Pregled po CROSBI profilu: Petar Smontara (CROSBI Profil: 1268, MBZ: 379674)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Smontara, PetarIntercultural Sesnitivity and Toleration of Adolescents in a Changing World // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 2; 159-167 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
2.Smontara, PetarRizična ponašanja adolescenata - socijalnopedagoški problem suvremene škole // Lađa (Zagreb), 8 (2013), 3 (29); 14-23 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
1.Smontara, PetarNasilje nad djecom i među djecom - prikaz sveučilišnog udžbenika. Autori udžbenika: Vesna Bilić, Gordana Buljan Flander i Hana Hrpka // Ljetopis socijalnog rada, 19 (2012), 3; 527-530 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
2.Smontara, PetarUloga Hrabrog telefona u prevenciji i zaštiti djece od zlostavljanja // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta, 10 (2008), 1-2; 227-238 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni članak, stručni)
-
3.Smontara, PetarKorijeni, razvijanje i prepoznavanje suicidalnog ponašanja kod djece i adolescenata // Napredak (Zagreb), 145 (2004), 3; 320-328 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni članak, znanstveni)
-
1.Smontara, PetarVrijednosne orijentacije adolescenata i odgojna uloga škole // Zbronik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Nagy Varga, A. ; Campbell-Barr, V. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 411-419 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Smontara, PetarIntercultural Education and School Culture in Croatia: Student-Adolescents’ Sensitivity and High School Teachers’ Competence // IAIE Zagreb conference 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation. Conference proceedings / Bartulović, M. ; Bash, L. ; Spajić-Vrkaš, V. (ur.).
Zagreb: Interkultura / IAIE, 2014. str. 184-192 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Smontara, PetarAutoritet i autonomija u kulturi djece i adolescenata // Pedagogija i kultura - znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje i kurikulum. / Ljubetić, M. ; Zrilić, S. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 279-286 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Smontara, PetarŠkolsko ozračje i nasilje među učenicima // Zbornik radova sa skupa nasilje nad djecom i među djecom / Kolesarić, Vladimir (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 461-476 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Smontara, PetarPedagoški tretman hiperaktivne djece u suvremenoj školi // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V. ; Šoljan, N. ; Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 662-669 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Smontara, PetarReligioznost – zaštitni čimbenik socijalnog razvoja adolescenata // Bioetika i aporije psihe / Janeš, L. (ur.).
Zagreb: Fakultet filozofije i religijskih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 94-94 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Smontara, PetarPolazišta integriranog kurikuluma u funkciji socijalnog razvoja i otpornosti učenika u posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja // Zbornik nije tiskan. Sažeci i radni materijali sa skupa objavljeni su online. / Kristina Benček, viša savjetnica (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2022. 1, 1 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
3.Smontara, PetarLogoterapijski pristup u pedagoškoj dijagnostici i savjetovanju adolescenata u riziku // Program i sažeci Znanstvenoga kolokvija "Odgojne kompetencije kroz cjeloživotno obrazovanje"
Međugorje, Bosna i Hercegovina, 2018. str. 42-44 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Smontara, PetarMotivacija, stresori i ponašanje adolescenata u školskom okruženju // Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu - izazov obitelji, školi i zajednici (sažeci izlaganja) / Kolesarić, V. ; Ručević, S. ; Šincek, D. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera, 2010. str. 75-75 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
1.Smontara, PetarAntipedagogija odnosa u školi - rizični faktor socioemocionalnog razvoja adolescenata // Međunarodni znanstveni kolokvij Očima djeteta - Osmijeh kao životni i društveni kapital
Međugorje, Bosna i Hercegovina, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Smontara, PetarNove perspektive, odgojni izazovi i prevencijske strategije bihevioralnih ovisnosti kod adolescenata. // Očima djeteta - znanstveni kolokvij s međunarodnim sudjelovanjem na temu Izazovi moralnome odgoju u suvremenom društvu.
Međugorje, Bosna i Hercegovina, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
3.Smontara, PetarŠkolski preventivni programi u zaštiti mentalnog zdravlja adolescenata. // Drugi hrvatski kongres o mentalnom zdravlju djece i mladih s međunarodnim sudjelovanjem: "Mentalno zdravlje mladih - bogatstvo naroda".
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni) -
4.Smontara, PetarIzazovi i zapreke kulturnoga pluralizma za razvoj suvremene škole i adolescenata // DOKON pedagogije i obrazovnih znanosti
Rijeka, Hrvatska, 2015. str. x-x (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
1.Smontara, PetarŠkolska fobija // Društvo nije zdravo, ali je ozdravljivo. Zbornik radova sedmog međunarodnog kongresa logoterapije. / Pahljina, Barbara (ur.).
Zagreb: LOGOS, Hrvatska, 2022. str. 49-54 (predavanje, recenziran, prošireni sažetak, stručni) -
2.Smontara, PetarAdolescenti u moderno doba: vrijednosna obzorja, razvoj identiteta i socijalni izazovi. // Društvo nije zdravo, ali je ozdravljivo. Zbornik radova petog međunarodnog kongresa logoterapije. / Pahljina, Barbara (ur.).
Zagreb: LOGOS Hrvatska, 2019. str. 70-74 (predavanje, recenziran, prošireni sažetak, stručni) -
1.Smontara, PetarVrijednosti i motivacija za učenje kao prediktori školskoga uspjeha, 2018., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Smontara, PetarUtjecaj školskog ozračja na nasilje među učenicima, 2011., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb