Pregled po CROSBI profilu: Izabela Sorić (CROSBI Profil: 13705, MBZ: 169285)
Pronađeno 170 radova
-
1.Cigić, PetraKako potaknuti AHA doživljaj? Koje aktivnosti tijekom inkubacije dovode do iluminacije?, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
2.Burić, Irena; Butković, Ana; Balaž, Barbara; Huić, Aleksandra; Sorić, IzabelaTeacher Emotion Regulation Strategies in the Classroom: Associations with Teaching Quality and Student-Teacher Relationship // ECP20 - Book of abstracts
Madrid, Španjolska, 2022. str. 84-84 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Sorić, Izabela; Šimunović, MaraPercipirana kvaliteta poučavanja i akademske emocije: posredujuća uloga kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Domitrović, ManuelaOdnos težnje za postignućem i materijalizma sa stavovima prema odlasku u inozemstvo kod srednjoškolaca, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
5.Ivanov, Lozena; Sorić, IzabelaRazvojne promjene u metakognitivnoj samoregulaciji isamoefikasnosti adolescenata u području engleskog jezika i matematike // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2021. str. 170-170 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Sorić, IzabelaMogu li nagrade povećati intrinzičnu motivaciju za učenje? - Pregled istraživanja // Suvremena psihologija, 24 (2021), 2; 127-152 doi:10.21465/2021-SP-242-01 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
7.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Penezić, ZvjezdanOsobni i kontekstualni čimbenici emocionalne iscrpljenosti školskih ravnatelja tijekom pandemije COVID-19 // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 2; 203-225 doi:10.5559/di.30.2.02 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Mavra, NeviaUloga percipiranih roditeljskih stereotipa u dječjoj motivaciji za bavljenje vodenim sportovima, 2020., doktorska disertacija, Kineziološki fakultet, Zagreb
-
9.Hrgović, IvaIspitivanje odnosa samopoštovanja i materijalizma sa sklonošću ka impulzivnom kupovanju, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
10.Tolj, MartaOdnos strategija suočavanja, kvalitete obiteljskih odnosa i depresivnosti tijekom izolacije zbog pandemije COVID-19, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
11.Magdić, TeaOdnos emocionalne regulacije, mentalne čvrstoće i perfekcionizma sa sportskim sagorijevanjem kod odbojkašica i odbojkaša, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
12.Burić, Irena; Slišković, Ana; Sorić, IzabelaTeachers’ Emotions and Self-Efficacy: A Test of Reciprocal Relations // Frontiers in psychology, 11 (2020), 1650, 14 doi:10.3389/fpsyg.2020.01650 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Martinović, Anna; Sorić, IzabelaThe L2 motivational self system, L2 interest, and L2 anxiety: A study of motivation and gender differences in the Croatian context // Explorations in English Language and Linguistics (ExELL), 6 (2020), 1; 37-56 doi:10.2478/exell-2019-0005 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Žaja, MiaUloga samopoštovanja i razredne klime u objašnjenju internaliziranih i eksternaliziranih problema u adolescenciji, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
15.Bodrožić, KatarinaOdnos inteligencije, jasnoće pojma o sebi i samohendikepiranja u situaciji manipuliranog neuspjeha na testu inteligencije, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
16.Ninković, TajanaKomponente darovitosti kod učenika koji su sudjelovali na smotri „LiDraNo“, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
17.Slišković, Ana; Burić, Irena; Sorić, IzabelaThe relations between Principal support and work engagement and burnout: Testing the role of teachers’ emotions and educational level // WORK-A Journal of Prevention Assessment & Rehabilitation, 64 (2019), 2; 203-215 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Cerovečki, PetraOdnos osobnih i roditeljskih ciljnih orijentacija s perfekcionizmom i strategijama suočavanja s neuspjehom u školi, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
19.Ivanov, Lozena; Sorić, IzabelaOdnos metakognitivne samoregulacije, motivacijskih uvjerenja i postignuća // XXI. Dani psihologije u Zadru / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 122-122 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Buri, Irena; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Slišković, Ana; Macuka, IvanaEmotional spillover in classrooms: A multilevel mediational analysis of teachers' emotions, emotional labor strategies and students' affective experiences // BOOK OF ABSTRACTS: 19th Conference on Personality (ECP 19)
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Šandrić, MareRegulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
22.Kamber, KatarinaIspitivanje odnosa perfekcionizma, prednatjecateljske anksioznosti, motivacije i percepcije legitimnosti nesportskog ponašanja kod košarkaša, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
23.Vukas, KatarinaPovezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
24.Torić, MartaUvjerenja o matematici i ciljne orijentacije kao odrednice ispitnih emocija i školskog postignuća u matematici, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
25.Slišković, Ana; Burić, Irena; Bubić, Lucija; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Macuka, IvanaEmocionalni napor, profesionalno sagorijevanje i želja za napuštanjem profesije kod nastavnika osnovnih i srednjih škola // 25. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 211-212 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
26.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Sorić, IzabelaTestiranje recipročnosti odnosa između strategija emocionalne regulacije i emocija nastavnika nakon kontrole dispozicijske afektivnosti // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2017. str. 120-120 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
27.Burić, Irena; Slišković, Ana; Penezić, Zvjezdan; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaSelf-efficacy, work-related emotions and desire to quit in teaching occupation: A test of reciprocal relations // European Association of Work and Organizational Psychology 2017 ; Enabling Change through Work and Organizational Psychology
Dublin, Irska, 2017. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Slišković, Ana; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanTeachers’ self-efficacy and well-being: Examining the central role of emotional processes // 15th European Congress of Psychology
Amsterdam, Nizozemska, 2017. str. - (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaThe Big Five personality traits, goal orientations, and academic achievement // Learning and individual differences, 54 (2017), 126-134 doi:10.1016/j.lindif.2017.01.024 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaRegulating Emotions in the Teacher’s Workplace: Development and Initial Validation of the Teacher Emotion-Regulation Scale // International journal of stress management, 24 (2017), 3; 217-246 doi:10.1037/str0000035 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Sorić, IzabelaEmocije i emocionalna regulacija u odgojno- obrazovnom procesu // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 169-198 -
32.Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016 (zbornik)
-
33.Ivanov, Lozena; Karamatić Brčić, Matilda; Klarin, Mira; Luketić, Daliborka; Penezić, Zvjezdan; Radeka, Igor; Rogić, Ana Marija; Slišković, Ana; Sorić, Izabela; Šimić Šašić, Slavica; Vican, DijanaUpravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016 -
34.Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanStrategije suočavanja s ispitnom situacijom u kontekstu različitih kriterija uspješnosti suočavanja // Knjiga sažetaka - 24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Zagreb, 2016. str. 268-268 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaTeachers' emotions and subjective well-being: The mediating role of emotional labor strategies // AAPC16 – 12th Alps-Adria Psychology Conference
Rijeka, Hrvatska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaPersonality and work engagement among high-school teachers: The mediating role of negative emotions // 18th European Conference on Personality
Temišvar, Rumunjska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Penezić, ZvjezdanThe mediating role of teachers' emotions and burnout in explaining the relationship between perceived principal support and work engagement: testing the structural equivalence across educational levels // 37th STAR Conference
Zagreb, Hrvatska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Marić, Martina; Sorić, Izabela; Burić, Irena; Slišković, AnaEmocionalna regulacija i zadovoljstvo poslom i životom kod učitelja: posredujuća uloga emocionalnih iskustava // XX. Dani psihologije
Zadar, Hrvatska, 2016. (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Slišković, Ana; Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaEmocionalna regulacija, emocije i psihološka dobrobit učitelja: provjera medijacijskog modela // XX. Dani psihologije u Zadru
Zadar, Hrvatska, 2016. (poster, sažetak, znanstveni) -
40.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanEmotion regulation in academic domain: Development and validation of the academic emotion regulation questionnaire (AERQ) // Personality and individual differences, 96 (2016), 138-147 doi:10.1016/j.paid.2016.02.074 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Marinović, LukaOdnos kalibracije postignuća sa samoefikasnosti i doživljenim emocijama tijekom ispitne situacije // Sažeci priopćenja - 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2015. str. 249-249 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
42.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Slišković, Ana; Macuka, IvanaA kako se učitelji osjećaju? Kvalitativna analiza pojavnosti i izvora emocionalnih iskustava predmetnih učitelja // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
43.Burić, Irena; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaPercepcija učiteljske profesije u Hrvatskoj iz perspektive predmetnih učitelja – kvalitativna analiza // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Bajić, Zlatko; Sorić, IzabelaPovezanost školskog nasilja s emocionalnom kompetencijom i doživljenim emocijama kod učenika // Sažeci priopćenja XIX. Dana psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2014. str. 74-74 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanRazvoj i validacija Upitnika emocionalne regulacije u obrazovnom kontekstu // Sažeci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2014. str. 83-83 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
46.Sorić, IzabelaUloga ciljnih orijentacija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 105-106 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
47.Burić, Irena; Sorić, IzabelaPosredujuća uloga kognitivnih procjena u povezanosti socijalne okoline učenika i ugodnih ispitnih emocija // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 39-39 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Sorić, Izabela; Burić, IrenaAnksioznost i bespomoćnost u ispitnim situacijama – doprinosi učeničkih ciljnih orijentacija, voljnih strategija i školskog postignuća // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna, (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 38-38 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
49.Sorić, IzabelaSamoregulacija učenja. Možemo li naučiti učiti.. Jasrebarsko: Naklada Slap, 2014 (monografija)
-
50.Sorić, Izabela; Ivanov, Lozena; Penezić, ZvjezdanOdnos kontrole i vrijednosti postignuća s emocijama doživljenim u ispitnim situacijama // Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije : knjiga sažetaka / Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica, Barbara ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013. str. 194-194 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
51.Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanOdnos percipirane vrijednosti studiranja, kontrole postignuća i zadovoljstva studijem // Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije : knjiga sažetaka / Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica, Barbara ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013. str. 183-183 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
52.Bajić, ZlatkoPovezanost emocionalne inteligencije i samopoštovanja učenika s emocijama i nasiljem doživljenim u školi, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
53.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaBig Five Personality Traits, Cognitive Appraisals and Emotion Regulation Strategies as Predictors of Achievement Emotions // Psihologijske teme, 22 (2013), 2; 325-349 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
54.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaDoprinosi osobina ličnosti, motivacijskih vjerovanja i interesa za studij metakognitivnoj regulaciji učenja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 250-250 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
55.Bajić, ZlatkoPovezanost emocionalne inteligencije i samopoštovanja učenika s emocijama i nasiljem doživljenim u školi, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
56.Šimić Šašić, Slavica; Sorić, Izabela; Klarin, MiraDoprinos ponašanja nastavnika komponentama samoreguliranog učenja i školskom uspjehu učenika // XVIII. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Penezić, Zvjezdan ; Ćubela Adorić, Vera ; Ombla, Jelena ; Slišković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle ; Vulić-Prtorić, Anita (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. str. 148-148 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
57.Trogrlić, IvanaDosada u školi: „Odnos darovitosti, dosade i školskog postignuća“, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
58.Marinović, Ana; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Šunjić, MarijanaPersonality traits, goal orientations, self-efficacy, and value of learning as predictors of achievement in chemistry // Review of Psychology 19(1) / Buško, Vesna (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 91-91 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
59.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Penezić, ZvjezdanTHE MEDIATING ROLE OF LEARNING GOAL ORIENTATIONS IN THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS AND ACADEMIC ACHIEVEMENT // Book of Abstracts 16th European Conference on Personality Psychology / Di Bias, Lisa ; Carnaghi, Andrea ; Ferrante, Donatella ; Piccoli, Valentina (ur.).
Trst: Universita Degli Studi di Trieste, 2012. str. 230-231 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
60.Sorić, IzabelaPersonality, Motivational Beliefs and Contextual Variables as Predictors of Metacognitive Self-Regulation // Proceedings of the 5th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16 Metacognition / Cantoia, Manuela ; Colombo, Barbara ; Gaggioli, Andrea ; Girani De Marco, Barbara (ur.).
Milano: EDUCatt, 2012. str. 82-82 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
61.Šimić Šašić, SlavicaKvaliteta interakcije nastavnika i učenika na različitim razinama obrazovanja, 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
62.Burić, Irena; Sorić, IzabelaThe role of test hope and hopelessness in self-regulated learning : Relations between volitional strategies, cognitive appraisals and academic achievement // Learning and individual differences, 22 (2012), 4; 523-529 doi:10.1016/j.lindif.2012.03.011 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
63.Matešić, Krunoslav, voditelj; Sudionoci: Buško, Vesna; Brajša-Žganec, Andreja; Domijan, Dražen; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Vranić, AndreaKako unaprijediti obrazovanje o psihodijagnostičkim sredstvima? // Sažeci radova / Penezić, Zvjezdan ; Ćubela Adroić, Vera ; Ombla, Jelena ; Slišković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle ; Vulić Prtorić, Anita (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. str. 202-202 (ostalo, sažetak) -
64.Pavlović, ŽanaNeke osobine ličnosti, izvori stresa na poslu i načini suočavanja kod predškolskih odgojitelja, 2011., postdiplomski specijalisticki, Filozofski fakultet, Zagreb
-
65.Burić, Irena; Sorić, IzabelaPOZITIVNE EMOCIJE U ISPITNIM SITUACIJAMA – DOPRINOSI UČENIČKIH CILJNIH ORIJENTACIJA, VOLJNIH STRATEGIJA I ŠKOLSKOG POSTIGNUĆA // Suvremena psihologija, 14 (2011), 2; 183-199 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
66.Colić, MarijaDržavna matura i ocjene u srednjoj školi kao prediktori akademskog postignuća na kraju prvog semestra, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
67.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanStrategije emocionalne regulacije u ispitnim situacijama: Doprinosi osobina ličnosti, kognitivnih procjena i ispitnih emocija // Psihologijske teme, 20 (2011), 2; 277-298 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
68.Penezić, Zvjezdan; Babić, Manda; Sorić, IzabelaDržavna matura i zadovoljstvo životom kod adolescenata // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb: Grafički zavod Hrvatske, d.o.o., 2011. str. 233-233 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
69.Šimić Šašić, Slavica; Sorić, IzabelaKvaliteta interakcije nastavnik-učenik: povezanost s komponentama samoreguliranog učenja, ispitnom anksioznošću i školskim uspjehom // Suvremena psihologija, 14 (2011), 1; 35-55 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
70.Burić, Irena; Sorić, IzabelaMedijacijska uloga emocija u odnosu kognitivnih procjena i strategija voljne kontrole tijekom učenja matematike // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb: Grafički zavod Hrvatske, d.o.o., 2011. str. 200-200 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
71.Gršković, Vanja; Sorić, IzabelaEmocionalna inteligencija i emocionalna kreativnost: usporedba dvaju konstrukata // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb: Grafički zavod Hrvatske, d.o.o., 2011. str. 102-102 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
72.Petrešević, Đurđica; Sorić, IzabelaUčeničke emocije i njihovi prediktori u procesu samoregulacije učenja // Društvena istraživanja, 20 (2011), 1; 211-232 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
73.Oštrić, Danijela; Penezić, Zvjezdan; Ombla, Jelena; Sorić, IzabelaSexual Self-disclosure to Different People – Examination of Gender Differences // Review of Psychology, Vol. 17, No. 2 / Buško, Vesna (ur.).
Zagreb: Naklada Slap, 2010. str. 201-201 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
74.Matković, KarmenSamoregulacija učenja i percepcija roditeljskog ponašanja u relaciji s akademskim uspjehom studenata, 2010., diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar
-
75.Gršković, VanjaIspitivanje odnosa emocionalne inteligencije i emocionalne kreativnosti, 2010., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
76.Burić, Irena; Sorić, IzabelaAchievement goal orientations as predictors of discrete test emotions // 12th International Conference on Motivation: New Directions in Mind / Lemos, Marina ; Goncalves, Teresa ; Verissimo, Lurdes ; Meneses, Helena (ur.).
Porto: Faculdade de Psicologia e de Ciencias da Educacao ; University of Porto, 2010. str. 96-96 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
77.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Nekić, IrenaThe academic failure in context of self-regulated learning: the relationship between motivational beliefs, coping strategies and causal attributions // 12th International Conference on Motivation: New Directions in Mind - Book of Abstracts / Lemos, Marina ; Goncalves, Teresa ; Verissimo, Lurdes ; Meneses, Helena (ur.).
Porto: Faculdade de Psicologia e de Ciencias da Educacao ; University of Porto, 2010. str. 156-157 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
78.Burić, IrenaProvjera Pekrunove teorije kontrole i vrijednosti, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
79.Gršković, Vanja; Sorić, IzabelaEmocionalna inteligencija i samoregulacija raspoloženja kao prediktori aleksitimije // Sažetci radova VII. Dani psihologije / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 133-133 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
80.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanRegulacija emocija u ispitnim situacijama // Sažetci radova XVII Dani psihologije / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 38-38 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
81.Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanTransition to university: The mediation role of social support in the relationship between stress and depression // Review of Psychology (Special Issue), 17(2) / Buško, Vesna (ur.).
Jasrebarsko: Naklada Slap, 2010. str. 175-176 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
82.Milivojević, MarinaOsobna jednadžba nastavnika u relaciji s osobinama ličnosti i percipiranom samoefikasnošću, 2010., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar
-
83.Šimić Šašić, Slavica; Sorić, IzabelaPridonose li osobne karakteristike nastavnika vrsti interakcije koju ostvaruju sa svojim učenicima? // Društvena istraživanja, 19 (2010), 6; 973-994 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
84.Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanCoping strategies and psychosomatic symptoms in adolescents // Understanding Positive Life: Research and Practice on Positive Psychology / Freire, Teresa (ur.).
Lisabon: Climepsi Editores, 2009. str. 183-198 -
85.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Vulić-Prtorić, Anita; Ivanov, LozenaInternalizing and externalizing problems of students with different attributional patterns of academic achievement // 23rd Annual Conference of the European Health Psychology Society / Moss-Morris, Rona ; Yardley, Lucy (ur.).
Pisa: Routledge ; Taylor & Francis, 2009. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
86.Penezić, Zvjezdan; Martinović, Jelena; Ivanov, Lozena; Sorić, IzabelaPersonal control of development, sense of coherence and life satisfaction in patients and healthy persons // "From Knowledge to Interventions" ; Abstracts from Health Psychology 2009 in Pisa / Moss-Morris, Rona ; Yardley, Lucy (ur.).
Pisa: Routledge ; Taylor & Francis, 2009. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
87.Ivanov, Lozena; Penezić, Zvjedan; Sorić, IzabelaRelationship among healthy separation and student’s social and achievement goals during the first year of study // "From Knowledge to Interventions" ; Abstracts from Health Psychology 2009 in Pisa / Moss-Morris, Rona ; Yardley, Lucy (ur.).
Pisa: Routledge ; Taylor & Francis, 2009. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
88.Marić, NikolinaRazlike u školskom samopoimanju kod učenika srednjih škola, 2009., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar
-
89.Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita; Ivanov, LozenaKomponente samoreguliranog učenja kod srednjoškolaca različitih atribucijskih obrazaca // Sažetci - 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 83-83 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
90.Sorić, IzabelaRegulatory styles, causal attributions and academic achievement // School Psychology International, 30 (2009), 4; 403-420 doi:10.1177/0143034309106946 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
91.Sorić, Izabela; Palekčić, MarkoThe Role of Students’ Interests in Self-Regulated Learning: The Relationship between Students’ Interests, Learning Strategies and Causal Attributions // European Journal of Psychology of Education, 24 (2009), 4; 545-565 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
92.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Vulić-Prtorić, AnitaIdentifying the patterns of students’ goal orientations // Horizons of Psychology (17)- Supplement: 8th Alps-Adria Psychology Conference: Abstracts / Podlesek, Anja ; Komidar, Luka (ur.).
Ljubljana: Slovenian Psychological Association, 2008. str. 83-83 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
93.Sorić, Izabela; Ančić, JadrankaLearning Strategies and Causal Attributions in Second Language Learning // Review of psychology, 15 (2008), 1-2; 17-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
94.Sorić, IzabelaIstraživanja iz područja edukacijske psihologije // Quo vadis psychologia? / Manenica, Ilija ; Šimić, Nataša (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2008. str. 41-49 -
95.Šimić Šašić, SlavicaInterakcije nastavnik-učenik: Prediktori i efekti na motivacijske, kognitive i afektivne aspekte učenja, 2008., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
96.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, AnitaSamopoštovanje u ranoj adolescenciji: važnost uloge roditeljskog ponašanja i školskoga dostignuća // Društvena istraživanja, 17 (2008), 4-5; 887-906 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
97.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Vulić-Prtorić, AnitaIdentifying the patterns of students' goal orientations // Horizons of Psychology - Abstracts / Podlesek, Anja ; Komidar, Luka (ur.).
Ljubljana: Slovenian Psychological Association, 2008. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
98.Pupić-Bakrač, Andrea; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Vulić-Prtorić, Anita(In)stability of self-esteem in adulthood: The role of stressful life events // 4th European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts / Ingrid Brdar (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
99.Vulić-Prtorić, Anita; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanAn empirical look at The Defense Style Questionnaire - 40: Reliability and Construct Validity // 4th European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts / Ingrid Brdar (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 365-365 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
100.Sorić, IzabelaThe Relationship between Self-Efficacy, Causal Attributions and Experienced Emotions in Academic Context // Book of Selected Proceedings 15th Psychology Days in Zadar / Ćubela Adorić, Vera (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2007. str. 343-359