Pregled po CROSBI profilu: Petra Badurina (CROSBI Profil: 10933, MBZ: 325512)
Pronađeno 16 radova
-
1.Petra BadurinaOblikovanje prostorno-materijanog okruženja ustanove za rani odgoj i obrazovanje u funkciji razvoja simboličke igre djece rane dobi, 2017., doktorska disertacija, ZAGREB
-
2.Badurina, PetraUloge odgojitelja u simboličkoj igri djece rane dobi // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 47-75 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Badurina, Petra; Franc, VendiEfekt dviju različitih metoda poticanja pisanja i čitanja kod djece predškolske dobi // Pedagogija, obrazovanje i nastava
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2013. (demonstracija, sažetak, ostalo) -
4.Badurina, PetraUpoznavanje predškolskog djeteta s prirodoslovljem kroz istraživačke aktivnosti // Teorija i praksa ranog odgoja / Pehlić Izet, Hasanagić Anela (ur.).
Zenica: Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje Islamskog pedagoškog fakulteta Univerziteta u Zenivi, 2012. str. 106-107 (predavanje, sažetak, stručni) -
5.Badurina, PetraThe association of play and learning in preschool children // Practice and theory in systems of education, 6 (2011), 3; 305-314 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Karković, PetraUčenje putem simboličke igre // 4th International conference for theory and practice in education
Budimpešta, Mađarska, 2011. (predavanje, pp prezentacija, ostalo) -
7.Badurina, Petra; Novaković, SvetlanaUmjetnička igra u predškolskom periodu // Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju / Žabčić Danijel ; Balić Šimrak Antonija ; Levačić Ljubomir ; Horvat Blažinović Kristina (ur.).
Zagreb: ECNSI - Europski centar za sustavna i napredna istraživanja, Zagreb ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 165-173 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Karković, PetraPoticanje razvoja rane pismenosti u predškolskoj ustanovi // Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić Anka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 165-172 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
9.Badurina, PetraOdgojno-obrazovni kontekst suvremene predškolske ustanove // Kriza odgoja i/ili odgoj u vrijeme krize
Osijek, Hrvatska, 2010. (predavanje, pp prezentacija, ostalo) -
10.Badurina, PetraOblikovanje kvalitetnog konteksta u dječjem vrtiću za odgoj i obrazovanje djece rane dobi // Pedagoški poticajan prostor kao temelj pristupa učenju u predškolskoj ustanovi
Zagreb, Hrvatska, 2010. (pozvano predavanje, pp prezentacija, ostalo) -
11.Karković, PetraPedagoški poticajan prostor kao temelj integriranog pristupa učenju u predškolskoj ustanovi // Interdisciplinarni pristup učenju, put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta / Vujičić Lidija ; Duh Matijaž (ur.).
Rijeka: Grafika Zambelli, 2009. str. 135-142 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Karković, PetraUtjecaj učenja praktičara na kvalitetu dječjeg učenja // Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih / Babić Nada ; Redžep Borak Zora (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. str. 69-73 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
13.Karković, PetraUčenje putem igre: praktičan pristup radu za osobe koje se profesionalno bave ranim odgojem // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 2; 267-268 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
14.Karković, PetraBezuvjetno roditeljstvo // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta, 10 (2008), 1/2; 517-521 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
15.Karković, PetraSposobnost odgojitelja u oblikovanju prostora prema potrebama djece // Perspektive cjelživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja Robert ; Klarin Mira ; Nenadić-Bilan Diana ; Vrsaljko Slavica ; Ivon Katarina ; Pehofer Johann ; Barić Ernest (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2008. str. 357-365 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Badurina, PetraOdgojne metode suvremenog roditelja // Pedagogija - Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 357-365 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)