Pregled po CROSBI profilu: Vedrana Berlengi (CROSBI Profil: 10304, MBZ: 298090)
Pronađeno 16 radova
-
1.Berlengi Kapušin, VedranaL'importance de la cohérence dans la correction des productions écrites en français langue étrangère // La Correction en langue(s) – Linguistic Correction/Correctness / Raineri, Sophie ; Sekali Martine ; Leroux Agnès (ur.).
Nanterre: Presses universitaires de Paris Nanterre, 2020. str. 117-128 -
2.Lukežić Štorga, Maja; Berlengi Kapušin, VedranaPoteškoće u ovladavanju ortoepskom normom izgovora suglasnika: usporedba kroatofonih nastavnika i studenata francuskog jezika // Jezici i kulture u vremenu i prostoru VII/1 / Gudurić, S. ; Radić-Bojanić, B. (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Novi Sad ; Pedagoško društvo Vojvodine, 2018. str. 455-468 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Berlengi, Vedrana; Damić Bohač, DarjaStrani jezik kao predmet poučavanja na neofilološkim studijima - na primjeru studija francuskog jezika i književnosti // Jezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2017. str. 45-55 -
4.Lukežić Štorga, Maja; Berlengi, VedranaQuelques difficultés de la prononciation des consonnes vues par les croatophones // Francontraste 3: Structuration, langage, discours et au-delà / Pavelin Lešić, Bogdanka (ur.).
Mons: Colorado Independent Publishers Association (CIPA), 2017. str. 149-164 -
5.Damić Bohač, Darja; Berlengi, VedranaStrani jezik kao predmet poučavanja na neofilološkim studijima - na primjeru studija francuskog jezika i književnosti // Jezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2017. str. 45-55 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Damić Bohač, Darja; Berlengi, VedranaStrani jezik kao predmet poučavanja na neofilološkim studijima - na primjeru studija francuskog jezika i književnosti // Jezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2017. str. 45-55 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Lukežić Štorga, Maja; Berlengi VedranaFonetika u nastavi francuskog jezika : Treba li posvetiti više pažnje izgovoru ? // Međužupanijsko stručno vijeće nastavnika i profesora francuskog jezika
Zagreb, Hrvatska, 2016. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
8.Damić Bohač, Darja; Berlengi, VedranaCe français que nous enseignons... // Le français sur objectif universitaire Du concept à la pratique / Franić, Ivana ; Ruet, Magali (ur.).
Zagreb: FF Press, 2014. str. 115-125 -
9.Berlengi, VedranaAuto-évaluation de la production écrite en langue étrangère // Introducing the European Language Portfolio into Croatian and French Foreign Language Classrooms. From Language Use to Language Awareness / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 125-134 -
10.Bagarić Medve, Vesna; Berlengi VedranaElementary School Learners' Linguistic and Learning Awareness // Introducing the European Language Portfolio into Croatian and French Foreign Language Classrooms. From Language Use to Language Awareness / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 107-124 -
11.Berlengi, Vedrana; Kukolja, MajaVišejezičnost u varaždinskim i zagrebačkim općim gimnazijama // Prostor i vrijeme u jeziku: Jezik u prostoru i vremenu / Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Pavičić Takač, Višnja ; Gradečak-Erdeljić, Tanja ; Buljan, Gabrijela (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 187-195 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Vrhovac, Yvonne; Berlengi, VedranaNastavnikove uloge pri razvijanju učenikove samostalnosti // Autonomija učenika i nastavnika u nastavi jezika i književnosti / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2010. str. 250-270 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Berlengi, VedranaLes apprenants croates face au Portfolio européen des langues // Godišnjak Filozofskog fakulteta u Novom Sadu XXXV-3 / Sekeruš, Pavle ; Valčić Bulić, Tamara (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010. str. 211-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Berlengi, VedranaKako učenici prihvaćaju Europski jezični portfolio u hrvatskim školama // Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2010. str. 286-294 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Berlengi, VedranaVještina slušanja – kako njome vladaju budući nastavnici francuskog jezika, a kako njihovi potencijalni učenici // Lingvistika javne komunikacije: Komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika / Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Belaj, Branimir ; Kuna, Branko (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 57-64 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Berlengi, VedranaUčenje stranih jezika, stavovi i motivacija, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb