Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 999288

O uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika


Turza-Bogdan, Tamara; Virč, Ines; Čerepinko, Lucija
O uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 14 (2016), 2; 61-81 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 999288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika
(On the usage of Kajkavian dialect from the perspective of students - its speakers)

Autori
Turza-Bogdan, Tamara ; Virč, Ines ; Čerepinko, Lucija

Izvornik
Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture (1845-8793) 14 (2016), 2; 61-81

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kajkavsko narječje u nastavi ; osnovna škola ; materinski idiom
(kajkavian dialect in curriculum ; primary school ; native idiom)

Sažetak
U članku se propituje mjesto i uloga kajkavskoga narječja u nastavi iz perspektive učenika – njegovih govornika. Cilj je istraživanja1 bio ispitati razmišljanja učenika četvrtih razreda osnovne škole o kajkavskome narječju. S obzirom na to da je kajkavsko narječje većini ispitanika, učenicima iz Međimurja, materinski idiom, željelo se istražiti doživljavaju li ga učenici svojim materinskim idiomom, misle li da se njime koriste u nastavi te u kojim je to nastavnim situacijama. Zanimalo nas je postoji li razlika u odgovorima između učenika gradske i seoske osnovne škole. Rezultati prigodnoga uzorka pokazali su postojanje razlike u odgovorima i potrebu za budućim kvantitativnim i kvalitativnim istraživanjima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ines Virč (autor)

Avatar Url Tamara Turza-Bogdan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Turza-Bogdan, Tamara; Virč, Ines; Čerepinko, Lucija
O uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 14 (2016), 2; 61-81 (recenziran, članak, znanstveni)
Turza-Bogdan, T., Virč, I. & Čerepinko, L. (2016) O uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika. Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 14 (2), 61-81.
@article{article, author = {Turza-Bogdan, Tamara and Vir\v{c}, Ines and \v{C}erepinko, Lucija}, year = {2016}, pages = {61-81}, keywords = {kajkavsko narje\v{c}je u nastavi, osnovna \v{s}kola, materinski idiom}, journal = {Hrvatski : \v{c}asopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, knji\v{z}evnosti, govornoga i pismenoga izra\v{z}avanja te medijske kulture}, volume = {14}, number = {2}, issn = {1845-8793}, title = {O uporabi kajkavskoga narje\v{c}ja iz perspektive u\v{c}enika - njegovih govornika}, keyword = {kajkavsko narje\v{c}je u nastavi, osnovna \v{s}kola, materinski idiom} }
@article{article, author = {Turza-Bogdan, Tamara and Vir\v{c}, Ines and \v{C}erepinko, Lucija}, year = {2016}, pages = {61-81}, keywords = {kajkavian dialect in curriculum, primary school, native idiom}, journal = {Hrvatski : \v{c}asopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, knji\v{z}evnosti, govornoga i pismenoga izra\v{z}avanja te medijske kulture}, volume = {14}, number = {2}, issn = {1845-8793}, title = {On the usage of Kajkavian dialect from the perspective of students - its speakers}, keyword = {kajkavian dialect in curriculum, primary school, native idiom} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font