Pregled po CROSBI profilu: Marko Sesar (CROSBI Profil: 11078, MBZ: 344105)
Pronađeno 10 radova
-
1.Škojo, Tihana; Sesar, MarkoRazvojna perspektiva poučavanja tradicijske glazbe // Didactic Challenges Book of Abstracts / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 189-191 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Škojo, Tihana; Sesar, MarkoIzazovi poučavanja tradicijske glazbe u suvremenom kurikulumu // 9. međunarodni znanstveno-stručni skup „Iz istarske glazbene riznice“
Novigrad, Hrvatska, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Tatai DominikTradicijska glazba u nastavi Glazbene kulture, 2021., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek
-
4.Marić, KatarinaTamburaški orkestar kao izvannastavna aktivnost u osnovnoškolskom kurikulumu, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek
-
5.Škojo, Tihana; Sesar, MarkoProširivanje glazbenih preferencija učenika prema interkulturalnom kurikulumu glazbene nastave // 20.pedagoški forum scenskih umetnosti Tematski zbornik Muzički identiteti / Petrović, Milena (ur.).
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2018. str. 128-142 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Štrkalj-Ivezic, S; Sesar, MA; Mužinić, LEffects of a group psychoeducation program on self- stigma, empowerment, and perceived discrimination of persons with schizophrenia // Psychiatria Danubina, 29 (2017), 1; 66-73 (recenziran, članak, znanstveni)
-
7.Škojo, Tihana; Sesar, MarkoProširivanjem glazbenih preferencija učenika prema interkulturalnom kurikulumu glazbene nastave // 20. pedagoški forum scenskih umetnosti - Muzički identiteti / Petrović, Milena (ur.).
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti, 2017. str. 41-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Štrkalj-Ivezic, Slađana; Sesar, Marija Alfonso; Mužinić, LanaEffects of a group psychoeducation program on self- stigma, empowerment, and perceived discrimination of persons with schizophrenia // Psychiatria Danubina, 29 (2017), 1; 66-73 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Sesar, MarkoRefleksivne kompetencije nastavnika u glazbenim školama // UMJETNIK KAO PEDAGOG PRED IZAZOVIMA SUVREMENOG ODGOJA I OBRAZOVANJA / izv.prof.mr.art. Berislav Jerković ; dr.sc. Tihana Škojo (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Umjetnička akademija u Osijeku, 2016. str. 588-603 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
10.Sesar, MarkoParadigma suvremenosti u nastavi glazbenih škola // Knjiga sažetaka / Tamara Gazdić-Alerić ; Majda Rijavec (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 147-147 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)