Pregled po CROSBI profilu: Petar Fabijanić (CROSBI Profil: 10368, MBZ: 304336)
Pronađeno 6 radova
-
1.Fabijanić, Petar; Palmović, MarijanPronoun reference resolution in a pro-drop language // Learning and Perception / Mihaly Racsmany (ur.).
Budimpešta: Wolters Kluwer Group, 2013. str. 38-39 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Fabijanić, Petar; Dević, Ivan; Burušić, JosipTest apstraktnog mišljenja DF 40‐U –provjera metrijskih karakteristika // XVIII. Dani psihologije u Zadru - sažeci radova / Penezić, Zvjezdan ; Ćubela Adorić, Vera ; Slišković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle ; Vulić-Prtorić, Anita (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. str. 170-170 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
3.Lice, Karolina; Hodak, Jelena; Fabijanić, PetarSubtypes of Wernicke's aphasia – Can Peabody Picture Vocabulary Test (PPVT-III- HR) serve as a diagnostic tool? // International Summer School on Cognitive Neuroscience
London, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2011. (poster, neobjavljeni rad, ostalo) -
4.Fabijanić, Petar; Budimir, Sanja; Palmović, MarijanPragmatička prednost okruglih brojeva: modificirana Sternbergova paradigma // Riječki dana eksperimentalne psihologije - REPSI / Domijan, Dražen ; Bajšanski, Igor ; Maliković, Marko (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2011. str. 15-16 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Žebec, Mislav Stjepan; Fabijanić, Petar; Prvčić, IvaKvantitativno-relacijsko prosuđivanje hrvatske djece i adolescenata: psihometrijska analiza i razvojne osobitosti // Suvremena psihologija, 13 (2010), 1; 1-21 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Žebec, Mislav-Stjepan; Fabijanić, Petar; Jurić, DanielDobne promjene brzine ljudske obrade podataka: klasična definicija i novi pristup matematičkom modeliranju // XIV. dani psihologije u Zadru : međunarodni znanstveno-stručni skup : sažeci radova = 14th Psychology Days in Zadar : abstracts / Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Filozofski fakultet, Odjel za psihologiju, 2004. str. 111-111 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)