Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 999485

Virtualne društvene mreže i ostvarivanje partnerstva obitelji i dječjeg vrtića


Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, Antonija
Virtualne društvene mreže i ostvarivanje partnerstva obitelji i dječjeg vrtića // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 1; 105-116 doi:10.32903/zs.64.1.8 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 999485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Virtualne društvene mreže i ostvarivanje partnerstva obitelji i dječjeg vrtića
(Virtual social networks in promoting parent- kindergarten partnership)

Autori
Somolanji Tokić, Ida ; Vukašinović, Antonija

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 64 (2018), 1; 105-116

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
dokumentiranje, ekološka teorija, eksploracijsko istraživanje, Facebook, partnerstvo s roditeljima
(documentation, ecological system theory, exploratory research, Facebook, partnership with parents)

Sažetak
U ovom radu istražio se pojam partnerstva obitelji i dječjeg vrtića u kontekstu virtualnih društvenih mreža. Partnerstvo kao krajnji cilj pedagoškog odnosa između roditelja/skrbnika i odgajatelja usmjerenog na dobrobit djeteta složeni je konstrukt koji je u praksi ponekad teško ostvariv. Izazovi suvremenog i ubrzanog načina života često onemogućuju kvalitetnu interakciju roditelja i odgajatelja. Zbog toga je potrebno sagledati nove mogućnosti i stvarati novi 'prostor' primjeren današnjem vremenu. Virtualne društvene mreže predstavljaju platformu na kojoj sve više dolazi do izražaja odgojno- obrazovni potencijal. Prepoznajući taj potencijal, odgojno-obrazovni stručnjaci mogu djelovati i putem društvenih mreža prema povezivanju obitelji i odgojno-obrazovnog sustava prateći pri tome suvremenu pedagošku teoriju i praksu. Ovaj rad nastoji se odmaknuti od dosadašnjeg deficitarnog pristupa društvenim mrežama prema afirmativnom pristupu u kojemu je naglasak na pedagoški promišljenom i oblikovanom sadržaju ponuđenom za interakciju s krajnjim korisnikom. Rad prikazuje istraživanje jedne odgojne skupine i njihove Facebook grupe putem koje se nastoji proces učenja i stvaranja znanja učiniti vidljivim prvenstveno roditeljima. Svrha istraživanja ogleda se u propitivanju novih tehnologija u odgojno- obrazovnom djelovanju koje mogu pridonijeti razvoju partnerskog odnosa između obitelji i dječjeg vrtića svakodnevno, ali i tijekom procesa prijelaza djeteta iz vrtića u osnovnu školu. Dobiveni rezultati ukazali su kako je korištenje društvenih mreža u obrazovne svrhe prepoznato među roditeljima, ocijenjeno kao pozitivan način komunikacije te se reflektira u kvalitetnijoj komunikaciji u svakodnevnom neposrednom odgojno-obrazovnom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, Antonija
Virtualne društvene mreže i ostvarivanje partnerstva obitelji i dječjeg vrtića // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 1; 105-116 doi:10.32903/zs.64.1.8 (domaća recenzija, članak, stručni)
Somolanji Tokić, I. & Vukašinović, A. (2018) Virtualne društvene mreže i ostvarivanje partnerstva obitelji i dječjeg vrtića. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (1), 105-116 doi:10.32903/zs.64.1.8.
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida and Vuka\v{s}inovi\'{c}, Antonija}, year = {2018}, pages = {105-116}, DOI = {10.32903/zs.64.1.8}, keywords = {dokumentiranje, ekolo\v{s}ka teorija, eksploracijsko istra\v{z}ivanje, Facebook, partnerstvo s roditeljima}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, doi = {10.32903/zs.64.1.8}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Virtualne dru\v{s}tvene mre\v{z}e i ostvarivanje partnerstva obitelji i dje\v{c}jeg vrti\'{c}a}, keyword = {dokumentiranje, ekolo\v{s}ka teorija, eksploracijsko istra\v{z}ivanje, Facebook, partnerstvo s roditeljima} }
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida and Vuka\v{s}inovi\'{c}, Antonija}, year = {2018}, pages = {105-116}, DOI = {10.32903/zs.64.1.8}, keywords = {documentation, ecological system theory, exploratory research, Facebook, partnership with parents}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, doi = {10.32903/zs.64.1.8}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Virtual social networks in promoting parent- kindergarten partnership}, keyword = {documentation, ecological system theory, exploratory research, Facebook, partnership with parents} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • Education Research Complete
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrich Serials Analysis System, USA


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font