka; Knego, NikolaKljučni trendovi u distributivnoj trgovini // Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 261-280 -
46.Knežević, Blaženka; Knego, NikolaVažnost trgovine u nacionalnom gospodarstvu // Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 235-247 -
47.Knego, Nikola; Anić, Ivan-Damir; Marković, MilivojRazlike u strukturi ponude između trgovačkih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 93-108 -
48.Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011 (zbornik)
-
49.Markovic, Milivoj; Knego, Nikola; Vouk , MarkoImpact of Technology on Development of Retail Services // Annals of DAAAM for 2011 & Proceedings of the 22nd International DAAAM Symposium / Katalinic, B (ur.).
Beč: DAAAM International Vienna, 2011. str. 27-28 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Knego, Nikola; Anić, Ivan-Damir; Marković, MilivojRazlike u strukturi ponude između trgovinskih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima // Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 232-246 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)