Pregled po CROSBI profilu: Tanja Kesić (CROSBI Profil: 15567, MBZ: 207024)
Pronađeno 66 radova
-
1.Božić, Vanda; Kesić, TanjaKaznenopravni odgovori na korupciju uz prijedloge de lege ferenda // Evropske integracije: Pravda, sloboda i bezbednost / Đorđević, Đorđe (ur.).
Beograd: Kriminalističko-policijska akademija : Fondacija Hans Zajdel, 2016. str. 455-483 -
2.Zlatar-Vulić, RomanaUloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Pavlić, Ivana; Kesić, Tanja; Jakeljić, MarijaKOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 64 (2013), 4; 327-350 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
4.Vlašić, Goran; Troilo, Gabriele; Kohli, Ajay; Kesić, TanjaMarketing department's impact on the pursuit of market driving strategy // 41st EMAC Annual Conference : Marketing to Citizents : going beyond costumers and consumers
Lisabon, Portugal, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Kesić, Tanja : Jakeljić, MarijaUTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 63 (2012), 9-10; 486-517 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
6.Kesić, TanjaFormiranje imidža turističke destinacije - primjer Dubrovnika, Hrvatska // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 7-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Kesić, Tanja; Pavlić, IvanaTOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 1; 7-25 (međunarodna recenzija, kratko priopcenje, znanstveni)
-
8.Vlašić, Goran; Langer Josef; Kesić, TanjaDriving the value premium through cultural, symbolic, economic and social capital management // Global Marketing Conference
Tokyo, Japan, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Kesić, Tanja; Pavlić, IvanaTourism Destination Image Formation - The Case of Dubrovnik, Croatia // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 7-25 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.Kesić, Tanja; Pavlić, IvanaTOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 1; 7-26 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
11.Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Jakeljić, MarijaDestination image mechanisms in transitional economies // 39th European Marketing Academy (EMAC) Conference
Kopenhagen, Danska, 2010. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
12.Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Sinčić Ćorić, DubravkaExploring the cognitive-affective nature of destination image formation // 38th EMAC Conference Marketing & The Core Discipline: Rediscovering references
Nantes, Francuska, 2009. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
13.Kesić, Tanja; Kursan Milaković, IvanaMarketing u suvremenom svijetu: situacijska u odnosu na postmodernu paradigmu // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2008), 1; 49-60 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
14.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Kesić, HelenaMarket segmentation in the Republic of Croatia according to food-related lifestyle // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 9-10; 503-522 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Kursan Milaković, IvanaUtjecaj situacijskih čimbenika na impulzivnu kupovinu, 2007., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet Split, Split
-
16.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, DubravkaOsnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007 -
17.Vlašić, Goran; Kesić, TanjaAnalysis of Consumers’ Attitudes toward Interactivity and Relationship Personalization as Contemporary Developments in Interactive Marketing Communication // Journal of Marketing Communications, 13 (2007), 2; 109-129 doi:10.1080/13527260601070417 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoMeasuring the image of a transitional country - The development of a scale for the Republic of Croatia // Proceeding of the 36th EMAC Conference: Flexible Marketing in an Unpredictable World / Engilbertsson, Halldor Orn (ur.).
Reykjavík: Reykjavík University, European Marketing Academy, 2007. str. CD-ROM (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Alerić, DraženUtjecaj upravljanja odnosima sa korisnicima na razinu konkurentnosti usluga kod hrvatskih davatelja usluga, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Pirić, ValentinaUtjecaj korporacijskih komunikacija na stvaranje imidža poduzeća, 2006., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
21.Vlašić, Goran; Kesić, Tanja; Mandelli, AndreinaImpact of Information and Interactive Communication Technologies on Relationship personalization - has privacy become a commodity? // Innovating markets and organizations through Information and Communication Technologies
Lugano, Švicarska; Milano, Italija, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
22.Vlašić, GoranThe Power of Information and Communication Control in ICT Environment--What Information Collection/Use Practices Should Companies Implement to Gain Consumers' Confidence? // Management : journal of contemporary management issues, 11 (2006), 2; 9-27 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, GoranThe Influence of Cognitive and Affective Factors on Consumers Willingness to Buy Foreign Products (The Case of Croatia) // Cultural Perspectives in Marketing Conference / Moon, Junyean (ur.).
Seoul: Hanyang University, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Piri Rajh, SunčanaUtjecaj odrednica kvalitete i troška na percepciju vrijednosti i namjeru kupovine potrošača, 2006., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Kesić, TanjaPonašanje potrošača, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje
Zagreb: Opinio, 2006 -
26.Vedriš, Mladen; Kesić, TanjaUtjecaj makroekonomskih čimbenika na imidž države // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 57 (2006), 3-4; 181-194 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Manestar, SilvijaMarketing u audiovizualnoj industriji, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
28.Vlašić, GoranInteraktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
29.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, GoranThe Influence of Animosity, Xenophilia and Ethnocentric Tendencies on Consumers' Willingness to Buy Foreign Products (The Case of Croatia) // Proceedings from the 34th EMAC Conference: Rejuvenating Marketing - Contamination, Innovation, Integration
Milano: European Marketing Academy, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Kesić, HelenaManaging Image of Croatia as a Tourist Brand // Global Business: The Challenges and Responsibilities in a World of Shifting Alliances / Kaynak, Erdener ; Harcar, Talha (ur.).
Granada: International Management Development Association, 2005. str. 774- 780 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Kesić, TanjaNove marketinške pardigme // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet-Zagreb, Katedra za marketing i CROMAR-Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Papić, ValentinaUloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poduzeća, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
33.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaPonašanje potrošača // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 107-130 -
34.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, GoranCountry Branding as a Competitive Marketing Strategy // Proceedings of the 2nd International Conference: An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 1740-1755 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Drašković, NikolaRazvoj modernog gospodarskog oglašavanja u Hrvatskoj, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
36.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Kraljević, SandraCountry Image and Product Brand Image as Competitive Marketing Strategy Factors // Proceedings of the 5th International Conference on "Enterprise in Transition" / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. str. 1501-1513 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaMarket Segmentation on the Basis of Food-Related Lifestyles of Croatian Families // British Food Journal, 105 (2003), 3; 162-174 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
38.Kesić, TanjaIntegrirana marketinška komunikacija. Zagreb: Opinio, 2003 (monografija)
-
39.Piri Rajh, SunčanaUtjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, 2002., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
40.Ljubić, Franjo; Kesić, TanjaDeterminants of Ethnocentric Tendencies in Purchasing Behavior in the Republic of Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the 31st EMAC Conference: Marketing in a Changing World - Scope, Opportunities and Chalanges (CD-ROM) / Farhangmehr, Minoo (ur.).
Braga: University of Minho, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Ljubić, Franjo; Kesić, Tanja; Pavlović, Ivan; Markić, BranoEthnocentric Tendecies in Purchasing Behavior in the Republics of Croatia and Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the 2002 Multicultural Marketing Conference (CD-ROM) / Bigne, Enrique ; Johar, Vic ; Hassan, Salah (ur.).
Valencia: Academy of Marketing Science, Universitat de Valencia, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Ozretić-Došen, Đurđana; Kesić, Tanja; Previšić, JozoCompetitiveness of Croatian Products and Services - The Attitudes of Management Towards Exports in Croatian Companies // Economic System of European Union and Adjustment of Bosnia and Herzegovina / Kandžija, Vinko (ur.).
Mostar: Faculty of Economics, University of Mostar, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Kesić, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaFranck d.d. orijentacija na potrošače // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 269-274 -
44.Kesić, TanjaTržište poslovne potrošnje i ponašanje u kupnji // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 241-268 -
45.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaPonašanje potrošača // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 217-241 -
46.Kesić, Tanja; Ozretić-Došen, Đurđana; Previšić, JozoDeterminants of Ethnocentric Tendencies in Purchasing Behavior in the Republic of Croatia // Proceedings of the 24th Annual Conference of the Academy of Marketing Science: New Meanings for Marketing in a New Millenium / Moore, Melissa L. ; Moore, Robert S. (ur.).
San Diego (CA): Academy of Marketing Science, 2001. str. 137-142 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Kesić, Tanja; Ozretić-Došen, Đurđana; Piri Rajh, SunčanaThe Change of Food-Related Lifestyles of Croatian Families // Proceedings from the 30th EMAC Conference: Rethinking European Marketing (CD-ROM) / Falkenberg, Andreas W. (ur.).
Bergen: Norges Handelshoyskole, European Marketing Academy, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vranešević, TihomirStrukturne promjene znanstvenog kadra u Hrvatskoj // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 39-49 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaStructural Changes of Academics in the Republic of Croatia // 1st International Conference on Globalisation and Development of Small European Countries / Božina, Lovre ; Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković, Pula, 2001. str. 267-278 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Kesić TanjaObilježja izvoznih aktivnosti hrvatskih poduzeća // Zbpornik radova međunarodnog znanstvenog simpozija Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: Varteks d.d. Varaždin P.J. Varteks tiskara, 2000. str. 139-145 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaConsumer Protection in the Republic of Croatia - Fact or Fiction? // Journal of Macromarketing, 20 (2000), 2. (podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
-
52.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaConsumer Protection in the Republic of Croatia - Fact or Fiction? // Proceedings of the 25th Annual Macromarketing Conference: Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford J., II ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Phoenix (AZ): Sveučilište u Rijeci, Arizona State University, 2000. str. 243-252 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
53.Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, EdoBank Image as a Factor of Competitive Marketing Strategy in Croatia // Journal of Macromarketing, 20 (2000), 2. (podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
-
54.Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, EdoBank Image as a Factor of Competitive Marketing Strategy in Croatia // Proceedings of the 25th Annual Macromarketing Conference: Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford J., II ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Phoenix (AZ): Sveučilište u Rijeci, Arizona State University, 2000. str. 219-229 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
55.Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, EdoKljučne determinante izbora banke kao osnovica strateškom pozicioniranju // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (2000), 3-4; 281-298 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
56.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaThe Change of Time Allocation and Job Satisfaction at University Level in the Republic of Croatia // 2000 Academy of Marketing Science, Multicultural Conference / Smith, Scott M. (ur.).
Hong Kong: AMS, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
57.Pirić, ValentinaMarketing neprofitnih institucija s osvrtom na Katoličku crkvu, 1999., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
58.Vojnović, NarcisaIstraživanje preferencija hrvatskih migranata na radu u Njemačkoj pri izboru banaka i bankarskih usluga, 1999., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
59.Kesić, Tanja; Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, ĐurđanaThe Food-Related Lifestyles of Croatian Families // World Marketing Congress on Global Perspectives in Marketing for the 21st Century / Manrai, Ayay K. ; Meadow, H. Lee (ur.).
Qawra, Malta: Academy of Marketing Science, 1999. str. 310-314 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
60.Ozretić Došen, Đurđana; Kesić, Tanja; Previšić, JozoMarketing of Professional and Financial Services in Croatia // Zagreb international review of economics & business, 2 (1999), 2; 105-115 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
61.Kesić, TanjaPonašanje potrošača
Zagreb: Adeco, 1999 -
62.Kesić, Tanja; Ljubić, Franjo; Pavlović, IvanManagement at the University Level in the Repbulic of Croatia // The 15th Triennial Conference, The International Federation of Operational Research Societies / Toth, Paolo (ur.).
Peking: Federation of Operational Research Societies, 1999. str. 119-129 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
63.Kesić, Tanja; Previšić, JozoMotivi upisa i zadovoljstvo nastavnim programom studenata ekonomskih i elektrotehničkih fakulteta u Hrvatskoj // Društvena istraživanja, 7 (1998), 4-5; 731-746 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
64.Previšić, Jozo; Kesić, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaOrganization of international companies and internationalization of operations // Quo vadis management: zbornik referatov / Vukovič, Goran (ur.).
Portorož, Slovenija, 1997. str. 182-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
65.Kesić, TanjaMarketinška komunikacija. Zagreb: MATE, 1997 (monografija)
-
66.Kesić, Tanja; Previšić, JozoZadovoljstvo poslom i alokacija vremena nastavnika na Zagrebačkom sveučilištu // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 5 (1996), 1 (21); 147-161 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)