Pregled bibliografske jedinice broj: 999557
Odnos menadžmenta škola prema turizmu
Odnos menadžmenta škola prema turizmu // Putokazi, 6 (2018), 2; 319-334 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 999557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos menadžmenta škola prema turizmu
(Management in Tourism and Education)
Autori
Zečić, Memnun ; Jović, Marija
Izvornik
Putokazi (2566-3755) 6
(2018), 2;
319-334
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
turizam, menadžment, škola, nastavnici, putovanja.
(tourism, management, school, teacher, travels.)
Sažetak
Istraživanje je fokusirano na učešće menadžmenta škole u planiranju i organiziranju turističkih putovanja učenika i nastavnika. Imalo je za cilj da se ispita koliko menadžment škole učestvuje u planiranju turističkih putovanja učenika i nastavnika u osnovnim školama, koliko se u školi animira turizam i ciljevi turističkih putovanja u školama. Zadaci istraživanja su usmjereni na saznavanje uključenosti menadžmenta škole i nastavnog osoblja u planiraje turističkih putovanja, koliko učenici poznaju značaj turizma, da li učitelji i nastavnici djeluju na tom zadatku i postoje li značajne razlike među njima. Postavljenim hipotezama testirali smo uključenost školskog menadž- menta u planiranje turističkih putovanja učenika i svjesnost učenika da je svako putovanje ekskurzija, sportski susret i turizam. Željeli smo utvrditi postoji li značajna razlika između učitelja i nastavnika u prenošenju znanja učenicima vezanom za turizam. Koristili smo metodu teorijske analize i survey metodu. Korišten je anketni upitnik namjenski napravljen za ovo istraživanje. Na uzorku od 120 ispitanika, od čega 78 učitelja i 42 nastavnika došlo se do saznanja da je menadžment u školama uključen u planiranja putovanja učenika i nastavnika, da učenici nisu dovoljno upoznati o turističkim putovanjima u mlađim razredima u odnosu na učenike u višim razredima. U školama treba više govoriti o turizmu kao društvenoj kategoriji od koje ima mnogo koristi, upoznavajući svoju zemlju, druge krajeve, nova prijateljstva i kulture. Na svim nivoima treba više pažnje posvetiti usvajanju turističkih znanja u svim segmentima nastave, sporta i susretima mladih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)