Pregled bibliografske jedinice broj: 999689
Neprofitni mediji - između države, tržišta i crowdfundinga
Neprofitni mediji - između države, tržišta i crowdfundinga // Međunarodni interdisciplirani znanstveni simpozij Filozofija medija 2018.
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, domaća recenzija, ostalo, znanstveni)
CROSBI ID: 999689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neprofitni mediji - između države, tržišta i crowdfundinga
(Non-Profit Media: Between the State, the Market and Crowdfunding)
Autori
Ožegović, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni
Skup
Međunarodni interdisciplirani znanstveni simpozij Filozofija medija 2018.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2018. - 21.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Neprofitni mediji, tržište, crowdfunding kampanje
(Non-profit media, market, crowdfunding campaigns)
Sažetak
Neprofitni mediji najčešće se definiraju kao 'watch dog' mediji, dakle, 'psi čuvari demokracije', jer kao 'kontrolori vlasti' istražuju anomalije, korupciju i zloupotrebe političkih, gospodarski, kulturnih elita na vlasti. S druge strane daju glas manjinama, žrtvama i svima onima koji ne dobivaju prostor u javnim, komercijalnim i srednjestrujaškim medijima. No zbog politike Ministarstva kulture Hrvatske, koje im je u 2016. uskratilo sredstva, neprofitni mediji danas jedva preživljavaju, a neki su i ugašeni. Rad analizira slučajeve crowdfunding kampanja koje su pokrenula tri hrvatska neprofitna medija - Forum TM, Radio student i lupiga, te na temelju tih primjera istražuje mogu li ti neovisni mediji opstati na tržištu u Hrvatskoj bez pomoći države. Također nastoji ispitati mogu li neprofitni mediji sačuvati prostor slobodnog djelovanja neovisno o političkim i ekonomskim pritiscima.
Izvorni jezik
Hrvatski