Pregled po CROSBI profilu: Vlatka Domović (CROSBI Profil: 13569, MBZ: 166732)
Pronađeno 99 radova
-
1.Domović, Vlatka; Drvodelić, Maja; Pažur, MonikaOkruženje za studiranje i profesionalne kompetencije - percepcija redovitih i izvanrednih studenata DRPOO // Zbornik Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević, (2022), 1; 12, 19 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Drvodelić, Maja; Domović, VlatkaParents’ Opinions about their Children’s Distance Learning during the First Wave of the Covid-19 Pandemic // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 12 (2022), 3; 221-241 doi:10.26529/cepsj.1131 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Drvodelić, Maja; Domović, Vlatka; Pažur, MonikaIzvanredno obrazovanje na daljinu tijekom pandemije COVID-19 u proljeće 2020: roditeljska perspektiva // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 3; 675-707 doi:10.15516/cje.v23i3.4511 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Bouillet, Dejana; Domović, VlatkaCapacities of Early Childhood Education Professionals for the Prevention of Social Exclusion of Children // Open Science Index 179, International Journal of Educational and Pedagogical Sciences, 15 (11)
online: World Academy of Science, Engineering and Technology, 2021. str. 957-963 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Bouillet, Dejana; Domović, VlatkaSocijalna isključenost djece rane i predškolske dobi: konceptualizacija, rizici i model intervencija // Ljetopis socijalnog rada, 28 (2021), 1; 71-96 doi:10.3935/ljsr.v28i1.388 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Peček, Mojca; Domović, VlatkaThe Bologna process as a Stimulus for Changes in Initial Primary Class Teacher Education: Comparison of Croatia and Slovenia // Teacher Education: The Bologna Process and the Future of Teaching / Worek, Daniela ; Kraler, Christian (ur.).
Münster: Waxmann, 2021. str. 29-38 -
7.Bouillet, Dejana, Domović, VlatkaSocijalna isključenost djece rane i predškolske dobi: konceptualizacija, rizici i model intervencija // Ljetopis socijalnog rada, 28 (2021), 1; 71-96 doi:.org/10.3935/ljsr.v28i1.388 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Domović, Vlatka; Brajković, Sanja; Bouillet, DejanaUnaprjeđivanje inkluzivnosti inicijalnog obrazovanja odgojitelja djece rane i predškolske dobi: Kurikul za edukatore sveučilišnih nastavnika. online: Ured UNICEF-a za Hrvatsku, 2020 (prirucnik)
-
9.Pažur, Monika; Domović, Vlatka; Kovač, VesnaDemocratic School Culture and Democratic School Leadership // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 4; 1137-1164 doi:10.15516/cje.v22i4.4022 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Bouillet, Dejana; Domović, Vlatka; Pažur, MonikaCjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva // Revija za socijalnu politiku, 27 (2020), 1; 1-16 doi:10.3935/rsp.v27i1.1635 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Domović, Vlatka; Drvodelić, Maja; Pažur, MonikaStudentska samoprocjena ovladanosti kompetencijama na diplomskom studiju Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Irena Klasnić (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet, 2019. str. 107-122 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Vizek Vidović, Vlasta; Domović, VlatkaDevelopment of Teachers’ Beliefs as a Core Component of their Professional Identity in Initial Teacher Education: A Longitudinal Perspective // CEPS - Center for Educational Policy Studies Journal, 9 (2019), 2; 119-138 doi:10.26529/cepsj.720 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Matulić, Branko; Čižmešija, Aleksandra; Diković, Marina; Domović, Vlatka; Đorđević, Mina; Jukić, Renata; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Koludrović, Morana; Ledić, Jasminka; Lončar-Vicković, Sanja et al.Priručnik za unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju / Čižmešija, Aleksandra ; Diković, Marina ; Domović, Vlatka ; Đorđević, Mina ; Jukić, Renata ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Koludrović, Morana ; Ledić, Jasminka ; Lončar-Vicković, Sanja ; Luketić, Daliborka ; Matulić, Branko ; Šamo, Renata ; Turk, Marko ; Vizek Vidović, Vlasta ; Vojvodić, Katja (ur.).
Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 2018 -
14.Čižmešija, Aleksandra; Diković, Marina; Domović, Vlatka; Đorđević, Mina; Jukić, Renata; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Koludrović, Morana; Ledić, Jasminka; Lončar-Vicković, Sanja; Luketić, Daliborka et al.Priručnik za unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju. Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 2018 (prirucnik)
-
15.Bouillet, Dejana; Domović, Vlatka; Ivančević, SanelaUvjerenja studenata učiteljskog studija i zaposlenih učitelja o inkluzivnoj praksi // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 53 (2017), 2; 32-43 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Domović, Vlatka; Vizek Vidović, Vlasta; Bouillet, DejanaStudent teachers’ beliefs about the teacher’s role in inclusive education // European Journal of Special Needs Education, 32 (2017), 2; 175-190 doi:10.1080/08856257.2016.1194571 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
17.Drvodelić, MajaStilovi vodstva ravnatelja, školsko ozračje i samovrednovanje osnovnih škola, 2016., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
18.Domović, Vlatka; Vizek- Vidović VlastaMulti - (inter) - cultural and Minority Education in the Republic of Croatia – Challenges for Teacher Education and Professional Development // Teacher Education for Multilingual and Multicultural Settings / Messner, Elgrid ; Worek, Daniela ; Peček Mojca (ur.).
Graz: Leykam International, 2016. str. 113-124 -
19.Domović, Vlatka; Vizek Vidović, VlastaCroatia: An Overview of Educational Reforms, 1950- 2014 // Education in the European Union - Post-2003 Member States / Corner, Trevor (ur.).
London : Delhi: Bloomsbury Publishing, 2016. str. 27-49 -
20.Vizek Vidović, Vlasta; Domović, VlatkaTransitions in Croatian pre-tertiary education and teacher education since independence // Hungarian educational research journal, 6 (2016), 2; 62-73 doi:10.14413/HERJ.2016.02.05 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Drvodelić, Maja; Domović, VlatkaOdnos odgojitelja prema samovrednovanju dječjih vrtića // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 18 (2016), Sp. Ed. 1; 47-60 doi:10.15516/cje.v18i0.2220 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
22.Drvodelić, Maja; Domović, VlatkaOdnos odgojitelja prema samovrednovanju dječjih vrtića // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Opić, Siniša ; Matijević, MIlan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 77-86 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Andraka, MarijaKultura i međukulturnost u hrvatskim osnovnoškolskim udžbenicima engleskog jezika, 2014., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
24.Vizek Vidović, Vlasta; Domović, Vlatka; Marušić, IrisPraćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014 (monografija)
-
25.Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.). Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013 (monografija)