Pregled bibliografske jedinice broj: 999388
Zadovoljstvo studijem budućih učitelja
Zadovoljstvo studijem budućih učitelja // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXIV (2018), 1; 31-41 doi:https://.org/10.32903/zs.64.1.3 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 999388 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo studijem budućih učitelja
(Future Teachers' Satisfaction with the Study)
Autori
Jurković, Denis ; Nikčević-Milković, Anela
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LXIV
(2018), 1;
31-41
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Obrazovanje budućih učitelja ; Studenti ; Učiteljski studij ; Zadovoljstvo nastavnicima ; Zadovoljstvo studijem
(Future Teachers’ Education ; Students ; Teacher Education Studies ; Satisfaction with the professors ; Satisfaction with the study)
Sažetak
Istraživanje je provedeno među studentima Odjela za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, u ljetnom semestru akademske godine 2017./2018. Svrha istraživanja bila je dobivanje što potpunijeg uvida u zadovoljstvo studenata studijem ne bi li se na negativne stavove na vrijeme reagiralo, a na pozitivna iskustva o studiju obratila pozornost te ih se održalo takvima ili pak dodatno popravilo. Pokazalo se da su studenti iznadprosječno zadovoljni studijem što je uglavnom u suprotnosti s rezultatima ostalih istraživanja među hrvatskim studentima te da su zadovoljniji studenti diplomskog studija negoli su to studenti preddiplomskog studija, što također nije u skladu s većinom istraživanja u kojima je podjednako (ne)zadovoljstvo studenata na svim razinama studija. Također, nalazi istraživanja pokazuju i da postoji negativna povezanost između studenata kojima je ovaj studij drugi izbor i zadovoljstva studijem, ali i da je zadovoljstvo studijem i zadovoljstvo nastavnicima na studiju usko povezano, što je u skladu s očekivanjima. Od čimbenika uključenih u ovo istraživanje, zadovoljstvo nastavnicima pokazalo se kao najbitniji prediktor zadovoljstva studijem. S obzirom na to da su ovakva istraživanja relativno rijetka u Hrvatskoj, rad donosi i neka potencijalna teorijska polazišta za buduća istraživanja ovih odnosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- Education Research Complete
- EBSCO Publishing
- Emerald Management Reviews database
- Ulrich Serials Analysis System
- Hrčak