Pregled bibliografske jedinice broj: 998810
Vjeronauk u školi - analize, dileme i perspektive
Vjeronauk u školi - analize, dileme i perspektive // Službeni vjesnik Zagrebačke nadbiskupije, 101 (2014), 2; 102-112 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 998810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vjeronauk u školi - analize, dileme i perspektive
(Religious education in school - analysis, dilemmas and perspectives)
Autori
Mandarić, Valentina Blaženka
Izvornik
Službeni vjesnik Zagrebačke nadbiskupije (1332-196X) 101
(2014), 2;
102-112
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
vjeronaučna nastava ; škola ; nadbiskupija ; župna kateheza ; vjeronauk ;
(Religious education in school ; school ; archdiocese ; parish catechesis ; religious ;)
Sažetak
U članku se obrađuje status vjeronauka u školi u Republici Hrvatskoj - temeljna utemeljenja. Autorica se dotiče nekih važnih pitanja kao što je status vjeronauka, status vjeroučitelja, odnos vjeroučitelja i župnika, upis i ispis učenika s vjeronaučne nastave...
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)