Pregled po CROSBI profilu: Izabela Sorić (CROSBI Profil: 13705, MBZ: 169285)
Pronađeno 170 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Sorić, IzabelaSamoregulacija učenja. Možemo li naučiti učiti.. Jasrebarsko: Naklada Slap, 2014 (monografija)
-
2.Bilić, Vesna Vesela; Gajger, Vesna; Fajdetić, Majda; Zebić, Seka; Shita, Vilhelma; Prskalo, Ivan; Blagović, Ana; Sorić, Izabela; Vlahović-Štetić, Vesna; Burcar, Željko et al.Izbor tema za satove razrednih odjela. Zagreb: Naklada Ljevak, 2005 (prirucnik)
-
1.Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016 (zbornik)
-
1.Sorić, IzabelaEmocije i emocionalna regulacija u odgojno- obrazovnom procesu // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 169-198 -
2.Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanCoping strategies and psychosomatic symptoms in adolescents // Understanding Positive Life: Research and Practice on Positive Psychology / Freire, Teresa (ur.).
Lisabon: Climepsi Editores, 2009. str. 183-198 -
3.Sorić, IzabelaIstraživanja iz područja edukacijske psihologije // Quo vadis psychologia? / Manenica, Ilija ; Šimić, Nataša (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2008. str. 41-49 -
4.Sorić, IzabelaThe Relationship between Self-Efficacy, Causal Attributions and Experienced Emotions in Academic Context // Book of Selected Proceedings 15th Psychology Days in Zadar / Ćubela Adorić, Vera (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2007. str. 343-359 -
5.Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, IzabelaUpitnik samoefikasnosti za djecu // Zbirka psihologijskih skala i upitnika / Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2006. str. 87-93 -
6.Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaSkala temporalnog zadovoljstva životom (TSWLS) // Zbirka psihologijskih skala i upitnika ; sv. 3. / Ćubela Adorić, Vera ; Proroković, Ana ; Penezić, Zvjezdan ; Tucak, Ivana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2006. str. 55-64 -
7.Sorić, IzabelaSamoregulirano učenje - ciljna orijentacija kao komponenta samoreguliranog učenja // Izbor tema za satove razrednih odjela / Bilić, Vesna (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2005. -
8.Sorić, Izabela; Mikulandra, IvanaSkala za mjerenje izvora nastavničkog stresa // Zbirka psihologijskih skala i upitnika 2 / Proroković, Ana ; Lacković-Grgin, Katica ; Ćubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan (ur.)., 2004. str. 62-69
-
9.Sorić, IzabelaSkala suočavanja sa ispitnom situacijom // Zbirka psihologijskih skala i upitnika / Lacković - Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera i Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2002. str. 151-154 -
10.Sorić, Izabela; Proroković, AnaUpitnik suočavanja sa stresnim situacijama Endlera i Parkera (CISS) // Zbirka psihologijskih skala i upitnika / Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2002. str. 147-151 -
11.Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, IzabelaSkala anksioznosti za djecu - AFS // Zbirka psihologijskih skala i upitnika / Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2002. str. 123-129 -
12.Sorić, IzabelaEndlerove multidimenzionalne skale anksioznosti // Zbirka psihologijskih skala i upitnika / Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera i Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2002. str. 115-123 -
13.Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, IzabelaSkala atribucijskog stila za djecu - CASQ // Zbirka psihologijskih skala i upitnika / Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2002. str. 137-146 -
14.Sorić, IzabelaSkala za mjerenje trenutnog emocionalnog stanja // Zbirka psihologijskih skala i upitnika / Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera i Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2002. str. 50-54 -
1.Ivanov, Lozena; Karamatić Brčić, Matilda; Klarin, Mira; Luketić, Daliborka; Penezić, Zvjezdan; Radeka, Igor; Rogić, Ana Marija; Slišković, Ana; Sorić, Izabela; Šimić Šašić, Slavica; Vican, DijanaUpravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016 -
1.Sorić, IzabelaMogu li nagrade povećati intrinzičnu motivaciju za učenje? - Pregled istraživanja // Suvremena psihologija, 24 (2021), 2; 127-152 doi:10.21465/2021-SP-242-01 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
2.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Penezić, ZvjezdanOsobni i kontekstualni čimbenici emocionalne iscrpljenosti školskih ravnatelja tijekom pandemije COVID-19 // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 2; 203-225 doi:10.5559/di.30.2.02 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Burić, Irena; Slišković, Ana; Sorić, IzabelaTeachers’ Emotions and Self-Efficacy: A Test of Reciprocal Relations // Frontiers in psychology, 11 (2020), 1650, 14 doi:10.3389/fpsyg.2020.01650 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Martinović, Anna; Sorić, IzabelaThe L2 motivational self system, L2 interest, and L2 anxiety: A study of motivation and gender differences in the Croatian context // Explorations in English Language and Linguistics (ExELL), 6 (2020), 1; 37-56 doi:10.2478/exell-2019-0005 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Slišković, Ana; Burić, Irena; Sorić, IzabelaThe relations between Principal support and work engagement and burnout: Testing the role of teachers’ emotions and educational level // WORK-A Journal of Prevention Assessment & Rehabilitation, 64 (2019), 2; 203-215 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaThe Big Five personality traits, goal orientations, and academic achievement // Learning and individual differences, 54 (2017), 126-134 doi:10.1016/j.lindif.2017.01.024 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaRegulating Emotions in the Teacher’s Workplace: Development and Initial Validation of the Teacher Emotion-Regulation Scale // International journal of stress management, 24 (2017), 3; 217-246 doi:10.1037/str0000035 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanEmotion regulation in academic domain: Development and validation of the academic emotion regulation questionnaire (AERQ) // Personality and individual differences, 96 (2016), 138-147 doi:10.1016/j.paid.2016.02.074 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaBig Five Personality Traits, Cognitive Appraisals and Emotion Regulation Strategies as Predictors of Achievement Emotions // Psihologijske teme, 22 (2013), 2; 325-349 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Burić, Irena; Sorić, IzabelaThe role of test hope and hopelessness in self-regulated learning : Relations between volitional strategies, cognitive appraisals and academic achievement // Learning and individual differences, 22 (2012), 4; 523-529 doi:10.1016/j.lindif.2012.03.011 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Burić, Irena; Sorić, IzabelaPOZITIVNE EMOCIJE U ISPITNIM SITUACIJAMA – DOPRINOSI UČENIČKIH CILJNIH ORIJENTACIJA, VOLJNIH STRATEGIJA I ŠKOLSKOG POSTIGNUĆA // Suvremena psihologija, 14 (2011), 2; 183-199 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanStrategije emocionalne regulacije u ispitnim situacijama: Doprinosi osobina ličnosti, kognitivnih procjena i ispitnih emocija // Psihologijske teme, 20 (2011), 2; 277-298 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Šimić Šašić, Slavica; Sorić, IzabelaKvaliteta interakcije nastavnik-učenik: povezanost s komponentama samoreguliranog učenja, ispitnom anksioznošću i školskim uspjehom // Suvremena psihologija, 14 (2011), 1; 35-55 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Petrešević, Đurđica; Sorić, IzabelaUčeničke emocije i njihovi prediktori u procesu samoregulacije učenja // Društvena istraživanja, 20 (2011), 1; 211-232 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Šimić Šašić, Slavica; Sorić, IzabelaPridonose li osobne karakteristike nastavnika vrsti interakcije koju ostvaruju sa svojim učenicima? // Društvena istraživanja, 19 (2010), 6; 973-994 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Sorić, IzabelaRegulatory styles, causal attributions and academic achievement // School Psychology International, 30 (2009), 4; 403-420 doi:10.1177/0143034309106946 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Sorić, Izabela; Palekčić, MarkoThe Role of Students’ Interests in Self-Regulated Learning: The Relationship between Students’ Interests, Learning Strategies and Causal Attributions // European Journal of Psychology of Education, 24 (2009), 4; 545-565 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Sorić, Izabela; Ančić, JadrankaLearning Strategies and Causal Attributions in Second Language Learning // Review of psychology, 15 (2008), 1-2; 17-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, AnitaSamopoštovanje u ranoj adolescenciji: važnost uloge roditeljskog ponašanja i školskoga dostignuća // Društvena istraživanja, 17 (2008), 4-5; 887-906 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, AnitaPercepcija roditeljskog ponašanja, školska samoefikasnost i kauzalne atribucije u kontekstu samoregulacije učenja // Društvena istraživanja - Časopis za opća društvena pitanja, Pozitivna psihologija, 15 (2006), 4-5; 619-960 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Radeka, Igor; Sorić, IzabelaZadovoljstvo poslom i profesionalni status nastavnika // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 2; 161-177 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Radeka, Igor; Sorić, IzabelaKvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 2(10); 263-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Radeka, Igor; Sorić, IzabelaModel permanentnog usavršavanja nastavnika // Pedagogijska istraživanja, 2 (1) (2005), 1; 17-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Lacković-Grgin, Katica; Grgin, Tomislav; Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaSome Predictors of Primary Control of Development in Three Transitional Periods of Life // Journal of Adult Development, 8 (2001), 3; 149-160 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Sorić, IzabelaAnxiety and coping in the context of a school examination // Social Behavior & Personality, 27 (1999), 3; 319-330 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Penezić, Zvjezdan; Lacković-Grgin, Katica; Sorić, IzabelaUzroci usamljenosti: Struktura, dobne i spolne razlike // RADOVI - Razdio FPSP, 38 (1999), 15; 59- 78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Lacković-Grgin, Katica; Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaUSAMLJENOST I SAMOĆA STUDENATA: ULOGA AFILIJATIVNE MOTIVACIJE I NEKIH OSOBNIH ZNAČAJKI // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 4-5 (36-37) (1998), 543-558 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Lacković-Grgin, Katica; Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaStruktura iskustva usamljenosti mjerene upitnikom A. Rokach : razvojnopsihološka perspektiva // Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 37(14) (1998), 33-52 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Lacković-Grgin, Katica; Sorić, IzabelaKORELATI PRILAGODBE STUDIJU TIJEKOM PRVE GODINE // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 6 (1997), 4-5; 461-475 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Sorić, Izabela; Klarin, MiraEndlerove skale anksioznosti ; Još jedna provjera // Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 36 (1997), 13; 63-79 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
31.Lacković-Grgin, Katica; Sorić, IzabelaPrijelaz i prilagodba studenata na studij : jednogodišnje praćenje // Radovi (Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 34 (1996), 11; 53-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Šimić, Slavica; Sorić, IzabelaOsobine ličnosti i stavovi nastavnika u relaciji s njihovim načinom ocjenjivanja // Suvremena psihologija, 7 (2004), 1; 109-128 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
2.Sorić, Izabela; Palekčić, MarkoAdaptacija i validacija LIST-upitnika za ispitivanje strategija učenja kod studenata // Suvremena psihologija, 5 (2002), 2; 253-271 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
3.Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, Izabela; Takšić, VladimirPrikaz skale anksioznosti za djecu // Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 37 (1998), 14; 81-99 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Lacković-Grgin, Katica; Grgin, Tomislav; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanOSOBNA KONROLA RAZVOJA: NEKI KORELATI I DOBNE RAZLIKE // Psihologijske teme, 6-7 (1998), 67-78 (podatak o recenziji nije dostupan, znanstveni)
-
1.Palekčić, Marko; Sorić, IzabelaStudents' study interests and satisfaction with study // Contemporary teaching : collection of scientific papers : international scientific colloquium = Suvremena nastava : zbornik znanstvenih radova : međunarodni znanstveni kolokvij / Peko, Anđelka (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005. str. 15-25 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Burić, Irena; Butković, Ana; Balaž, Barbara; Huić, Aleksandra; Sorić, IzabelaTeacher Emotion Regulation Strategies in the Classroom: Associations with Teaching Quality and Student-Teacher Relationship // ECP20 - Book of abstracts
Madrid, Španjolska, 2022. str. 84-84 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Sorić, Izabela; Šimunović, MaraPercipirana kvaliteta poučavanja i akademske emocije: posredujuća uloga kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Ivanov, Lozena; Sorić, IzabelaRazvojne promjene u metakognitivnoj samoregulaciji isamoefikasnosti adolescenata u području engleskog jezika i matematike // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2021. str. 170-170 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Ivanov, Lozena; Sorić, IzabelaOdnos metakognitivne samoregulacije, motivacijskih uvjerenja i postignuća // XXI. Dani psihologije u Zadru / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 122-122 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Buri, Irena; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Slišković, Ana; Macuka, IvanaEmotional spillover in classrooms: A multilevel mediational analysis of teachers' emotions, emotional labor strategies and students' affective experiences // BOOK OF ABSTRACTS: 19th Conference on Personality (ECP 19)
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Slišković, Ana; Burić, Irena; Bubić, Lucija; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Macuka, IvanaEmocionalni napor, profesionalno sagorijevanje i želja za napuštanjem profesije kod nastavnika osnovnih i srednjih škola // 25. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 211-212 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanStrategije suočavanja s ispitnom situacijom u kontekstu različitih kriterija uspješnosti suočavanja // Knjiga sažetaka - 24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Zagreb, 2016. str. 268-268 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Marinović, LukaOdnos kalibracije postignuća sa samoefikasnosti i doživljenim emocijama tijekom ispitne situacije // Sažeci priopćenja - 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2015. str. 249-249 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Bajić, Zlatko; Sorić, IzabelaPovezanost školskog nasilja s emocionalnom kompetencijom i doživljenim emocijama kod učenika // Sažeci priopćenja XIX. Dana psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2014. str. 74-74 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanRazvoj i validacija Upitnika emocionalne regulacije u obrazovnom kontekstu // Sažeci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2014. str. 83-83 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Sorić, IzabelaUloga ciljnih orijentacija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 105-106 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Burić, Irena; Sorić, IzabelaPosredujuća uloga kognitivnih procjena u povezanosti socijalne okoline učenika i ugodnih ispitnih emocija // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 39-39 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Sorić, Izabela; Burić, IrenaAnksioznost i bespomoćnost u ispitnim situacijama – doprinosi učeničkih ciljnih orijentacija, voljnih strategija i školskog postignuća // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna, (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 38-38 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Sorić, Izabela; Ivanov, Lozena; Penezić, ZvjezdanOdnos kontrole i vrijednosti postignuća s emocijama doživljenim u ispitnim situacijama // Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije : knjiga sažetaka / Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica, Barbara ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013. str. 194-194 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanOdnos percipirane vrijednosti studiranja, kontrole postignuća i zadovoljstva studijem // Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije : knjiga sažetaka / Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica, Barbara ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013. str. 183-183 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaDoprinosi osobina ličnosti, motivacijskih vjerovanja i interesa za studij metakognitivnoj regulaciji učenja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 250-250 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Šimić Šašić, Slavica; Sorić, Izabela; Klarin, MiraDoprinos ponašanja nastavnika komponentama samoreguliranog učenja i školskom uspjehu učenika // XVIII. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Penezić, Zvjezdan ; Ćubela Adorić, Vera ; Ombla, Jelena ; Slišković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle ; Vulić-Prtorić, Anita (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. str. 148-148 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Marinović, Ana; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Šunjić, MarijanaPersonality traits, goal orientations, self-efficacy, and value of learning as predictors of achievement in chemistry // Review of Psychology 19(1) / Buško, Vesna (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 91-91 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Penezić, ZvjezdanTHE MEDIATING ROLE OF LEARNING GOAL ORIENTATIONS IN THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS AND ACADEMIC ACHIEVEMENT // Book of Abstracts 16th European Conference on Personality Psychology / Di Bias, Lisa ; Carnaghi, Andrea ; Ferrante, Donatella ; Piccoli, Valentina (ur.).
Trst: Universita Degli Studi di Trieste, 2012. str. 230-231 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Sorić, IzabelaPersonality, Motivational Beliefs and Contextual Variables as Predictors of Metacognitive Self-Regulation // Proceedings of the 5th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16 Metacognition / Cantoia, Manuela ; Colombo, Barbara ; Gaggioli, Andrea ; Girani De Marco, Barbara (ur.).
Milano: EDUCatt, 2012. str. 82-82 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Matešić, Krunoslav, voditelj; Sudionoci: Buško, Vesna; Brajša-Žganec, Andreja; Domijan, Dražen; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Vranić, AndreaKako unaprijediti obrazovanje o psihodijagnostičkim sredstvima? // Sažeci radova / Penezić, Zvjezdan ; Ćubela Adroić, Vera ; Ombla, Jelena ; Slišković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle ; Vulić Prtorić, Anita (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. str. 202-202 (ostalo, sažetak) -
22.Penezić, Zvjezdan; Babić, Manda; Sorić, IzabelaDržavna matura i zadovoljstvo životom kod adolescenata // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb: Grafički zavod Hrvatske, d.o.o., 2011. str. 233-233 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
23.Burić, Irena; Sorić, IzabelaMedijacijska uloga emocija u odnosu kognitivnih procjena i strategija voljne kontrole tijekom učenja matematike // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb: Grafički zavod Hrvatske, d.o.o., 2011. str. 200-200 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Gršković, Vanja; Sorić, IzabelaEmocionalna inteligencija i emocionalna kreativnost: usporedba dvaju konstrukata // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb: Grafički zavod Hrvatske, d.o.o., 2011. str. 102-102 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Oštrić, Danijela; Penezić, Zvjezdan; Ombla, Jelena; Sorić, IzabelaSexual Self-disclosure to Different People – Examination of Gender Differences // Review of Psychology, Vol. 17, No. 2 / Buško, Vesna (ur.).
Zagreb: Naklada Slap, 2010. str. 201-201 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
26.Burić, Irena; Sorić, IzabelaAchievement goal orientations as predictors of discrete test emotions // 12th International Conference on Motivation: New Directions in Mind / Lemos, Marina ; Goncalves, Teresa ; Verissimo, Lurdes ; Meneses, Helena (ur.).
Porto: Faculdade de Psicologia e de Ciencias da Educacao ; University of Porto, 2010. str. 96-96 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
27.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Nekić, IrenaThe academic failure in context of self-regulated learning: the relationship between motivational beliefs, coping strategies and causal attributions // 12th International Conference on Motivation: New Directions in Mind - Book of Abstracts / Lemos, Marina ; Goncalves, Teresa ; Verissimo, Lurdes ; Meneses, Helena (ur.).
Porto: Faculdade de Psicologia e de Ciencias da Educacao ; University of Porto, 2010. str. 156-157 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Gršković, Vanja; Sorić, IzabelaEmocionalna inteligencija i samoregulacija raspoloženja kao prediktori aleksitimije // Sažetci radova VII. Dani psihologije / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 133-133 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanRegulacija emocija u ispitnim situacijama // Sažetci radova XVII Dani psihologije / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 38-38 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanTransition to university: The mediation role of social support in the relationship between stress and depression // Review of Psychology (Special Issue), 17(2) / Buško, Vesna (ur.).
Jasrebarsko: Naklada Slap, 2010. str. 175-176 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Vulić-Prtorić, Anita; Ivanov, LozenaInternalizing and externalizing problems of students with different attributional patterns of academic achievement // 23rd Annual Conference of the European Health Psychology Society / Moss-Morris, Rona ; Yardley, Lucy (ur.).
Pisa: Routledge ; Taylor & Francis, 2009. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
32.Penezić, Zvjezdan; Martinović, Jelena; Ivanov, Lozena; Sorić, IzabelaPersonal control of development, sense of coherence and life satisfaction in patients and healthy persons // "From Knowledge to Interventions" ; Abstracts from Health Psychology 2009 in Pisa / Moss-Morris, Rona ; Yardley, Lucy (ur.).
Pisa: Routledge ; Taylor & Francis, 2009. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
33.Ivanov, Lozena; Penezić, Zvjedan; Sorić, IzabelaRelationship among healthy separation and student’s social and achievement goals during the first year of study // "From Knowledge to Interventions" ; Abstracts from Health Psychology 2009 in Pisa / Moss-Morris, Rona ; Yardley, Lucy (ur.).
Pisa: Routledge ; Taylor & Francis, 2009. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
34.Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita; Ivanov, LozenaKomponente samoreguliranog učenja kod srednjoškolaca različitih atribucijskih obrazaca // Sažetci - 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 83-83 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Vulić-Prtorić, AnitaIdentifying the patterns of students’ goal orientations // Horizons of Psychology (17)- Supplement: 8th Alps-Adria Psychology Conference: Abstracts / Podlesek, Anja ; Komidar, Luka (ur.).
Ljubljana: Slovenian Psychological Association, 2008. str. 83-83 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Vulić-Prtorić, AnitaIdentifying the patterns of students' goal orientations // Horizons of Psychology - Abstracts / Podlesek, Anja ; Komidar, Luka (ur.).
Ljubljana: Slovenian Psychological Association, 2008. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Pupić-Bakrač, Andrea; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita(In)stability of self-esteem in adulthood: The role of stressful life events // 4th European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts / Ingrid Brdar (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
38.Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanAn empirical look at The Defense Style Questionnaire - 40: Reliability and Construct Validity // 4th European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts / Ingrid Brdar (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 365-365 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
39.Petrešević, Đurđica; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanUčeničke emocije tijekom različitih faza samoregulacije učenja // Program i sažeci priopćenja 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.).
Zagreb: Grafički zavod Hrvatske, 2007. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
40.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Vulić-Prtorić, Anita; Nekić, IrenaThe components of self-regulated learning in relation to the quality of student-teacher interaction // Xth European Congress of Psychology
Prag: EFPA, 2007. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
41.Nekić, Irena; Macuka, Ivana; Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, AnitaChildren academic achievement and some parental dimensions: the mediating effect of children self-esteem // Developing Potentials for Learning / Csapo, B. ; Csikos, C. (ur.).
Budimpešta: Juhasz Nyomda Szolgaltato Kft., 2007. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
42.Macuka, Ivana; Vulić-Prtorić, Anita; Nekić, Irena; Sorić, IzabelaChildren at risk for psychopathology: The influence of some parent psychopathology dimensions // Xth European Congress of Psychology
Prag: UPA, EFPA, Hewer s.r.o., 2007. (poster, sažetak, ostalo) -
43.Galić, Marija; Sorić, IzabelaProvjera nekih postavki modela samoregulacije učenja u kontekstu glazbenog školovanja // XV. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Ćubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić-Prtorić Anita (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Sorić, IzabelaOdnos percepcije samoefikasnosti, kauzalnih atribucija i emocija doživljenih u školskom kontekstu // XV. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Ćubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić-Prtorić, Anita (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita; Penezić, ZvjezdanDimensions of parenting, causal attributions and academic achievement // 3rd European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts / freire, Teresa ; Delle Fave, Antonella ; Henry, Jane ; Huppert, Felicia ; marujo, Helena ; Moneta, Giovanni ; Vitterso, Joar (ur.).
Braga: University of Minho, 2006. str. 76-- (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
46.Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanCoping Strategies and Psychosomatic Symptoms in Children // 3rd European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts / Freire, Teresa ; Delle Fave, Antonella ; Henry, Jane ; Huppert, Felicia ; Marujo, Helena ; Moneta, Giovanni ; Vitterso, Joar (ur.). (ur.).
Braga: European Network on Positive Psychology ; University of Minho, 2006. (poster, sažetak, ostalo) -
47.Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, AnitaLife goals as predictors of life satisfaction among different age groups // 3rd European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts / Freire, Teresa ; Delle Fave, Antonella ; Henry, Jane ; Huppert, Felicia ; Marujo, Helena ; Moneta, Giovanni ; Vitterso, Joar (ur.).
Braga: European Network on Positive Psychology ; University of Minho, 2006. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Lacković-Grgin, KaticaUsporedba četiri dobne skupine u temporalnom zadovoljstvu životom i temporalnom samopoštovanju // Sažetci radova / Kolesarić, Vladimir (ur.).
Osijek: Društvo psihologa Osijek, 2005. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
49.Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, Izabela; Macuka, IvanaDepression scale for children and adolescents - sdd: evaluation of psychometric properties // Conference program and abstract - The 8th European Conference on Psychological Assessment / DeRaad B. et al. (ur.).
Budimpešta: European Association of Psychological Assessment, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
50.Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaImportance and Achievement of Life Goals in the Prediction of Life Satisfaction // 7th Alps-Adria Conference in Psychology, Abstracts / Manenica, Ilija (ur.).
Zadar: Department of Psychology, University of Zadar, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
51.Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, Izabela; Macuka, IvanaStress and anxiety symptoms in children and adolescents: Searching For risk mechanisms // Book of Abstracts / 7th Alps-Adria Conference / Manenica, Ilija (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2005. str. 223-224 (poster, sažetak, stručni) -
52.Macuka, Ivana; Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, IzabelaPositive effects of family interactions on self-esteem in early adolescence // Prvi kongres hrvatskih znanstvenika iz domovine i inozemstva - Zbornik sažetaka postera znanstvenih novaka izlaganih u inozemstvu 2002., 2003. i 2004. godine / Kniewald, Zlatko (ur.).
Zagreb: Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ), 2004. (poster, sažetak, ostalo) -
53.Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita; Macuka, IvanaSelf-Regulated Learning, Causal Attributions and Academic Achievement // Zbornik sažetaka postera znanstvenih novaka izlaganih u inozemstvu 2002., 2003. i 2004. godine / Prvi kongres hrvatskih znanstvenika iz domovine i inozemstva / Kniewald, Zlatko (ur.).
Zagreb: Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ), 2004. (poster, sažetak, ostalo) -
54.Sorić, Izabela; Raffaelli, IvanaDimenzije roditeljstva u relaciji sa samoreguliranim učenjem i samopoštovanjem učenika // XIV. dani psihologije u Zadru, 26.-29. svibanj 2004. = 14th Psychology Days in Zadar, 26-29 May 2004 : međunarodni znanstveno-stručni skup : [sažeci radova] / Čubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Filozofski fakultet, Odjel za psihologiju, 2004. (ostalo, sažetak, znanstveni) -
55.Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita; Macuka, IvanaSelf-Regulated Learning, Causal Attributions and Academic Achievement // 2nd European Conference on Positive Psychology - Scientific Programme and Book of Abstracts / Fianco, Andrea ; Bassi, Marta ; Gaggioli, Andrea ; Lombardi, Manuela ; Gariboldi, Laura (ur.).
Verbania: Arcipelago Edizioni, 2004. str. 250-251 (poster, sažetak, ostalo) -
56.Macuka, Ivana; Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, IzabelaPositive effects of family interactions on self-esteem in early adolescence // 2nd European Conference on Positive Psychology - Book of abstracts and scientific programme
Verbania, 2004. (poster, sažetak, ostalo) -
57.Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, IzabelaIzrada nacrta istraživanja za diplomske radnje prema ERR okviru za poučavanje // Knjiga sažetaka XI. godišnje konferencije hrvatskih psihologa / Društvo psihologa Zadar (ur.).
Zadar: Društvo psihologa Zadar, 2003. (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
58.Sorić, IzabelaStudentske kauzalne atribucije, samoregulirano učenje i interesi za studij // Special edition of Review of Psychology: 6th Alps-Adria Conference of Psychology - Abstracts / Kolesarić, Vladimir ; Krizmanić, Mirjana ; Ivanec, Dragutin. (ur.).
Jasrebarsko: "Naklada Slap", 2002. str. 106-107 (poster, sažetak, znanstveni) -
59.Sorić, IzabelaKognitivne procjene i emocije u školskoj situaciji ispitivanja znanja // XII. dani psihologije u Zadru : sažetci radova / Manenica, Ilija (ur.).
Zadar: Filozofski fakultet u Zadru, Odsjek za psihologiju, 2000. str. 66-66 (poster, sažetak, znanstveni) -
60.Lacković-Grgin, Katica; Grgin, Tomislav; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanPersonal control of development: some correlates, sex and age differences // VI European Congress of Psychology - Abstracts / Carta, Stefano (ur.).
Rim: European Federation of Professional Psychologists Associations, 1999. str. 246 - 247 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
61.Lacković-Grgin, Katica; Grgin, Tomislav; Sorić, IzabelaOSOBNA KONROLA RAZVOJA: NEKI KORELATI I DOBNE RAZLIKE // XI. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka / Lacković-Grgin, Katica (ur.).
Zadar: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru, 1998. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
62.Sorić, Izabela; Nobilo, MatildaIskustvo, uzroci i suočavanje s usamljenošću // XI. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka / Lacković-Grgin, Katica (ur.).
Zadar: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru, 1998. str. 60-61 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
63.Sorić, Izabela; Lacković-Grgin, KaticaStyles of coping and adjustment to the university amongst first-year students // New Trend in Developmental Psychology-Resume / Deleau, M. (ur.).
Rennes, Francuska: European Society for Developmental Psychology, 1997. str. 160-160 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Sorić, IzabelaTestiranje recipročnosti odnosa između strategija emocionalne regulacije i emocija nastavnika nakon kontrole dispozicijske afektivnosti // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2017. str. 120-120 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Burić, Irena; Slišković, Ana; Penezić, Zvjezdan; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaSelf-efficacy, work-related emotions and desire to quit in teaching occupation: A test of reciprocal relations // European Association of Work and Organizational Psychology 2017 ; Enabling Change through Work and Organizational Psychology
Dublin, Irska, 2017. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Slišković, Ana; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanTeachers’ self-efficacy and well-being: Examining the central role of emotional processes // 15th European Congress of Psychology
Amsterdam, Nizozemska, 2017. str. - (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaTeachers' emotions and subjective well-being: The mediating role of emotional labor strategies // AAPC16 – 12th Alps-Adria Psychology Conference
Rijeka, Hrvatska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaPersonality and work engagement among high-school teachers: The mediating role of negative emotions // 18th European Conference on Personality
Temišvar, Rumunjska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Penezić, ZvjezdanThe mediating role of teachers' emotions and burnout in explaining the relationship between perceived principal support and work engagement: testing the structural equivalence across educational levels // 37th STAR Conference
Zagreb, Hrvatska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Marić, Martina; Sorić, Izabela; Burić, Irena; Slišković, AnaEmocionalna regulacija i zadovoljstvo poslom i životom kod učitelja: posredujuća uloga emocionalnih iskustava // XX. Dani psihologije
Zadar, Hrvatska, 2016. (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Slišković, Ana; Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaEmocionalna regulacija, emocije i psihološka dobrobit učitelja: provjera medijacijskog modela // XX. Dani psihologije u Zadru
Zadar, Hrvatska, 2016. (poster, sažetak, znanstveni) -
9.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Slišković, Ana; Macuka, IvanaA kako se učitelji osjećaju? Kvalitativna analiza pojavnosti i izvora emocionalnih iskustava predmetnih učitelja // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
10.Burić, Irena; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaPercepcija učiteljske profesije u Hrvatskoj iz perspektive predmetnih učitelja – kvalitativna analiza // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Macuka, I; Vulić-Prtorić, A; Sorić, I; Galić, S.Psihosocijalni aspekti zdravlja djece i adolescenata // Drugi kongres hrvatskih znanstvenika iz domovine i inozemstva
Split, Hrvatska, 2007. str. - (poster, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
12.Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita; Penezić, Zvjezdan; Nekić, IrenaMedijacijska uloga emocija u procesu samoregulacije učenja // Drugi kongres hrvatskih znanstvenika iz domovine i inozemstva
Split, Hrvatska, 2007. (poster, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
1.Mavra, NeviaUloga percipiranih roditeljskih stereotipa u dječjoj motivaciji za bavljenje vodenim sportovima, 2020., doktorska disertacija, Kineziološki fakultet, Zagreb
-
2.Šimić Šašić, SlavicaKvaliteta interakcije nastavnika i učenika na različitim razinama obrazovanja, 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
3.Burić, IrenaProvjera Pekrunove teorije kontrole i vrijednosti, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
4.Penezić, ZvjezdanZadovoljstvo životom u adolescentskoj i odrasloj dobi - provjera teorije višestrukih diskrepancija, 2004., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb
-
5.Sorić, IzabelaUsporedba osnovnih postavki Weinerove i Lazarusove teorije emocija u školskoj situaciji ispitivanja znanja, 1998., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb
-
1.Šimić Šašić, SlavicaInterakcije nastavnik-učenik: Prediktori i efekti na motivacijske, kognitive i afektivne aspekte učenja, 2008., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Cigić, PetraKako potaknuti AHA doživljaj? Koje aktivnosti tijekom inkubacije dovode do iluminacije?, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
2.Domitrović, ManuelaOdnos težnje za postignućem i materijalizma sa stavovima prema odlasku u inozemstvo kod srednjoškolaca, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
3.Hrgović, IvaIspitivanje odnosa samopoštovanja i materijalizma sa sklonošću ka impulzivnom kupovanju, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
4.Tolj, MartaOdnos strategija suočavanja, kvalitete obiteljskih odnosa i depresivnosti tijekom izolacije zbog pandemije COVID-19, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
5.Magdić, TeaOdnos emocionalne regulacije, mentalne čvrstoće i perfekcionizma sa sportskim sagorijevanjem kod odbojkašica i odbojkaša, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
6.Žaja, MiaUloga samopoštovanja i razredne klime u objašnjenju internaliziranih i eksternaliziranih problema u adolescenciji, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
7.Bodrožić, KatarinaOdnos inteligencije, jasnoće pojma o sebi i samohendikepiranja u situaciji manipuliranog neuspjeha na testu inteligencije, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
8.Ninković, TajanaKomponente darovitosti kod učenika koji su sudjelovali na smotri „LiDraNo“, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
9.Cerovečki, PetraOdnos osobnih i roditeljskih ciljnih orijentacija s perfekcionizmom i strategijama suočavanja s neuspjehom u školi, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
10.Šandrić, MareRegulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
11.Kamber, KatarinaIspitivanje odnosa perfekcionizma, prednatjecateljske anksioznosti, motivacije i percepcije legitimnosti nesportskog ponašanja kod košarkaša, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
12.Vukas, KatarinaPovezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
13.Torić, MartaUvjerenja o matematici i ciljne orijentacije kao odrednice ispitnih emocija i školskog postignuća u matematici, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
14.Bajić, ZlatkoPovezanost emocionalne inteligencije i samopoštovanja učenika s emocijama i nasiljem doživljenim u školi, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
15.Bajić, ZlatkoPovezanost emocionalne inteligencije i samopoštovanja učenika s emocijama i nasiljem doživljenim u školi, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
16.Trogrlić, IvanaDosada u školi: „Odnos darovitosti, dosade i školskog postignuća“, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
17.Colić, MarijaDržavna matura i ocjene u srednjoj školi kao prediktori akademskog postignuća na kraju prvog semestra, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
18.Matković, KarmenSamoregulacija učenja i percepcija roditeljskog ponašanja u relaciji s akademskim uspjehom studenata, 2010., diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar
-
19.Gršković, VanjaIspitivanje odnosa emocionalne inteligencije i emocionalne kreativnosti, 2010., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
20.Milivojević, MarinaOsobna jednadžba nastavnika u relaciji s osobinama ličnosti i percipiranom samoefikasnošću, 2010., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar
-
21.Marić, NikolinaRazlike u školskom samopoimanju kod učenika srednjih škola, 2009., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar
-
22.Dražović, RenataMotivacijska orijentacija i suočavanje s neuspjehom u školi, 2007., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar
-
23.Petrešević, ĐurđicaUčeničke emocije tijekom različitih faza samoregulacije učenja, 2007., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar
-
24.Babić, IvonaAtribucije školskog postignuća kod učenika s različitim sociodemografskim karakteristikama, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zadar
-
25.Jerolimov, MelitaNeke osobine kreativne ličnosti, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zadar
-
26.Pelicarić, MajaStrukturirane aktivnosti u slobodno vrijeme u relaciji sa školskim uspjehom i samopoštovanjem, 2006., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar
-
27.Pavić, JaninaKvaliteta interakcije učenik-nastavnik u privatnim i državnim srednjim školama, 2005., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar
-
28.Nimac, VlatkaFizička atraktivnost i stil odijevanja u relaciji s školskim postignućem srednjoškolaca, 2005., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar
-
29.Galić, MarijaSamoregulacija učenja tijekom glazbenog školovanja, 2005., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar
-
30.Franić, NikolinaStrah od uspjeha i strah od neuspjeha u relaciji s lokusom kontrole, samopoštovanjem i nekim obiteljskim varijablama, 2004., diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar
-
31.Mikulandra, IvanaStrategije učenja u relaciji sa samoefikasnosšću i sramežljivošću, 2004., diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar
-
32.Raffaelli, IvanaRoditeljski stil u relaciji sa samoregulacijom učenja i samopoštovanjem učenika, 2004., diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar
-
33.Svetić, AnaIspitivanje odnosa asertivnosti, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha kod djece osnovnoškolske dobi, 2000., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zadar
-
1.Pavlović, ŽanaNeke osobine ličnosti, izvori stresa na poslu i načini suočavanja kod predškolskih odgojitelja, 2011., postdiplomski specijalisticki, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Sorić, Izabela; Proroković, AnaUpitnik suočavanja sa stresnim situacijama Endlera i Parkera, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).