Pregled po CROSBI profilu: Zrinka Fišer (CROSBI Profil: 1463, MBZ: 380232)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Kałdonek-Crnjaković, Agnieszka; Fišer, ZrinkaDISLEKSIJA U NASTAVI ENGLESKOGA KAO STRANOG JEZIKA. Zagreb: Alfa, 2021 (prirucnik)
-
1.Fišer, ZrinkaEMOTIONAL ENGAGEMENT IN LEARNING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE DURING COVID-19 PANDEMIC // COAST Zbornik apstrakata 2023 / Petrušić, Irena (ur.).
Herceg Novi: Faculty of Management Herceg Novi, Montenegro, 2023. str. 160-160 -
2.Fišer, ZrinkaThe Effect of Online Learning Setting on Motivation, Intended Effort, Emotional Engagement, and Language Learning Strategies Among Non-english Majors in Croatia – A Pilot Study // Lecture Notes in Networks and Systems / Karabegović, Isak ; Kovačević, Ahmed ; Mandžuka, Sadko (ur.)., 2023. str. 542-549 doi:10.1007/978-3-031-31066-9_60
-
3.Fišer, ZrinkaCOULD LANGUAGE LEARNING STRATEGIES AND AFFECTIVE FILTERS BE DETERMINANTS OF EFL PROFICIENCY DURING ONLINE LEARNING SETTING? // Proceedings COAST 2022 / Jovanović, Đorđe ; Petrušić, Irena ; Grgurević, Nikša ; Đurčić, Dragan (ur.).
Herceg Novi: Fakultet za menadžment Herceg Novi, 2022. str. 539-549 -
4.Fišer, ZrinkaCould language learning strategies and affective filters be determinants of proficiency during online learning setting? // I INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN SCIENCE AND TECHNOLOGY BOOK OF ABSTRACTS / Jovanović, Djordje ; Grgurević, Nikša (ur.).
Herceg Novi: Fakultet za menadžment Herceg Novi, 2022. str. 91-91 -
5.Fišer, ZrinkaHow and How Much Do I Know About Dyslexia? : Self-Evaluation of Students of Teacher Training Studies at Faculty of Education in Osijek // Early Childhood Relationships : The Foundation for a Sustainable Future : Proceedings : International Scientifical and Professional Conference OMEP 2017., Opatija, Croatia / Rogulj, Edita ; Višnjić Jevtić, Adrijana ; Jurčević-Lozančić, Anka (ur.).
Opatija: OMEP Hrvatska, 2018. str. 88-97 -
6.Kałdonek-Crnjaković, Agnieszka; Fišer, Zrinka‘Dyslexia-friendly’ Approaches in the Teaching Practice of Croatian English as a Foreign Language (EFL) Teachers // UZRT 2016 Empirical Studies in Applied Linguistics / Letica Krevelj, Stela ; Geld, Renata (ur.).
Zagreb: FF Press, 2017. str. 139-149 -
7.Fišer, Zrinka; Dumančić, DinoHow do I 'unjumbel' this? Study of EFL teachers' competences and preferences in teaching students with dyslexia // UZRT 2014: Empirical Studies in Applied Linguistics / Letica Krevelj, Stela ; Djigunović Mihaljević, Jelena (ur.).
Zagreb: FF Press, 2015. str. 20-31 -
1.Kałdonek-Crnjaković, Agnieszka; Fišer, ZrinkaTeacher Positioning and Students with Dyslexia: Voices of Croatian EFL teachers // Journal of language and education, 7 (2021), 3; 76-88 doi:10.17323/jle.2021.11561 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Fišer, ZrinkaUniverzalna gramatika na početnim stupnjevima učenja engleskoga kao stranoga jezika u osnovnoj školi u Hrvatskoj // Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama, 3 (2019), 3; 33-40 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Fišer, ZrinkaVišeosjetilno, izravno i strukturirano poučavanje učenika s teškoćama u učenju - studija slučaja // Odgojno-obrazovne teme, 3 (2019), 5; 83-102 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
1.Koporčić, Magdalena; Fišer, Zrinka; Živić, TihomirPrednost ranoga učenja stranog jezika u predškolskim ustanovama // Marsonia, 2 (2023), 1; 123-128 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
2.Fišer, ZrinkaPrimjena Quicktionary Reading Pena u radu s djecom s poteškoćama u čitanju // Govor : časopis za fonetiku, 31 (2014), 2; 133-146 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
1.Fišer, ZrinkaOdnos strategija učenja jezika i ostalih individualnih čimbenika: što kažu istraživanja // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 42 (2013), 3; 133-146 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)
-
1.Fišer, Zrinka; Kałdonek-Crnjaković, AgnieszkaCroatian English as a foreign language teachers’ knowledge about dyslexia and teaching students with dyslexia: Is their practice inclusive and dyslexia-friendly? // Lenguas Modernas Journal (2022) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
1.Fišer, ZrinkaThe effects of using Microsoft Teams application interface during online EFL practicums involving students of primary teacher education in Croatia // International Conference Didactic Challenges IV: Future Studies in Education - book of abstracts / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 68-69 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Fišer, Zrinka; Živić, Tihomir"Teaching English Language Online: An Example od Students’ Competence Self-Assessment" // Međunarodni znanstveni skup Zadarski filološki dani 9: Knjižica sažetaka / Vidić, Adrijana ; Knežević, Sanja (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 59-60 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Fišer, Zrinka; Kałdonek-Crnjaković, AgnieszkaTeaching EFL to students with dyslexia // 26th Annual International HUPE Conference: Inspire & be inspired / Božinović, Sanja (ur.).
Zagreb: HUPE, 2018. str. 23-23 (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
4.Kaldonek-Crnjaković, Agnieszka; Fišer, ZrinkaHow much do I know, I need to know and I want to know about dyslexia? Moving forward with vocational training for EFL teachers in Croatia // Moving Forward: Challenges and Transitions. The Tenth BDA International Conference / Abdulaal, E. (ur.).
Oxford: BDA, 2016. str. 140-141 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Fišer, ZrinkaPoučavanje učenika s disleksijom: kreativnost i mašta // XXVIII. međunarodni znanstveni skup: višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja / Kovačević, Cergol Kristina ; Udijer, Sanda Lucija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2014. str. 96-96 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
1.Kałdonek-Crnjaković, Agnieszka; Fišer, ZrinkaHow much do I know, I need to know and I want to know about dyslexia? Moving forward with vocational training for EFL teachers in Croatia // Moving forward: Challenges and Transitions / Abdulaal, Emma (ur.).
Oxford: British Dyslexia Association, 2016. str. 140-141 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
1.Fišer, ZrinkaKOMPETENCIJE BUDUĆIH I SADAŠNJIH NASTAVNIKA STRANIH JEZIKA U HRVATSKIM ŠKOLAMA ZA POUČAVANJE UČENIKA S DISLEKSIJOM, 2019., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Kerdić, Anna NikaMultimedijsko učenje stranoga jezika -- primjeri ranoga učenja engleskoga jezika, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod
-
2.Vasiljević, TinUčenje stranoga jezika u ranoj dobi: određenje i prednosti optimiranoga pristupa, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod
-
3.Lukić, TihanaPojam dvojezičnosti u djece, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod
-
4.Dolić, DanijelaMehanika usvajanja jezika: materinski jezik naspram stranoga jezika - sličnosti i razlike, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod
-
5.Kovač, MajaRazvoj dvojezičnosti u dječjoj dobi, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod
-
6.Koporčić, MagdalenaPrednost ranoga učenja stranog jezika: kada je najbolje započeti?, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod
-
7.Župan, RebekaOsnaživanje svijesti o bilingvizmu u dječjoj dobi, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod
-
8.Boroz, KatarinaRano učenje engleskoga jezika: prednosti i iskustva, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Odsjek za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Slavonski Brod
-
9.Devčić, MateaKako djeca uče jezik: uloga interneta i multimedia, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Odsjek za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Slavonski Brod