Pregled po CROSBI profilu: Marko Jurčić (CROSBI Profil: 10129, MBZ: 282854)
Pronađeno 50 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Jurčić, MarkoPedagoške kompetencije suvremenog učitelja. Zagreb: Recedo, 2012 (monografija)
-
1.Odgoj u školi / Opić, Siniša ; Bilić, Vesna ; Jurčić, Marko (ur.), 2015 (monografija)
-
1.Zrilić, Smiljana; Valjan Vukić, Violeta; Jurčić, MarkoPedagogic-didactic concept in bringing up and educating gifted children // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene : znanstvena monografija = Competencies of modern teachers and educators - challenge for change : scientific monograph / Varga, László (ur.).
Šopron: Benedek Elek Faculty of Pedagogy, University of Sopron, 2015. str. 61-86 -
2.Jurčić, MarkoOdgoj u izvanučioničkoj nastavi // Odgoj u školi / Opić, S., Bilić, V. i Jurčić, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 197-221 -
3.Jurčić, MarkoKultura škole // Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti / Hrvatić, Neven (ur.).
Pitomača: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Ad Arma ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2014. str. 81-93 -
4.Jurčić, MarkoPedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave // Pedagogija i kultura / Hrvatić, N., Klapan, A. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 190-197 -
5.Jurčić, MarkoDidaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja // Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / Gajić Olivera (ur.)., 2011. str. 69-82
-
6.Jurčić, Marko; Markić, IvanPedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi // Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija / Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije, 2011. str. 167-178 -
1.Jurčić, Marko; Klasnić, IrenaPravednost učitelja kao čimbenik uspješnosti nastave // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 25-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Jurčić, M.Kompetentnost nastavnika – pedagoške i didaktičke dimenzije // Pedagogijska istraživanja, 11 (2014), 1; 77-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Bedeković, Vesna, Jurčić, Marko, Zrilić, SmiljanaRazličitost u kontekstu suvremenog kurikuluma // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 2; 149-164 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Jurčić, MarkoKurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 205-217 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.Jurčić, Marko; Matešić, IrenaPovezanost razrednog ozračja i interkulturalne osjetljivosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 4; 495-510 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Jurčić, MarkoSpremnost roditelja za sudjelovanje u razrednim i školskim aktivnostima // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 139-151 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Jurčić, MarkoUčiteljevo zadovoljstvo temeljnim čimbenicima izvannastavnih aktivnosti // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 2 (2008), 20; 9-26 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Jurčić, Marko; Poljski, IvanTjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u razrednoj nastavi sa stajališta suvremene pedagogije // Učitelj – godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 1 (2007), 7; 279-289 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Jurčić, MarkoUčenikovo opterećenje nastavom i razredno-nastavno ozračje // Odgojne znanosti, 8 (2006), 2 (12); 329-346 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
10.Jurčić, MarkoPovezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom // Pedagogijska istraživanja, 2 (2006), 3; 141-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Jurčić, MarkoUloga ispitne anksioznosti u zadovoljstvu učenika razredno-nastavnim ozračjem // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 2; 191-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Jurčić, MarkoUloga učiteljeve potpore u razredno-nastavnom ozračju // Napredak (Zagreb), 145 (2004), 3; 329-340 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Jurčić, MarkoIdentitet moderne škole // Napredak (Zagreb), 144 (2003), 2; 213-224 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
1.Jurčić, MarkoKurikulum - orijentacija i oslonac školskom pedagogu u razvojno-pedagoškoj djelatnosti škole // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 90-91 (2010), 2-3 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
2.Jurčić, MarkoRad u skupinama u razrednoj nastavi kao sastavnice cjelovitog poučavanja i učenja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 78-79 (2008), 20-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
3.Jurčić, MarkoŠkolsko ozračje iz perspektive roditelja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 70-71 (2006), 33-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Jagić, Stjepan; Jurčić, MarkoRazredno-nastavno ozračje i zadovoljstvo učenika nastavom // Acta Iadertina, 3 (2006), 29-43 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znastveni članak, znanstveni)
-
1.Jurčić, Marko; Klasnić, IrenaIstraživački usmjerena nastava // Kurikulumski ishodi suvremenog odgoja i obrazovanja / Ivanović, Josip ; Pintér Krekić, Valeria (ur.).
Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici Sveučilišta u Novom Sadu, 2015. str. 151-165 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Jurčić, Marko; Klasnić, IrenaDomaća zadaća- dopuna školskom učenju i odgojnosti učenika // Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«, »Modern Approaches to Teaching Coming Generation« / Mojca Orel (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2014. str. 231-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Jurčić, MarkoDidaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja // EDUvision 2013
Ljubljana, 2013. str. 104-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Jurčić, MarkoKompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi // Modern approaches to teaching the coming generations
Ljubljana, 2012. str. 363-371 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Jurčić, MarkoKreativno znanje kao kompetencija za budućnost // Daroviti u procesu globalizacije
Vršac: Visoka škola stručnih studija za obrazovanje vaspitača „Mihaailo Palov Vršac,, 2010. str. 51-54 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Jurčić, MarkoJezgrovno kurikularna metodika kao orjentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta // Modern Methodological aspects, Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar
Subotica, 2010. str. 104-111 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Jurčić, Marko; Markić, IvanModeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa // Susret kultura / Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010. str. 156-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Jurčić, MarkoUčenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja // I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi
Baja: Eötvös József College Press, 2009. str. 9-22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Bedeković, Vesna; Jurčić, Marko; Kolak, AnteSociometrijski status darovitog učenika i njegov položaj u društvenoj (razrednoj) eliti // Međunarodni znanstveni skup "Daroviti i društvena elita" : zbornik radova / Gojkov, Grozdanka (ur.).
Vršac: Visoka škola strukovnih studija Vršac, 2009. str. 80-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Jurčić, Marko; Markić, IvanCjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća // A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar, 2009. str. 268-275 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Jurčić, MarkoUključenost u sport i sportske aktivnosti studenata učiteljskog fakulteta, Čakovec - pedagoški aspekt // Sport u državama i regijama Alpe-Jadan u službi razvoja i suradnje država i regija pri vijeću Europe
Opatija, Hrvatska, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Jurčić, MarkoUravnotežena kombinacija socijalnih oblika nastave u funkciji oslobađanja potencijala učenja i poučavanja. // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V. i sur. (ur.).
Sveta Nedelja: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 271-278Hrvatsko pedagogijsko društvo (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Jurčić, MarkoSpremnost roditelja na sudjelovanje u radu školskih upravnih tijela // Elternbereitschaft in den Schulverwaltungsorganen teilzunehmen, Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi
Baja: Eötvös József College Press, 2007. str. 433-441 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Jurčić, MarkoIntercultural education as quality coexistence factor in contemporary multicultural societies // V. International Scientific Conference, „Education for a human society“
Ohrid, Sjeverna Makedonija, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
2.Jurčić, MarkoOdgoj u kurikulumu suvremene nastave // Osmi susret pedagoga Hrvatske - Kriza odgoja i/ili odgoj u vrijeme krize
Osijek, Hrvatska, 2010. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
3.Jurčić, MarkoSocijalne kompetencije učitelja // Kurikulum suvremenog odgoja i škole
Brijuni, Hrvatska, 2009. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
4.Jurčić, MarkoProfesionalni razvoj školskog pedagoga kao ishod trajnog usmjeravanja i uklapanja u proces cjeloživotnog učenja // Kontraverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
1.Županić Benić, MarijanaStručne kompetencije učitelja u kurikulu umjetničkih područja, 2017., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
2.Klasnić, IrenaDoprinos predmetnih kurikuluma učeničkom doživljaju učinaka nastave, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Klasnić, IrenaUtjecaj konteksta na rješavanje problemskih zadataka u početnoj nastavi matematike, 2008., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Mamić, PetraDoprinos problemske nastave u učenju i poučavanju stranog jezika, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
2.Garić, AnaDoprinos arhiva odgoju i obrazovanju, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
3.Babić, AntoniaLes avantages de l'utilisation des matériels audiovisuels en classe de FLE, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
4.Ivana JurkovićLINGUISTIC SELF-CONFIDENCE AND EFL PROFICIENCY, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
5.Jakopan, AnjaPovezanost strategija učenja stranog jezika s postignućem učenika - primjer Europskoga jezičnog portfolija, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb