Pregled po CROSBI profilu: Željka Milin-Šipuš (CROSBI Profil: 12190, MBZ: 129806)
Pronađeno 122 radova
-
1.Filipan, Ivana; Jurkin, Ema; Milin Šipuš, Željka; Primorac Gajčić, LjiljanaRadionica „Plohe od sapunice“ // Osječki matematički list, 22 (2022), 2; 131-141 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
2.Dumančić Poljski, Štefica; Petrović, Bernardina; Milin Šipuš, ŽeljkaNazivi mjernih jedinica u hrvatskim matematičkim udžbenicima od druge polovice 18. stoljeća do sredine 19. stoljeća // 4. terminološki okrugli stol: Hrvatska terminologija u europskome kontekstu: novi obzori
Zagreb, Hrvatska, 2022. str. xxx-xxx (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Filipan, Ivana; Milin Šipuš, Željka; Primorac Gajčić, LjiljanaTranslation Surfaces with Constant Curvatures in 3-dimensional Lorentz-Minkowski Space // 5th Croatian Conference on Geometry and Graphics
Dubrovnik, Hrvatska, 2022. str. 17-18 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Katalenić, Ana; Čižmešija, Aleksandra; Milin Šipuš, ŽeljkaStudy of asymptotes in Calculus in mathematics textbooks for general upper secondary education in Croatia // 7th International Conference on the Anthropological Theory of the Didactic (CITAD7)
Barcelona, 2022. str. 294-307 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Bašić, Matija; Milin Šipuš, ŽeljkaTeachers’ perspective of mathematical analysis with Q&A maps // 7th International Conference on the Anthropological Theory of the Didactic (CITAD7)
Barcelona, 2022. str. 308-319 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Pleština, Jelena; Bašić, Matija; Milin Šipuš, Željka; Koceić-Bilan, NikolaHow did the Croatian noosphere respond to the problem of the shortage of mathematics teachers? // 7th International Conference on the Anthropological Theory of the Didactic (CITAD7)
Barcelona, 2022. str. 395-404 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Bruckler, Franka Miriam; Milin Šipuš, ŽeljkaPre-service mathematics teachers’ understanding of conditional probability in the context of the COVID-19 pandemic // European Journal of Science and Mathematics Education, 11 (2022), 1; 89-104 doi:10.30935/scimath/12436 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Bruckler, Franka Miriam; Milin Šipuš, ŽekljkaPre-Service Mathematics Teachers Understanding of Conditional Probability in the Context of the Covid-19 Pandemic // Roles of mathematics in education
Brno, Češka Republika, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
9.Katalenić, Ana; Čižmešija, Aleksandra; Milin Šipuš, ŽeljkaProspective Mathematics Teachers’ Knowledge of Asymptotes and Asymptotic Behaviour in Calculus // International Journal of Science and Mathematics Education, 20 (2022), 9, 28 doi:10.1007/s10763-022-10247-9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Milin-Šipuš, Željka; Primorac Gajčić, Ljiljana; Filipan, IvanaQuasi-umbilical surfaces, their parametrizations and evolute sets in Lorentz-Minkowski 3-space // X International Meeting on Lorentzian Geometry (GeLoCor)
Córdoba, Španjolska, 2021. str. 20-21 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
11.Milin Šipuš, Željka; Filipan, Ivana; Primorac Gajčić, Ljiljana; Lopez, RafaelInvolute of Pseudo-Null Curve in Minkowski Space // 22nd Scientific-Professional Colloquium on Geometry and Graphics / Došlić, T. ; Jurkin, E. (ur.).
Zagreb: Croatian Society for Geometry and Graphics, 2021. str. 17-18 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Primorac Gajčić, Ljiljana; Milin Šipuš, Željka; Filipan, IvanaNull scrolls, B-scrolls and associated evolute sets in Lorentz-Minkowski 3-space // 8th European Congress of Mathematics – 8ECM
Portorož, Slovenija, 2021. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni) -
13.Katalenić, Ana; Čižmešija, Aleksandra; Milin Šipuš, ŽeljkaAsymptotes of Plane Curves - Revisited // KoG : znanstveno-stručni časopis Hrvatskog društva za konstruktivnu geometriju i kompjutorsku grafiku, 25 (2021), 25; 78-86 doi:10.31896/k.25.9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Lopez, Rafael; Milin Šipuš, Željka; Primorac Gajčić, Ljiljana; Protrka, IvanaInvolutes of Pseudo-Null Curves in Lorentz- Minkowski 3-Space // Mathematics, 9 (2021), 11; 1256, 14 doi:10.3390/math9111256 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Lopez, Rafael; Milin Šipuš, Željka; Primorac Gajčić, Ljiljana; Protrka, IvanaNull scrolls with spacelike harmonic evolutes in Lorentz-Minkowski space // Results in mathematics, 76 (2021), 1; 52, 21 doi:10.1007/s00025-021-01359-9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Milin Šipuš, Željka; Primorac Gajčić, Ljiljana; Protrka, IvanaGeneralized helices on a lightlike cone in 3-dimensional Lorentz-Minkowski space // KoG : znanstveno-stručni časopis Hrvatskog društva za konstruktivnu geometriju i kompjutorsku grafiku, 24 (2020), 24; 41-46 doi:10.31896/k.24.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Milin Šipuš, Željka; Primorac Gajčić, Ljiljana; Protrka, IvanaNull scrolls with prescribed curvatures in Lorentz-Minkowski 3-space // Analele Stiintifice ale Universitatii Ovidius Constanta-Seria Matematica, 28 (2020), 3; 229-240 doi:10.2478/auom-2020-0043 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Katalenić, Ana; Čižmešija, Aleksandra; Milin Šipuš, ŽeljkaAsymptote in prospective mathematics teachers’ graphing praxeologies // Educação Matemática Pesquisa : Revista do Programa de Estudos Pós-Graduados em Educação Matemática, 22 (2020), 4; 817-826 doi:10.23925/1983-3156.2020v22i4p817-826 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Čatipović, Ivona; Jurkin, Ema; Milin Šipuš, ŽeljkaO trokutu i kružnici u izotropnoj ravnini // Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 3 (2020), 13-23 doi:10.32817/amssd.3.3.2 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
20.Čižmešija, Aleksandra; Katalenić, Ana; Milin- Šipuš, ŽeljkaAsymptotes and Asymptotic Behaviour in Graphing Functions and Curves: an Analysis of the Croatian Upper Secondary Education Within the Anthropological Theory of the Didactic // International Journal of Science and Mathematics Education, 18 (2020), 1185-1205 doi:.org/10.1007/s10763-019-10020-5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Milin Šipuš, Željka; Čižmešija, Aleksandra; Katalenić, AnaRedizajniranje kontekstualnog udžbeničkog zadatka s funkcijom eksponencijalnog tipa pomoću a posteriori analize radova studenata nastavničkog studija matematike // Book of abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Faculty of Education, 2019. str. 53-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Protrka, IvanaPlohe konstantne srednje zakrivljenosti i njima pridružene fokalne krivulje i plohe u Minkowskijevom prostoru, 2019., doktorska disertacija, Prirodoslovno-matematički fakultet - Matematički odsjek, Zagreb
-
23.Gusić, Matea; Milin Šipuš, ŽeljkaTeorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije // Van Hiele Theory in Mathematical Education
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 4-4 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
24.Milin Šipuš, Željka; Špalj, Eva; Bašić, Matija; Antoliš, SanjaProjekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike // Matematika i škola, 101 (2019), 2; 3-12 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
25.Bašić, Matija; Milin Šipuš, ŽeljkaStudents’ understanding of the interplay between geometry and algebra in multidimensional analysis: representations of curves and surfaces // Proceedings of the 11th Congress of European Society for Research in Mathematics Education CERME 11 / Jankvist, Uffe Thomas ; van den Heuvel-Panhuizen, Marja ; Veldhuis, Michiel (ur.).
Utrecht: Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht University, Netherlands and ERME, 2019. str. 2426-2433 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)