Pregled po CROSBI profilu: Zoran Franjić (CROSBI Profil: 14839, MBZ: 193394)
Pronađeno 26 radova
-
1.Paliaga, Marko; Franjić, ZoranInflusso del marketing urbano e della creazione di un marchio (brand) cittadino sullo sviluppo economico locale delle unità d'autogoverno della Repubblica di Croazia // Ricerche sociali - Centro di ricerche storiche Rovigno, 1 (2010), 17; 117-140 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Paliaga, Marko; Franjić, Zoran; Strunje, ŽeljkoMetodologija ocjene vrijednosti gradskih brandova // Ekonomska istraživanja, 23 (2010), 2; 102-111 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Paliaga, Marko; Franjić, ZoranInfluence of urban marketing and city branding on the development of local economy in units of local self goverment in the republic of croatia // 3rd International Conference on Destination Branding and Marketing / Leonardo A.N.Dioko, Xiang LI (ur.).
Macao, Kina: Institute for Tourism Studies, Macao, 2009. str. 72-72 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Paliaga, Marko; Franjić, Zoran; Flego, MuljikaGreen marketing in Croatia – research of experience and effects on the establishment of environmentally and socially responsible business // Rethinking marketing in a global economy / Terrence H. Witkowski (ur.).
Kristiansand: University of Agder, 2009. str. 259-271 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Paliaga, Marko; Franjić, ZoranTime management for the needs of sale // Redefining business horizons / Shay, B.S. ; Ranjan Jayanthi ; Thakur, Rajiv R. ; Nicolas, Stephen (ur.).
Lahti: Macmillan publishers India, 2008. str. 206-216 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Paliaga, MarkoBranding i konkuretnost hrvatskih gradova, 2007., doktorska disertacija, Odsjek za ekonomiju i turizam, Pula
-
7.Franjić, Zoran; Marko, PaliagaIstraživanje imidža gradova kao elementa upravljanja markom // Ekonomska istraživanja, 19 (2006), 1; 139 - 149 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
8.Franjić, ZoranPozicioniranje ponude hrane u turizmu pomoću genetski nemodificirane hrane // Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 155-165 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Franjić, ZoranMarketing i kvaliteta života // Razvojna strategija i marketing grada i županije / Rocco, Fedor (ur.).
Sisak: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2002. str. 173-182 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni) -
10.Šverko, Ivan; Franjić, ZoranČinitelji kvalitete života Hrvata i hrvatskih emigranata u Australiju // Macromarketing in the Asia Pacific Century / Cadeaux, Jack; Pecotich, Anthony (ur.).
Sydney: University of New South Wales; University of Western Australia, 2002. str. 286-300 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Šverko, Ivan; Franjić, ZoranInformacijsko ponašanje menadžera u Hrvatskoj // Journal of information and organizational sciences, 25 (2001), 1; 43-57 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
12.Šverko, Ivan; Franjić, ZoranInformacijsko ponašanje menadžera u Hrvatskoj // Journal of Information and Organizational Sciences, 25 (2001), 1; 43-57 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Franjić, ZoranElementi neuspjeha novih proizvoda // Tržište, XIII (2001), 1/2; 51-58 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
14.Franjic, ZoranUtjecaj globalizacije na ponudu usluga prehrane u turističkom ugostiteljstvu // Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe / Božina, Lovre; Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Sveučilište u Rijeci; FET "Dr. Mijo Mirković", 2001. str. 147-156 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Šverko, Ivan; Franjić, ZoranImage SAD u suvremenoj Hrvatskoj // Globalization and Equity / Rahtz, Don R.; McDonagh, Pierre (ur.).
Williamsburg (VA): The College of William & Mary, 2001. str. 236-246 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Franjić, ZoranManagement procesa inoviranja proizvoda i usluga u uvjetima globalizacije // Management in globalizacija / Vukovič, Goran (ur.).
Kranj: Založba Moderna organizacija v okviru FOV, 2001. str. 766-772 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Franjić, ZoranProces globalizacije i značaj stranih direktnih ulaganja za Hrvatsku // Tržište, XII (2000), 1/2; 35-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Franjić, Zoran; Šverko, IvanInterni marketing u funkciji razvoj tržišne demokracije // Market Democracy in Croatia - Situation and Prospects / Bratko, Stjepan, dr.sc. (ur.).
Varaždin: Varteks Tiskara, 2000. str. 287-303 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Franjić, ZoranKonkurencija i razvoj novih usluga u hotelima // Trends and Challenges for the Future / Perić, Jože, ph.D. (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 417-433 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Franjić, ZoranKonkurencija i razvoj novih usluga u hotelima // Trends and Challenges for the Future / Perić, Jože, ph.D. (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 417-433 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Šverko, Ivan; Franjić, Zoran;Interni marketing u profitnim i neprofitnim organizacijama - doprinos demokratizaciji // Marketing Contribution to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford J.; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Arizona State University, University of Rijeka, 2000. str. 253-268 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Franjić, ZoranBankovni marketing-servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske // Susreti na dragom kamenu / Ravlić, Pavao (ur.).
Pula: FET "Dr. Mijo Mirković", 1996. str. 233-240 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni) -
23.Franjić, ZoranUloga marketing informacijskog sustava pri razvoju novih bankovnih usluga // "Informacijski sustavi" IS' 96 / Aurer, Boris, Hunjak, Tihomir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike varaždin, 1996. str. 149 - 159 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
24.Franjić, ZoranStruktura uslužnih djelatnosti gospodarstva Istre // Susretni na dragom kamenu / Ravlić, Pavao (ur.).
Pula: FET "Dr. Mijo Mirković", 1994. str. 457-468 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni) -
25.Franjić, ZoranDoprinos hrvatskog likovnog stvaralaštva gospodarskom integriranju Hrvatske u Europu // Tržište, 6 (1994), 2; 67-85 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)