Pregled po CROSBI profilu: Tanja Kesić (CROSBI Profil: 15567, MBZ: 207024)
Pronađeno 66 radova
-
1.Božić, Vanda; Kesić, TanjaKaznenopravni odgovori na korupciju uz prijedloge de lege ferenda // Evropske integracije: Pravda, sloboda i bezbednost / Đorđević, Đorđe (ur.).
Beograd: Kriminalističko-policijska akademija : Fondacija Hans Zajdel, 2016. str. 455-483 -
2.Zlatar-Vulić, RomanaUloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Pavlić, Ivana; Kesić, Tanja; Jakeljić, MarijaKOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 64 (2013), 4; 327-350 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
4.Vlašić, Goran; Troilo, Gabriele; Kohli, Ajay; Kesić, TanjaMarketing department's impact on the pursuit of market driving strategy // 41st EMAC Annual Conference : Marketing to Citizents : going beyond costumers and consumers
Lisabon, Portugal, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Kesić, Tanja : Jakeljić, MarijaUTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 63 (2012), 9-10; 486-517 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
6.Kesić, TanjaFormiranje imidža turističke destinacije - primjer Dubrovnika, Hrvatska // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 7-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Kesić, Tanja; Pavlić, IvanaTOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 1; 7-25 (međunarodna recenzija, kratko priopcenje, znanstveni)
-
8.Vlašić, Goran; Langer Josef; Kesić, TanjaDriving the value premium through cultural, symbolic, economic and social capital management // Global Marketing Conference
Tokyo, Japan, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Kesić, Tanja; Pavlić, IvanaTourism Destination Image Formation - The Case of Dubrovnik, Croatia // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 7-25 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.Kesić, Tanja; Pavlić, IvanaTOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 1; 7-26 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
11.Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Jakeljić, MarijaDestination image mechanisms in transitional economies // 39th European Marketing Academy (EMAC) Conference
Kopenhagen, Danska, 2010. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
12.Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Sinčić Ćorić, DubravkaExploring the cognitive-affective nature of destination image formation // 38th EMAC Conference Marketing & The Core Discipline: Rediscovering references
Nantes, Francuska, 2009. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
13.Kesić, Tanja; Kursan Milaković, IvanaMarketing u suvremenom svijetu: situacijska u odnosu na postmodernu paradigmu // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2008), 1; 49-60 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
14.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Kesić, HelenaMarket segmentation in the Republic of Croatia according to food-related lifestyle // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 9-10; 503-522 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Kursan Milaković, IvanaUtjecaj situacijskih čimbenika na impulzivnu kupovinu, 2007., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet Split, Split
-
16.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, DubravkaOsnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007 -
17.Vlašić, Goran; Kesić, TanjaAnalysis of Consumers’ Attitudes toward Interactivity and Relationship Personalization as Contemporary Developments in Interactive Marketing Communication // Journal of Marketing Communications, 13 (2007), 2; 109-129 doi:10.1080/13527260601070417 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoMeasuring the image of a transitional country - The development of a scale for the Republic of Croatia // Proceeding of the 36th EMAC Conference: Flexible Marketing in an Unpredictable World / Engilbertsson, Halldor Orn (ur.).
Reykjavík: Reykjavík University, European Marketing Academy, 2007. str. CD-ROM (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Alerić, DraženUtjecaj upravljanja odnosima sa korisnicima na razinu konkurentnosti usluga kod hrvatskih davatelja usluga, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Pirić, ValentinaUtjecaj korporacijskih komunikacija na stvaranje imidža poduzeća, 2006., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
21.Vlašić, Goran; Kesić, Tanja; Mandelli, AndreinaImpact of Information and Interactive Communication Technologies on Relationship personalization - has privacy become a commodity? // Innovating markets and organizations through Information and Communication Technologies
Lugano, Švicarska; Milano, Italija, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
22.Vlašić, GoranThe Power of Information and Communication Control in ICT Environment--What Information Collection/Use Practices Should Companies Implement to Gain Consumers' Confidence? // Management : journal of contemporary management issues, 11 (2006), 2; 9-27 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, GoranThe Influence of Cognitive and Affective Factors on Consumers Willingness to Buy Foreign Products (The Case of Croatia) // Cultural Perspectives in Marketing Conference / Moon, Junyean (ur.).
Seoul: Hanyang University, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Piri Rajh, SunčanaUtjecaj odrednica kvalitete i troška na percepciju vrijednosti i namjeru kupovine potrošača, 2006., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Kesić, TanjaPonašanje potrošača, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje
Zagreb: Opinio, 2006