Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 999689

Neprofitni mediji - između države, tržišta i crowdfundinga


Ožegović, Nina
Neprofitni mediji - između države, tržišta i crowdfundinga // Međunarodni interdisciplirani znanstveni simpozij Filozofija medija 2018.
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, domaća recenzija, ostalo, znanstveni)


CROSBI ID: 999689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neprofitni mediji - između države, tržišta i crowdfundinga
(Non-Profit Media: Between the State, the Market and Crowdfunding)

Autori
Ožegović, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni

Skup
Međunarodni interdisciplirani znanstveni simpozij Filozofija medija 2018.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2018. - 21.09.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Neprofitni mediji, tržište, crowdfunding kampanje
(Non-profit media, market, crowdfunding campaigns)

Sažetak
Neprofitni mediji najčešće se definiraju kao 'watch dog' mediji, dakle, 'psi čuvari demokracije', jer kao 'kontrolori vlasti' istražuju anomalije, korupciju i zloupotrebe političkih, gospodarski, kulturnih elita na vlasti. S druge strane daju glas manjinama, žrtvama i svima onima koji ne dobivaju prostor u javnim, komercijalnim i srednjestrujaškim medijima. No zbog politike Ministarstva kulture Hrvatske, koje im je u 2016. uskratilo sredstva, neprofitni mediji danas jedva preživljavaju, a neki su i ugašeni. Rad analizira slučajeve crowdfunding kampanja koje su pokrenula tri hrvatska neprofitna medija - Forum TM, Radio student i lupiga, te na temelju tih primjera istražuje mogu li ti neovisni mediji opstati na tržištu u Hrvatskoj bez pomoći države. Također nastoji ispitati mogu li neprofitni mediji sačuvati prostor slobodnog djelovanja neovisno o političkim i ekonomskim pritiscima.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Nina Ožegović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ožegović, Nina
Neprofitni mediji - između države, tržišta i crowdfundinga // Međunarodni interdisciplirani znanstveni simpozij Filozofija medija 2018.
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, domaća recenzija, ostalo, znanstveni)
Ožegović, N. (2018) Neprofitni mediji - između države, tržišta i crowdfundinga. U: Međunarodni interdisciplirani znanstveni simpozij Filozofija medija 2018..
@article{article, author = {O\v{z}egovi\'{c}, Nina}, year = {2018}, keywords = {Neprofitni mediji, tr\v{z}i\v{s}te, crowdfunding kampanje}, title = {Neprofitni mediji - izme\dju dr\v{z}ave, tr\v{z}i\v{s}ta i crowdfundinga}, keyword = {Neprofitni mediji, tr\v{z}i\v{s}te, crowdfunding kampanje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {O\v{z}egovi\'{c}, Nina}, year = {2018}, keywords = {Non-profit media, market, crowdfunding campaigns}, title = {Non-Profit Media: Between the State, the Market and Crowdfunding}, keyword = {Non-profit media, market, crowdfunding campaigns}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font