Pregled po CROSBI profilu: Ivan Frančišković (CROSBI Profil: 11967, MBZ: 124441)
Pronađeno 57 radova
-
1.Lastrić, AnđelinaKorištenje interneta u marketingu, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
2.Brežnjak, AnamarijaZaštita potrošača u segmentu marketing usluga, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Bujan, AleksandraOglašavanje poduzeća na društvenim mrežama, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
4.Tominac, MartinaKvaliteta pružanja usluge prijevoza učenika, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Ojurović, JasnaZadovoljstvo korisnika uslugom dopunskog zdravstvenog osiguranja- primjer Hrvatskog zavoda za zdravtsveno osiguranje, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Ciler, MarinoMarketing plan i pozicioniranje poduzeća, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Rudec, MarijaNadograđivanje ponude proizvodnih djelatnosti uslužnom komponentom s ciljem unapređenja poslovanja- primjer poduzeća TVIN d.o.o., 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Gretić, MajaZadovoljstvo studenata ponudom bankovnih usluga, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Debeljak, AnaZnačaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.Tomišić, EmiMarketing usluga u kampovima u Istri, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
11.Bogati, TatjanaMarketing i odnosi s javnošću u policiji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
12.Lucić, AntonelaUtjecaj zelenog marketinga na potrošače, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Radočaj, AntonijaMarketing usluga u osiguranju, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Petrović, SlavicaUtjecaj internet oglašavanja na iznajmljivanje soba u turizmu, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Bošnjak, MateaMarketinške strategije formiranja cijena u turizmu, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Jovančević, NikolaImplementacija programskih rješenja u funkciji unapređenja poslovanja i zadovoljstva korisnika, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Mateković, HrvojeMarketing prirodnih i kulturnih resursa Bjelovarsko-bilogorske županije, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.Pereša, NatašaMarketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Vujičić, MajaZadovoljstvo korisnika i reakcija na ciljno odabrani olfaktorni podražaj u transferu znanja, 2015., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Tomljenović, BarbaraPonašanje tinejdžera kao potrošača, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Drobnjak, LjiljanaMotivacija pojedinca za poduzetnički pothvat, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Blažina, DeaEmocionalna inteligencija i održivi turizam, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Pupić-Bakrač, MartaPozicioniranje marki osobnih automobila, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Pavletić, IvonaMarketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
25.Babić, Mirjana; Frančišković, IvanMenadžment intelektualnog kapitala osiguravajućeg društva. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2011 (sveučilišni udžbenik)