Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 998750

Priprema li inicijalno obrazovanje učitelje njemačkog i engleskog jezika za razvoj višejezične i međukulturne kompetencije učenika? Analiza studijskih programa


Knežević, Željka
Priprema li inicijalno obrazovanje učitelje njemačkog i engleskog jezika za razvoj višejezične i međukulturne kompetencije učenika? Analiza studijskih programa // Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra. Multilingualism and Multiculturalism as a Challenge in the education of Today and Tomorrow. Zbornik radova 11. međunarodnog balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST. Poreč, 12.- 14. listopada 2016. / Petravić, Ana ; Šenjug Golub, Ana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 47-63 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 998750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Priprema li inicijalno obrazovanje učitelje njemačkog i engleskog jezika za razvoj višejezične i međukulturne kompetencije učenika? Analiza studijskih programa
(Does Initial Education of German and English Language Teachers Prepare Them for the Development of Pupils' Plurilingual and Intercultural Competence? – Analysis of Programs of Study)

Autori
Knežević, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra. Multilingualism and Multiculturalism as a Challenge in the education of Today and Tomorrow. Zbornik radova 11. međunarodnog balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST. Poreč, 12.- 14. listopada 2016. / Petravić, Ana ; Šenjug Golub, Ana - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 47-63

ISBN
978-953-8115-33-2

Skup
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
inicijalno obrazovanje učitelja engleskoga i njemačkog jezika ; međukulturna kompetencija ; nastava stranih jezika ; višejezična kompetencija ; višejezični pristup učenju jezika
(foreign language teaching ; initial education of English and German teachers ; intercultural competence ; plurilingual approach to foreign language learning ; plurilingual competence)

Sažetak
Višejezični pristup učenju stranih jezika stavlja učitelje stranih jezika pred izazov objedinjenog razvoja višejezične i međukultrune kompetencije učenika. Kako bi se dao odgovor na pitanje jesu li učitelji engleskog i njemačkog jezika po završetku svog inicijalnog obrazovanja spremni za ostvarenje ovih ciljeva u nastavi istražena je zastupljenost sadržaja za razvoj višejezične i međukulturne kompetencije u deset studijskih programa prema kojima se obrazuju učitelji engleskog i njemačkog jezika u Hrvatskoj. Razultati kvantitativne i kvalitativne analize sadržaja u silabima pojedinih obveznih kolegija svakog studijskog programa pokazuju da su ukupno gledano, i u studijskim programima engleskog i u studijskim programima njemačkog jezika, sadržaji za razvoj međukulturne kompetencije zastupljeni u vrlo malom broju, dok je zastupljenost sadržaja za razvoj višejezične kompetencije u gotovo svim analiziranim studijskim programima neznatna. Navedeno upućuje na zaključak da postojeće inicijalno obrazovanje učitelje engleskog i njemačkog jezika ne osposobljava u dovoljnoj mjeri za zahtjeve koje pred njih stavlja višejezični pristup učenju stranih jezika.

Izvorni jezik
Engleski

Napomena
Ovaj rad je hrvatska inačica rada prethodno objavljenog na engleskom jeziku u Hrvatskom časopisu za odgoj i obrazovanje/Croatian Journal of Education, Vol. 19 ; Sp. Ed., No.2/2017 posvećenom Kongresu, str. 13-33 ; https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2612



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Knežević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Željka
Priprema li inicijalno obrazovanje učitelje njemačkog i engleskog jezika za razvoj višejezične i međukulturne kompetencije učenika? Analiza studijskih programa // Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra. Multilingualism and Multiculturalism as a Challenge in the education of Today and Tomorrow. Zbornik radova 11. međunarodnog balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST. Poreč, 12.- 14. listopada 2016. / Petravić, Ana ; Šenjug Golub, Ana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 47-63 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Knežević, Ž. (2018) Priprema li inicijalno obrazovanje učitelje njemačkog i engleskog jezika za razvoj višejezične i međukulturne kompetencije učenika? Analiza studijskih programa. U: Petravić, A. & Šenjug Golub, A. (ur.)Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra. Multilingualism and Multiculturalism as a Challenge in the education of Today and Tomorrow. Zbornik radova 11. međunarodnog balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST. Poreč, 12.- 14. listopada 2016..
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2018}, pages = {47-63}, keywords = {inicijalno obrazovanje u\v{c}itelja engleskoga i njema\v{c}kog jezika, me\djukulturna kompetencija, nastava stranih jezika, vi\v{s}ejezi\v{c}na kompetencija, vi\v{s}ejezi\v{c}ni pristup u\v{c}enju jezika}, isbn = {978-953-8115-33-2}, title = {Priprema li inicijalno obrazovanje u\v{c}itelje njema\v{c}kog i engleskog jezika za razvoj vi\v{s}ejezi\v{c}ne i me\djukulturne kompetencije u\v{c}enika? Analiza studijskih programa}, keyword = {inicijalno obrazovanje u\v{c}itelja engleskoga i njema\v{c}kog jezika, me\djukulturna kompetencija, nastava stranih jezika, vi\v{s}ejezi\v{c}na kompetencija, vi\v{s}ejezi\v{c}ni pristup u\v{c}enju jezika}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2018}, pages = {47-63}, keywords = {foreign language teaching, initial education of English and German teachers, intercultural competence, plurilingual approach to foreign language learning, plurilingual competence}, isbn = {978-953-8115-33-2}, title = {Does Initial Education of German and English Language Teachers Prepare Them for the Development of Pupils' Plurilingual and Intercultural Competence? – Analysis of Programs of Study}, keyword = {foreign language teaching, initial education of English and German teachers, intercultural competence, plurilingual approach to foreign language learning, plurilingual competence}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font