Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 999296

Učenje stranih jezika i znanje materinskoga kod djevojčica i dječaka školske dobi


Vignjević, Jelena
Učenje stranih jezika i znanje materinskoga kod djevojčica i dječaka školske dobi // Šesti hrvatski slavistički kongres : Zbornik radova sa znanstvenoga skupa s međunarodnim sudjelovanjem održanoga u Vukovaru i Vinkovcima od 10. do 13. rujna 2014. (2. svezak) / Botica, Stipe ; Nikolić, Davor ; Tomašić, Josipa ; Vidović Bolt, Ivana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2018. str. 977-987 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 999296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje stranih jezika i znanje materinskoga kod djevojčica i dječaka školske dobi
(Foreign Language Learning and Knowledge of the Mother Tongue of School Age Girls and Boys)

Autori
Vignjević, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Šesti hrvatski slavistički kongres : Zbornik radova sa znanstvenoga skupa s međunarodnim sudjelovanjem održanoga u Vukovaru i Vinkovcima od 10. do 13. rujna 2014. (2. svezak) / Botica, Stipe ; Nikolić, Davor ; Tomašić, Josipa ; Vidović Bolt, Ivana - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2018, 977-987

ISBN
978-953-296-127-0

Skup
6. hrvatski slavistički kongres

Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska; Vinkovci, Hrvatska, 10.09.2014. - 20.09.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
jezični razvoj, strani jezik, spolno uvjetovane razlike
(language development, foreign language, sex differences)

Sažetak
Rad donosi prikaz i interpretaciju rezultata istraživanja odnosa učenja stranih jezika i postignuća u rješavanju jezičnih zadataka iz materinskog jezika (poznavanja i upotrebe sinonima), koji iziskuju metajezično, leksičko i pragmatičko znanje. Taj se odnos promatra s obzirom na spol ispitanika – djevojčica i dječaka školske dobi – govornika hrvatskoga kao materinskog jezika. Predmet istraživanja postavljen je u psiholingvistički kontekst jezičnoga razvoja tijekom školske dobi te u lingvometodički kontekst poučavanja hrvatskoga jezika u osnovnoj školi. Rezultati provedenoga istraživanja osvjetljuju, za jezični razvoj govornika hrvatskoga jezika, nedovoljno istraženo područje odnosa spola, interesa prema učenju stranih jezika i znanja materinskog jezika. Veći broj stranih jezika koje dijete uči znači i uspješnije rješavanje jezičnih zadataka na materinskom jeziku. Povezanost jezičnog znanja i spola govornika nije se pokazala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Vignjević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vignjević, Jelena
Učenje stranih jezika i znanje materinskoga kod djevojčica i dječaka školske dobi // Šesti hrvatski slavistički kongres : Zbornik radova sa znanstvenoga skupa s međunarodnim sudjelovanjem održanoga u Vukovaru i Vinkovcima od 10. do 13. rujna 2014. (2. svezak) / Botica, Stipe ; Nikolić, Davor ; Tomašić, Josipa ; Vidović Bolt, Ivana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2018. str. 977-987 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vignjević, J. (2018) Učenje stranih jezika i znanje materinskoga kod djevojčica i dječaka školske dobi. U: Botica, S., Nikolić, D., Tomašić, J. & Vidović Bolt, I. (ur.)Šesti hrvatski slavistički kongres : Zbornik radova sa znanstvenoga skupa s međunarodnim sudjelovanjem održanoga u Vukovaru i Vinkovcima od 10. do 13. rujna 2014. (2. svezak).
@article{article, author = {Vignjevi\'{c}, Jelena}, year = {2018}, pages = {977-987}, keywords = {jezi\v{c}ni razvoj, strani jezik, spolno uvjetovane razlike}, isbn = {978-953-296-127-0}, title = {U\v{c}enje stranih jezika i znanje materinskoga kod djevoj\v{c}ica i dje\v{c}aka \v{s}kolske dobi}, keyword = {jezi\v{c}ni razvoj, strani jezik, spolno uvjetovane razlike}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska; Vinkovci, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vignjevi\'{c}, Jelena}, year = {2018}, pages = {977-987}, keywords = {language development, foreign language, sex differences}, isbn = {978-953-296-127-0}, title = {Foreign Language Learning and Knowledge of the Mother Tongue of School Age Girls and Boys}, keyword = {language development, foreign language, sex differences}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska; Vinkovci, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font