Pregled po CROSBI profilu: Izabela Sorić (CROSBI Profil: 13705, MBZ: 169285)
Pronađeno 170 radova
-
1.Cigić, PetraKako potaknuti AHA doživljaj? Koje aktivnosti tijekom inkubacije dovode do iluminacije?, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
2.Burić, Irena; Butković, Ana; Balaž, Barbara; Huić, Aleksandra; Sorić, IzabelaTeacher Emotion Regulation Strategies in the Classroom: Associations with Teaching Quality and Student-Teacher Relationship // ECP20 - Book of abstracts
Madrid, Španjolska, 2022. str. 84-84 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Sorić, Izabela; Šimunović, MaraPercipirana kvaliteta poučavanja i akademske emocije: posredujuća uloga kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Domitrović, ManuelaOdnos težnje za postignućem i materijalizma sa stavovima prema odlasku u inozemstvo kod srednjoškolaca, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
5.Ivanov, Lozena; Sorić, IzabelaRazvojne promjene u metakognitivnoj samoregulaciji isamoefikasnosti adolescenata u području engleskog jezika i matematike // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2021. str. 170-170 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Sorić, IzabelaMogu li nagrade povećati intrinzičnu motivaciju za učenje? - Pregled istraživanja // Suvremena psihologija, 24 (2021), 2; 127-152 doi:10.21465/2021-SP-242-01 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
7.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Penezić, ZvjezdanOsobni i kontekstualni čimbenici emocionalne iscrpljenosti školskih ravnatelja tijekom pandemije COVID-19 // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 2; 203-225 doi:10.5559/di.30.2.02 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Mavra, NeviaUloga percipiranih roditeljskih stereotipa u dječjoj motivaciji za bavljenje vodenim sportovima, 2020., doktorska disertacija, Kineziološki fakultet, Zagreb
-
9.Hrgović, IvaIspitivanje odnosa samopoštovanja i materijalizma sa sklonošću ka impulzivnom kupovanju, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
10.Tolj, MartaOdnos strategija suočavanja, kvalitete obiteljskih odnosa i depresivnosti tijekom izolacije zbog pandemije COVID-19, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
11.Magdić, TeaOdnos emocionalne regulacije, mentalne čvrstoće i perfekcionizma sa sportskim sagorijevanjem kod odbojkašica i odbojkaša, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
12.Burić, Irena; Slišković, Ana; Sorić, IzabelaTeachers’ Emotions and Self-Efficacy: A Test of Reciprocal Relations // Frontiers in psychology, 11 (2020), 1650, 14 doi:10.3389/fpsyg.2020.01650 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Martinović, Anna; Sorić, IzabelaThe L2 motivational self system, L2 interest, and L2 anxiety: A study of motivation and gender differences in the Croatian context // Explorations in English Language and Linguistics (ExELL), 6 (2020), 1; 37-56 doi:10.2478/exell-2019-0005 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Žaja, MiaUloga samopoštovanja i razredne klime u objašnjenju internaliziranih i eksternaliziranih problema u adolescenciji, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
15.Bodrožić, KatarinaOdnos inteligencije, jasnoće pojma o sebi i samohendikepiranja u situaciji manipuliranog neuspjeha na testu inteligencije, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
16.Ninković, TajanaKomponente darovitosti kod učenika koji su sudjelovali na smotri „LiDraNo“, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
17.Slišković, Ana; Burić, Irena; Sorić, IzabelaThe relations between Principal support and work engagement and burnout: Testing the role of teachers’ emotions and educational level // WORK-A Journal of Prevention Assessment & Rehabilitation, 64 (2019), 2; 203-215 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Cerovečki, PetraOdnos osobnih i roditeljskih ciljnih orijentacija s perfekcionizmom i strategijama suočavanja s neuspjehom u školi, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
19.Ivanov, Lozena; Sorić, IzabelaOdnos metakognitivne samoregulacije, motivacijskih uvjerenja i postignuća // XXI. Dani psihologije u Zadru / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 122-122 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Buri, Irena; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Slišković, Ana; Macuka, IvanaEmotional spillover in classrooms: A multilevel mediational analysis of teachers' emotions, emotional labor strategies and students' affective experiences // BOOK OF ABSTRACTS: 19th Conference on Personality (ECP 19)
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Šandrić, MareRegulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
22.Kamber, KatarinaIspitivanje odnosa perfekcionizma, prednatjecateljske anksioznosti, motivacije i percepcije legitimnosti nesportskog ponašanja kod košarkaša, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
23.Vukas, KatarinaPovezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
24.Torić, MartaUvjerenja o matematici i ciljne orijentacije kao odrednice ispitnih emocija i školskog postignuća u matematici, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
25.Slišković, Ana; Burić, Irena; Bubić, Lucija; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Macuka, IvanaEmocionalni napor, profesionalno sagorijevanje i želja za napuštanjem profesije kod nastavnika osnovnih i srednjih škola // 25. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 211-212 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
26.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Sorić, IzabelaTestiranje recipročnosti odnosa između strategija emocionalne regulacije i emocija nastavnika nakon kontrole dispozicijske afektivnosti // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2017. str. 120-120 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
27.Burić, Irena; Slišković, Ana; Penezić, Zvjezdan; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaSelf-efficacy, work-related emotions and desire to quit in teaching occupation: A test of reciprocal relations // European Association of Work and Organizational Psychology 2017 ; Enabling Change through Work and Organizational Psychology
Dublin, Irska, 2017. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Slišković, Ana; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanTeachers’ self-efficacy and well-being: Examining the central role of emotional processes // 15th European Congress of Psychology
Amsterdam, Nizozemska, 2017. str. - (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaThe Big Five personality traits, goal orientations, and academic achievement // Learning and individual differences, 54 (2017), 126-134 doi:10.1016/j.lindif.2017.01.024 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaRegulating Emotions in the Teacher’s Workplace: Development and Initial Validation of the Teacher Emotion-Regulation Scale // International journal of stress management, 24 (2017), 3; 217-246 doi:10.1037/str0000035 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Sorić, IzabelaEmocije i emocionalna regulacija u odgojno- obrazovnom procesu // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 169-198 -
32.Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016 (zbornik)
-
33.Ivanov, Lozena; Karamatić Brčić, Matilda; Klarin, Mira; Luketić, Daliborka; Penezić, Zvjezdan; Radeka, Igor; Rogić, Ana Marija; Slišković, Ana; Sorić, Izabela; Šimić Šašić, Slavica; Vican, DijanaUpravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016 -
34.Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanStrategije suočavanja s ispitnom situacijom u kontekstu različitih kriterija uspješnosti suočavanja // Knjiga sažetaka - 24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Zagreb, 2016. str. 268-268 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaTeachers' emotions and subjective well-being: The mediating role of emotional labor strategies // AAPC16 – 12th Alps-Adria Psychology Conference
Rijeka, Hrvatska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaPersonality and work engagement among high-school teachers: The mediating role of negative emotions // 18th European Conference on Personality
Temišvar, Rumunjska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Penezić, ZvjezdanThe mediating role of teachers' emotions and burnout in explaining the relationship between perceived principal support and work engagement: testing the structural equivalence across educational levels // 37th STAR Conference
Zagreb, Hrvatska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Marić, Martina; Sorić, Izabela; Burić, Irena; Slišković, AnaEmocionalna regulacija i zadovoljstvo poslom i životom kod učitelja: posredujuća uloga emocionalnih iskustava // XX. Dani psihologije
Zadar, Hrvatska, 2016. (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Slišković, Ana; Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaEmocionalna regulacija, emocije i psihološka dobrobit učitelja: provjera medijacijskog modela // XX. Dani psihologije u Zadru
Zadar, Hrvatska, 2016. (poster, sažetak, znanstveni) -
40.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanEmotion regulation in academic domain: Development and validation of the academic emotion regulation questionnaire (AERQ) // Personality and individual differences, 96 (2016), 138-147 doi:10.1016/j.paid.2016.02.074 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Marinović, LukaOdnos kalibracije postignuća sa samoefikasnosti i doživljenim emocijama tijekom ispitne situacije // Sažeci priopćenja - 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2015. str. 249-249 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
42.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Slišković, Ana; Macuka, IvanaA kako se učitelji osjećaju? Kvalitativna analiza pojavnosti i izvora emocionalnih iskustava predmetnih učitelja // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
43.Burić, Irena; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaPercepcija učiteljske profesije u Hrvatskoj iz perspektive predmetnih učitelja – kvalitativna analiza // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Bajić, Zlatko; Sorić, IzabelaPovezanost školskog nasilja s emocionalnom kompetencijom i doživljenim emocijama kod učenika // Sažeci priopćenja XIX. Dana psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2014. str. 74-74 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanRazvoj i validacija Upitnika emocionalne regulacije u obrazovnom kontekstu // Sažeci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2014. str. 83-83 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
46.Sorić, IzabelaUloga ciljnih orijentacija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 105-106 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
47.Burić, Irena; Sorić, IzabelaPosredujuća uloga kognitivnih procjena u povezanosti socijalne okoline učenika i ugodnih ispitnih emocija // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 39-39 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Sorić, Izabela; Burić, IrenaAnksioznost i bespomoćnost u ispitnim situacijama – doprinosi učeničkih ciljnih orijentacija, voljnih strategija i školskog postignuća // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna, (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 38-38 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
49.Sorić, IzabelaSamoregulacija učenja. Možemo li naučiti učiti.. Jasrebarsko: Naklada Slap, 2014 (monografija)
-
50.Sorić, Izabela; Ivanov, Lozena; Penezić, ZvjezdanOdnos kontrole i vrijednosti postignuća s emocijama doživljenim u ispitnim situacijama // Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije : knjiga sažetaka / Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica, Barbara ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013. str. 194-194 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)