Pregled po CROSBI profilu: Ivan Frančišković (CROSBI Profil: 11967, MBZ: 124441)
Pronađeno 57 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Babić, Mirjana; Frančišković, IvanMenadžment intelektualnog kapitala osiguravajućeg društva. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2011 (sveučilišni udžbenik)
-
2.Frančišković, Ivan-VanjaVELIKE NAGRADE: Grobnik via Opatija, 2006 (monografija)
-
3.Frančišković, IvanVelike nagrade - stoljeće automoto športa u Hrvatskoj. Rijeka: Poglavarstvo Županije Primorsko-goranske Rijeka ; Poglavarstvo grada Rijeke ; Poglavarstvo grada Opatije ; Hrvatski autoklub (HAK), 1997 (monografija)
-
4.Frančišković, IvanSustav transportnih osiguranja. Zagreb: Croatia osiguranje, 1994 (monografija)
-
5.Frančišković, IvanOsiguranje u tržišnom gospodarstvu. Zagreb: Croatia osiguranje, 1992 (monografija)
-
6.Frančišković, IvanKako uspješno prodavati osiguranje. Zagreb: Croatia osiguranje, 1989 (monografija)
-
7.Frančišković, IvanTržišno poslovanje - Marketing s promocijom u osiguranju. Šibenik: ŠIRO Štampa', 1986 (monografija)
-
1.Zbornik radova sa znanstvenog okruglog stola GOSPODARSKO-SOCIJALNI RAZVITAK HRVATSKOG DRUŠTVA TIJEKOM PROTEKLIH 20 GODINA SAMOSTALNOSTI: USPJESI, ZABLUDE I POGREŠKE / Karaman Aksentijević, Nada ; Drezgić, Saša ; Frančišković, Ivan (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2011 (monografija)
-
2.P & I OSIGURANJE / Frančišković, Ivan (ur.). Zagreb: Croatia osiguranje, 1990 (prirucnik)
-
3.Uloga zapovjednika u pribavi dokaza / Frančišković, Ivan (ur.). Zagreb: The Nautical Institute ; Croatia, 1989 (monografija)
-
1.Čišić, Dragan; Frančišković, Ivan; Perić, AnaUsing social networks to measure transport system - Adria - Ionian region case // ADRIA - IONIAN EXTREMA AND PROXIMA / Evangelos Livieratos (ur.).
Solun: -, 2004. -
2.Frančišković, IvanMarketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 83-97 -
1.Frančisković, IvanEkonomika međunarodnog osiguranja, 2004
-
1.Frančišković, IvanPrimjena direktnog marketinga u osiguranju // Svijet osiguranja, 7 (2004), 2; 31-33 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Frančišković, IvanOsnove marketinga osiguranja // Osiguranje, 44 (2003), 9; 14-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Frančišković, Ivan; Tomljanović, JosipPromocija u funkciji uspješnosti i učinkovitosti poslovanja turističke agencije // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (2001), 3-4; 418-430 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
4.Frančišković, Ivan; Tomljanović, JosipUpravljanje prodajnim osobljem u funkciji uspješnosti poslovanja putničke agencije // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 48 (2001), 3-4; 159-167 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Frančišković, Ivan-VanjaOsobna prodaja životnih osiguranja // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 17 (1999), 1; 119-132 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
6.Frančišković, IvanHrvatski turizam - temeljni činitelj razvoja gospodarstva // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 46 (1999), 3-4; 113-118 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
7.Frančišković, IvanMarketing hrvatskog morskog brodarstva // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 42 (1995), 1-2; 49-54 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Frančišković, IvanRelevantne značajke tržišta hrvatskoga morskog brodarstva // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 41 (1994), 1-2; 29-34 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
9.Frančišković, IvanZnačajke i činitelji pomorskog gospodarstva Hrvatske // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 11 (1993), 1; 263-274 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
10.Frančišković, IvanMogućnost plasmana sredstava osiguranja u trgovini // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 8 (1990), 2; 275-287 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
1.Mencer, Ivan; Frančišković Ivan - VanjaZnačajke svjetskog tržišta morskog brodarstva // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (2000), 5-6; 433-451 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
2.Mencer, Ivan; Frančiškovi, Ivan-VanjaMarketinški pristup razvitku lučkih sustava // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 12; 1741-1756 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstvni rad, znanstveni)
-
1.Čišić, Dragan; Frančišković, Ivan; Perić, AnaBusiness Models for Transport eBusiness // MIPRO 2003, Proc3th International Conference Digital Economy
Opatija, 2003. str. 9-13 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Čišić, Dragan; Perić, Ana; Frančišković, IvaneLearning in Maritime Environment // MIPRO 2003 Digitalna ekonomija / Čišić, Dragan ; Mencer, Ivan (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za mikroprocesore, procesne i informacijske sustave, mikroelektroniku i elektroniku, 2003. str. 57-60 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Čišić, Dragan; Perić, Ana; Frančišković, IvanBusiness Models for Transport eBusiness // MIPRO 2003 Digitalna ekonomija / Čišić, Dragan ; Mencer, Ivan (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za mikroprocesore, procesne i informacijske sustave, mikroelektroniku i elektroniku, 2003. str. 9-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Frančišković, IvanPrimjena nove pomorske police i institutskih klauzula za osiguranje robe // Zbornik radova 4. međunarodnog savjetovanja o Sjevernojadranskom prometnom pravcu / Transadria (ur.).
Rijeka: Transadria, 1984. str. 70-78 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Frančišković, IvanOsiguranje u funkciji razvoja poduzetništva // „ Financijske organizacije - činioci gospodarskog razvoja Županije primorsko-goranske'' / Smokvina, Miljenko ; Cofek, Miran (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 1995. str. 34-37 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Vujičić, MajaZadovoljstvo korisnika i reakcija na ciljno odabrani olfaktorni podražaj u transferu znanja, 2015., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
2.Pavić Kramarić, TomislavaModeliranje utjecaja spajanja na uspješnost društava za osiguranje na hrvatskom tržištu osiguranja, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
1.Lastrić, AnđelinaKorištenje interneta u marketingu, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
2.Brežnjak, AnamarijaZaštita potrošača u segmentu marketing usluga, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Bujan, AleksandraOglašavanje poduzeća na društvenim mrežama, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
4.Tominac, MartinaKvaliteta pružanja usluge prijevoza učenika, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Ojurović, JasnaZadovoljstvo korisnika uslugom dopunskog zdravstvenog osiguranja- primjer Hrvatskog zavoda za zdravtsveno osiguranje, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Ciler, MarinoMarketing plan i pozicioniranje poduzeća, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Rudec, MarijaNadograđivanje ponude proizvodnih djelatnosti uslužnom komponentom s ciljem unapređenja poslovanja- primjer poduzeća TVIN d.o.o., 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Gretić, MajaZadovoljstvo studenata ponudom bankovnih usluga, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Debeljak, AnaZnačaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.Tomišić, EmiMarketing usluga u kampovima u Istri, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
11.Bogati, TatjanaMarketing i odnosi s javnošću u policiji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
12.Lucić, AntonelaUtjecaj zelenog marketinga na potrošače, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Radočaj, AntonijaMarketing usluga u osiguranju, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Petrović, SlavicaUtjecaj internet oglašavanja na iznajmljivanje soba u turizmu, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Bošnjak, MateaMarketinške strategije formiranja cijena u turizmu, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Jovančević, NikolaImplementacija programskih rješenja u funkciji unapređenja poslovanja i zadovoljstva korisnika, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Mateković, HrvojeMarketing prirodnih i kulturnih resursa Bjelovarsko-bilogorske županije, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.Pereša, NatašaMarketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Tomljenović, BarbaraPonašanje tinejdžera kao potrošača, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Drobnjak, LjiljanaMotivacija pojedinca za poduzetnički pothvat, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Blažina, DeaEmocionalna inteligencija i održivi turizam, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Pupić-Bakrač, MartaPozicioniranje marki osobnih automobila, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Pavletić, IvonaMarketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Patrk, MajaUtjecaj tvrtki za profesionalne usluge na poslovni uspjeh klijenata, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
1.Vlahinić-Dizdarević, NelaZbornik radova sa znanstvenog okruglog stola GOSPODARSKO-SOCIJALNI RAZVITAK HRVATSKOG DRUŠTVA TIJEKOM PROTEKLIH 20 GODINA SAMOSTALNOSTI: USPJESI, ZABLUDE I POGREŠKE, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).