Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 998697

Cjeloživotno učenje i nastavničke kompetencije


Mandarić, Valentina Blaženka; Barudžija, Gordana
Cjeloživotno učenje i nastavničke kompetencije // Nastavničke kompetencije : zbornik radova / Mandarić, Valentina Blaženka ; Razum, Ružica ; Barić, Denis (ur.).
Zagreb: Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Kršćanska sadašnjost, 2019. str. 123-151


CROSBI ID: 998697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cjeloživotno učenje i nastavničke kompetencije
(Life-Long Learning and Teachers' Competencies)

Autori
Mandarić, Valentina Blaženka ; Barudžija, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Nastavničke kompetencije : zbornik radova

Urednik/ci
Mandarić, Valentina Blaženka ; Razum, Ružica ; Barić, Denis

Izdavač
Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Kršćanska sadašnjost

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
123-151

ISBN
978-953-6420-13-1

Ključne riječi
dokumenti ; cjeloživotno učenje ; nastavničke kompetencije ; učitelji i nastavnici vjeronauka ; suradnja ; kompetencije ; trajna foramcija ;
(documents ; life-long learning ; teacher's competencies ; Teachers and Teachers of religious education ; cooperation ; competences ; permanent formation ;)

Sažetak
Članak obrađuje teme cjeloživotnoga učenja i nastavničkih kompetencija s posebnim naglaskom na trajnu foramciju vjeroučitelja, koju provode Agencija za odgoj i obrazovanje i Nad / biskupijski katehetski uredi / Ured za vjeronauk u školi. Donosi se kratki prikaz europskih i hrvatskih strateških dokumenata koji se odnose na cjeloživotno učenje, a na temelju kojih se definiraju ključni pojmovi vezani uz teme cjeloživotnog učenja, a na temelju kojih se definiraju ključni pojmovi vezani uz teme cjeloživotnoga učenja i nastavničkih kompetencija. U svrhu cjelovitoga i objektivnoga uvida u kvalitetu stečenih nastavničkih kompetencija u inicijalnom obrazovanju vjeroučitelja iznose se rezultati empirijskog istraživanja koje je provedeno među vjeroučiteljima u osnovnim školama na području Zagrebačke nadbiskupije. Dobiveni rezultati upućuju na potrebu daljnjega razvijanja određenih kompetencija, a u čemu svoj doprinos mogu dati visoka teološka učilišta na kojima su vjeroučitelji stekli temeljne kompetencije i kvalifikacije za poučavanje vjeronauka: Agencija za odgoj i obarzovanje kao ustanova, koja je zadužena za stručna usavršavanja odgojno-obrazovnih radnika i jačanje kompetencija potrebnih za rad u školi, kao i Nad / biskupijski katehetski uredi / Ured za vjeronauk u školi, koji su zaduženi za trajnu foramciju vjeroučitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Gordana Barudžija (autor)

Avatar Url Blaženka Mandarić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.kbf.unizg.hr www.ks.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mandarić, Valentina Blaženka; Barudžija, Gordana
Cjeloživotno učenje i nastavničke kompetencije // Nastavničke kompetencije : zbornik radova / Mandarić, Valentina Blaženka ; Razum, Ružica ; Barić, Denis (ur.).
Zagreb: Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Kršćanska sadašnjost, 2019. str. 123-151
Mandarić, V. & Barudžija, G. (2019) Cjeloživotno učenje i nastavničke kompetencije. U: Mandarić, V., Razum, R. & Barić, D. (ur.) Nastavničke kompetencije : zbornik radova. Zagreb, Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Kršćanska sadašnjost, str. 123-151.
@inbook{inbook, author = {Mandari\'{c}, Valentina Bla\v{z}enka and Barud\v{z}ija, Gordana}, year = {2019}, pages = {123-151}, keywords = {dokumenti, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, nastavni\v{c}ke kompetencije, u\v{c}itelji i nastavnici vjeronauka, suradnja, kompetencije, trajna foramcija, }, isbn = {978-953-6420-13-1}, title = {Cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje i nastavni\v{c}ke kompetencije}, keyword = {dokumenti, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, nastavni\v{c}ke kompetencije, u\v{c}itelji i nastavnici vjeronauka, suradnja, kompetencije, trajna foramcija, }, publisher = {Katoli\v{c}ki bogoslovni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Kr\v{s}\'{c}anska sada\v{s}njost}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Mandari\'{c}, Valentina Bla\v{z}enka and Barud\v{z}ija, Gordana}, year = {2019}, pages = {123-151}, keywords = {documents, life-long learning, teacher's competencies, Teachers and Teachers of religious education, cooperation, competences, permanent formation, }, isbn = {978-953-6420-13-1}, title = {Life-Long Learning and Teachers' Competencies}, keyword = {documents, life-long learning, teacher's competencies, Teachers and Teachers of religious education, cooperation, competences, permanent formation, }, publisher = {Katoli\v{c}ki bogoslovni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Kr\v{s}\'{c}anska sada\v{s}njost}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font